Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
20 ноември 2008
Мислења
6.104
Поени од реакции
2.514
Koj мотор е подобар на пежо 307 тој од 1600 или 2000 кубика?
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.968
Поени од реакции
14.721
Да не е клинестиот каиш?Натопен ти е со дождовиве може,и кај мене така правеше,па се исуши и сега не свири.А во место кога работи свирка ли по малку?

мислам дека не,не сум приметил да свирка во место. Го приметив само кога ми беше стиснат кумплугот и стиснав на гаста малку посилно[/quote]
Ako ne e klinast kaiš togaš e druk lagerot. Nema golema šteta i da se vozi taka
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.306
Поени од реакции
7.288
Значи супер си, ама кога јадеш гомна за бмв ми го креваш притисокот. :icon_lol::icon_lol::icon_lol::icon_lol:
Аудито е скап фолксваген, и скап фолксваген ќе си остане.
:pos: Можеби е скап волксваген, али кажи кое прво ќе ргоса? Ауди или БМВ? :icon_mrgr:
 
Член од
10 ноември 2014
Мислења
28
Поени од реакции
0
Ме интересира, и сакам совети од вас. - Како се покажани Opel Astra GTC 1.9 TDCI 120/150ks... ?? Сум слушнал дека 150Ks моторот го вози истиот и ALFA ROMEO JTDm така, или грешка сум? Мислам дека е подобар 1,9 отколку 1,7 TDCI, иако помалце троши секако 1,7 со 1 литар повеќе....
 

Благоев

The Spartan General
Член од
8 јануари 2014
Мислења
1.357
Поени од реакции
2.087
:pos: Можеби е скап волксваген, али кажи кое прво ќе ргоса? Ауди или БМВ? :icon_mrgr:
Последните 10-15 години сите германски возила имаат поцинкувани елементи. Тоа можеби е валидно во ерата на Ауди 80/бмв е36, ама денес и не е некој фактор оти пред 15 години аудито не кородирало.

Ти возиш Астра Н. Астра Ф е една од најр’ѓосувачките коли во помодерната историја на Опел. Астра Г го нема тој проблем бидејќи е поцинкувана. Астра Н исто го нема тој проблем, затоа што е поцинкувана.
 
Член од
16 јули 2014
Мислења
842
Поени од реакции
573
Problem. Audi 2004 a4 1.9 96kw. Smeneta glava, nova bregasta novi soljici novi lageri. Diznite ispitani i sredeni kaj stojce (imaat izgubeno od silata malce no staveni se novi sajbni, gumici i strafovi) Sega sto e problemot, se e namesteno i koga e ladna pali perfektno a kako zagreva taka se povkje vergla za da zapali ( kolata e topla i ja ostavas 5-10 min i togas vergla, odma dodeka e topla pali no dodeka e topla sto povekje otstojuva toa potesko pali). Tandem pumpata e proverena i ne e do nejze. Ako nekoj znae ve molam da pisete.
 
Член од
16 јули 2014
Мислења
842
Поени од реакции
573
Luftmaserot nema nisto so palenjeto.
Jas pak sumljam na diznite ili vo najlos slucaj motorot da nema kompresija. Ova se najcesti kvarovi koga zagrean motor nejke da pali.[DOUBLEPOST=1417780306][/DOUBLEPOST]
Vaka. Trgni ja plastikata nad motorot i najdi go termostatot za temperatura i za greacite Obicno e na plasticnata cefka za voda sto izleguva od glavata. Otkaci go utikacot i probaj zapali go taka, bez termostat. Togas e kolata vo rezim na rabota za najniska temperatura, ke gi drzi zapaleni greacite dolgo vreme iako motorot e zagrean i ke drukne malce povekje nafta. I vidi dali taka ke zapali odma. Ako zapali odma to est poubavo moze da e ko so kazav padnata kompresijata na motorot. Eventualno moguce e da ti e slab alanserot ili akumulatorot. Ima edna finta kaj ovie moze da se programiraat na verglanje da druknat povekje nafta i da se olesni palenjeto, poso im e palenjeto povrzano so brojot na vrtezi ako e malce poslab alanserot nema da ubrizgava dovolno nafta za da zapali ubavo.[DOUBLEPOST=1417780771][/DOUBLEPOST]http://www.rsrmotorsport.com/slo/storitve/problem-vroc-vzig-vw-golf-v-1-9-in-2-0-tdi/
Eve firma vo Slovenija sto gi reprogramira motorite poubavo da palat koga se topli. Ustvari go programiraat kompjuterot koga motorot vergla da drukne povekje nafta. Kaj nas ne znam nekoj ova da go pravi, treba da se rasprasas. Ima firma i vo Beograd istoto so go pravat, ne mi teknue kako se vikase.
Vaka, sitacijata bila do tandem pumpata. Ima nepovratni ventili koi koga kje se zagree ne drzat i pustaat. Ja smeniv tandem pumpata i sega se e vo red.

P.S. Nova rabota, skinale diznite pri stavanje i mi smesa gorivo i ulje. Sega idevme nova ispitana glava NOVI - bregasta soljici i lageri, diznite kaj stojce ispitani i smeneto gumici sajbni i straf. Diznite se normalno oslabnati malce no navodno dobri. Sega problemot e sto koga e ladna pali cakmak dodeka kako zagreva taka potesko pali. No ako e topla ja gasis i palis odma togas pali dobro no so sekoja minuta pominato se povekje vergla pri palenje. Ako ja ostavam da se oladi skros pali super. Resenie da ne znaes nekoe ? Fala.
 

Бавча

идол на младите
Член од
25 декември 2007
Мислења
11.618
Поени од реакции
10.874
Здраво, ме интересира каде расклапаат коли негде близу Скопје, имам една 306ка за давање. Однапред фала.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.306
Поени од реакции
7.288
Последните 10-15 години сите германски возила имаат поцинкувани елементи. Тоа можеби е валидно во ерата на Ауди 80/бмв е36, ама денес и не е некој фактор оти пред 15 години аудито не кородирало.

Ти возиш Астра Н. Астра Ф е една од најр’ѓосувачките коли во помодерната историја на Опел. Астра Г го нема тој проблем бидејќи е поцинкувана. Астра Н исто го нема тој проблем, затоа што е поцинкувана.
Ауди има и алуминиум во каросеријата, не се работи само за поцинкување, додека БМВ нема. А за Астра Ф си во право пошто тие воопшто не се поцинкувани.

бтв, јас возам Астра Ј
 

Attachments

Sungerot Bob

Живеј го животот
Член од
7 август 2012
Мислења
32.391
Поени од реакции
36.504
Што кола е Mahindra? Зошто гледам има доста луѓе што ги продаваат џиповиве по ниски цени, а притоа џиповите имаат изминато многу малку километри и се стари само неколку години:)
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Што кола е Mahindra? Зошто гледам има доста луѓе што ги продаваат џиповиве по ниски цени, а притоа џиповите имаат изминато многу малку километри и се стари само неколку години:)
Индиски Лајно
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Vaka, sitacijata bila do tandem pumpata. Ima nepovratni ventili koi koga kje se zagree ne drzat i pustaat. Ja smeniv tandem pumpata i sega se e vo red.

P.S. Nova rabota, skinale diznite pri stavanje i mi smesa gorivo i ulje. Sega idevme nova ispitana glava NOVI - bregasta soljici i lageri, diznite kaj stojce ispitani i smeneto gumici sajbni i straf. Diznite se normalno oslabnati malce no navodno dobri. Sega problemot e sto koga e ladna pali cakmak dodeka kako zagreva taka potesko pali. No ako e topla ja gasis i palis odma togas pali dobro no so sekoja minuta pominato se povekje vergla pri palenje. Ako ja ostavam da se oladi skros pali super. Resenie da ne znaes nekoe ? Fala.
Samo reprogramiranje na kompjuterot da ubrizgava povekje nafta na palenje,to est da pali kako da e laden. Ili da se proba da se obnovi alanserot i so pojak akumulator.
Mozes da probas kako sto ednas ti pisav da go otkacis stekceto od senzorot za temperatura koga e vruk motorot. Obicno se dva senzori vo eden, za greacite i temperatura. Ovaka so otkaceno stekce kolata ke pali kako da e motorot laden i da e nadvor -50c. Znaci ke ja digne malku gasta,ke gi pali greacite i koga e topol i ke ubrizga povekje nafta. Ako pali dobro ovaka moze da se namontira tajmer rele da kazeme na 10 sekundi sto ke go isklucuva senzorot za temperatura pri palenje i posle 10 sekundi senzorot povtorno da go vkluci. Ova sam go imam napraveno na a4 od 2000 god, kolata palese posle stavanjeto na releto kako puska i ladna i topla.[DOUBLEPOST=1422602823][/DOUBLEPOST]
Што кола е Mahindra? Зошто гледам има доста луѓе што ги продаваат џиповиве по ниски цени, а притоа џиповите имаат изминато многу малку километри и се стари само неколку години:)
Trosi kako pezetka, vlece kako fiko, volan/upravuvanje ima kako vozila od pred vtora svetska vojna. U globala toa e.
:D
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom