Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.167
Поени од реакции
1.459
Citroen Saxo 1.1 ,1999г. бензинец и не беше товарено...


Друже ако паднале обратаите ептен ниско, не е чудно да затрокира дури и потполно исправна да е колата. Сепак моторот е 1.1 и со таков мотор не се вози на 1100 вртежи. Си сака малку повисоки вртежи, нема сила ич на мали вртежи.
Автоматски споено мислење:

Имам проблем , ми тече уље и антифриз од некаде, стално надополнувам на секои две недели ..........за постара кола се работи . Некој добар мајстор за вакви работи кај да најдам ????

Ако чади плав дим низ ауспух не ти тече маслото, туку го гори во моторот.

Ако не чади, можно е да тече. Едно е сигурно проблемите што ги имаш не се решаваат со 500 или 1000 денари. Ако колата каросериски е здрава и зачувана, стегни заби, однеси ја кај саглам мајстор и ќе ти ја среди. Можно е да те кошта и 100 и 200 евра ама послем ќе ја возиш минимум 50 000 без проблем.
 
Последно уредено:
Член од
28 јуни 2014
Мислења
717
Поени од реакции
681
Друже ако паднале обратаите ептен ниско, не е чудно да затрокира дури и потполно исправна да е колата. Сепак моторот е 1.1 и со таков мотор не се вози на 1100 вртежи. Си сака малку повисоки вртежи, нема сила ич на мали вртежи.
Автоматски споено мислење:
Не возев јас во тој момент.
Можно е....пошто цел Плетвар надоле го поминавме и се си беше ок....ова се случи при крај на вожњата.
 
Член од
27 јули 2020
Мислења
344
Поени од реакции
565
Ве поздравувам.
Прв пат се вклучувам на оваа тема, се извинувам ако веќе сте одговориле на ваква дилема.
Се работи за глицеринот во системот за кочење.
Возам Алтеа 1.9 тди од 2005-та. Досега воопшто не е заменет глицеринот. До сега не сум имал проблеми со кочењето и кочниците.
Мојот мајстор- пријател кој работеше во Кадис, ми вика дека не треба воопшто да менувам.
Бидејќи секаде читам, а и во сервисното така пишува, дека треба да се менува, сум на мисла некаде да отидам да ми го променат.
Во меѓувреме сакав да го извадам стариот глицерин барем од резервоарот и да дополнам со нов. Гледам дека оригиналниот е темно зелен, а новиот ДОТ 4 е жолтеникав. Во сервисното си пишува исто ДОТ 4. Зошто е различна боја и дали смеам да го заменам барем во резервоарот.
Фала , имајте убав ден.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.247
Поени од реакции
1.069
Ве поздравувам.
Прв пат се вклучувам на оваа тема, се извинувам ако веќе сте одговориле на ваква дилема.
Се работи за глицеринот во системот за кочење.
Возам Алтеа 1.9 тди од 2005-та. Досега воопшто не е заменет глицеринот. До сега не сум имал проблеми со кочењето и кочниците.
Мојот мајстор- пријател кој работеше во Кадис, ми вика дека не треба воопшто да менувам.
Бидејќи секаде читам, а и во сервисното така пишува, дека треба да се менува, сум на мисла некаде да отидам да ми го променат.
Во меѓувреме сакав да го извадам стариот глицерин барем од резервоарот и да дополнам со нов. Гледам дека оригиналниот е темно зелен, а новиот ДОТ 4 е жолтеникав. Во сервисното си пишува исто ДОТ 4. Зошто е различна боја и дали смеам да го заменам барем во резервоарот.
Фала , имајте убав ден.
Od kade znaes deka e original? Ako ne si prv gazda na kolata ondak kojznae kakov imaat staveno prethodno pa za toa i razlicna boja moze da e.
Vo ponovite koli u servisna ti pise glicerin da se menuva na sekoi 2-3 godini bidejki se stvara kondenzacija i se razreduva, u prevod znaci namaleno kocenje. Na mojata kola konkretno pise na sekoi 2 godini.
Dzabe ke si trosis pari da menjas od rezervoar koa liniite do kocnici se polni so glicerin, baska moze vozudh da ti otide u linii i da imas problem. Najubavo zameni go cel naednas.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.167
Поени од реакции
1.459
Ве поздравувам.
Прв пат се вклучувам на оваа тема, се извинувам ако веќе сте одговориле на ваква дилема.
Се работи за глицеринот во системот за кочење.
Возам Алтеа 1.9 тди од 2005-та. Досега воопшто не е заменет глицеринот. До сега не сум имал проблеми со кочењето и кочниците.
Мојот мајстор- пријател кој работеше во Кадис, ми вика дека не треба воопшто да менувам.
Бидејќи секаде читам, а и во сервисното така пишува, дека треба да се менува, сум на мисла некаде да отидам да ми го променат.
Во меѓувреме сакав да го извадам стариот глицерин барем од резервоарот и да дополнам со нов. Гледам дека оригиналниот е темно зелен, а новиот ДОТ 4 е жолтеникав. Во сервисното си пишува исто ДОТ 4. Зошто е различна боја и дали смеам да го заменам барем во резервоарот.
Фала , имајте убав ден.

