Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
30 јануари 2009
Мислења
422
Поени од реакции
337
Од која фирма препорачувате филтер за гориво (дизел) ?
И од каде земате во Скопје, а да не се фалш, сакам следен викенд да менувам филтер за гориво, филтер масло, воздух, полен и масло (елф 5/40, ако имате подобра идеја за рено сум отворен за сугестии :)
Аутофилтер во Карпош, цени ок, услуга милион пати подобра од останатите десетина продавници за авто делови во коишто сум влегол(мене и ова ми е битно) а за да се поквалитетни само избери подобар произведувач/бренд и тоа е тоа.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
9.677
Поени од реакции
18.998
Аутофилтер во Карпош, цени ок, услуга милион пати подобра од останатите десетина продавници за авто делови во коишто сум влегол(мене и ова ми е битно) а за да се поквалитетни само избери подобар произведувач/бренд и тоа е тоа.
Пример?
 
Член од
28 март 2021
Мислења
135
Поени од реакции
230

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
9.677
Поени од реакции
18.998
За филтри ќе мора со сообраќајна да внесеш податоци да ти пратат понуда или да идеш на лице место.
Видов ова, ама мислев кои се тие подобри брендови за филтри.
Последно сменив комлајн, мајсторот ми мрчеше и ме убедуваше да земам МАН преку него од друга продавница
 
Член од
30 јануари 2009
Мислења
422
Поени од реакции
337
Гледај реално ако правиш мал сервис на редовни интервали разлика во филтрите е минорна и што и да купиш само ќе врши работа , повеќе ресрч ти треба при изборот на масло неголи да се замараш многу за филтрите,
а сите мајстори мрчат оти ако им одлесеш делови они не земаат процент од делот шо ти го продале.
 

ahil

м-р
Член од
11 јули 2005
Мислења
608
Поени од реакции
608
Видов ова, ама мислев кои се тие подобри брендови за филтри.
Последно сменив комлајн, мајсторот ми мрчеше и ме убедуваше да земам МАН преку него од друга продавница
Само Hengst филтри. Од кога почнав да ги користам, друг не ставам. На одредени камиони кои имаат мала толеранција за проток на гориво, Хенгстот е убедливо најдобриот. Дури и да ги нема во локалната продавница ги порачувам и за ден два ги има. Цените отприлика и се малку над комлајн, во ранг на МАН
 
Член од
28 март 2021
Мислења
135
Поени од реакции
230
Гледај реално ако правиш мал сервис на редовни интервали разлика во филтрите е минорна и што и да купиш само ќе врши работа , повеќе ресрч ти треба при изборот на масло неголи да се замараш многу за филтрите,
а сите мајстори мрчат оти ако им одлесеш делови они не земаат процент од делот шо ти го продале.
Страшни се, бев кај еден да правам мал сервис на претходната кола што ја имав и му реков, филтрите што ќе ги смениш стави ми ги во кутија. Ми се налути дека сум го правел преварант и сум се сомневал во него, нема проблем, запалив кола и си бегав. Од тогаш сам со татко ми си правиме сервис, само одам да ми ресетираат чек сервисот на борд компјутер и тоа е тоа.
За мал сервис ми бараше 100 евра иначе, со менување уље и филтри ми излегува обично 3500-4000.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
9.677
Поени од реакции
18.998
Страшни се, бев кај еден да правам мал сервис на претходната кола што ја имав и му реков, филтрите што ќе ги смениш стави ми ги во кутија. Ми се налути дека сум го правел преварант и сум се сомневал во него, нема проблем, запалив кола и си бегав. Од тогаш сам со татко ми си правиме сервис, само одам да ми ресетираат чек сервисот на борд компјутер и тоа е тоа.
За мал сервис ми бараше 100 евра иначе, со менување уље и филтри ми излегува обично 3500-4000.
Друже во Скопје забегуваат со цените упм.
Минатата година ми се скрши пластиката која го дига прозорот на возачката врата (внатре таа што го држи), само за работна рака ме ошури 2000 денари, а ја смени чиракот во рок од 10 минути (го нарачавме делот, ми вика врати се попладне да ја земеш, кога отидов уште не беше стигнат делот и ја почнаа да ја прават пред мене, баш гледав на саат колку време ќе му треба да ја извади маската од вратата (2 штрафа) и да ја намести новата пластика).
Плус ми вика ова дека си ми редовен, инаку требаше да ти земам поскапо :tapp:
 
