Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.637
Поени од реакции
27.838
здраво, ми цркна бензинската пумпа, како да ја стартувам колата директно на плин?
плински уред lovato easy fast 2015 год монтиран
пробав многу начини и нејке ни да чуе.
дали ако на расплинјача истурам врела вода може компјутерот да ја стартува директно на плин?
или друг начин кажете, слушам
Ризикуваш да пукне усисната или издувната грана,не покушавај да ја палиш на сила
Автоматски споено мислење:

Здраво дечки.Имам корса 1.2 бензин,и ме збунува работната температура,односно кога ја возам на надолнина Плетвар,Ѓавто и сл.температурата паѓа на околу 80 степени.Потоа на рамно,или град крева на нормала и не мрднува.Има одлично парно и сум немал никаков проблем.Ве прашувам дали е тоа нормално или термостатот е за менување,или нешто друго.Ви благодарам и поздрав.
Автоматски споено мислење:
Нормално кај опел.И автопат зимно време може и испод 80 да падне,штом имаш греење не се замарај.Нова имав од салон купено астра г 1.4 од нова така си покажуваше
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
здраво, ми цркна бензинската пумпа, како да ја стартувам колата директно на плин?
плински уред lovato easy fast 2015 год монтиран
пробав многу начини и нејке ни да чуе.
дали ако на расплинјача истурам врела вода може компјутерот да ја стартува директно на плин?
или друг начин кажете, слушам
Зависи што кола ви е?? Инаку на копчето насочувај на плин притисни и држи со прст и запали го директ на плин но тоа зависи што кола е и не сите делува, што рикна пумпата причината е што почесто возиш на плин одколку на бензин и еве го последици


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Здраво дечки.Имам корса 1.2 бензин,и ме збунува работната температура,односно кога ја возам на надолнина Плетвар,Ѓавто и сл.температурата паѓа на околу 80 степени.Потоа на рамно,или град крева на нормала и не мрднува.Има одлично парно и сум немал никаков проблем.Ве прашувам дали е тоа нормално или термостатот е за менување,или нешто друго.Ви благодарам и поздрав.
Автоматски споено мислење:
Тоа е нормално одиш надолнина и не даваш гас и го лади моторот преку решетката , ништо страшно


Sent from my iPad using Tapatalk
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.637
Поени од реакции
27.838
Тоа е нормално одиш надолнина и не даваш гас и го лади моторот преку решетката , ништо страшно


Sent from my iPad using Tapatalk
Не е нормално за другите брендови,кај мене на vw стои на црта ни милиметар не паѓа,исто и на сите јапонски.
Автоматски споено мислење:

Тоа е нормално одиш надолнина и не даваш гас и го лади моторот преку решетката , ништо страшно


Sent from my iPad using Tapatalk
Не го сили човекот да ја пукне граната,има зашто колите палат исклучиво на бензин.Да не било задолжително ке палеа на плин сите
Автоматски споено мислење:

Освен југо,стојадин,лада и некои аута од раните 90ти години кои без проблем палат на плин
Автоматски споено мислење:

Зависи што кола ви е?? Инаку на копчето насочувај на плин притисни и држи со прст и запали го директ на плин но тоа зависи што кола е и не сите делува, што рикна пумпата причината е што почесто возиш на плин одколку на бензин и еве го последици


Sent from my iPad using Tapatalk
Не може да го насочи на плин,на палење е наместено директ на бензин,после откако ке загрее може да си игра да го префрла како сака.
 
Последно уредено:

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
Не е нормално за другите брендови,кај мене на vw стои на црта ни милиметар не паѓа,исто и на сите јапонски.
Стои на 90 оти сама сказалка е програмирана да лаже и да држи 90. Гледај на дијагностика дур возиш ќе видиш дека оди на горе и надолу вистинската температура.

Не е возможно еден мотор да да биде точно 90 и кога одиш нагоре и кога слегуваш надолу со моторно кочење, зима, лето.
Автоматски споено мислење:

Здраво дечки.Имам корса 1.2 бензин,и ме збунува работната температура,односно кога ја возам на надолнина Плетвар,Ѓавто и сл.температурата паѓа на околу 80 степени.Потоа на рамно,или град крева на нормала и не мрднува.Има одлично парно и сум немал никаков проблем.Ве прашувам дали е тоа нормално или термостатот е за менување,или нешто друго.Ви благодарам и поздрав.
Автоматски споено мислење:
Во ред е колата да не му се секираш.
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.637
Поени од реакции
27.838
Стои на 90 оти сама сказалка е програмирана да лаже и да држи 90. Гледај на дијагностика дур возиш ќе видиш дека оди на горе и надолу вистинската температура.

Не е возможно еден мотор да да биде точно 90 и кога одиш нагоре и кога слегуваш надолу со моторно кочење, зима, лето.
Автоматски споено мислење:



Во ред е колата да не му се секираш.
Не е муабетот за тоа колку точно е температурата па да мериш со разни инструменти.Муабетот е на кои коли стои на црта 90 степени а на кои варира.На опел варира,на vag групација,мерцедес и јапаоските стои на црта
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
349
Поени од реакции
133
Кои од овие адитиви е подобар/поквалитетен ( за Тојота Аурис Д4Д ) SONAX или WURTH ?
Дури некои ми кажуваат дека и Петролеј е уште подобар од овие два...кое е ваше мислење?
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Кои од овие адитиви е подобар/поквалитетен ( за Тојота Аурис Д4Д ) SONAX или WURTH ?
Дури некои ми кажуваат дека и Петролеј е уште подобар од овие два...кое е ваше мислење?
За каков адитив се работи ?? За масло ,за гориво или ???
 