Многу јак мајстор бил тој...глицерин не требало воопшто да се менува. Темно зелен е оти не е сменет 10 години...глицеринот од старост потемнува. Нов е прозирен до кај светло жолт.

Купи ти некој поквалитетен дот 4 како феродо на пример и појди кај било кој мајстор би требало да го земени без проблем.
 
Член од
27 јули 2020
Мислења
344
Поени од реакции
565
Od kade znaes deka e original? Ako ne si prv gazda na kolata ondak kojznae kakov imaat staveno prethodno pa za toa i razlicna boja moze da e.
Vo ponovite koli u servisna ti pise glicerin da se menuva na sekoi 2-3 godini bidejki se stvara kondenzacija i se razreduva, u prevod znaci namaleno kocenje. Na mojata kola konkretno pise na sekoi 2 godini.
Dzabe ke si trosis pari da menjas od rezervoar koa liniite do kocnici se polni so glicerin, baska moze vozudh da ti otide u linii i da imas problem. Najubavo zameni go cel naednas.


Прв газда сум, заборавив да напомнам.
Автоматски споено мислење:

Фала ви , сигурно ќе ве послушам. Се убаво.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
7.879
Поени од реакции
9.245
Citroen Saxo 1.1 ,1999г. бензинец и не беше товарено...
Оваа кола со овој мотор не смее да трокира. Имам Ах и гарантирам дека можам да го возам со 5-та брзина на 25-30 км/ч...и нема да трокира

вероватно е до возачот...нешто засецкал при отпуштање на кумплугот...како што знаат да направат женските кога возат ауто(без увреда)
 
Член од
28 јуни 2014
Мислења
717
Поени од реакции
681
Оваа кола со овој мотор не смее да трокира. Имам Ах и гарантирам дека можам да го возам со 5-та брзина на 25-30 км/ч...и нема да трокира

вероватно е до возачот...нешто засецкал при отпуштање на кумплугот...како што знаат да направат женските кога возат ауто(без увреда)
Хахахах нема увреда.
Пријателот мој прв пат ја возеше колата и ваљда сакал нешто да тестира/да види како ќе изреагира па се случи тоа што се случи.
 
Член од
28 јуни 2014
Мислења
717
Поени од реакции
681
Ne bi isklucil deka od 4-ta namesto vo 3-ta, stavil vo 5-ta....
Можи...ова е од тој што ми кажа,јас бев на телефон и не обрнав многу внимание.
Најважното е дека не е механички проблем пошто се работи за моја кола.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
7.879
Поени од реакции
9.245
Можи...ова е од тој што ми кажа,јас бев на телефон и не обрнав многу внимание.
Најважното е дека не е механички проблем пошто се работи за моја кола.
ако е возел колата прв пат, има шанса да ги помешал брзините....посебно ако малите спони за шалтање се малку разјадени, па шалтерот е малку климав
 
Член од
28 јуни 2014
Мислења
717
Поени од реакции
681
ако е возел колата прв пат, има шанса да ги помешал брзините....посебно ако малите спони за шалтање се малку разјадени, па шалтерот е малку климав
Има логика.....точно е дека шалтерот е климав.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
7.879
Поени од реакции
9.245
Има логика.....точно е дека шалтерот е климав.
сум го тепал тој пат јас со овие шалтери.....ги вадев, им ставав појачање пластики и шрафови внатре, па така да се добие на црвстина.
Многу пати лично јас од втора наместо во трета сум ја шибал во прва...:tapp:

но најдов едно пежо 106 со многу прецизен и црврст мењач, и во прва прилика ќе го ставам на моето Ах
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
4.214
Поени од реакции
3.524
Според фабричната спецификација беше избран нема како да ми увалат послаб, инаку беше модел Varta Silver Dynamics купен од Матадор во Прилеп, демек не беше стар датумот на лепенката беше 3-4 месеци пред денот на купување.
Ако твојата кола има повеќе од сериска опрема тогаш ќе и треба акумулатор со повеќе амперчасови. Тие немале соодветен акумулатор силвер динамикс со тие ампер часови па ти го увалиле тој што го имаат на лагер со помалку ампер часови и соодветно побрзо ќе се истроши. Силвер динамикс е само серија.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom