Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.952
Поени од реакции
14.703
Jas iam a4(b8.5) 2.0tdi po fabricki podatoci treba da trosi 4.5 litri na 100km kombinirano. Najmalku sho ima pokazano na board e 5l.
Inace za motor ne se slusa skoro ic vnatre u kola. Ako sakas benzinec sho trosi pomalku gledaj 2.0tfsi od 2017 novite modeli bidejki trosat pomalku. Spored fabricki podatoci 5.6litri na 100km kombinirana voznja u realnost ke bide za okolu 2 litri povekje.
Бев во Скопје во средата и клучар зад железничка ми го ресетира комјутерот за потрошувачката(даљинското на клучот проблем правеше), и линија на возење Скопје-Кичево, по автопат не ја штедев, другата ден до аеродром Охрид, па завчера до М.Брод-с.Белица(рибник)...и кога се вратив просечна потрошувачка на гориво за оваа линија спадна на 4.7 л/100 км

Значи се можи и со испод 5 просек....

1.9 Јтдм
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
Може и испод 5 реално али треба релативно лесна кола и домаќинско возење со мирна нога на гаста.

Со Ауди кое тежи 1500 кг. не знам дали може...исто е со било која потешка кола.
 
Член од
28 октомври 2019
Мислења
1.624
Поени од реакции
3.608
Може и испод 5 реално али треба релативно лесна кола и домаќинско возење со мирна нога на гаста.

Со Ауди кое тежи 1500 кг. не знам дали може...исто е со било која потешка кола.
Имам А3 2.0, тежина му е 1435 кила на релација Охрид-Крушево-Свети Николе просечна 5,0л
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.634
Поени од реакции
1.489
Za da pokaze pomalku od 5.5l treba ko baba da go vozis. Jas od Anglija do Mk prosek bese okolu 6.5 litri. Na vrakjanje bese okolu 7l ali na vrakjanje 2 saati raboteshe u mesto na srpsko-ungarska granica. Jas imam teska noga i vozam poagresivno pa zatoa i povekje trosi ali ne se zamaram nogu so potrosuvacka na gorivo.
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Разлика од отворена вожња и градска по нашиве градови може да биде и 3-4 литри ... Со сивикот Куманово - Белград со брзина просек од 120 - 125 км/ч ( не ја спуштав под 110 и не ја кревав над 140 ) извадив просек од 4,9 литри ( 2.2 и-цдти 140 кс ) . Минатиот месец ми се погоди да извозам некои 110-115 км низ Скопје за еден ден и со таа гужва , тргни застани , со клима хондата покажа 9,1 литар :icon_lol: Низ Куманово градска потрошувачката е тука некаде околу 8 литри ... Едно е 300 + км по автопат наеднаш кога колата ке ка ставиш во 6та и она ке си иде на делумно по инерција , а друго е тргни застани ...
 

Del Boy

You plonker!
Член од
28 септември 2012
Мислења
11.937
Поени од реакции
35.327
Za da pokaze pomalku od 5.5l treba ko baba da go vozis. Jas od Anglija do Mk prosek bese okolu 6.5 litri. Na vrakjanje bese okolu 7l ali na vrakjanje 2 saati raboteshe u mesto na srpsko-ungarska granica. Jas imam teska noga i vozam poagresivno pa zatoa i povekje trosi ali ne se zamaram nogu so potrosuvacka na gorivo.
И на мене ми е многу заради тоа. Не дека возам брзо, али сакам да забрзува за пократко време, стартна кола. Возам едно старо поло 1.4 од 2000 год, абре тромаво у пм 40 секунди му треба од 0 до 100. Од друга страна па троши нешто над 4 на 100, со 40 литри резервоар минам 720-730 км пред да светне резервата. :toe:


Вози се во полото и во мерцедесот и ќе видиш каква е звучната изолација во внатрешноста па ќе видиш дека полото било тома винковиќ.

Ако купуваш 1.8 тфси, земи си едно буре кастрол наливно да му сипаш по 2-3 литра уље на секои 1000 километри. Едно буре ќе ти биде доволно додека да ти рикне моторот, вака поефтино ќе ти излезе :)
Значи подобро да размислам и за нова кола. Мислев половно ауди бмв јаки издржливи машини створени за долга километража, али и тие си имаат проблеми. Проблемот е шо возам многу, баш некни си праев сметка 10 месеци имам кола, сум извртел нешто над 18.000 км. Француски срања нема шанса, даноците на нив се 3 до 4 пати поголеми од германските.
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.641
Поени од реакции
27.890
И на мене ми е многу заради тоа. Не дека возам брзо, али сакам да забрзува за пократко време, стартна кола. Возам едно старо поло 1.4 од 2000 год, абре тромаво у пм 40 секунди му треба од 0 до 100. Од друга страна па троши нешто над 4 на 100, со 40 литри резервоар минам 720-730 км пред да светне резервата. :toe:




Значи подобро да размислам и за нова кола. Мислев половно ауди бмв јаки издржливи машини створени за долга километража, али и тие си имаат проблеми. Проблемот е шо возам многу, баш некни си праев сметка 10 месеци имам кола, сум извртел нешто над 18.000 км. Француски срања нема шанса, даноците на нив се 3 до 4 пати поголеми од германските.
Земи си некоја Тојота или Хонда нова од салон хибрид и кур да не ти чуе за потрошња.Не би ме изненадило и субвенции да ти дадат
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.295
Поени од реакции
7.248
И на мене ми е многу заради тоа. Не дека возам брзо, али сакам да забрзува за пократко време, стартна кола. Возам едно старо поло 1.4 од 2000 год, абре тромаво у пм 40 секунди му треба од 0 до 100. Од друга страна па троши нешто над 4 на 100, со 40 литри резервоар минам 720-730 км пред да светне резервата. :toe:




Значи подобро да размислам и за нова кола. Мислев половно ауди бмв јаки издржливи машини створени за долга километража, али и тие си имаат проблеми. Проблемот е шо возам многу, баш некни си праев сметка 10 месеци имам кола, сум извртел нешто над 18.000 км. Француски срања нема шанса, даноците на нив се 3 до 4 пати поголеми од германските.
Ти си знаеш зошто ја купуваш колата. Паушално не може да се најде најдобра варијанта. Ако ти е потреба цело време и вртиш многу километри, тогаш некоа нова ефтина кола под гаранција ќе ти заврши добра работа. Ако возиш "бабешки" ( а 80% од луѓето возат така) до продавница, дома и 1-2 годишно одмор плус 2 викенда месечно отворено тогаш половно ауди со докажан мотор би ти било попаметно. Пак ќе кажам ти си знаеш зашто го купуваш.


Спомна имаш тромаво поло, ако живееш у Германија некоја кола со многу коњски сили и не ти треба од причина што на автопат е сосема небитно дали ќе забрзаш за 7 или за 3 секунди. Друго на регионален пат ограничување е 100 км а дури и да вожеш по таков пат во Германија нема потреба да престигнуваш шлепер пошто и онака каде и да сакаш да идеш тој регионален пат завршува за помалку од 50 километри.


Колите со голема коњажа се многу брзо податливи на дефекти.

Чууз уајзли :)
 
Последно уредено:
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.634
Поени од реакции
1.489
Ja bi dal drug sovet. Ako vozis mnogu zemi si udobna kola, ako vozis do prodavnica i do rabota samo i poloto ti e arno. Voznja u polo i voznja u audi ako vozis mnogu kilometri ne se isti.
Zemi si audi 3-4 godini staro so mala kilometraza do kaj 50iljadi km. Ne znam kako se cenite u Germanija ali sigurno mozes i na rati da si plakjas.
Sekoja kola moze da ima defekti, samo zatoa sho e nova ne znaci deka ke nemas problemi. Kolega zema nov mustang lani, posle 8000km motor mu menjaa, 3 meseci stoese u ford.
Najubavo da si zemis toa sho si sakas otkolku da si pisman posle i da ne ti e po kejf. Toyota i audi ne praat ist kejf.
 
Член од
7 јануари 2015
Мислења
907
Поени од реакции
588
Ќе ве замолам за совет, мислења за ford fiesta 1.4 tdci 2011 god.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.627
Поени од реакции
34.880
И на мене ми е многу заради тоа. Не дека возам брзо, али сакам да забрзува за пократко време, стартна кола. Возам едно старо поло 1.4 од 2000 год, абре тромаво у пм 40 секунди му треба од 0 до 100. Од друга страна па троши нешто над 4 на 100, со 40 литри резервоар минам 720-730 км пред да светне резервата. :toe:




Значи подобро да размислам и за нова кола. Мислев половно ауди бмв јаки издржливи машини створени за долга километража, али и тие си имаат проблеми. Проблемот е шо возам многу, баш некни си праев сметка 10 месеци имам кола, сум извртел нешто над 18.000 км. Француски срања нема шанса, даноците на нив се 3 до 4 пати поголеми од германските.
Види ги шкодите како ти одат во Немачка, ако имаш помал данок на нив земи си нова (скалата 1.6тди 115 коња во мкд мислам дека беше околу 18к евра со еуро 6 мотор, бензинците од овој модел беа околу 15к), KAMIQ исто одеше околу 19к дизелот со ист мотор како скалата и околу 15-16 бензинецот, за 19к некаде оди 1.5 бензинецот Octavia Ambition и ти троши до кај 7 градска (150 коња е овој).

Инаку французите баш напротив ако возиш долга километража се удобни, а за дефекти дури се нови не би требало да те боли многу глава со никоја.

Не знам како ти се опциите за Германија али јас да возам 17к годишно би си земал нова кола или максимум до 5 години старост.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.634
Поени од реакции
1.489
Ja koa kupuvam kola za mene gleam kejf da mi pravi, ednas ziveam i dosta vreme pominuvam u kola, bar da bide ko ja sho sakam.

Tuku nekoj da prodava ford escort ili opel kadett od 70tite? Sakam da zeam eden cisto za razonoda, a moze i ovde da si go donesam.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom