Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.273
Поени од реакции
15.396
ја имам таква, батали. Слабо влече и многу троши, градска ако ја тераш скоро 11 литри на 100. Гледај 1.6 мотор астри, иначе у глобала добри коли се астра х у поглед на квалитет на изработка, нема ништо да ти чкрипи или тропа како што се познати италијанските коли да речеме.
Што имаш ти против италијанските коли???? Ај пиши адреса па ,,да те убедам дека не е така,,:ROFLMAO:

шала на страна...предноста на италијанските коли е што никој на запад не купува такви коли за тепање на километражи, туку за вкус, или како мене за уживање во вожња

е сега....кај мене ете нема кварови на Алфата, но нон стоп сум под хауба. те ставам ксенони...па не чинеле, па ајде ЛЕд на долги, па комбинациа-лево долго ксенон, десно Лед,.....па кога рикна ксенонот ми се расипа даљинското на централната,...па ајде ледови на трето штоп светло. за тоа треба одголување на жици под кровот....

ајде бандажи за зима со високопропрофилни...па ајде бандажи за летни гуми...

или како што ми вика сопругата...да ме пазеше мене како што ја мазиш и пазиш Алфата.....:vozbud:
 

Рунчев

Esi mi dobaaar
Член од
29 мај 2007
Мислења
1.263
Поени од реакции
191
За 3к евра, форд фокус 2 редизајн со 1.6 тдци и глава да не те боле.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.130
Да се надоврзам на темата, дечкото за 3000 евра многу поголеми шанси има да најде одржавана Алфа 147, одколку астра или голф. Прајте одма Ѓоко пазар ако тие за давање :vozbud:
 
Последно уредено:
Член од
12 јули 2011
Мислења
869
Поени од реакции
424
Другарче мое во февруари годинава зеде Фиат Браво 1.9 јтд 120 кс од 2007 год за 3200 евра ( плус регистрација пошто беше не регистрирана ) со едно чудо опрема ( комплет електрика на стакла и ретровизори , тонирани стакла задните фабрички затемнети , двозонски климатроник , команди на волан , темпомат , паркинг сензори назад и тн ) . Единствена мана според мене е што не му ставиле 6 степен менувач . Инаку другото топ. Споредено со Гранде Пунто Браво-то е па да не претерам 2 класи погоре у секој поглед . Фиат посветил доста внимание на тој модел , доста квалитетно направен и надвор и внатре . Го возев неколку пати тука низ град и ок беше , ама пред едно две недели го возев едно 300+ км ( Куманово - Дојран и назад , натака по стариот пат преку Штип , Струмица , а назад по автопат ) и ме изненади колку стабилна кола и колку добро држи пат и брзина . Значи го имаш она чувство на стабилно и сигурно возило , не делува шупливо ( јбг на иста платформа е направен со Алфа 147 и Ланчиа Делта ) . На автопатот Свети Николе - Штип не го пуштив под 180км/ч а назад не го пуштив под 150 км/ч . Само ме нервираше што нема 6та за да го растерети моторот при таа брзина , друго имам само пофални зборови за колата . Па според мене е далеку подобар избор од било кој Голф 5 од истата година кој кошта минимум 2К евра повеќе , а скоро гол ... Подобар избор и од Астра ... Колата е ем лична и од внатре и од надвор ем сериозно квалитетно направена . Јас само би го бирал тој 1.9 јтд што е 16в и 150 кс ... Би била уште подобра со тој мотор ...
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.027
Поени од реакции
1.521
Мислење и искуство со го де автоплац и за опел астра 1.4 бензинец 2004 год. И препорака за мајстор да ја провери при купување
1.4 1.6 tolku se teomavi so ke ti se odmili za vozenje. 1.3cdti bez pari da ti davat da ne go zemas. Tromav, problemi so menjac, ako izgori greac tesko se vadi i cestp puka vnatre.... astra h ako sakas da vozis 1.7cdti 101ks ili 110 ks ili eventualno 1.9.
Benzin bez turbo e vlekac neviden. So opeli se raspravam skoro sekoj den otvorame po eden.
Za tie pari mozes da si zemes pasat 1.9PD 116ks ili eventualno da si prisoberis nekoj dinar da si zemis astra H dizel da se turis od voznja. Od site opeli najmnogu maka iame so 1.3 i 1.4.
Gori motornio kompjuter i care pola kola se rastura. Kaj 1.4 motornio kompjuter mu e levo pod trkaloto pod plastikata oblozen so staklena volna. Cesto gorini kolata gasni i nepali. Begaj od 1.4.
Автоматски споено мислење:

Другарче мое во февруари годинава зеде Фиат Браво 1.9 јтд 120 кс од 2007 год за 3200 евра ( плус регистрација пошто беше не регистрирана ) со едно чудо опрема ( комплет електрика на стакла и ретровизори , тонирани стакла задните фабрички затемнети , двозонски климатроник , команди на волан , темпомат , паркинг сензори назад и тн ) . Единствена мана според мене е што не му ставиле 6 степен менувач . Инаку другото топ. Споредено со Гранде Пунто Браво-то е па да не претерам 2 класи погоре у секој поглед . Фиат посветил доста внимание на тој модел , доста квалитетно направен и надвор и внатре . Го возев неколку пати тука низ град и ок беше , ама пред едно две недели го возев едно 300+ км ( Куманово - Дојран и назад , натака по стариот пат преку Штип , Струмица , а назад по автопат ) и ме изненади колку стабилна кола и колку добро држи пат и брзина . Значи го имаш она чувство на стабилно и сигурно возило , не делува шупливо ( јбг на иста платформа е направен со Алфа 147 и Ланчиа Делта ) . На автопатот Свети Николе - Штип не го пуштив под 180км/ч а назад не го пуштив под 150 км/ч . Само ме нервираше што нема 6та за да го растерети моторот при таа брзина , друго имам само пофални зборови за колата . Па според мене е далеку подобар избор од било кој Голф 5 од истата година кој кошта минимум 2К евра повеќе , а скоро гол ... Подобар избор и од Астра ... Колата е ем лична и од внатре и од надвор ем сериозно квалитетно направена . Јас само би го бирал тој 1.9 јтд што е 16в и 150 кс ... Би била уште подобра со тој мотор ...
Punto grande e limenka na bandasi. 1100kg veter da duvni cela klata. Bravoto e odlicna kola ali teska elektronika koja gori dosta brzo. Evtina e da ja kupis a skapa za odrzuvanje. Golemo NE za bravo.
Asstra H 1.9 150ks mnogu podobar izbor negoli bravoto. Motor ist, bravoto e postabilno no losa eleltrika. Nedaj boze kaj bravo da rikni kazanceto za paarno. Pola motor nadvor treba da izlezi.
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Ајдеее. Од Aстра до BMW стигнавте.
Астрата нечинела ама BMW-то за тие пари било топ.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Па и да знаеш дека е светлосни години подобро и поквалитетно

Нова астра била 15.000 бмв 50.000
Вози се со астра па пробај ќе видиш разлика

Не зборам за канта бмв туку здраво

Screenshot_20200723-214248_Drive.jpg
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.512
Не знам каде ги наоѓате тие здрави коли што некој ги дава за помалку од 10% од вредноста за која ги купил :D

Друга работа не се гледа само цената колку кошта возилото кога го купуваш туку и одржувањето. Гуми, поскапи делови, поскапа регистрација, поскап зелен картон...
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.273
Поени од реакции
15.396
Да се надоврзам на темата, дечкото за 3000 евра многу поголеми шанси има да најде одржавана Алфа 147, одколку астра или голф. Прајте одма Ѓоко пазар ако тие за давање :vozbud:
Nema šansa....ne ja davam. 2 godini barav niz Švajcarija( jas na internet...prijateli na l.m. ja proveruvaa)...pa vo Avstrija...dodeka ne najdov kakva sto barav

Sekoj si ima svoj vkus..

Pak ke rečam....Alfite nemaat golema kilometraža....primer kaj mene posle 2 godini kade sto ja vozam, se pojavi izlituvanje na patosnicata levo od kumplugot( mana kaj Alfite....nezen e tekstilot) . Koga ja zedov nemase ništo

Zasega od promeni samo termostat i greači...i sam gi smeniv
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
869
Поени од реакции
424
1.4 1.6 tolku se teomavi so ke ti se odmili za vozenje. 1.3cdti bez pari da ti davat da ne go zemas. Tromav, problemi so menjac, ako izgori greac tesko se vadi i cestp puka vnatre.... astra h ako sakas da vozis 1.7cdti 101ks ili 110 ks ili eventualno 1.9.
Benzin bez turbo e vlekac neviden. So opeli se raspravam skoro sekoj den otvorame po eden.
Za tie pari mozes da si zemes pasat 1.9PD 116ks ili eventualno da si prisoberis nekoj dinar da si zemis astra H dizel da se turis od voznja. Od site opeli najmnogu maka iame so 1.3 i 1.4.
Gori motornio kompjuter i care pola kola se rastura. Kaj 1.4 motornio kompjuter mu e levo pod trkaloto pod plastikata oblozen so staklena volna. Cesto gorini kolata gasni i nepali. Begaj od 1.4.
Автоматски споено мислење:


Punto grande e limenka na bandasi. 1100kg veter da duvni cela klata. Bravoto e odlicna kola ali teska elektronika koja gori dosta brzo. Evtina e da ja kupis a skapa za odrzuvanje. Golemo NE za bravo.
Asstra H 1.9 150ks mnogu podobar izbor negoli bravoto. Motor ist, bravoto e postabilno no losa eleltrika. Nedaj boze kaj bravo da rikni kazanceto za paarno. Pola motor nadvor treba da izlezi.
Скапа е за одржување од аспект на лоша електроника или ... ??? Еве 13 години е таа кола , на неа вика околу 180К км , не знаеме колку се навистина , ама според состојбата во која е прилично сум сигурен дека не се многу повеќе . Ама не изгорело ништо за тие 13 години . Ќе видиме натаму . А ако е ист моторот и мењачот како кај Астра , зашто би било поскапо за одржување ??
Автоматски споено мислење:

Не знам каде ги наоѓате тие здрави коли што некој ги дава за помалку од 10% од вредноста за која ги купил :D

Друга работа не се гледа само цената колку кошта возилото кога го купуваш туку и одржувањето. Гуми, поскапи делови, поскапа регистрација, поскап зелен картон...
Па според тебе колкав процент од оригиналната цена треба да има една кола после 17-18 години ???
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Не знам каде ги наоѓате тие здрави коли што некој ги дава за помалку од 10% од вредноста за која ги купил :D

Друга работа не се гледа само цената колку кошта возилото кога го купуваш туку и одржувањето. Гуми, поскапи делови, поскапа регистрација, поскап зелен картон...
Повеќе месеци барав здраво возило
Фала им на кантите што формирале ефтина цена па јас купив здраво бмв по цена на другите
Имав опел и пробував астри џабе 2008 год
Пежо 407 сите беа камбани со замајците
Итн ... дотогаш си го возев опелот и секој месец од плата си јадеше ко член на фамилија ... ужас неквалитет
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.130
Не знам каде ги наоѓате тие здрави коли што некој ги дава за помалку од 10% од вредноста за која ги купил :D

Друга работа не се гледа само цената колку кошта возилото кога го купуваш туку и одржувањето. Гуми, поскапи делови, поскапа регистрација, поскап зелен картон...

Здраво бенве, 2003 и 500 000 км не одат заедно во иста реченица...

Една од причините за тоа е баш скапо одржување и плиткиот џеб (а и ум) на просто просечниот возач што вози таква кола. Има и исклочоци ама тоа е во глобала.


Тој што има повеќе во џебот а и во умот ќе си појде од салон нов мерцедес или 5-ка ќе си купи...не вози некоја “здрава“ канта од 2001 со 100 кила рѓа на нејзе.
 
Последно уредено:

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.512
Скапа е за одржување од аспект на лоша електроника или ... ??? Еве 13 години е таа кола , на неа вика околу 180К км , не знаеме колку се навистина , ама според состојбата во која е прилично сум сигурен дека не се многу повеќе . Ама не изгорело ништо за тие 13 години . Ќе видиме натаму . А ако е ист моторот и мењачот како кај Астра , зашто би било поскапо за одржување ??
Автоматски споено мислење:


Па според тебе колкав процент од оригиналната цена треба да има една кола после 17-18 години ???
Другар јас од старт кога купувам кола од 18 години не очекувам дека е здрава, тука си преземаш ризик за вложување барем 5тина од сумата која си ја платил за колата, на годишно ниво за сервиси.

Еве јас ја купив со 10 години, цената и беше 4000 евра со мој внес, а газдата ја имаше купено 17к евра од салон, поминати 102000км проверени во овластен салон кај нас. Сега има 19години, поминато уште 70000км од мене, на мотор ни јас ни тој пред мене имавме чепнато ама суспензија, сензори и останати потрошни делови скоро се дојде да се менува со тек на време. Е сега разликата на деловите: тоа што беше оригинал го имаше возено тој 10 години + јас уште 4-5 години, а деловите купени од тука или издржаа по 1-2 години или пак се при крај за менување (амортизери пример, 8500 денари ги купив 2 предни со буфери, 3 години издржаа и еве ги пак за менување - во сервис кога ги извадоа претходно беа фабричните со сите жигови и беа стари рачунај 15+ години и 130к километри).

Така да јас кога би земал половно возило ако имам 3000 евра кеш, би купил нешто за 2-2500 евра, а останатите 500 би ги оставил за одма да направам сервиси, ако возиш барем 10к километри годишно нема шанса да немаш инвестирање од 200 евра за потрошни делови + 200-300 евра регистрација и зелен картон. И нормално возило кое можам да го одржувам, на бмв од таа година гумите се 300 евра, на астра од истата година гумите се 200 евра, регистрација на едното е 12к + 6к зелен картон, на другото 7-8к + 4к зелен картон.
 
Последно уредено:
H

HoT _iCe

Гостин
За до 2к или 3к евра, нема подобра опција од Алфу 147. Какви голфови, какви А3. Стабилност, вожња, старт, све има. Збору за 1.9 ЈТД.
Проблем едини е што нема мајстори/сервиси што сакав да ги работив зашто су много захтевни и комплицирани за работу, делови су исто малце поскупи од други авта и захтева надпросечно одржавање. Моја Алфа истера 350к без да гу отвору хаубу, после тија кд почна да се квари, едно по едно, свак месец на мајстора по недељу, две, прво проблем беше дијагностика па после не е тој, тој е, зашто сас 20 године старо авто и 350к км пројдени, кд гу пуштиш на компјутер, како божиќна елка е, све свети. :D
 

Kajgana Shop

На врв Bottom