Антифриз зависи од колку километра се поминати, ама генерално зелениот и плавиот не е лошо да се сменат на две три години или на 40 - 50 к километра макс, црвениот (Г12) трае повеќе ама пак до кај 4-5 години. Дури и да има добра концентрација кога се мери со апаратче, има и други својства како заштита од корозија кои се губат со текот на времето и почнува одвнатре да се ствара корозија и талози.
Глицерин препорачливо е на три години, зошто сепак абсорбира влага од воздухот дури и да стои колата за тоа време и му се губат својствата. Сепак за кочници се работи и не e некоја инвестиција, јас воопшто на ова не би штедел. Значи никаков руски, ирански, наливен не знам каков глицерин, се купува исклучиво позната марка како Ferodo, Тотал или сл. каков што треба спрема колата (DOT 4, DOT 5 или DOT 5.1) и се менува цел. Одприлика две шишиња требаат зошто во повеќето коли собира околу 0.5 до 1 л. и плус нешто што ќе се изгуби при испуштање воздух.
Масло за сервото се менува кога од јарко црвено стане накај темно црвено до кафеаво или генерално обично на некој 50 - 60 000 км. Треба да се внимава има различни типови (DEXRON 2, DEXRON 3, 4 итн.) Ако за колата е препорачано 2-ка може да му ставиш 3-ка или повисоко, ама не и обратно зошто може да се расипе пумпата за серво или летвата.
Нормално ова ако сакаш колата да ти трае и да немаш не планирани дефекти...какви батал коли од уште побатал газди имам видено може три реферати да напишам.