Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.630
Поени од реакции
34.884
Јас баш сакам да не запали лесно,поише да вергла за да го качи уљето пред да запали.100% е барут сув моторот,се одцедило уљето скроз у картер ако запали одма ке зариба 1000%
Смени му ново масло и филтер пред да го палиш, оди најефтино некое по 150 денари литар колку за 2-3000 километри ќе ти издржи, после ќе му ставиш поарно. Извади го тоа гориво и стави му ново, мислам дека не е паметно на плин да ја палиш, прво не знаеш како е наштелуван претходно, второ моторот ти е сув од масло после толку стоење, а плинот колку што се сеќавам ствара повисока температура и бара повеќе масло.
Провери ги и свеќиците пред да ја палиш и уште побитно глицеринот, да не тргниш без кочници.
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Ај совет некој ако имал слично искуство.Фелицијата на дедо ми беше при крај,а овој уште па купи плац у Волково,патот неможам да ви го опишам до плацот па буквално се распадна фелицијата,у отпад нема да му ја земат.Си капариса поло,ама за да не му ја ибе мајката и на него,од мојава комшивка купи и југо корал 45 од 89та со оригинални 51.000 поминати да го ебава по дупките.Колава не е палена 15години,стои така у гаража,купивме нов акумулатор и сега прашањето ми е одма да ја верглам да ја палам или претходно треба нешто да се чепне
Автоматски споено мислење:

Некако ми е шубе после 15 години да ја заверглам,се мислам хаварија некоја да не настане ептен ке ми биде жал,можда е еден единствен примерок со таа километража.Освен плинскиот уред,се е фабричко на неа,буквално штрафче едно нема ставено а да не е оргинал застава
Тазе гориви и масла и филтри и верглај полека и постепено и не форсирај . И не го користи плин пошо е суво палење на моторот му треба првин бензин да запали

Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
 
Член од
1 април 2012
Мислења
152
Поени од реакции
41
Луѓе добар мајстор за фиат во скопјево ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.641
Поени од реакции
27.890
Ништо не му сменив на југцето пред да го запалам само ги извадив свекиците и го верглав неколку пати по 3-4 секунди.Ги вратив свекиците,го префрлив и на бензин го верглав едно 2-3 минути нејкеше да чуе.Го вратив на плин од втора запали :) Го оставив 5мин под саух да поработи,свртев две три кругчиња па на канал заменив уље и филтри.
Ова ептен џабе да ти биле деловите
Дихтунг на поклопец 100ден
Држач на заден лонец 100 ден
Легер на задно тркало 900 ден
Филтер за уље 100 ден
Филтер за воздух 100 ден
4 литри моторно уље 800 ден
4 литри уље за мењач 800 ден
Сијаличка заден штоп 10 ден
:pos:
 
Член од
23 јуни 2011
Мислења
10.341
Поени од реакции
3.846
Ништо не му сменив на југцето пред да го запалам само ги извадив свекиците и го верглав неколку пати по 3-4 секунди.Ги вратив свекиците,го префрлив и на бензин го верглав едно 2-3 минути нејкеше да чуе.Го вратив на плин од втора запали :) Го оставив 5мин под саух да поработи,свртев две три кругчиња па на канал заменив уље и филтри.
Ова ептен џабе да ти биле деловите
Дихтунг на поклопец 100ден
Држач на заден лонец 100 ден
Легер на задно тркало 900 ден
Филтер за уље 100 ден
Филтер за воздух 100 ден
4 литри моторно уље 800 ден
4 литри уље за мењач 800 ден
Сијаличка заден штоп 10 ден
:pos:
Јас би го нашминкал, би го направил тип топ.
Штета е да не одиш по изложби со него.
А и ако ти е многу постара година уште по топ.
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.641
Поени од реакции
27.890
Јас би го нашминкал, би го направил тип топ.
Штета е да не одиш по изложби со него.
А и ако ти е многу постара година уште по топ.
89та година е,баш ми е криво што дедо ми ке го уништи по нивите.А би требало да има вредност зашто има 51.000 изминато и се е оригинално на него.Штрафче буквално нема што не е од фабрика.Прва боја,нигде корозија после цели 30 години,зашто е чувано само у гаража
 
