Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
Зш бре не ме сваќате? Јас во старите коли уживам, исто како шо сите вие уживате во ново. И никој не вели дека возам неисправен крш... земи стара кола за 300 евра, фрли уште 3000 по неа, ќе го имаш еквивалентот на тоа новото кое што ти ќе го платиш за 12.000 евра. За продавање не прам муабет, во овие коли нема бизнис. Ќеф. А секој ќеф се плаќа. И наместо дата на производство 2012, јас имам 1978. И немам клима, немам радио, немам непотребни катаљарда електрики. Имам мотор, мењач, тркала и огромна комоција. Нешто шо во новите дрвени коли го нема.

Колкава ни е државава, и колку потреба имам за возење... тие 200 км ретко кога ги правам :) Ете пример, недела ќе го завртам кључот од сабајлечки, ќе има изложба на канти во Скопје... ќе ги поминам тие 200-300 км во еден ден. Со голем ќеф.


Можи ко ќе ги имам твојте години ќе го имам и твоето размислување... Мада чепкањето во коли ми е голема болест (хоби/зараза) така да и да не се откажувам од тоа :)

Во багажникот на Мерцедесот носам само триаголник и резервна гума. Еднаш тргнав до село (100 км), ми се дупна гумата... ексик дури да најдам дизалица и кључ. Така да, можиме да се кладиме дека ти во новата имаш појќе дрангулии низ багажникот...

Регистрација е околу 11.000 денари... низ град, зависно колку ти е тешка ногата, над 10 литри е.

Да имам дрангулии и тоа...
1.Вуфер
2.Појачало
3.Трокут
4.Елече за чичко полицаец
5.Прва помош
6.Резервна гума немам за жал........
--- надополнето: 5 септември 2013 во 17:39 ---
Kolku vreme vazi toa novo si e novo? 2,3,5 godini? Od tie limenkite ako dosta se vozis po 5 godini i nasive patista nema da ostane nisto.
--- надополнето: 5 септември 2013 во 06:09 ---

Ne be drugar ne se lazi sam sebe. Problemot e sto togas verojatno uste ne bese pusten uvozot pa nekoj prosecen a4 tdi ili mecka dizel na staro bese ista cena ili poskap nego nov lancer.
Od koga e pusten uvozot mislam deka nema potreba mnogu da se filozofira novo ili polovno. Po bankive vrie ostaveni vozila sto bile pod lizinig,nemaat kade da gi parkiraat veke.i pokraj toa sto veke frlile kojznae kolku pari gazdite svesno se odlucuvaat da im gi ostavat vozilata na bankite i odma si kupuvaat polovnjace.

Треба да имаш мади*а да искешираш 18500еврони,ама кај тебе се изгледа ко џамлии ако знаеш што се патем речено чисто да се знае....
Самиот себе си се залажуваш и другите кои слепо ти веруваат во твојата приказна.Јас не купувам кола па да мислам после 7-8 гидини колку ке изгубам на неа.Или сега дека има слепци ко тебе кои се ложат на добар ТДИ па ај сега морам да возам зошто после ке го продадам за исти пари.Може ама у кој филм хехехехехехехехехехех....

На крај остави не нас глупавите со многу пари да си уживаме во нашите НОВИ миленичиња,а таквите како тебе да си лечат комплекси со "добри"коли од увоз.......
--- надополнето: 5 септември 2013 во 17:42 ---
Ne te ceska da ja smenis toa limenkata? Polecka,obicno tie so se zafrknale tamu nakaj tretata godina im gi vrakaat na bankite ili gi prodavaat za 30% od cenata na novo vozilo i posle trcaat po nekoja ubava polovna limuzinka.
:D:tapp:

18500 евра по фактура или 1.139 600денари платена у кеш.Е па сега ти види....
 
Член од
15 октомври 2009
Мислења
822
Поени од реакции
289
заинтересиран сум и за алфа ромео 1.9 јтд... можи некој да ми кажи околу потрошната и колку kw се тие модели ?
 
Член од
17 февруари 2008
Мислења
53
Поени од реакции
5
Имам прашање во врска со термостат за Фиат Стило 1.9 JTD 115KS.
Треба да го заменам, е сега има оригинални од 7000 и 8000 ден., неоригинални за околу 5000ден, а има и половни за 2-3000ден. Ако некој има искуство со ваква работа, немора да е за Фиат Стило, да ми каже дали е голем ризик да се зема половен или неоригинален, некои ми рекоа дека веќе баш и немало разлика од оригиналите и копиите, но добро би ми дошло уште некое мислење (од лично искуство). Благодарам
 
Член од
31 август 2012
Мислења
319
Поени од реакции
184
Имам прашање во врска со термостат за Фиат Стило 1.9 JTD 115KS.
Треба да го заменам, е сега има оригинални од 7000 и 8000 ден., неоригинални за околу 5000ден, а има и половни за 2-3000ден. Ако некој има искуство со ваква работа, немора да е за Фиат Стило, да ми каже дали е голем ризик да се зема половен или неоригинален, некои ми рекоа дека веќе баш и немало разлика од оригиналите и копиите, но добро би ми дошло уште некое мислење (од лично искуство). Благодарам
ako ne se lazam termostatot ako (mislime na istata rabota) e okolu 800-1000 denari i toa valeo
 
Член од
17 февруари 2008
Мислења
53
Поени од реакции
5
ako ne se lazam termostatot ako (mislime na istata rabota) e okolu 800-1000 denari i toa valeo

Не, се работи за ваков термостат:
http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=32697

Всушност проблемот е во тоа што, кога колата треба да качи температура (при долго возење, топло време, на угорници) стрелката на таблата доаѓа до средина и таму останува, не осцилира, што значи дека термостатот не ја регистрира температурата и ладењето (перката) не се вклучува.
 
Член од
31 август 2012
Мислења
319
Поени од реакции
184
Не, се работи за ваков термостат:
http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=32697

Всушност проблемот е во тоа што, кога колата треба да качи температура (при долго возење, топло време, на угорници) стрелката на таблата доаѓа до средина и таму останува, не осцилира, што значи дека термостатот не ја регистрира температурата и ладењето (перката) не се вклучува.
jas mislev na drug termostat.


jas imam nekoj problem so temperaturata na kolata na ramno i vo grad si ja drzi na 90 a koga ke ja zapnam na nekoja ugornica pocinja da mi ja kacuva i odi do kaj 100 moze i poveke bi kacila ako gorninata bi bila podolga ama ja nemam probano na podolga dali nekoj znae so moze da bide problemot.
 
Член од
6 март 2007
Мислења
2.301
Поени од реакции
1.574
Имам проблем со Бравото. Кога ке стиснам кумплунг до крај, шушти нешто. Исто така додека стискам не пропаѓа мазно педалата туку како да гребе нешто, сецка. Некој предлог, што би можело да биде?
 
Член од
7 март 2012
Мислења
238
Поени од реакции
21
Имам проблем со Бравото. Кога ке стиснам кумплунг до крај, шушти нешто. Исто така додека стискам не пропаѓа мазно педалата туку како да гребе нешто, сецка. Некој предлог, што би можело да биде?
друг лагеро да го смениш најбрзо шо можиш че ти ја скрши потисната ако вејче не ти е оштетена
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Прајте муабет за истото. Кај некои возила термостатот се менува сосе надворешниот дел, кај некои се менува само внатрешниот. Ти имаш поставено слика од фиатовиот надворешен, тој има од некој друг модел, внатршен. Истото е.

Всушност проблемот е во тоа што, кога колата треба да качи температура (при долго возење, топло време, на угорници) стрелката на таблата доаѓа до средина и таму останува, не осцилира, што значи дека термостатот не ја регистрира температурата и ладењето (перката) не се вклучува.
Ко шо те читам, ти заправо немаш проблем. Шо очекуваш да прај стрелката, да ја регистрира секоја промена на температурата за 1 степен? Не мериш со топломер па да ти покажи 92.3

jas imam nekoj problem so temperaturata na kolata na ramno i vo grad si ja drzi na 90 a koga ke ja zapnam na nekoja ugornica pocinja da mi ja kacuva i odi do kaj 100 moze i poveke bi kacila ako gorninata bi bila podolga ama ja nemam probano na podolga dali nekoj znae so moze da bide problemot.
Имаш проблем со согорувањето на горивото... почни од штелување на палење и вентили + мерење на компресија. Моето искуство вика, ако не ти го опрај штелувањето на вентили и палење проблемот, најверојатно ништо не го оправа тој мотор. Јас така имав случај, цел мотор генерално, нов ладилник, нов термостат... џабе. Имаше некоја мака моторот во главата најверојатно и тоа е тоа. Чисто да ти доловам ефект, Мерцедес 240D на првиот клип имаше 9 бари компресија, на вториот 12. Моторот воопшто не палеше нормално (само на туркање) а не грееше. Така да рачунај дека ќе треба да смениш глава.
 