Член од
11 април 2012
Мислења
3.194
Поени од реакции
3.089
Страшни се, бев кај еден да правам мал сервис на претходната кола што ја имав и му реков, филтрите што ќе ги смениш стави ми ги во кутија. Ми се налути дека сум го правел преварант и сум се сомневал во него, нема проблем, запалив кола и си бегав. Од тогаш сам со татко ми си правиме сервис, само одам да ми ресетираат чек сервисот на борд компјутер и тоа е тоа.
За мал сервис ми бараше 100 евра иначе, со менување уље и филтри ми излегува обично 3500-4000.
За тоа што си ги побарал старите делови и не сакал да ти ги даде не е во право (не смее да се лути)
Ама друже ако да ги купиш деловите ти искача 3500-4000 денари зашто се буниш што он ти побарал 6000 денари? Тоа и не е така скапо.
Зашто не се буниш кога идеш на пиво што они го купуваат 30 денари ( а може и помалку) а тебе ти го продаваат у кафич 100ка и повеќе?
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
9.677
Поени од реакции
18.998
За тоа што си ги побарал старите делови и не сакал да ти ги даде не е во право (не смее да се лути)
Ама друже ако да ги купиш деловите ти искача 3500-4000 денари зашто се буниш што он ти побарал 6000 денари? Тоа и не е така скапо.
Зашто не се буниш кога идеш на пиво што они го купуваат 30 денари ( а може и помалку) а тебе ти го продаваат у кафич 100ка и повеќе?
Затоа што го плаќаш работниот саат.
Ако пример како инженер денес заработуваш 4000 денари бруто, тогаш твојот час е 500 денари.
Ако тој губи 2 часа за да ги промени тие делови на возилото, тогаш треба да ми наплати 2 часови Х неговото време.
Е сега ако тој си увртил во глава дека саатот му е 3000ки, тогаш јас би сакал да добијам и фискална сметка и барем да си плати данок на државата + да регистрира фирма како што е во секој друг бизнис.
Финтата е што овие ниту имаат ценовник колку им кошта саат, ниту пак даваат фискална сметка и гаранција за сработеното.
 
Член од
28 март 2021
Мислења
135
Поени од реакции
230
За тоа што си ги побарал старите делови и не сакал да ти ги даде не е во право (не смее да се лути)
Ама друже ако да ги купиш деловите ти искача 3500-4000 денари зашто се буниш што он ти побарал 6000 денари? Тоа и не е така скапо.
Зашто не се буниш кога идеш на пиво што они го купуваат 30 денари ( а може и помалку) а тебе ти го продаваат у кафич 100ка и повеќе?
Ти одговори Лестер подоле, да се надополнам.
Затоа што е претеризам да бараш 2к само за работна рака за нешто што го прави во саат време, дури и помалце. Ова зборам за помаливе мајстори, не официјални сервиси, таму кој знае колку ќе ми бараат.
Уште еден проблем со неофицијалниве сервиси е што не знаеш од кај го набавува уљето и едноставно знаеш дека ќе иде кај е најевтино за максимум профит а барем во Куманово, кај и да влезеш во продавница за авто делови врие од фалц уљиња, ова ми го имаат кажано и неколку што работат во продавници за авто делови и ми рекоа ако сакам да бидам 100% сигурен за потекло на уље најдобро од Макпетрол репсол да земам.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
3.194
Поени од реакции
3.089
Затоа што го плаќаш работниот саат.
Ако пример како инженер денес заработуваш 4000 денари бруто, тогаш твојот час е 500 денари.
Ако тој губи 2 часа за да ги промени тие делови на возилото, тогаш треба да ми наплати 2 часови Х неговото време.
Е сега ако тој си увртил во глава дека саатот му е 3000ки, тогаш јас би сакал да добијам и фискална сметка и барем да си плати данок на државата + да регистрира фирма како што е во секој друг бизнис.
Финтата е што овие ниту имаат ценовник колку им кошта саат, ниту пак даваат фискална сметка и гаранција за сработеното.
Прав си бе друже не викам не, ама за тоа постојат сервиси кои ти издаваат сметки и слично ама и тоа не одговара од незнам какви причини.
Треба да имаат саатници, ама и времетраење (разумно нормално на тој сервис)
Пример менување уље 2 саати, може него му треба активна работа 1 саат ама да го земе името да стави колата на канал да тргне и слично каде он губи време. На тој инжиниер што го спомна не му бројат само колку време средувал нешто имаш и тестирање и Поддршка и слично
Ти одговори Лестер подоле, да се надополнам.
Затоа што е претеризам да бараш 2к само за работна рака за нешто што го прави во саат време, дури и помалце. Ова зборам за помаливе мајстори, не официјални сервиси, таму кој знае колку ќе ми бараат.
Уште еден проблем со неофицијалниве сервиси е што не знаеш од кај го набавува уљето и едноставно знаеш дека ќе иде кај е најевтино за максимум профит а барем во Куманово, кај и да влезеш во продавница за авто делови врие од фалц уљиња, ова ми го имаат кажано и неколку што работат во продавници за авто делови и ми рекоа ако сакам да бидам 100% сигурен за потекло на уље најдобро од Макпетрол репсол да земам.
Па и не е точно дека за мал сервис официјалните сервиси кола, кај нив е поскапо кога купуваш дел зашто ти продава оригинал дел не ти дава компатибилен
 
Член од
28 март 2021
Мислења
135
Поени од реакции
230
Прав си бе друже не викам не, ама за тоа постојат сервиси кои ти издаваат сметки и слично ама и тоа не одговара од незнам какви причини.
Треба да имаат саатници, ама и времетраење (разумно нормално на тој сервис)
Пример менување уље 2 саати, може него му треба активна работа 1 саат ама да го земе името да стави колата на канал да тргне и слично каде он губи време. На тој инжиниер што го спомна не му бројат само колку време средувал нешто имаш и тестирање и Поддршка и слично

Па и не е точно дека за мал сервис официјалните сервиси кола, кај нив е поскапо кога купуваш дел зашто ти продава оригинал дел не ти дава компатибилен
Братучед ми беше во официјалниот сервис за Опел бидејќи има нова Инсигнија и за мал/голем сервис имаше да бира помеѓу оргинал делови/неоргинал делови, нормално едните поскапи, другите поевтини. Нормално е за оригинални делови да платиш поскапо, пак ќе ти речам, живееме во држава каде што неможеш да бидеш сигурен какви ќе ти стават и кој ти гарантира, неколку искуства имам кај што ме имаат горено и затоа не им верувам и сум скептик и преферирам сам да правам сервис.
Настрана тоа, апсолутно те разбирам од кај тргаш ама пак ќе ти кажам, 2000 работна рака за мал сервис е кражба затоа што ти зима процент и на деловите.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
3.194
Поени од реакции
3.089
Братучед ми беше во официјалниот сервис за Опел бидејќи има нова Инсигнија и за мал/голем сервис имаше да бира помеѓу оргинал делови/неоргинал делови, нормално едните поскапи, другите поевтини. Нормално е за оригинални делови да платиш поскапо, пак ќе ти речам, живееме во држава каде што неможеш да бидеш сигурен какви ќе ти стават и кој ти гарантира, неколку искуства имам кај што ме имаат горено и затоа не им верувам и сум скептик и преферирам сам да правам сервис.
Настрана тоа, апсолутно те разбирам од кај тргаш ама пак ќе ти кажам, 2000 работна рака за мал сервис е кражба затоа што ти зима процент и на деловите.
Тоа дека е банана држава стои нема збор тука, и кога ќе отидеш во официјален сервис да платам дел и утре откаже (а искочи дека ти лупнал е ефтин) никому ништо (иако еве уште се убедувам дека не е така, а свесен сум дека се лажам сам себе). Ама кога би било нормално има да го изготиш за преварата.
И пак ќе речам да се плати работна рака е многу културно и фер Макар што можам и сам да сменам уље ама под услов да е разумно (и поштено), пример викаш сам да сменам ме кошта саат време, ама да идеш на набавиш деловите, немало ваму треба сега до таму да идам, амортизација што ја имаш на возилото паркинг ова она нели тргаме кога се тоа би било нормално регулирано

Е сега што ништо не е нормално регулирано, и што секој гледа да те прелаже тоа е сосема друг муабет
 
Член од
28 март 2021
Мислења
135
Поени од реакции
230
Тоа дека е банана држава стои нема збор тука, и кога ќе отидеш во официјален сервис да платам дел и утре откаже (а искочи дека ти лупнал е ефтин) никому ништо (иако еве уште се убедувам дека не е така, а свесен сум дека се лажам сам себе). Ама кога би било нормално има да го изготиш за преварата.
И пак ќе речам да се плати работна рака е многу културно и фер Макар што можам и сам да сменам уље ама под услов да е разумно (и поштено), пример викаш сам да сменам ме кошта саат време, ама да идеш на набавиш деловите, немало ваму треба сега до таму да идам, амортизација што ја имаш на возилото паркинг ова она нели тргаме кога се тоа би било нормално регулирано

Е сега што ништо не е нормално регулирано, и што секој гледа да те прелаже тоа е сосема друг муабет
Па тоа ти го зборам и јас, да знам дека сум заштитен со закон и дека со идење во тој и тој сервис добивам гарантирано квалитетна услуга, нема проблем, колку ми каже, толку ќе платам. Јас тргнувам од тоа што веќе 10 години возам и сервисирам и сум сменил до сега барем 5-6 коли и се изнамачив со мајсториве затоа и се пазам и оградувам, колку можам сам да завршам, ќе завршам, што неможам тогаш само идам. Среќа што татко ми разбира механика, кога не би ми бил он, тогаш кој ме прашува, идеш во сервис и што ти кажат тоа е.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom