Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
2 ноември 2015
Мислења
195
Поени од реакции
52
Стабилизаторите служат за да ја стабилизираат вертикалната положба на тркалото. Во кривина, колата има зголемено оптоварување на тркалата особено во горниот дел поради центрифугалната сила.
Стабилизаторите практично ја амортизираат и држат колата (го намалуваат оптоварувањето), со цел колата да остане стабилна а ти како возач да имаш подобра контрола на волан.

Виљушките ти ги држат тркалата практично. Со аномалија на виљушки, јас не би возел. Чаурите се да го спречат удирањето метал на метал и понатамошно абење/уништување на предницата.

Најчесто ќе осетиш на нерамнини, чудно ќе се занишува колата, ќе слушаш звукови метал на метал, тапи звукови, нема лесно да поминува на нерамнини, може и да занесува (да не го враќа воланот на право). За стабилизаторите и во место можеш да ги видиш, занишај ја силно прво на лева, па на десна страна, можеш да слушнеш крцкање, шкрипење и сл. Оди на центрирање, ќе ти направат дијагностика.

Кога менуваш, се менувај во пар.

За цена немам поима.
Ти благодарам многу за исцрпниот одговор.
 
Член од
2 ноември 2015
Мислења
195
Поени од реакции
52
Кај Golf 5, 1.9 TDI, при возење на околу 40-50 обртаи, со трета, четврта или петта брзина, на моменти моторот почнува да затрокирува. Така неколку пати, на автопат. Наредниот ден не трокираше, исто на автопат. И сега не трокира.

Што може да биде?
И дали има врска квалитетот на горивото?
 
Последно уредено:
Член од
2 ноември 2015
Мислења
195
Поени од реакции
52
Кај Golf 5, 1.9 TDI, при возење на околу 40-50 обртаи, со трета, четврта или петта брзина, на моменти моторот почнува да затрокирува. Така неколку пати, на автопат. Наредниот ден не трокираше, исто на автопат. И сега не трокира.

Што може да биде?
И дали има врска квалитетот на горивото?
Еве сега повторно при возење со 4-5 брзина, при туража од 80% не прави проблем, а кога ќе дадам туража до крај, почнува да прима и затрокирува, но сепак прима, ама испрекинато.

Што може да е?
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.373
Поени од реакции
38.354
Еве сега повторно при возење со 4-5 брзина, при туража од 80% не прави проблем, а кога ќе дадам туража до крај, почнува да прима и затрокирува, но сепак прима, ама испрекинато.

Што може да е?
филтер за гориво, дизни, неисправна пумпа за гориво
 
Член од
2 ноември 2015
Мислења
195
Поени од реакции
52
филтер за гориво, дизни, неисправна пумпа за гориво
Фала за одговорот.

Сега, пред 1 месец го однесов голем сервис да му прават (ги сменаа сите филтри и нафтениот, ребраст каиш, водна пумпа, акумулатор..).

Ме интересира дали на компјутер може да се види дали треба да се менуваат дизните и/или пумпата за гориво? За да не ги менувам без потреба?

И дали е препорачливо да ја истуражирам убаво на отворено?
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.373
Поени од реакции
38.354
Фала за одговорот.

Сега, пред 1 месец го однесов голем сервис да му прават (ги сменаа сите филтри и нафтениот, ребраст каиш, водна пумпа, акумулатор..).

Ме интересира дали на компјутер може да се види дали треба да се менуваат дизните и/или пумпата за гориво? За да не ги менувам без потреба?

И дали е препорачливо да ја истуражирам убаво на отворено?
да, ќе каже на дијагностика пошто компјутерот ги контролира тие компоненти. Чим ти сецка најверојатно е некоја дизна. Иначе можеш и да ја продуваш на повисоки обртаи, пари за тоа не земаат :)
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Еве сега повторно при возење со 4-5 брзина, при туража од 80% не прави проблем, а кога ќе дадам туража до крај, почнува да прима и затрокирува, но сепак прима, ама испрекинато.

Што може да е?
Држачите на моторот се истрошени и се менува ново , но за тоа треба да се провери дали е до тоа . Друго , шибаш по автопат Маф сензор треба да е чист

Sent from my SM-N986U using Tapatalk
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.904
Поени од реакции
1.365
Кај Golf 5, 1.9 TDI, при возење на околу 40-50 обртаи, со трета, четврта или петта брзина, на моменти моторот почнува да затрокирува. Така неколку пати, на автопат. Наредниот ден не трокираше, исто на автопат. И сега не трокира.

Што може да биде?
И дали има врска квалитетот на горивото?
Prvo stavia na diagnostika dali ke pokazi greski. Najverovatno e ili dizna ili pumpata.
 
Член од
17 мај 2016
Мислења
3.653
Поени од реакции
4.142
Кога пуштам брисачи, соборни или долги светла слушам некој звук (тк-тк) од кај кутијата со осигурачи. Мислам дека порано не правеше вака, некој искуство совет?
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Кога пуштам брисачи, соборни или долги светла слушам некој звук (тк-тк) од кај кутијата со осигурачи. Мислам дека порано не правеше вака, некој искуство совет?
Ништо страшно ,тоа е релејот што регулира струјата за светла и за бришачи затоа се слуша како автоматче од релеј што се слуша исклчување и вклучување така се во круг , е тие да се подмачка малку ама никој не се нафаќа бидејќи е недостапно место.

Sent from my SM-T720 using Tapatalk
 

bobipp

Let's cook!
Член од
15 август 2008
Мислења
11.662
Поени од реакции
6.528
Вчера откако ја натанкав преку 90% со гориво, првпат ми јави после палење тиит звук, знакчето со триаголникот и на италијански на екранот испиша "rischio intas fap". Колата нема проблем во возење и забрзување, но дали е можно во иднина нешто да се случи или да се искомплицира дополнително? Инаку станува збор за Пежо 207 1.6 хди 110кс. Индикацијата се јавува вчера и денес после секое палење.
 
Последно уредено:
Член од
27 јуни 2019
Мислења
59
Поени од реакции
41
A koga sme kaj skart delovi i materijal, te molam sedni vo ibiza, fiesta ili pezo 206 od 2003-2004 godina da vidis kakvi se vnatre.
Vo ibica i fiesta nemam sednato, ali u pezo def imam. Toa ne e kola.. Toa konjska kocija mozam da kazam deka e. Prvo sto nema mesto vnatre, vtoro sto koga sedam na sedistata se osekjam ko.. nema so sto da sporedam. Diskusijata bese za puntovci konkretno, zatoa i rekov od licno iskustvo deka se skart.

Здраво батки сакам да прашам околу искуство со авто банда плус од кисела вода или слични да препорачате. Сакам да земам поскапа половна кола до кај 30-32000 евра но не со над 100000км и да е минимум 2017та. Кое искуство го имате со горенаведениве или да препорачате некој шо работи релативно добро и чесно затоа што сепак се многу пари за стара кола! Или сепак за таа пара да се зема покомерцијално а ново? Досега сум купувал само ново но сметам дека многу пари се губат при препродажба а не сакам да возам иста кола повеќе од 3-4 год. Фала
Pari na stara a i na nova kola sekako kje izgubis posle 4-5 god. Bolje idi zemi si od salon i imaj si 6-7-8 godini garancija i vozi ja pa prodaj ja pred da istece nego da zimas stara kola od nekoj plac kaj nas. Ako pak sakas stara kola za taa cena.. Ene ja Germanija kade e, biraj si barem asalni i ne cukani i popravani koli.

Што кога при вадење ќе ти се искрши шипката за проверка на уље и парчето ќе остане внатре ? Вадење картер , а ??
Nemaj gajle... Sipkata kaj mene se skrsi pred godina i vise ima, od togas projdov skoro pa i 30 iljadi km i nema nikakov problem. Nema potreba da go vadis toa delce, mene mi se skrsi do poslednata crtica na meracot.
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Здраво батки сакам да прашам околу искуство со авто банда плус од кисела вода или слични да препорачате. Сакам да земам поскапа половна кола до кај 30-32000 евра но не со над 100000км и да е минимум 2017та. Кое искуство го имате со горенаведениве или да препорачате некој шо работи релативно добро и чесно затоа што сепак се многу пари за стара кола! Или сепак за таа пара да се зема покомерцијално а ново? Досега сум купувал само ново но сметам дека многу пари се губат при препродажба а не сакам да возам иста кола повеќе од 3-4 год. Фала
Оди по автосалони како што е Порше Македонија тие имаат асални сочувани половни коли односно тие газди што возат нови коли и штом ќе излезат нова генерација модели коли за истата и веднаш истите газди менува старо за ново со доплата е тие се сочувани и сервисирани од нив . Ќе се најде и ќе се начека такви, проверено

Sent from my Samsung 20 Note Ultra 5G SM-N986U using Tapatalk
 
O

onefifty

Гостин
Вчера откако ја натанкав преку 90% со гориво, првпат ми јави после палење тиит звук, знакчето со триаголникот и на италијански на екранот испиша "rischio intas fap". Колата нема проблем во возење и забрзување, но дали е можно во иднина нешто да се случи или да се искомплицира дополнително? Инаку станува збор за Пежо 207 1.6 хди 110кс. Индикацијата се јавува вчера и денес после секое палење.
Најверојатно се работи за ДПФ/ФАП филтер, закукан или слично. Да бидеш сигурен најубаво отиди до сервис ама не е ништо страшно, има на Макпетрол средство од ProfiTech за чистење катализатори/дпф/фап филтри и ќе го возиш на отворено на 3к обртаи и ќе се регенерира. Ова се дешава стално ради градска вожња и кратки релации.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.906
Поени од реакции
14.598
Здраво друштво,

Да прашам за што служат чаурите големи на виљушка за предните тркала?

И за што служат стабилизаторте на предните тркала?

И што се менува во вожњата доколку е потребно да се заменат со нови?

И која е цената за овие делови за Golf 5?
Стабилизаторите се дел од систем кој се вика ,,балансно вратило,, и самото име кажува дека врши некој баланс.
Практично ако на пример левото тркало оди надолу(дупка на пример)... балансното вратило ќе проба да го направи истото и на десното.
Или...целта е да се намали љуљањето на колата во кривини и неравнини

ПС.кај моето мало Цитроенче Ах го немаше ова вратило( а дупки со навои и лежишта имаше) , па купив и ставив од Пежо 106. Доста постабилна вожња има сега
 

Kajgana Shop

На врв Bottom