Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Некој искуство со фиат стило JTD, пежо 307 HDI или рено меган DCI?
Издржливи коли ли се?
Пежото и Меганот се прогласени за кола на годината..Знам дека околу системот за гориво,Фиатот е најефтин за одржување,додека овие HDI и DCI се скапи,инјектори,бризгалки курови и други работи..JTD е дупло подобар мотор и од 1.5 DCI i od 1.6 HDI..
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Пежото и Меганот се прогласени за кола на годината..Знам дека околу системот за гориво,Фиатот е најефтин за одржување,додека овие HDI и DCI се скапи,инјектори,бризгалки курови и други работи..JTD е дупло подобар мотор и од 1.5 DCI i od 1.6 HDI..
Исти к*рац различно пакување.
Стилото има заебана електроника,одвреме на време сама се расипува и поправа.
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Исти к*рац различно пакување.
Стилото има заебана електроника,одвреме на време сама се расипува и поправа.
Знам дека се исти DCI и HDI,него правев споредба со JTD..
 

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
309
У овој случај коштаат скоро исто, само што Голфот ке биде 99-2000 год а 307-цата 2004-05, што секако не е факт за занемарување ... Кај тој модел на Голф 4 со тој мотор нема што да се расипе, тој мотор иде и на зејтин, ретки дефекти и не скапи, а и цела предница му се менува со 2000-3000 ден, има само 2 јабучици и 2 спони ништо друго, нема рамења и курци палци... Од овие две ( а и било кои други од таа класа и таа цена ) голфот е далеку позахфална кола ... Од друга страна пак возењето во 4-ка во споредба со возење во 307-ца е како да се возиш во чеза, тврдо, одлично за луѓе со камен во бубрег :D Уште во предвид земи го фактот што нема да најдеш голф од таа година кој не е убаво извозен и испод 300 000 км, а ке најдеш 307-ца понова 3-4 год со реални помалку од 200 000 км и тоа купена тука, неувезена ... Ако ја би давал пари у овој случај порадо би ги дал за 307-ца или некоја Сеат Ибица од 2004-05 1.9 тди со 101 кс ( ако веќе си за дизел ) отколку за Голф од пред 2000 година ...[DOUBLEPOST=1422048947][/DOUBLEPOST]

А што е за тебе издржлива кола ???
Издржлива кола е Гољф 1 дизељ. Гољф 2 дизељ. Колку сакаш траскај ја по какви сакаш патишта нема гајле. Башка 1.6 дизел (не со турбо) е многу издржлива машина и ооднесува секакво гориво. А какви јапанци никоја деуга кола не може да им се доближи по издржливост. Голф 3 е добар само да не скапуваше толку. А 307 е модерно количе али изгор скапо за одржување и секако многу осетливо на лоша нафта. Прво во ЕВРОПА освен во Франција и Германија никаде нема добро гориво АМА НИКАДЕ. Илузорно и без везе да споредуваш Пежо 307 со Гољф !! 1.9ТДИ не смее на зејтин поради турбината. Ако е СДИ иде на се.
 
Член од
19 март 2011
Мислења
55
Поени од реакции
12
Дали некој знае колку пари е зглоб за опел корса б 1999 ? благодарам
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Издржлива кола е Гољф 1 дизељ. Гољф 2 дизељ. Колку сакаш траскај ја по какви сакаш патишта нема гајле. Башка 1.6 дизел (не со турбо) е многу издржлива машина и ооднесува секакво гориво. А какви јапанци никоја деуга кола не може да им се доближи по издржливост. Голф 3 е добар само да не скапуваше толку. А 307 е модерно количе али изгор скапо за одржување и секако многу осетливо на лоша нафта. Прво во ЕВРОПА освен во Франција и Германија никаде нема добро гориво АМА НИКАДЕ. Илузорно и без везе да споредуваш Пежо 307 со Гољф !! 1.9ТДИ не смее на зејтин поради турбината. Ако е СДИ иде на се.
Леле колку си досаден човече со тој Голф 1 или Голф 2..Никој не вика дека Голф е неквалитетна машина,баш напротив..Али ти вози си го Голфот и не досаѓај да му се сневиди..Не си свесен колку замараш..Ти го оставил дедо ти Голфот 2 од 750 евра,и тоа е успех,некои и тоа не го можат..Некои фирми формираа,камиони купија,па не се прдат толку како ти..Само иритираш,одбивен си и ги лажеш луѓето..
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Во која кола ќе се возиш како во чеза?
Види колку пари е голф од 2004/5 а и предницата на 307 е околу 50 евра.
Кај 307 цата маш 2 стабилизатори по 600 денари,две јабучици по 450 и две спони по 350 денари или поточно 2800 денари ако менуваш комплет се разбира сам а мајстор ќе ти земе 500-800 денари РР[DOUBLEPOST=1422054416][/DOUBLEPOST]


