Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.025
Поени од реакции
1.519
Kazete majstor od Skopje za mercedes avtomatik,ostana zaglaven vo vtora brzina. Dolno lisice majstor naprekar brada ne zavrsi rabota
 
Член од
2 декември 2020
Мислења
84
Поени од реакции
67
Kazete majstor od Skopje za mercedes avtomatik,ostana zaglaven vo vtora brzina. Dolno lisice majstor naprekar brada ne zavrsi rabota
Druze moj rodnina i drug kolega go nosat vo Usje.
Majstorot se vika Marjan
Mnogu se zadovolni
I dvajcata imaat Mercedesi
Probaj tamu
Автоматски споено мислење:

Mobil 5w30 i 5w40 koristam 11 godini. Smenvam 3 pati maslo godisno i stalno klavam samo mobil. Na site 9 koli so gi smenav samo to maslo go stavam i dosega sum nemal nikakov problem. Nekogas zemam od MK nekogas mi pusta bratmi od Germania nekogas zemam od grcia i razlika nevidov apsolutna nikakva. Na skodata so ja vozev stalno doturav po 700 grama na 8000km kupeno masloto od razlicna drzava. Imav tureno Shel i kastrol na skodilako malce pobrzo mi go trosese i prodolziv pak so mobil.
@goodfellas
Na sal tabla stoj 90 stepeni ali temperaturata odi do 100 stepeni a na ugornici mozi i do 105-107 stepeni. Na obd diagnostika kazva najtocno. Na ovie zestini normalno e da bidi zezok motorot.
Fala na detalen odgovor i na konkretna sporedba. Od razlicni drzavi a sepak ist kvalitet. Togas da ne akam do Grcija.
 
Последно уредено:

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Многу одамна еден пријател имаше такси компанија со Пежо 306 седан-дизел, и успеа да пронајде мајстор кој му ги модификуваше осовините. Ги обработувал со струг , така што внатре се убацувале подебели лагери,а не од тие танки игличести. Како што повеќе незнам и тешко е да дознам , бидејќи човекот(многу познат во Кичево и ширум ) претрпе мозочен удар, има проблем со зборувањето и со памтењето9 буквално се учи како дете да зборува.....нешто памти, нешто не)

ПС:Жељко Митровиќ кога дознал што му се случило со мозочниот, одма му купил А7...и плус некои други работи. Душа дава за тој човек Жељко

Знам за кој човек се работи...тоа 306 ките ко се појавија низ Кичево јас детуле бев...турбото кога се слушаше се чудевме зошто така брчи колата, хаха. Дотогаш кола дизел голф 2-ка имавме само видено.

Шала на страна 306-ка со таков мотор се прави да оди страшно, не тежат многу а и тој мотор е таков, трпи многу малтретирање. Со промена на турбина и интеркулер лесно се иде до 180 + коњи.

 
Последно уредено:
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.268
Поени од реакции
15.381
Знам за кој човек се работи...тоа 306 ките ко се појавија низ Кичево јас детуле бев...турбото кога се слушаше се чудевме зошто така брчи колата, хаха. Дотогаш кола дизел голф 2-ка имавме само видено.

Шала на страна 306-ка со таков мотор се прави да оди страшно, не тежат многу а и тој мотор е таков, трпи многу малтретирање. Со промена на турбина и интеркулер лесно се иде до 180 + коњи.

Шуу пари ти е стејџ 1? За мене прашувам, не за пријател.....:cool:
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Ич пари, буквално одма се работи само се подесува весгејтот малку на турбината и се чепка бош пумпата. Е сега за да се направи да оди добро а да не чади црно си треба доста подесување и пробување. Стејџ 1 на тие мотори тие околу 110 до 120 коњи.
 
Последно уредено:
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.268
Поени од реакции
15.381
Ич пари, буквално одма се работи само се подесува весгејтот малку на турбината и се чепка бош пумпата. Е сега за да се направи да оди добро а да не чади црно си треба доста подесување и пробување. Стејџ 1 на тие мотори тие околу 110 до 120 коњи.
За Алфа 147, 120 кс прашујем.... :cool:
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.268
Поени од реакции
15.381
Ako moži nekoj da go postavi linkot za presmetka na carina za auto.....imalo nekoj ,,kalkulator,, kolku ke košta carinata
 

McLovin

Politically Incorrect/Comedian/Mastrubator
Член од
11 август 2016
Мислења
3.416
Поени од реакции
13.443
Царина за ауто ти е различна во секоја царинска управа. Маме им ебам, за пари се ќе дадат. На две различни локации ми бараа - 1500 евра и 750 евра.
 
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.276
Поени од реакции
5.529
Ау .. кој им го правеше сајтот да им врати пари. Понеинтуитивен веб сајт одамна немам сретнено.

Али добро што постои

Едит: ваков калкулатор треба да е бесплатен а да најдат друг тип на модел за наплата. Или барем да имаат бесплатно рејнџ да ти дадат а за точна цена да си платиш.
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
869
Поени од реакции
424

Еве калкулатор , ама овој го пресметува само данокот за моторни возила , врз основа на цената и емисијата на СО2. На сето тоа се додаваат уште куп други давачки … Според овој калкулатор на мене ми излагаше данок 3.200 € , од царина ми кажаа преку 9.000 € комплет давачки .
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.511
Не гледам галама уште на форумов за Intelligent Speed Assistance (ISA):

.

Имаше денес баш статија за ова за тука, и ми изгледа дека старите возила ќе дигаат на цена ако новите доаѓаат со овој систем.


New anti-speeding system coming to Australia is dangerous
An overreach in authority by the European Union on speed limiters is having a noticeable negative impact on Australians buying new cars.
 
Член од
30 јуни 2020
Мислења
3.041
Поени од реакции
11.303
Не гледам галама уште на форумов за Intelligent Speed Assistance (ISA):

.

Имаше денес баш статија за ова за тука, и ми изгледа дека старите возила ќе дигаат на цена ако новите доаѓаат со овој систем.


New anti-speeding system coming to Australia is dangerous
An overreach in authority by the European Union on speed limiters is having a noticeable negative impact on Australians buying new cars.
  • Provide accelerator resistance to make speeding more difficult, but still possible (termed half-open). This system is like cruise control, except the speed limit (not the driver) determines when to engage speed resistance. Drivers may be able to turn off the system with a switch; and
  • Automatically prevent speeding above the speed limit (mandatory speed compliance).

  • Compared to speed governors, which can only limit the maximum speed of vehicles, ISA has the potential to help control speed of all motor vehicle types according to the prevailing limit at a location.
Овие не се со сите штици во глата, дефинитивно.
Доколку ти контролира лимит на брзина на некоја „локација“ (пошто не е наведено каде, но без разлика) и мора заради некоја животозагрозувачка причина да забрзаш, значи ти се еба мајката.

Постојат регулативи во ЕУ за новите возила да поседуваат уред за снимање (нешто ко црна кутија) и тоа е во ред за ако се деси сообраќајка да се знае кој е виновен, но тоа дополнително ќе ја крева цената и да старите возила исто ќе добијат на цена и вредност. Истото беше и со тоа задолжително да имаш камера назад или паркинг сензори (но се потенцираше за камера) заради побезбедно паркирање и тоа веќе се применува од септември годинава во Германија (повторно, за нови возила).

Изгледа одат кон комплетно автоматизирање на возењето, ги живееме последните години на да ти забрчи мотор под хауба, да „дивееш“ на автопат (скоро секаде ќе те искинат од казни за брзо возење и држење дистанца), но ќе го направат уживањето во возењето и не баш толку уживање.

Од друга страна за новите возачи, за релативно новите возачи или за оние кои се понашаат како стоки вакви одредби се ите поќе од добредојдени пошто ниту дистанца држат, ниту пак безбедно возат. Овде статистиката е дека на секои 7 минути има сообраќајка - прашањето е кога, а не дали воопшто, ќе доживееш сообраќајка и каде таа ќе биде: на автопат со 140 (па крсти се за преживување) или некаде на паркинг ќе те закачи некој.

За дел до Германците, пошто се добро познати по тоа нивно „шпарен“ (штедење) ќе дојди добро ако осигурителните компании им даваат попусти за „добро однесување“ - како примерот со Холандија кога тестирале, ама грото мислам дека нема да им ги сменат навиките бидејќи изгорени се да живеат во стрес (го креираат и таму кај што го нема и каде нема потреба од истиот) - особено во сообраќај каде на семафор се очекува да тргниш со втора и секогаш да возиш на лимит на ограничувањето, без воопшто да полага некој рачун за држење дистанца или возење цик-цак помеѓу лентите (и во град и на отворено).

Кај да е за дестина години прашање ќе биди и дали ќе поседува некој автомобил или сите ќе бидиме збутани во јавни превози, првенствено заради трошоците за автомобили и потоа ваквите одредби за безбедност и слично.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom