Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.290
Поени од реакции
7.239
Здраво.
Пред некој ден, ја палам колата, покрај ѕид паркирана, и јасно се слушаше нешто како да како нешто врти и чепка на метал пред моторот, не е перката, инаку имам Бмв 320д, и кплку што знам овие коли имаат ланец, е сега дали е време за менување, или ќе тера уште, и при палење како да префрла, метален звук и стартува, не пали одма на прв заб...Знам дека не ќе да е евтино за менување, околу 300-400€... -_-
Сигурно се работи за мотор од серијата на BMW N47 произведуван од 2007 до 2013
Мењај ланец додека е со време и не ти зарибал моторот, позната фабричка грешка ена тој мотор со ланецот. Срање мотор е тоа јбг, боље дачија да си земал него тоа гомно.
 
Член од
17 мај 2016
Мислења
3.653
Поени од реакции
4.142
За проблемот што не ми убрзува во 4,5та брзина испадна дека турбото има мала луфа.
Имаше тука членови што ме советуваа да не се залетувам турбо да менувам туку во друг сервис да идам да проверат.
Во друг сервис ми кажаа електромагнетет вентил треба да се смени.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.910
Поени од реакции
1.377
Имаше тука членови што ме советуваа да не се залетувам турбо да менувам туку во друг сервис да идам да проверат.
Во друг сервис ми кажаа електромагнетет вентил треба да се смени.
Toa ti e solenoid/ elektromagnet koj go regulira vakumot na turbina. Mozi i da se reparirat ali najdobro nov i rajat.
Автоматски споено мислење:

 
Член од
28 октомври 2019
Мислења
1.624
Поени од реакции
3.608
Како пред колку време мењал ланец?Тој трае исто колку и моторот ако е на квалитетно уље возено аутото
Па ако има поминато над 250 300 илјади треба бар едншка да има сменето ланец, на негде 200 илјади
 
Член од
10 декември 2019
Мислења
35
Поени од реакции
10
Па пред колку време имаш мењато ланец? Или газдата пред тебе ако ти е скоро купена. Најарно смени си сга на време ланецо, оти знам кај нас у град еден има 530д и не сменил ланец ногу длго време и му се скине и цел мотор му поебе. Така да шо си е сигурно сигурно си е
Не е менуван ланец...Ја имам веќе 3 год без никаков проблем, сега веќе пред месец дена почна да тропа по малку...
Автоматски споено мислење:

Сигурно се работи за мотор од серијата на BMW N47 произведуван од 2007 до 2013
Мењај ланец додека е со време и не ти зарибал моторот, позната фабричка грешка ена тој мотор со ланецот. Срање мотор е тоа јбг, боље дачија да си земал него тоа гомно.
Се извинувам, 2000-2001 е колава, Е46...
3 год без проблем кај што ја имам, со Кастрол улје нон стоп, (колку е квалитетно незнам ама си тера ^^)
Автоматски споено мислење:

Најверојатно затегачот за ланецот веќе е истрошен тоа треба да се смени и штом да се смени затегачот смени го и ланецот препорачано е, инаку ако тераш вака прво ќе почне потешко палење и со тек на време ќе почне да чука,тропа ,рже како крнтија кола и кога тогаш ланецот не да кине туку ќе попушти и се тоа ќе влијае расипување на запчаници поврзан со брегаста осовина и се така ќе се прошири и полошо ќе биде за поправка


Sent from my iPad using Tapatalk
Да, при прво палење, вергла два три пати, потоа прави метален звук , и стартува, од кога ќе ја згаснам, по втор пат палење си пали одма... Инаку фала Ви на одговорите! ✌
 
Последно уредено:
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.585
Поени од реакции
38.729
Не е менуван ланец...Ја имам веќе 3 год без никаков проблем, сега веќе пред месец дена почна да тропа по малку...
Автоматски споено мислење:


Се извинувам, 2000-2001 е колава, Е46...
3 год без проблем кај што ја имам, со Кастрол улје нон стоп, (колку е квалитетно незнам ама си тера ^^)
Автоматски споено мислење:


Да, при прво палење, вергла два три пати, потоа прави метален звук , и стартува, од кога ќе ја згаснам, по втор пат палење си пали одма... Инаку фала Ви на одговорите! ✌
тоа има свртено 400 илјади може со тој ланец затоа тропа, треба да го смениш, ако не шитни ја друг нека го мени, и така не ги бива тие серии, најголем дел у отпад завршија веќе кај што им е место.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.910
Поени од реакции
1.377
Здраво.
Пред некој ден, ја палам колата, покрај ѕид паркирана, и јасно се слушаше нешто како да како нешто врти и чепка на метал пред моторот, не е перката, инаку имам Бмв 320д, и кплку што знам овие коли имаат ланец, е сега дали е време за менување, или ќе тера уште, и при палење како да префрла, метален звук и стартува, не пали одма на прв заб...Знам дека не ќе да е евтино за менување, околу 300-400€... -_-
Ланец чим почни да тропа,колата си пали исто цело време а во возење ќе се скини целосно чим ја оптеретиш малку. Ланче или тропа или не без разлика дали е на прво палење или ма второ. Можно е да е расштракан некој од вентилите зато прво нив провериги.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
Имаше тука членови што ме советуваа да не се залетувам турбо да менувам туку во друг сервис да идам да проверат.
Во друг сервис ми кажаа електромагнетет вентил треба да се смени.

Ти кажав. За жал малку поштени сервиси и мајстори останаја. Повеќето гледаат некоја шанса да лапнат паричка со лесно па одат на тактика АПП (ако помине, поминато) :D
 
Последно уредено:
Член од
17 мај 2016
Мислења
3.653
Поени од реакции
4.142
Ти кажав. За жал малку поштени сервиси и мајстори останаја. Повеќето гледаат некоја шанса да лапнат паричка со лесно па одат на тактика АПП (ако помине, поминато) :D
Турбо црево и црево за интеркулер исто така не чинеле, ги заменија. Сега е во ред, уште да пробам дали иде поише од 140 (y)
 
Член од
4 јули 2008
Мислења
6.134
Поени од реакции
1.896
Некој искуство со јагуар? Сервис , делови...
Дизелите се со Форд/PSA мотори. Ако гледаш дизел гледај ги 2.2 и 3.0 моторите, 2.7 имаат проблеми со пумпа за масло и се многу осетливи на неквалитетно масло, гледам по 2-3 случаи месечно со зарибани 2.7 мотори. Јас имам 2.2 HDi (кој е bi-turbo, кај форд се со варијабилна геометрија) и е релативно евтин за одржување. Промена на масло, филтер за масло, сет ребрест и клинест каиш со работна рака ме коштаа околу 13.000 денари, сет ребрест каиш е 5500-6000 денари, а клинестиот околу 700-800 денари.

Од останати делови би требало да има нешто слично со форд, но не дели платформа со мондеото па сигурно има и специфични скапи делови.
 
Член од
24 февруари 2012
Мислења
132
Поени од реакции
7
Мислење за сеат леон 2010. 102 кс бензин/плин фабрички? предности мани ?
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.098
Поени од реакции
1.885
Мислење за сеат леон 2010. 102 кс бензин/плин фабрички? предности мани ?
1.6 ако е обичниот атмосферец е најпогоден мотор
Не барај спортска вожња или да тегне којзнае
Која цена ти го нудат
 
Член од
1 јуни 2011
Мислења
25.909
Поени од реакции
41.872
Сигурно никој не очекува да најде дизел стар 15 години со реални 200.000км посебно VW. Утепани се од возење.

И 350.000 да има, aма да е сменето се на време и одржувано. Брат ми имаше мерцедес с270 од 1998, го утепа од возење 10 години, никаков сериозен проблем и големи инвестиции во него и скоро го продаде со 320.000км, а којзнае од колку е бил вратен кога го купи. Може реални 600.000 :D




Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 

Kajgana Shop

На врв Bottom