Имам Опел Астра Х 1.7 што пред 2-3 недели ја купив. Пред 2 дена ја однесов на сервис да и сменат каиши улје и филтри. Од тогаш ми се појави оваа ламба. Започнува да свети 2-3 минути откако ке го запалам моторот. Улје има доволно го проверив. До што може да е?
Имам Опел Астра Х 1.7 што пред 2-3 недели ја купив. Пред 2 дена ја однесов на сервис да и сменат каиши улје и филтри. Од тогаш ми се појави оваа ламба. Започнува да свети 2-3 минути откако ке го запалам моторот. Улје има доволно го проверив. До што може да е?
Уље или филтер неквалитетно.А ако не е до тоа или сензор за притисок на уље не е уштекан убаво,може го мрднале,може се расипал или уљна пумпа.У секој случај ич не е убаво така да ја возиш колата дур не го решиш проблемот.Сензорот е помалку веројатно да е расипан зашто у тој случај или ке свети цело време или ич нема да свети.По мене е до самото уље.Отвори го капачето за уље на запалена кола и види дали фрла уље пумпата горе кај брегастите.И пробај дали кога ке друкнеш на гас ке се изгаси сијаличката
Автоматски споено мислење:
Таа лампица кога е се како треба треба да се угасне при самото палење,или евентуално најкасно една секунда по палењето
Автоматски споено мислење:
Сега гледам дека свети жолто,кај мене свети првин жолто кога фали малку уље,а ако е ептен фали многу тогаш свети црвено.И кај тебе ли е така?Незнам како е на опелите.Најверојатно ти сипале неквалитетно уље и кога ке се загрее се разретчува премногу и неможе доволен притисок да направи.Исто вака ни се деси со еден другар на вектрата негова а тргнавме на одмор и се запали сијаличката за уље на прва патарина.Се вративме назад,сменивме уље и немаше проблем повеќе.
Во зима да, во жешко камен се еве баш ескимо сава има комшијата што ги вози allseason, цела предница ја смена и не попушта гумите не ги менува. Добар сооднос со годината и цената.
Во зима да, во жешко камен се еве баш ескимо сава има комшијата што ги вози allseason, цела предница ја смена и не попушта гумите не ги менува. Добар сооднос со годината и цената.
Далеку од тоа дека Ескимото во лето желе се прават. Еве три години ги возев како all season гуми (30 000 км) па шарата им падна од 8 мм на 5 мм.
На зима одлично влечат, на лето без никакви проблеми во кривини дури и со 20 - 30 над дозволено. За некоја нормална вожња, ако не се минува голема километража и те како може да послужат како all season гуми.
Инаку за тоа колку една гума е тврда, огромен удел има на кој притисок се напумпани. И најмеките гуми може да делуваат тврдо ако се пренапумпани.Треба да се најде некоја златна средина меѓу конфор и тврдост. Нечини и многу отпумпани да се. Треба малку експериментирање, на пример +/- 0.1 или 0.2 бари од тоа што препорачува фабриката.
Зимските гуми се напревени за кога ке паднат температурите под 7 степени целзиусови повторно да останат меки за разлика од летните кои се стврднуваат на ладното.Летно време на топлото стануваат уште помеки,и брзо се абат.Ова е факт
Автоматски споено мислење:
И зимските и летните гуми се помеки кога е топло.А тоа што биле тврди во вашите случаеви е само ако се стари,тогаш може да станат потврди
Во право си да за жешкото нагазната површина омекнува е сега во случајов со комшијата игра и староста на гумите се над 5 години што страниците на гумите се стврднуваат и затоа се јавуваат пукнатини, на меривата не знам каква ти е состојбата на гумите, јас ти укажвам дека можи не е проблем колата за неудобноста по дупките.
Зимските гуми се напревени за кога ке паднат температурите под 7 степени целзиусови повторно да останат меки за разлика од летните кои се стврднуваат на ладното.Летно време на топлото стануваат уште помеки,и брзо се абат.Ова е факт
Автоматски споено мислење:
И зимските и летните гуми се помеки кога е топло.А тоа што биле тврди во вашите случаеви е само ако се стари,тогаш може да станат потврди
Далеку од тоа дека Ескимото во лето желе се прават. Еве три години ги возев како all season гуми (30 000 км) па шарата им падна од 8 мм на 5 мм.
На зима одлично влечат, на лето без никакви проблеми во кривини дури и со 20 - 30 над дозволено. За некоја нормална вожња, ако не се минува голема километража и те како може да послужат како all season гуми.
Инаку за тоа колку една гума е тврда, огромен удел има на кој притисок се напумпани. И најмеките гуми може да делуваат тврдо ако се пренапумпани.Треба да се најде некоја златна средина меѓу конфор и тврдост. Нечини и многу отпумпани да се. Треба малку експериментирање, на пример +/- 0.1 или 0.2 бари од тоа што препорачува фабриката.
Далеку од тоа дека Ескимото во лето желе се прават. Еве три години ги возев како all season гуми (30 000 км) па шарата им падна од 8 мм на 5 мм.
На зима одлично влечат, на лето без никакви проблеми во кривини дури и со 20 - 30 над дозволено. За некоја нормална вожња, ако не се минува голема километража и те како може да послужат како all season гуми.
Инаку за тоа колку една гума е тврда, огромен удел има на кој притисок се напумпани. И најмеките гуми може да делуваат тврдо ако се пренапумпани.Треба да се најде некоја златна средина меѓу конфор и тврдост. Нечини и многу отпумпани да се. Треба малку експериментирање, на пример +/- 0.1 или 0.2 бари од тоа што препорачува фабриката.
Во право си да за жешкото нагазната површина омекнува е сега во случајов со комшијата игра и староста на гумите се над 5 години што страниците на гумите се стврднуваат и затоа се јавуваат пукнатини, на меривата не знам каква ти е состојбата на гумите, јас ти укажвам дека можи не е проблем колата за неудобноста по дупките.
Автоматски споено мислење:
Ме претекна во одговорот
Автоматски споено мислење:
Па за 30к км не е проблем толку што се намалила шарата и помеки летни да имаше можи и полоши ќе беа.
Да,погоди за тоа дека нечинат гумите на меривата,некои за сите сезони имаат ставено а камен се,најверојатно ги имаат заменето дилерите,зашто за вакви гуми у Швицарска робија се лежи
Имам Опел Астра Х 1.7 што пред 2-3 недели ја купив. Пред 2 дена ја однесов на сервис да и сменат каиши улје и филтри. Од тогаш ми се појави оваа ламба. Започнува да свети 2-3 минути откако ке го запалам моторот. Улје има доволно го проверив. До што може да е?
Послушај го Наќо. 2-3 минути да свети сијаличето не е во ред не можи да го постигне притисокот на маслото. Или е пумпата, квалитетот на маслото, или нивото (нека пиши Наќо како се проверува маслото кај астрата дали треба да е запалена па изгасната 5-15мин или на незапалена).
Да,погоди за тоа дека нечинат гумите на меривата,некои за сите сезони имаат ставено а камен се,најверојатно ги имаат заменето дилерите,зашто за вакви гуми у Швицарска робија се лежи
И кај мене изгледа дилерот си ги бендиса предните и ми ја даде со кинески предни, цело лето го поминав со страв по кривините. Такво ѓубре гума, мека во кривините а на дупки тврда, никава логика, во се сумљаш.
Послушај го Наќо. 2-3 минути да свети сијаличето не е во ред не можи да го постигне притисокот на маслото. Или е пумпата, квалитетот на маслото, или нивото (нека пиши Наќо како се проверува маслото кај астрата дали треба да е запалена па изгасната 5-15мин или на незапалена).
