- Член од
- 16 април 2014
- Мислења
- 7.307
- Поени од реакции
- 11.662
Најлошиов случај во европска противвредност, рафли?шалтерот ти е расипан...во најдобар случај кај дршаката од менувачот, а во најлош случај самиот бирач внатре во мењачот
Најлошиов случај во европска противвредност, рафли?шалтерот ти е расипан...во најдобар случај кај дршаката од менувачот, а во најлош случај самиот бирач внатре во мењачот
За кај нас прашувам. 300, 400 од растурена кола?Menjač...kaj nas okolu 300....400 evrei, vo Nemačka pojma nemam. Plus rabotna raka za promena
Не колку се смениле во последните 3 години и по моделот, за Меган пред 3 години половен беше околу 300. Стави си уште 100че за работна рака.За кај нас прашувам. 300, 400 од растурена кола?
Ne se zamaras so polnenje tocno, ama postojano trosi benzinХибрид е вака делува како најдобра опција, поготово Тојота. Вадат добра икономија и градска и на автопат. Башка не се замараш со полнење.
Ako ima sreka, moze samo i so steluvanje na sajlite da pomine, ili nova sajla (mislam deka tie ibici se so sajli). A za poloven, kako najdes, od 250E (malu potesko) pa nagore.шалтерот ти е расипан...во најдобар случај кај дршаката од менувачот, а во најлош случај самиот бирач внатре во мењачот
Suzuki Sfift, ako nema pogolemi problemi od pocetok (sto e rizik so sekoja polovna) ke se zaboravis koga si go kupil. A i malo BMW ne ti e los predlog ja ovde go vozam 5 godini pa ne se otepav od davanje pari po servisi pu pu.Препорака за бензинец до 3000 евра?
Ми треба за во Германија, генерално градска вожња и пазарување, повеќе од 1.4 не ми треба.
Гледав Dacia Sandero 1.4, Fiat Punto 1.4 мислам беше и Suzuki Swift.
Сузукито ми најмногу прави ќејф ама и најскапо е, некои идат и без клима, не знам како.
Фиатот ми е најевтин а Дачиата ми е златна средина и има една многу добра, сочувана, 2010 год, 120к км 1800Е.
Ќе ја однесам наредна недела па ќе кажат.Ako ima sreka, moze samo i so steluvanje na sajlite da pomine, ili nova sajla (mislam deka tie ibici se so sajli). A za poloven, kako najdes, od 250E (malu potesko) pa nagore.
Автоматски споено мислење:
Suzuki Sfift, ako nema pogolemi problemi od pocetok (sto e rizik so sekoja polovna) ke se zaboravis koga si go kupil. A i malo BMW ne ti e los predlog ja ovde go vozam 5 godini pa ne se otepav od davanje pari po servisi pu pu.
Ima ili polugi ili sajli i nožebi se rasklateni. Dodeka ne se proveri, džabe e sveЌе ја однесам наредна недела па ќе кажат.
Значи од ова што ве читам или апла е работава лоша и ќе мора нов, или неш за штелување, минорно. Нема средина.
Еден локален прашав, ми рече полуги/пољуги (или сл) демек или размрдани/расклопени неш, или па изедени/потрошени.
Што е ова?
колку троши, 5-6 литри. Тоа е ништо со оглед дека истата потрошња ти е и градска и отворено. PHEV е веќе луксуз, тие хибриди се многу поскапи и скоро влагаат у територија на електрични возила. А тоа што викаш за греењето е точно, со електрични возила можеш да ја загрееш. Но има и негативности како полнењето. Иако на запад веќе имаат инфраструктура. Али тука моментално е луксуз и чалам да имаш Тесла пошто нема брзо полнење. Има неколку низ град, како ги полнат они знаат.Ne se zamaras so polnenje tocno, ama postojano trosi benzin
PHEV spored mene e podobro zasto mozes da ja vozis samo na struja 40-60km zavisi od kolata i baterijata vo nea.
Negativno e sto ako sakas greenje vo kolata (barem kaj mene vo Kia) motorot mora da ti raboti i avtomatski trosi benzin iako vozis na struja (ama toa vo mkd bi ti bilo kolku 2-3 meseci od godinata ostanatoto ke mozes da vozis bez greenjeto i ke nemas problem da si samo na struja. Za ladenje mozes da vozis so klima pustena na struja samo ne e problem
Cisto za ekonomija trgnav so puna baterija (po pat nikade ne ja polnev zasto ne nosev kabel so mene)
Svedska - Germanija - Ceska - Slovacka - Madzarska - Slovenija - Avstrija - Germanija - Svedska
Vkupno bese okolu 4500km pominati letovo prosecna potrosuvacka i po kompjuter i po smetki bese 4.6l
Не реков дека твоето што го пиша е грешно или дека Тојота се лоши возила (пред да ја земам киата, корола ми беше како бест бај пишував/прашував за истата тука на крај сменив само поради пократко чекање на возилото)колку троши, 5-6 литри. Тоа е ништо со оглед дека истата потрошња ти е и градска и отворено. PHEV е веќе луксуз, тие хибриди се многу поскапи и скоро влагаат у територија на електрични возила. А тоа што викаш за греењето е точно, со електрични возила можеш да ја загрееш. Но има и негативности како полнењето. Иако на запад веќе имаат инфраструктура. Али тука моментално е луксуз и чалам да имаш Тесла пошто нема брзо полнење. Има неколку низ град, како ги полнат они знаат.
Иначе електричните коли се новитет, со тек на време кога народот добро ќе навлезе има да удрат давачки за струја како акциза што има на бензинов, па тогаш нема да е толку багатела како сега.
Видиш кај мене е обратно на мали обртаи/брзини е на батерија ако стиснеш повеќе одма префрла на бензинПред 8-9 месеци со Сузуки витара 2020 хибрид 1.4 мотор 130коња од Скопје си идевме со шефо од работа и фате плетваро гази гази се потроши батеријата и липса за на угорница Од 2500 кога ја газиш се пали електричнио мотор и добива поќе сила фактички како еден вид турбо ама има сила дур трај батеријата после папсува. На кочење се полни. Убај коли,сама кочи сама управува ама снага ич. Тогаш за прв пат видов шое хибрид возило и реално јас не ни возел таква барем не во МК. Дизел си е дизел,да можиш да му направиш ремап