Член од
23 јуни 2011
Мислења
10.341
Поени од реакции
3.846
89та година е,баш ми е криво што дедо ми ке го уништи по нивите.А би требало да има вредност зашто има 51.000 изминато и се е оригинално на него.Штрафче буквално нема што не е од фабрика.Прва боја,нигде корозија после цели 30 години,зашто е чувано само у гаража
Купи му Лада Нива, тоа е за на нива, не југо. Греота е да се уништи. :D
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.630
Поени од реакции
34.884
89та година е,баш ми е криво што дедо ми ке го уништи по нивите.А би требало да има вредност зашто има 51.000 изминато и се е оригинално на него.Штрафче буквално нема што не е од фабрика.Прва боја,нигде корозија после цели 30 години,зашто е чувано само у гаража
Еден пост погоре 10 работи нови си купил, сега се е фабрично :) и бабата го има возено :D
Ништо не му сменив на југцето пред да го запалам само ги извадив свекиците и го верглав неколку пати по 3-4 секунди.Ги вратив свекиците,го префрлив и на бензин го верглав едно 2-3 минути нејкеше да чуе.Го вратив на плин од втора запали :) Го оставив 5мин под саух да поработи,свртев две три кругчиња па на канал заменив уље и филтри.
Ова ептен џабе да ти биле деловите
Дихтунг на поклопец 100ден
Држач на заден лонец 100 ден
Легер на задно тркало 900 ден
Филтер за уље 100 ден
Филтер за воздух 100 ден
4 литри моторно уље 800 ден
4 литри уље за мењач 800 ден
Сијаличка заден штоп 10 ден
:pos:
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.641
Поени од реакции
27.890
Еден пост погоре 10 работи нови си купил, сега се е фабрично :) и бабата го има возено :D
Не баба него жена,комшика ми е прва и цел живот ја гледам кога го вози,гаражата ми е под прозор.Додека беше жива мајка и еднаш неделно ке го извадеа да ја однесе до лекар,на гости ако појдат негде и толку.А тие делови јас ги сменив денес,она буквално освен филти и уље ништо немаше заменето.Работеше наставничка во некое приградско село далечно,не го палеше за на работа не и се исплатело 2 автобуса мењаше
 
Член од
29 септември 2015
Мислења
243
Поени од реакции
323
Не мора да значи, кај мене баш на компресорот тишеше, попушта на предна или задна страна од компресорот и опција е или да го предихтуваат или да си купиш половен. Иако во случајов ако ја нема полнето одамна, може само да е потрошен.

Прашај го колку грама ќе ти стави за тие 1300 денари, се наоѓа и за 1200 ама ретко ги полнат колку што треба.
Автоматски споено мислење:


Каква сака нека биде 16 години е старо ова возило, голф 4ка за 3500 евра во моментов не би зел ни на пијанство.
Колку и да ти ги фалат годините си го прават своето, а не верувам и со километража дека е испод 200к.
Мој совет особено ако човекот е „потенок“ со финансии да се држи до бензинци, јас возев бензинци, па сменив на дизел и сега планирам пак да се вратам на бензин-плин, дизелот веќе не се исплати со оваа цена, а трошоците за одржување на дизелите ти се далеку поголеми.
Точно Grande Punto 1.2 или Opel Corsa D 1.2 се одлични коли со мала потрошувачка и стварно погодени мотори. Дизел пополека станува луксуз
Бензин или бензин плин е најдобра комбинација за возило 2000-4000 евра
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Точно Grande Punto 1.2 или Opel Corsa D 1.2 се одлични коли со мала потрошувачка и стварно погодени мотори. Дизел пополека станува луксуз
Бензин или бензин плин е најдобра комбинација за возило 2000-4000 евра
Ако се 1.3 дизел (70кс) и корсата и пунтото не е луксуз, лото премија е. Моторите скоро и да немаат маана, потрошувачка под 4 (со клима).
 
Последно уредено:
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.953
Поени од реакции
14.709
Ако се 1.3 дизел (70кс) и корсата и пунтото не е луксуз, лото премија е. Моторите скоро и да немаат маана, потрошувачка под 4 (со клима).
Mialam deka 3-4 godini po red ovoj motor e proglasuvan za najdobar malolitražen motor vo svetot
 

Kajgana Shop

На врв Bottom