Не,кај него ако добро го разбрав се пали после 2-3 минути по стартувањето на моторот и не се гаси,а не дека свети 2-3 минути по стартувањето на моторот.Затоа личи баш како уљето кога ке се загрее после тие 2-3 минути работење на моторот,од физички причини се разретчува и се претвара во водичка па не држи притисок и сијаличката му сигнализира за тоа.Таа сијаличка не мери само дали има уље доволно,туку и дали уљето ствара притисок.А не само на астрата туку на секоја кола најправилно се проверува нивото на маслото на врел мотор,5-10 минути после гаснење на возилото,се разбира на рамна површина.Ова го пишува во секое упутство на колите
Имам Опел Астра Х 1.7 што пред 2-3 недели ја купив. Пред 2 дена ја однесов на сервис да и сменат каиши улје и филтри. Од тогаш ми се појави оваа ламба. Започнува да свети 2-3 минути откако ке го запалам моторот. Улје има доволно го проверив. До што може да е?
Во подобар случај ти ставиле неадекватно уље или нешто заебале при сервисот.
Но.....потежок случај( а многу вероватен) е да ти шитнале кола со ставено ремонтно уље, т.е. уље кое се става за колата да издржи да појди до сервисот на ремонт. Тие се дебели масла и кога ќе го смениш маслото, моторот почнува да лупа
Ако е тоа во прашање.....времетраењето на светењето на сијаличката само ќе се зголемува, и ќе се појавува на жешко време на лер
Ја земавме Меривата,човекот од Лисиче увезена од Швајцарија.Од 2200€ ни ја спушти на 1950€,зашто не лади климата,фали стакленцето од десниот ретровизор и онаа ролетната што го крие багажникот. 1.6 бензин со 100 коњски сили.Првите впечатоци се дека колава е поише од добра.Моторот не се слуша како работи,корозија нигде,мењачот путер.За разлика од Фелицијата комоција ептен голема.Багажен простор сосема доволен,управливост одлична,е сега на дупки малку крута.Си плативме на влечна служба Чекич да не ризикуваме казна 500€ за 800 ден ни ја донесе до Влае.Начекав празни улици мушки ја утерав у две три кривини спие колата,за таа висина и таа класа е поише од стабилна.Опрема многу што ме зачуди,од греачи на седишта,8 воздушни перници,клима,бандажи алуминиумски,ESP,ABS,халогенки за магла,сите четири прозори на дугме,ретровизори исто на дугме со греачи и плус на дугме се склопуваат кога се паркираш што ретко у таа класа која кола го има.Мана е финалната изработка,некоја чудна пластика употребиле, малку седиштата по тврди од што треба,од страна ако ти наидат пешаци малку е непрегледно ради тој столбот од шофершајбната и стандардно, воланот кај сите Мериви.Вртиш на лево иде претерано лесно,на десно прилично потешко.Сума сумарум колава тоа што го нуди у таа класа за тие пари мислам ниедна друга неможе.Според мене од 1 до 10 ја оценувам со високи 9
Автоматски споено мислење:
Дихтунг на глава веќе им кажав да си набават,сигурно ке им се најде
Во подобар случај ти ставиле неадекватно уље или нешто заебале при сервисот.
Но.....потежок случај( а многу вероватен) е да ти шитнале кола со ставено ремонтно уље, т.е. уље кое се става за колата да издржи да појди до сервисот на ремонт. Тие се дебели масла и кога ќе го смениш маслото, моторот почнува да лупа
Ако е тоа во прашање.....времетраењето на светењето на сијаличката само ќе се зголемува, и ќе се појавува на жешко време на лер
Имам Опел Астра Х 1.7 што пред 2-3 недели ја купив. Пред 2 дена ја однесов на сервис да и сменат каиши улје и филтри. Од тогаш ми се појави оваа ламба. Започнува да свети 2-3 минути откако ке го запалам моторот. Улје има доволно го проверив. До што може да е?
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.