Во било кој Голф друже, тврдо возење, секоја нерамнина на патот ја осеќаш у коски, мада и Ибица-та што ја имам спомнато не лаже, може и потврда да е, ама заради годините и цената ја спомнав како избор ... 2004-05 е веќе Голф 5, нема 4-ка со 90 кс после 2000 евентуално некоја од 2001, после тоа до крајот на производство се со ПД технологија ... Незнам што има у предница 307-ца, немам искуство со неа, затоа и го спомнав само тоа што го знам, у овој случај за 4-ката ... Според мене ако веќе броиш 3-4 000 евра за кола подобро е да се земе нешто од што поново годиште, отколку кола со Еуро 2 стандард стара 15 год, а има голем избор на пазарот не е дека нема ...
[DOUBLEPOST=1422122610][/DOUBLEPOST]
Издржлива кола е Гољф 1 дизељ. Гољф 2 дизељ. Колку сакаш траскај ја по какви сакаш патишта нема гајле. Башка 1.6 дизел (не со турбо) е многу издржлива машина и ооднесува секакво гориво. А какви јапанци никоја деуга кола не може да им се доближи по издржливост. Голф 3 е добар само да не скапуваше толку. А 307 е модерно количе али изгор скапо за одржување и секако многу осетливо на лоша нафта. Прво во ЕВРОПА освен во Франција и Германија никаде нема добро гориво АМА НИКАДЕ. Илузорно и без везе да споредуваш Пежо 307 со Гољф !! 1.9ТДИ не смее на зејтин поради турбината. Ако е СДИ иде на се.
Абе секоја кола произведена до 1990 е и тоа како издржлива, не само Голфот, нема кола од тоа време што не доживеа 30+ години старост во возна состојба ... Вујко ми имаше Опел Кадет 1.2 од 1976 и незнаеше јадната кола каде се немаше поминато и што се немаше пренесено и пред 3 години ја даде кај еден мајстор-механичар пошто пропадна каросериски веќе и тој мајсторот истиот тој мотор го стави во друга каросерија и уште се тркала ... Татко ми имаше Рено 4 од 1979, а чичко ми Рено 4 од 1976, ги продадовме на отпад пошто се користеа само за на лов, заради багажникој кој е лесно достапен за возење кучиња ... НЕ е само Голфот значи, иако и јас можам да кажам дека е некој вид на предводник пред другите како и да гледаш, ама тоа време сите коли се правени да траат ... Всушност и денеска колите од VW групација се трајни и држат повисоки цени од било која друга половна кола од исто годиште, а тоа не е џабе така, тоа е сигурно ( да не ставаме тука премиум класи како Бенз, БМВ, Ауди )... Ама како што реков погоре, според мене нема смисла да се купува кола стара 15+ години со преку 300 000км, па и да е Мерцедес у прашање, кога за тие пари имаш друга добра кола која ке е понова 4-5 години со половина извозени километри ... Подобро за 4 000 евра Ибица или Поло од 2003-2005, отколку Голф од 1998-99 ... Според мене ...
 
Последно уредено:
Член од
3 февруари 2008
Мислења
116
Поени од реакции
37
Здраво, имам едно прашање. Денес гледан едно поло 1.4 тди 2002 година, кога го отворив моторот не беше чистен а капачето и малку околу него беше испрлано од уље. Па ако може да ми кажете дали тоа значи дека моторот не е како што треба?



Изгледаше вака нешто само со амлку повеќе уље околу капачето.
Фала, поздрав.
 
Последно уредено:

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Здраво, имам едно прашање. Денес гледан едно поло 1.4 тди 2002 година, кога го отворив моторот не беше чистен а капачето и малку околу него беше испрлано од уље. Па ако може да ми кажете дали тоа значи дека моторот не е како што треба?



Изгледаше вака нешто само со амлку повеќе уље околу капачето.
Фала, поздрав.
Немора ништо да значи,а и може многу да значи..Ако прска улје по малку,не е страшно,може брегастата е веднаш доле,па како таа се врти така и прска улје..Бар кај мене е така поставена брегастата..Се познава веднаш по потрошњата на улјето до каде е моторот..Колку има поминати?Ако штрка многу,тогаш нечини,шипката за улје кога ќе ја извадиш,има ли некаква пареа од таму?
 
Член од
3 февруари 2008
Мислења
116
Поени од реакции
37
Немора ништо да значи,а и може многу да значи..Ако прска улје по малку,не е страшно,може брегастата е веднаш доле,па како таа се врти така и прска улје..Бар кај мене е така поставена брегастата..Се познава веднаш по потрошњата на улјето до каде е моторот..Колку има поминати?Ако штрка многу,тогаш нечини,шипката за улје кога ќе ја извадиш,има ли некаква пареа од таму?
Колата има 130 000 поминато, кога кје се извади шипката мислам дека немаше чад, инаку моторот се тресе ми рекоа дека тоа е поради тоа што е со 3 клипа, инаку стабилно работи. Сабале треба да идам и да одлучам конечно дали да го земам па ако може да ми дадеш некој совет. Фала.
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Колата има 130 000 поминато, кога кје се извади шипката мислам дека немаше чад, инаку моторот се тресе ми рекоа дека тоа е поради тоа што е со 3 клипа, инаку стабилно работи. Сабале треба да идам и да одлучам конечно дали да го земам па ако може да ми дадеш некој совет. Фала.
Да ја приклучите на компјутер,да видиш како стои со сензори,електроника,и да се измери компресија..Ама компресија се мери секогаш на ладен мотор..Така да тоа би ти препорачал јас..Земи некој механичар под мишка,ако не е скапана,удирана,префарбувана,ако е колата горе-доле ОК,купи ја..Ако е од увоз,веројатно знаеш дека дизел па и 130.000 км да има поминато,малку тешко се сварува,освен ако го знаеш газдата..1000 денари ќе дадеш за компресија мерење и за компјутер,ама си мирен колку толку
 
Член од
3 февруари 2008
Мислења
116
Поени од реакции
37
Да ја приклучите на компјутер,да видиш како стои со сензори,електроника,и да се измери компресија..Ама компресија се мери секогаш на ладен мотор..Така да тоа би ти препорачал јас..Земи некој механичар под мишка,ако не е скапана,удирана,префарбувана,ако е колата горе-доле ОК,купи ја..Ако е од увоз,веројатно знаеш дека дизел па и 130.000 км да има поминато,малку тешко се сварува,освен ако го знаеш газдата..
Газдата го знам, ми ја покажа на скика каква е во италија и таква стигна денес. Удрена е малку кај багажникот ама тоа не е страшно. Километражата е таа само ти викам проблем ми е во тоа како да проверам дали моторот е добар и да ја земам. Кога го видов моторот дека има уље околу капачето малку ме подзамисли и само за тоа ме е страв.
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Газдата го знам, ми ја покажа на скика каква е во италија и таква стигна денес. Удрена е малку кај багажникот ама тоа не е страшно. Километражата е таа само ти викам проблем ми е во тоа како да проверам дали моторот е добар и да ја земам. Кога го видов моторот дека има уље околу капачето малку ме подзамисли и само за тоа ме е страв.
Ти кажав,добар механичар по звукот ќе познае дали тропа некој лагер,дали тресе моторот,како забрзува,мењач и тие покрупни работи..Приклучи ја на компјутер,и измерете компресија..
 
Член од
3 февруари 2008
Мислења
116
Поени од реакции
37
Ти кажав,добар механичар по звукот ќе познае дали тропа некој лагер,дали тресе моторот,како забрзува,мењач и тие покрупни работи..Приклучи ја на компјутер,и измерете компресија..
Значи тражам механичар и идам да видиме што ќе биде. Фала на одговорот. Ќе пишам утре што сум направил. Поздрав
 

Kajgana Shop

На врв Bottom