Член од
17 февруари 2008
Мислења
53
Поени од реакции
5
Ко шо те читам, ти заправо немаш проблем. Шо очекуваш да прај стрелката, да ја регистрира секоја промена на температурата за 1 степен? Не мериш со топломер па да ти покажи 92.3
Не треба да ја регистира промената на секој степен, но неможе да си остане трајно таму, воопшто да не се менува, дојде до средина и застане таму цело време, се додека не се изгаси моторот. Ако воопшто не се менува температурата зошто уопште постои таа стрелка.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Не треба да ја регистира промената на секој степен, но неможе да си остане трајно таму, воопшто да не се менува, дојде до средина и застане таму цело време, се додека не се изгаси моторот. Ако воопшто не се менува температурата зошто уопште постои таа стрелка.
Од сабајле кога е ладна, кај стои стрелката?
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Не треба да ја регистира промената на секој степен, но неможе да си остане трајно таму, воопшто да не се менува, дојде до средина и застане таму цело време, се додека не се изгаси моторот. Ако воопшто не се менува температурата зошто уопште постои таа стрелка.
За кога ке има проблем да мрдне затоа постои стрелката. Има систем колата да ја одржува константна температурата и затоа не мрда стрелката. И за друга работа служи таа стрелка во зимно време може да видиш дали кренал работна температура моторот.
 
Член од
17 февруари 2008
Мислења
53
Поени од реакции
5
За кога ке има проблем да мрдне затоа постои стрелката. Има систем колата да ја одржува константна температурата и затоа не мрда стрелката. И за друга работа служи таа стрелка во зимно време може да видиш дали кренал работна температура моторот.

Се во ред, треба да држи и да не мрда, ама нели е нормално кога не е толку оптеретен моторот да падне бидејќи тогаш нема толку температура. Системот држи температура кога ќе достигне некој максимум, но сигурно температурата не е цело време толу висока, па логично би требало да има промени и кај стрелката.

Фала на помошта, но моето главно прашање беше дали ако веќе го менувам тој термостат ќе има голема разлика дали ќе биде оригинален или не?
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Се во ред, треба да држи и да не мрда, ама нели е нормално кога не е толку оптеретен моторот да падне бидејќи тогаш нема толку температура. Системот држи температура кога ќе достигне некој максимум, но сигурно температурата не е цело време толу висока, па логично би требало да има промени и кај стрелката.
Не барај проблем кај шо не постои. Логично е моторот да стои на некоја работна температура. На поновите модели (читај нешто шо е помодерно од Југо, Лада и Фиат 1300) стрелката стои на средина и за 80 и на 90 степени. На истото место, идентично. Перката се вклучува на 92-95 а се гасни на 87-85 па стрелката не мрда. Така да, негледам шо ти е толку нејасно??? Моторот е на нормална работна температура, некаде измеѓу 80 и 95 степени. И на таа работна температура останува и во зима на -20 и во лето на +40.

Така да тури си во глата дека дури температурата е нормална, стрелката нема да мрдни од таму. Ако сакаш да експериментираш, испушти 3 литри од течноста за ладење и пробај да видиш дека нема да стои таму температурата.

Фала на помошта, но моето главно прашање беше дали ако веќе го менувам тој термостат ќе има голема разлика дали ќе биде оригинален или не?
Има разлика и во цена и во квалитет.
 
Член од
17 февруари 2008
Мислења
53
Поени од реакции
5
Не барај проблем кај шо не постои. Логично е моторот да стои на некоја работна температура. На поновите модели (читај нешто шо е помодерно од Југо, Лада и Фиат 1300) стрелката стои на средина и за 80 и на 90 степени. На истото место, идентично. Перката се вклучува на 92-95 а се гасни на 87-85 па стрелката не мрда. Така да, негледам шо ти е толку нејасно??? Моторот е на нормална работна температура, некаде измеѓу 80 и 95 степени. И на таа работна температура останува и во зима на -20 и во лето на +40.

Така да тури си во глата дека дури температурата е нормална, стрелката нема да мрдни од таму. Ако сакаш да експериментираш, испушти 3 литри од течноста за ладење и пробај да видиш дека нема да стои таму температурата.

Има разлика и во цена и во квалитет.

Добро, немора толку ароганција, темата е за тоа, да праша некој ако нешто не знае и да добие инфорамација. Не барам проблем кај што нема, туку пошто не се разбирам многу па прашувам.

Да кажеме дека нешто не е во ред со термостатот, какви последици може да има?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom