Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
25 февруари 2019
Мислења
151
Поени од реакции
70
дали го вадиш мафот или му прскаш од кај усисот?

и што спреј користиш?
Го вадам, многу пристапен е кај мене само една стега е. Го чистам со спреј за чистење електроника и го оставам да исуши околу еден час.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.078
Поени од реакции
614
Zdravo se raboti za bmw e46 320d 2000 god, pred dva dena, se vrakjav od Bitola, prvat sum bil na toj pat, kade avtopatot e kako nagornina, vozam so 4ta, menuvam vo 5ta, obrtaite odat do 1500-700 i povekje ne, i duri so gas do kraj ne se desava nisto, papucata do kraj, ama snaga nema niti da zabrza, samo obrtaite stojat na 1700...Sto moze da bide, fala pozz
Teska kola e skoro kolku vektrata 1400kg ali toj motor e 136 ili 150ks bez razlika, taja ugorbica pletvar ili gjavato komotno se kacvat so petta brzina i koga davas turaza treba da vleci. So vektrata 2.0dti so petta bez zalet vleci nagore ne kamoli bmw so 30ks+
povejke varijanti mozi da bidat za to so nevleci:
nekoe crevo da e napuknato, vakumite, aktuator na turbina, protokomer, egr ventil cest problem, leptiri na usisna grana polu otvoreni ili zatnati od garez.... Nemoj da prskas sprejoj ni na usis ni na izduf.
Odi na dijagnostika da proveris so ke pokazi i ako ne pokazva nisto, togas ke go baras defektot vo ovie raboti sto ti gi nabrojav protokomer, creva, aktuator na turbina, vakumi, leptir na usis, egr...
 
Член од
14 јануари 2015
Мислења
6.079
Поени од реакции
8.466
Teska kola e skoro kolku vektrata 1400kg ali toj motor e 136 ili 150ks bez razlika, taja ugorbica pletvar ili gjavato komotno se kacvat so petta brzina i koga davas turaza treba da vleci. So vektrata 2.0dti so petta bez zalet vleci nagore ne kamoli bmw so 30ks+
povejke varijanti mozi da bidat za to so nevleci:
nekoe crevo da e napuknato, vakumite, aktuator na turbina, protokomer, egr ventil cest problem, leptiri na usisna grana polu otvoreni ili zatnati od garez.... Nemoj da prskas sprejoj ni na usis ni na izduf.
Odi na dijagnostika da proveris so ke pokazi i ako ne pokazva nisto, togas ke go baras defektot vo ovie raboti sto ti gi nabrojav protokomer, creva, aktuator na turbina, vakumi, leptir na usis, egr...
Како ги проверуваш цревата на турбината дали се напукнати?
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
6.242
Поени од реакции
5.413
Како ги проверуваш цревата на турбината дали се напукнати?
За црева испитување(турбо, за клима...) најдобра метода е да се прска со спреј пена, специјлна за таа намена, и одма се појавуваат меури каде има протекување

НО.....незнам каде има да се купи таков спреј. Сум гледал на емисии за коли дека таков употребуваат
 
Член од
10 декември 2019
Мислења
17
Поени од реакции
2
Teska kola e skoro kolku vektrata 1400kg ali toj motor e 136 ili 150ks bez razlika, taja ugorbica pletvar ili gjavato komotno se kacvat so petta brzina i koga davas turaza treba da vleci. So vektrata 2.0dti so petta bez zalet vleci nagore ne kamoli bmw so 30ks+
povejke varijanti mozi da bidat za to so nevleci:
nekoe crevo da e napuknato, vakumite, aktuator na turbina, protokomer, egr ventil cest problem, leptiri na usisna grana polu otvoreni ili zatnati od garez.... Nemoj da prskas sprejoj ni na usis ni na izduf.
Odi na dijagnostika da proveris so ke pokazi i ako ne pokazva nisto, togas ke go baras defektot vo ovie raboti sto ti gi nabrojav protokomer, creva, aktuator na turbina, vakumi, leptir na usis, egr...
Фала ти за асалниот одговор...
На дијагностика извади проблем со Маф сензор, по рамно исто, место да убрза наеднаш, прво позема по малку и после наеднаш забрзува, независно која брзина е... Ќе проверам денес ова што го наброи, фала уште еднаш...:)(y)
 
Член од
28 март 2006
Мислења
16.096
Поени од реакции
8.950
И што му правите на мафот, го вадите и го прскате со специјален спреј или обичен за одмастување?
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
151
Поени од реакции
70
Со спреј за чистење на електроника, јас овој го користам:
Во случај да има многу остатоци од инсекти можи и со кратко дување со компресор, само внимателно од подалеку, компресираниот воздух да не направи оштетување. И потоа спрејот.
Треба убаво да се исуши после тоа пред да се монтира и пали моторот.
 

Attachments

Последно уредено:
Член од
19 јули 2017
Мислења
13
Поени од реакции
0
Здраво ве молам за совет.
Се работи за Фиеста 2012 1.5 тдци 75 кс.
Како што е на сликите, денес забележав долниот дел на турбото е бааѓи мрсен дури и цревата под него наквасени. Совет? Проблем не сум осетил? Сериозно е нешто?
Едина грешка направена од мајстор е што стави уље Тотал 5×40 наместо пропишаното 5×30 пред 6000 км. И приметив дека повеќе го троши, смрди и чади белкаст чад насабајле додека е сеуште незагреана.
Фала на одговорот однапред.
20200121_125503.jpg 20200121_125651.jpg
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.188
Поени од реакции
2.379
Здраво ве молам за совет.
Се работи за Фиеста 2012 1.5 тдци 75 кс.
Како што е на сликите, денес забележав долниот дел на турбото е бааѓи мрсен дури и цревата под него наквасени. Совет? Проблем не сум осетил? Сериозно е нешто?
Едина грешка направена од мајстор е што стави уље Тотал 5×40 наместо пропишаното 5×30 пред 6000 км. И приметив дека повеќе го троши, смрди и чади белкаст чад насабајле додека е сеуште незагреана.
Фала на одговорот однапред.
Прегледај го приврзокот 230074 Прегледај го приврзокот 230075
Нема врска со маслото дали е 5-30 или 5-40 туку секој 100,000км или 150.000 км треба да се чисти турбото,егр вентил заедно што се поврзани усисната грана и долното што се поврзани со турбото односно гарежи имате поради лоша нафта и друго . Терај си така до пролет па на сервис на чистење или декарбонизација ама декарбонизацијата нема ефект кај лесните коли туку само тешките возила камиони,автобуси и слично


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
6.242
Поени од реакции
5.413
мислам дека пиксната(лежиштето) на осовината на турбината е оштетено, и фрла масло од турбото
 

Наќо Скопски

Lancia Delta HF integrale
Член од
3 април 2017
Мислења
4.949
Поени од реакции
9.260
Ја видов сабајлево новата корса,не видено убава кола.
Автоматски споено мислење:

Таа 2019 година
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
513
Поени од реакции
461
Здраво ве молам за совет.
Се работи за Фиеста 2012 1.5 тдци 75 кс.
Како што е на сликите, денес забележав долниот дел на турбото е бааѓи мрсен дури и цревата под него наквасени. Совет? Проблем не сум осетил? Сериозно е нешто?
Едина грешка направена од мајстор е што стави уље Тотал 5×40 наместо пропишаното 5×30 пред 6000 км. И приметив дека повеќе го троши, смрди и чади белкаст чад насабајле додека е сеуште незагреана.
Фала на одговорот однапред.
Прегледај го приврзокот 230074 Прегледај го приврзокот 230075
Првин треба де се исчистат сите црева и и цевки што одат до турбото од масло и да се исперат со бензин.

Маслото не е идеално особено не за во зима. Си треба 5-30. И чим го троши и смрди на масло, да сериозно е.

Ако не си ти прв газда, од кај знаеш како е возена и како е одржавана колата претходно. Со абдалско возење и мотор и турбо и се друго на колата ќе пушти за само една година.
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
151
Поени од реакции
70
Ја видов сабајлево новата корса,не видено убава кола.
Автоматски споено мислење:

Таа 2019 година
Полека полека ја направија приближно до астрата. Исто позитивно е што од секогаш масата му е +- 1т, баш како за мало возило.
 

Наќо Скопски

Lancia Delta HF integrale
Член од
3 април 2017
Мислења
4.949
Поени од реакции
9.260
Полека полека ја направија приближно до астрата. Исто позитивно е што од секогаш масата му е +- 1т, баш како за мало возило.
Оваа е зверка,најголем скок у таа класа од Опел од кога знам
 
На врв Bottom