Член од
17 септември 2012
Мислења
896
Поени од реакции
515
Peugeot 206 1.4 HDI
Кога го палам првиот пат работи 5-10 секунди, затрокира и гаси, некад и само затрокира,и после кога ќе ја упалам по вториот пат си работи нормално. Мислења?
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.665
Поени од реакции
12.061
Адитиви за гориво за опелот сум користел, тоа wurth само што многу многу не видов да ми помогна. Од воѓици на вентили, до издув на сив чад при палење и мирис на гума, па гасење на раскрсница на мала гас (или кога менуваш брзина), стигнав до ремонт. Па наместо ремонт, Аднан сервис кај циглана ми предложија постар мотор (пошто мојот исузу беше за мииметар нестандарден), здрав и така си спасив и пари и колата. Се насе може да се проба, но не сум убеден барем во wurth дека којзнае што чудо ќе направи. Можеби Сонаксот, не знам не сум го користел. Веројатно зависи и за што, за каков проблем се користи.

Башка коа ставав пред икс десетина можда години на Макпетрол, револверашот на пумпа ми вика пази ако ставаш колку ставаш адитив, веќе има во бензинот што го точиме. Колку е вистина, не знам али тогаш и по она погоре што го кажав, дигнав раце од адитиви.
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Сум пробал двете Сонакс и Вуртх , и не е кој знае што дали ќе помогне или подобрува нешто ,но сепак Вуртх е подобар од Сонаксот и да не се претерува со адитивот тоа е само џабе фрлање пари
Автоматски споено мислење:

Peugeot 206 1.4 HDI
Кога го палам првиот пат работи 5-10 секунди, затрокира и гаси, некад и само затрокира,и после кога ќе ја упалам по вториот пат си работи нормално. Мислења?
Кога последен пат си менувал филтер за гориво и дали редовно одржуваш сервисни интервали ? Ми се чини дека нешто е запушено доводот на гориво преку филтер или нешто друго треба мајстор да види
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
349
Поени од реакции
133
Адитиви за гориво за опелот сум користел, тоа wurth само што многу многу не видов да ми помогна. Од воѓици на вентили, до издув на сив чад при палење и мирис на гума, па гасење на раскрсница на мала гас (или кога менуваш брзина), стигнав до ремонт. Па наместо ремонт, Аднан сервис кај циглана ми предложија постар мотор (пошто мојот исузу беше за мииметар нестандарден), здрав и така си спасив и пари и колата. Се насе може да се проба, но не сум убеден барем во wurth дека којзнае што чудо ќе направи. Можеби Сонаксот, не знам не сум го користел. Веројатно зависи и за што, за каков проблем се користи.

Башка коа ставав пред икс десетина можда години на Макпетрол, револверашот на пумпа ми вика пази ако ставаш колку ставаш адитив, веќе има во бензинот што го точиме. Колку е вистина, не знам али тогаш и по она погоре што го кажав, дигнав раце од адитиви.
Epa mene ne cesto, ama eve ednas vo dve nedeli min. znae na raskrsnica koga ke zastanam da mi ugasi. Posle koga go palam ne pali bez da stiskas pedalata za gas. Bev kaj dizel servisot "Stojce" i mi velat deka mi e do regulatorot za pritisok na naftata. Ama kako za pocetna varijanta za nejzino oporavuvanje mi kaza da zeam SONAX aditiv za gorivo i za mesec oktomvri da go izvozam cel rezervoar pa da vidam dali ke mi gaselo....
Автоматски споено мислење:

Сум пробал двете Сонакс и Вуртх , и не е кој знае што дали ќе помогне или подобрува нешто ,но сепак Вуртх е подобар од Сонаксот и да не се претерува со адитивот тоа е само џабе фрлање пари
Автоматски споено мислење:
Nez..site velat razlicno..eve vcera zborev so drugar on ima vw passat 2002-2003 1.9tdi 131konja stava petrolej odi na avtopat i go izduvuva 3ta-80kmh i veli deka za negovata kola dosta e dobro...
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.515
Поени од реакции
34.572
Epa mene ne cesto, ama eve ednas vo dve nedeli min. znae na raskrsnica koga ke zastanam da mi ugasi. Posle koga go palam ne pali bez da stiskas pedalata za gas. Bev kaj dizel servisot "Stojce" i mi velat deka mi e do regulatorot za pritisok na naftata. Ama kako za pocetna varijanta za nejzino oporavuvanje mi kaza da zeam SONAX aditiv za gorivo i za mesec oktomvri da go izvozam cel rezervoar pa da vidam dali ke mi gaselo....
Автоматски споено мислење:


Nez..site velat razlicno..eve vcera zborev so drugar on ima vw passat 2002-2003 1.9tdi 131konja stava petrolej odi na avtopat i go izduvuva 3ta-80kmh i veli deka za negovata kola dosta e dobro...
Регулаторот не се оправа со издувување, електронски дел е и ако ти треба за 1.9 мотор пиши ми во порака.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom