Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.977
Поени од реакции
14.745
Мислам дека е подобро да се поправи одколку половен да се купи. Што мислите вие?
Ako se ošteteni ležištata/ piksnite....vredi da se reparira bidejki i.kaj polovnite kolku tolku se ošteteni tie lezista.

Dobar majstor piksnite ke ti gi napravi od "tvrd mesing" / bronza....a prevarant ke ti gi napravi od običen mek.mesing
 
Член од
4 септември 2018
Мислења
30
Поени од реакции
8
Некој да не знае колку кошта регистрација возило од 125kw 2.0 multijet .
Прва регистрација одприлика горе доле цена ?
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.590
Поени од реакции
2.095
Имам неколку дилеми околу избор на моноволуменец, па ако има некој нека ми помогне.

Ford Galaxy 1.9tdi 90ks 1996 дизелаш - 2000еур

Renault espace 2.0 benzin plin atestiran dizna dizna - 1900еур

Renaut espace 2.2 dizel 2002g

Renaut espace 2.2 DCI dizel 2004g - 2800еур

Renaut espace 2.2 DCI 150ks Privilege 2004г- 2800еур

Исто, sharan бензин плин иди во опција за некои 2k eur

Што би препорачале од сите овие? На што да се внимава кај сите најповеќе и кој мотор му е докажан?

Понудете и нешто друго како опција до кај 2500еур.

Фала многу.

Фордот и било кој шаран за таа цена ќе бидат ќофте направени од возење.

Рено не би ти препорачал оти имаат специфични делови, а ретко има кај нас растурени па тешко се најдува половен дел особено за 2.2 дци.

Би ти препорачал Цитроен Ксара Пикасо ако може нешто помало.

Механиката е 80 % иста со обичната ксара, удобна вожња, евтино одржување, има и бензинци и дизели. 2.0 хди моторот нема варијабилен замаец во постарите верзии па нема потреба за тоа да мислиш.

Од бензинците најслабиот 1.6 е преслаб за таа каросерија па 1.8 е подобар избор. И двата супер поднесуваат плин.
 
Последно уредено:

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.653
Поени од реакции
34.939
Фордот и било кој шаран за таа цена ќе бидат ќофте направени од возење.

Рено не би ти препорачал оти имаат специфични делови, а ретко има кај нас растурени па тешко се најдува половен дел особено за 2.2 дци.

Би ти препорачал Цитроен Ксара Пикасо ако може нешто помало.

Механиката е 80 иста со обичната ксара, удобна вожња, евтино одржување, има и бензинци и дизели. 2.0 хди моторот нема варијабилен замаец во постарите верзии па нема потреба за тоа да мислиш.
Нема што нема веќе растурено и во мкд, имаш кај босанците на патот кон Косово еден куп француски, плус и на други отпади има скоро низ цела мкд, а и нови делови имаш од секакво производство.
Јас не би земал 2.2 дци туку 2.0 бензин со плин, само сепак со моноволуменец од овој тип е потешко оти од оваа година тешко да го најде под 250-300 илјади км особено ако е со 7 седишта.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.590
Поени од реакции
2.095
Јасно е дека правиме муабет за големи километражи. Сепак може ќе излезе нешто поасално без разлика на километражата.
 
Член од
12 март 2015
Мислења
1.569
Поени од реакции
3.215
Фордот и било кој шаран за таа цена ќе бидат ќофте направени од возење.

Рено не би ти препорачал оти имаат специфични делови, а ретко има кај нас растурени па тешко се најдува половен дел особено за 2.2 дци.

Би ти препорачал Цитроен Ксара Пикасо ако може нешто помало.

Механиката е 80 % иста со обичната ксара, удобна вожња, евтино одржување, има и бензинци и дизели. 2.0 хди моторот нема варијабилен замаец во постарите верзии па нема потреба за тоа да мислиш.

Од бензинците најслабиот 1.6 е преслаб за таа каросерија па 1.8 е подобар избор. И двата супер поднесуваат плин.
Дефинитивно ќе ја земам и оваа опција во предвид, фала на насоките и коментарот.


Нема што нема веќе растурено и во мкд, имаш кај босанците на патот кон Косово еден куп француски, плус и на други отпади има скоро низ цела мкд, а и нови делови имаш од секакво производство.
Јас не би земал 2.2 дци туку 2.0 бензин со плин, само сепак со моноволуменец од овој тип е потешко оти од оваа година тешко да го најде под 250-300 илјади км особено ако е со 7 седишта.
Претпоставувам и јас дека мн возени ќе бидат во тој ценовен ранг што сега можам да си го дозволам, баш и затоа прашав кои би биле до некаде подобри воопшто како возила. Повеќе би одел на бензин/плин варијанта (ако најдам кола со вграден нормално) бидејќи донекаде возењето ќе ми биди поисплативо него со дизелаш, се надевам и маките од кварови помали. Искрено го меркав тој шаранот што ми го нудеа бензин плин, но сè уште го немам видено.

Фала уште еднаш и до двајцата за препораките, го ценам тоа.
 
Член од
11 јануари 2019
Мислења
4
Поени од реакции
0
320d само да најдеш со здрав замаец
Гледај замаец мотор турбина ... се менува тоа ама кошта сет со замаец околу 700евра
Најзастапени се 320ки затоа ги има по огласи
Јас имам 320д 150кс од 2003 и супер ми е
318 е полош и послаб
Ама нели е тој стариот мотор,ако не се лажам од 2005 се новите 320д е90?
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.653
Поени од реакции
34.939
Дефинитивно ќе ја земам и оваа опција во предвид, фала на насоките и коментарот.




Претпоставувам и јас дека мн возени ќе бидат во тој ценовен ранг што сега можам да си го дозволам, баш и затоа прашав кои би биле до некаде подобри воопшто како возила. Повеќе би одел на бензин/плин варијанта (ако најдам кола со вграден нормално) бидејќи донекаде возењето ќе ми биди поисплативо него со дизелаш, се надевам и маките од кварови помали. Искрено го меркав тој шаранот што ми го нудеа бензин плин, но сè уште го немам видено.

Фала уште еднаш и до двајцата за препораките, го ценам тоа.
Не знам како се бензинците од таа година на VW, реното не би требало да е лошо, од Прилеп има еден таксист со Еспејс (Адамо) произведен некаде 96-99 што вози релација Прилеп-Скопје секој ден, баш со него правев муабет и кажуваше дека на околу 500 000 сменил нов мотор и уште тера со иста шасија (ефтини се и моторите, за 400-500 евра со се промена ќе го најдеш, а надворешно имаат добра изработка и не корозира).
А мораш да земеш со 7 седишта, поголема фамилија сте или?
 
Член од
14 октомври 2017
Мислења
232
Поени од реакции
109
Подолго време само се двоумам и само прашувам и неможам да се одлучам. Во план ми се неколку возила и на едното е поефтино и постаро а другото е поново и поскапо и ме тера поќе да вложам, ама незнам кое како стој.

1. BMW E90 318d и 318i - некој да кажи искуства за двата мотори, какви се кварливи, скапи за одржување и сл.. Знам дека кај бензинецот нема турбина и нема замаец.
2. Volkswagen Golf 7 2013 - 1.6 TDI 105KS и 1.2 TSI 105KS- downsizing мотор
3. Mazda 3 Sedan 2014 1.5 атмосферски бензинец 100КС.
4. Skoda Octavia 2014+ 1.6 TDI

- Знам дека сите ќе речат јапонските возила си се јапонски, ама моторов мие слаб.
 
Член од
23 ноември 2016
Мислења
525
Поени од реакции
511
Подолго време само се двоумам и само прашувам и неможам да се одлучам. Во план ми се неколку возила и на едното е поефтино и постаро а другото е поново и поскапо и ме тера поќе да вложам, ама незнам кое како стој.

1. BMW E90 318d и 318i - некој да кажи искуства за двата мотори, какви се кварливи, скапи за одржување и сл.. Знам дека кај бензинецот нема турбина и нема замаец.
2. Volkswagen Golf 7 2013 - 1.6 TDI 105KS и 1.2 TSI 105KS- downsizing мотор
3. Mazda 3 Sedan 2014 1.5 атмосферски бензинец 100КС.
4. Skoda Octavia 2014+ 1.6 TDI

- Знам дека сите ќе речат јапонските возила си се јапонски, ама моторов мие слаб.
Zavisi vo kakva sostojba se site od navedenive
Ako baras familijarna kola togas octavia,imase skoro oglas 11600eur. Osven bmw za koe nemas godina na proizvodstvo,ostanative se cena 11-12k eur i se relativno novi.
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.098
Поени од реакции
1.885
Ама нели е тој стариот мотор,ако не се лажам од 2005 се новите 320д е90?
Зборам за Е46 од 2002 до 2005 се 320д со новиот комонрејл дизел 150 коња носат редизајнот... до 2001 се со 136 бош пумпа
Е90 од 2005 имаат 320д со 163 коња
Редизајн од 2009 имаат 177 коња и не е погоден страда ланче и др. проблеми
 
Последно уредено:

^^GoRiLLaZ^^

Happiness...?
Член од
25 јануари 2007
Мислења
5.735
Поени од реакции
7.983
Во последно време приметувам ако антифризот бил на макс, иде на минимум... е сега, на изладена кола (не запалена 24h) кога ќе ја отворам капачката за антифриз се случува како да е под притисок и дури испрскува. И од кога ќе ја отворам, се пополнува тој дел што го снема... и нешто плус испрснува од дупчето од страна.

Некако чудно ми е, скоро никогаш на изладена кола не ми правело така. Искуства?
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Во последно време приметувам ако антифризот бил на макс, иде на минимум... е сега, на изладена кола (не запалена 24h) кога ќе ја отворам капачката за антифриз се случува како да е под притисок и дури испрскува. И од кога ќе ја отворам, се пополнува тој дел што го снема... и нешто плус испрснува од дупчето од страна.

Некако чудно ми е, скоро никогаш на изладена кола не ми правело така. Искуства?
Дали е дизел или бензин н плин???


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
 

Kajgana Shop

На врв Bottom