Земи го Голфот, беKoj мотор е подобар на пежо 307 тој од 1600 или 2000 кубика?
Прашањето ти е дали магаре да ти го бапне или змија да ти го касне.Koj мотор е подобар на пежо 307 тој од 1600 или 2000 кубика?
Да не е клинестиот каиш?Натопен ти е со дождовиве може,и кај мене така правеше,па се исуши и сега не свири.А во место кога работи свирка ли по малку?
Samo da ne e 16v,za kur ne gi biva. Znaci 2.0 ili 1.4 8v so edna bregasta.Koj мотор е подобар на пежо 307 тој од 1600 или 2000 кубика?
Можеби е скап волксваген, али кажи кое прво ќе ргоса? Ауди или БМВ?Значи супер си, ама кога јадеш гомна за бмв ми го креваш притисокот.
Аудито е скап фолксваген, и скап фолксваген ќе си остане.
Последните 10-15 години сите германски возила имаат поцинкувани елементи. Тоа можеби е валидно во ерата на Ауди 80/бмв е36, ама денес и не е некој фактор оти пред 15 години аудито не кородирало.Можеби е скап волксваген, али кажи кое прво ќе ргоса? Ауди или БМВ?
Vaka, sitacijata bila do tandem pumpata. Ima nepovratni ventili koi koga kje se zagree ne drzat i pustaat. Ja smeniv tandem pumpata i sega se e vo red.Luftmaserot nema nisto so palenjeto.
Jas pak sumljam na diznite ili vo najlos slucaj motorot da nema kompresija. Ova se najcesti kvarovi koga zagrean motor nejke da pali.[DOUBLEPOST=1417780306][/DOUBLEPOST]
Vaka. Trgni ja plastikata nad motorot i najdi go termostatot za temperatura i za greacite Obicno e na plasticnata cefka za voda sto izleguva od glavata. Otkaci go utikacot i probaj zapali go taka, bez termostat. Togas e kolata vo rezim na rabota za najniska temperatura, ke gi drzi zapaleni greacite dolgo vreme iako motorot e zagrean i ke drukne malce povekje nafta. I vidi dali taka ke zapali odma. Ako zapali odma to est poubavo moze da e ko so kazav padnata kompresijata na motorot. Eventualno moguce e da ti e slab alanserot ili akumulatorot. Ima edna finta kaj ovie moze da se programiraat na verglanje da druknat povekje nafta i da se olesni palenjeto, poso im e palenjeto povrzano so brojot na vrtezi ako e malce poslab alanserot nema da ubrizgava dovolno nafta za da zapali ubavo.[DOUBLEPOST=1417780771][/DOUBLEPOST]http://www.rsrmotorsport.com/slo/storitve/problem-vroc-vzig-vw-golf-v-1-9-in-2-0-tdi/
Eve firma vo Slovenija sto gi reprogramira motorite poubavo da palat koga se topli. Ustvari go programiraat kompjuterot koga motorot vergla da drukne povekje nafta. Kaj nas ne znam nekoj ova da go pravi, treba da se rasprasas. Ima firma i vo Beograd istoto so go pravat, ne mi teknue kako se vikase.
Ауди има и алуминиум во каросеријата, не се работи само за поцинкување, додека БМВ нема. А за Астра Ф си во право пошто тие воопшто не се поцинкувани.Последните 10-15 години сите германски возила имаат поцинкувани елементи. Тоа можеби е валидно во ерата на Ауди 80/бмв е36, ама денес и не е некој фактор оти пред 15 години аудито не кородирало.
Ти возиш Астра Н. Астра Ф е една од најр’ѓосувачките коли во помодерната историја на Опел. Астра Г го нема тој проблем бидејќи е поцинкувана. Астра Н исто го нема тој проблем, затоа што е поцинкувана.
Индиски ЛајноШто кола е Mahindra? Зошто гледам има доста луѓе што ги продаваат џиповиве по ниски цени, а притоа џиповите имаат изминато многу малку километри и се стари само неколку години
Samo reprogramiranje na kompjuterot da ubrizgava povekje nafta na palenje,to est da pali kako da e laden. Ili da se proba da se obnovi alanserot i so pojak akumulator.Vaka, sitacijata bila do tandem pumpata. Ima nepovratni ventili koi koga kje se zagree ne drzat i pustaat. Ja smeniv tandem pumpata i sega se e vo red.
P.S. Nova rabota, skinale diznite pri stavanje i mi smesa gorivo i ulje. Sega idevme nova ispitana glava NOVI - bregasta soljici i lageri, diznite kaj stojce ispitani i smeneto gumici sajbni i straf. Diznite se normalno oslabnati malce no navodno dobri. Sega problemot e sto koga e ladna pali cakmak dodeka kako zagreva taka potesko pali. No ako e topla ja gasis i palis odma togas pali dobro no so sekoja minuta pominato se povekje vergla pri palenje. Ako ja ostavam da se oladi skros pali super. Resenie da ne znaes nekoe ? Fala.
Trosi kako pezetka, vlece kako fiko, volan/upravuvanje ima kako vozila od pred vtora svetska vojna. U globala toa e.Што кола е Mahindra? Зошто гледам има доста луѓе што ги продаваат џиповиве по ниски цени, а притоа џиповите имаат изминато многу малку километри и се стари само неколку години