Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
25 октомври 2008
Мислења
534
Поени од реакции
75
Кога последен пат си проверил уље дали има колата ? Ако не скоро провери му, ЗНАЕ ДА СЕ ЗАПАЛИ CHECK ENGINE од уље што фали ,
Поверив последно пред месец ипол хаха бтв сега го проверив и ми е малце над Low па можи да е то тоа ? Да видам да му менам уље бтњ што уље е подобро да се стави ?
 
Член од
12 август 2011
Мислења
3.829
Поени од реакции
2.031
Поверив последно пред месец ипол хаха бтв сега го проверив и ми е малце над Low па можи да е то тоа ? Да видам да му менам уље бтњ што уље е подобро да се стави ?
500 ден. е да ти ја приклучат колата на компјуер да каже што мака има и зошто свети таа сијаличка. Џабе ќе додаваш уље (нормално додај ако фали) треба компјутерот да каже кој сензор детектирал проблем.
 
Член од
25 октомври 2008
Мислења
534
Поени од реакции
75
500 ден. е да ти ја приклучат колата на компјуер да каже што мака има и зошто свети таа сијаличка. Џабе ќе додаваш уље (нормално додај ако фали) треба компјутерот да каже кој сензор детектирал проблем.
оке тогаш ке го направам тоа :) Фала
 
Член од
12 август 2011
Мислења
3.829
Поени од реакции
2.031
Абе кој сензор бараш на кола од 96год нема врска, гарант уље му фали, или помешала нешто струја.
Па што мислиш дека нема OBD2 приклучок и дека нема компјутер колата?
Можеби има помалку сензори ама компјутер има. Си се излажал нешто. :)

Еве ти пример за код на грешка 1124.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Дечки имам hyundai accent 96та година го возам на плин и во последно му текнува да ми засвети жолто и ми пиши check engine, a искрено ич не се разбирам од коливе па ајде ако знае некој нека ми кажи што можи да е проблемот за да не ме будалат механичариве.
Прти крај да не ти е моторот?
 
Член од
25 октомври 2008
Мислења
534
Поени од реакции
75
Прти крај да не ти е моторот?
Како мислиш при крај да е моторот ? Ако е при крај нема да има некои други проблеми освем тоа што свети check engine ?
 
Член од
24 август 2009
Мислења
535
Поени од реакции
72
Како да проверам дали ми меша вода и уље, се работи за опелов дизел исузу мотор, ми ја губи водата, како да направам проверка каде е проблемот?
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Како да проверам дали ми меша вода и уље, се работи за опелов дизел исузу мотор, ми ја губи водата, како да направам проверка каде е проблемот?

На капачето за масло кај што дотураш,од позади треба да има белузлаво слој,како сперма,мајонез и слично,исто и на шипката.Ако има,значи меша.Само тоа ќе провериш после вожња.Треба и да ти троши масло,ако веќе сумњаш.Цревата во системот за ладење тврди ли се?Температурата каква е,загрева ли многу брзо?Надминува ли над нормалната температура?
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.098
Поени од реакции
1.885
Како да проверам дали ми меша вода и уље, се работи за опелов дизел исузу мотор, ми ја губи водата, како да направам проверка каде е проблемот?
Mene mi se sluci taka na 1.7 toj
Ispasna sajbna ili nesto takvo kaj sto se ispustase mislam
Vidi nekade ti odi vodata
 
Член од
7 јуни 2013
Мислења
35
Поени од реакции
16
Како да проверам дали ми меша вода и уље, се работи за опелов дизел исузу мотор, ми ја губи водата, како да направам проверка каде е проблемот?
Опеловите исузу мотори имат една маана имат чаури со канали низ кои мине уље и антифриз и после 200.000 пожелно е да се менат само шо тој сервис е скап по 25-40евра е една а имаш 4 чаури. плус некојси 60-70евра работна рака и оп нема веќе мешање. Можеш да видиш ако ти губи вода небитребало да ја меша со уљето бидејки притисокот кај уљето е поголем од оној кај водата можеш да имаш нешто ситно измешано али поради упаѓање на вода у цилиндаро и согорување али неверувам треба да е прегревана или крива деклата. Како што знам знае вода да тече од кај водната пумпа доста кварливи се тие кај исузу мотори.

ПС: у казанчето со вода види дали има црн талог најчесто и мрсно се познава низ казанчето и низ антифризо. тај мислам г12 антифриз е, црвен па лесно се познава црни флеки
 
Член од
24 август 2009
Мислења
535
Поени од реакции
72
На капачето за масло кај што дотураш,од позади треба да има белузлаво слој,како сперма,мајонез и слично,исто и на шипката.Ако има,значи меша.Само тоа ќе провериш после вожња.Треба и да ти троши масло,ако веќе сумњаш.Цревата во системот за ладење тврди ли се?Температурата каква е,загрева ли многу брзо?Надминува ли над нормалната температура?
Температура на отворено воопшто не крева минимално, ептен во градска гужва ако заглавам тогаш знае да дојде до нормала и тоа многу ретко. нема никаков слој на капачето...




Опеловите исузу мотори имат една маана имат чаури со канали низ кои мине уље и антифриз и после 200.000 пожелно е да се менат само шо тој сервис е скап по 25-40евра е една а имаш 4 чаури. плус некојси 60-70евра работна рака и оп нема веќе мешање. Можеш да видиш ако ти губи вода небитребало да ја меша со уљето бидејки притисокот кај уљето е поголем од оној кај водата можеш да имаш нешто ситно измешано али поради упаѓање на вода у цилиндаро и согорување али неверувам треба да е прегревана или крива деклата. Како што знам знае вода да тече од кај водната пумпа доста кварливи се тие кај исузу мотори.

ПС: у казанчето со вода види дали има црн талог најчесто и мрсно се познава низ казанчето и низ антифризо. тај мислам г12 антифриз е, црвен па лесно се познава црни флеки

Ќе проверам ова што ми го кажа фала ви на советите, али како и да е ќе мора на мајстор...
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Se zakla li :D
Hladnjakot za voda 100-150 evra za klima se malku poskapi.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom