- Член од
- 8 јануари 2012
- Мислења
- 9.952
- Поени од реакции
- 14.703
Vo suština delat mehanika so Ford....pa....Некој искуство со јагуар? Сервис , делови...
Vo suština delat mehanika so Ford....pa....Некој искуство со јагуар? Сервис , делови...
Сигурно се работи за мотор од серијата на BMW N47 произведуван од 2007 до 2013Здраво.
Пред некој ден, ја палам колата, покрај ѕид паркирана, и јасно се слушаше нешто како да како нешто врти и чепка на метал пред моторот, не е перката, инаку имам Бмв 320д, и кплку што знам овие коли имаат ланец, е сега дали е време за менување, или ќе тера уште, и при палење како да префрла, метален звук и стартува, не пали одма на прв заб...Знам дека не ќе да е евтино за менување, околу 300-400€... -_-
Имаше тука членови што ме советуваа да не се залетувам турбо да менувам туку во друг сервис да идам да проверат.За проблемот што не ми убрзува во 4,5та брзина испадна дека турбото има мала луфа.
Toa ti e solenoid/ elektromagnet koj go regulira vakumot na turbina. Mozi i da se reparirat ali najdobro nov i rajat.Имаше тука членови што ме советуваа да не се залетувам турбо да менувам туку во друг сервис да идам да проверат.
Во друг сервис ми кажаа електромагнетет вентил треба да се смени.
Па ако има поминато над 250 300 илјади треба бар едншка да има сменето ланец, на негде 200 илјадиКако пред колку време мењал ланец?Тој трае исто колку и моторот ако е на квалитетно уље возено аутото
Не е менуван ланец...Ја имам веќе 3 год без никаков проблем, сега веќе пред месец дена почна да тропа по малку...Па пред колку време имаш мењато ланец? Или газдата пред тебе ако ти е скоро купена. Најарно смени си сга на време ланецо, оти знам кај нас у град еден има 530д и не сменил ланец ногу длго време и му се скине и цел мотор му поебе. Така да шо си е сигурно сигурно си е
Се извинувам, 2000-2001 е колава, Е46...Сигурно се работи за мотор од серијата на BMW N47 произведуван од 2007 до 2013
Мењај ланец додека е со време и не ти зарибал моторот, позната фабричка грешка ена тој мотор со ланецот. Срање мотор е тоа јбг, боље дачија да си земал него тоа гомно.
Да, при прво палење, вергла два три пати, потоа прави метален звук , и стартува, од кога ќе ја згаснам, по втор пат палење си пали одма... Инаку фала Ви на одговорите!Најверојатно затегачот за ланецот веќе е истрошен тоа треба да се смени и штом да се смени затегачот смени го и ланецот препорачано е, инаку ако тераш вака прво ќе почне потешко палење и со тек на време ќе почне да чука,тропа ,рже како крнтија кола и кога тогаш ланецот не да кине туку ќе попушти и се тоа ќе влијае расипување на запчаници поврзан со брегаста осовина и се така ќе се прошири и полошо ќе биде за поправка
Sent from my iPad using Tapatalk
тоа има свртено 400 илјади може со тој ланец затоа тропа, треба да го смениш, ако не шитни ја друг нека го мени, и така не ги бива тие серии, најголем дел у отпад завршија веќе кај што им е место.Не е менуван ланец...Ја имам веќе 3 год без никаков проблем, сега веќе пред месец дена почна да тропа по малку...
Автоматски споено мислење:
Се извинувам, 2000-2001 е колава, Е46...
3 год без проблем кај што ја имам, со Кастрол улје нон стоп, (колку е квалитетно незнам ама си тера ^^)
Автоматски споено мислење:
Да, при прво палење, вергла два три пати, потоа прави метален звук , и стартува, од кога ќе ја згаснам, по втор пат палење си пали одма... Инаку фала Ви на одговорите!
Ланец чим почни да тропа,колата си пали исто цело време а во возење ќе се скини целосно чим ја оптеретиш малку. Ланче или тропа или не без разлика дали е на прво палење или ма второ. Можно е да е расштракан некој од вентилите зато прво нив провериги.Здраво.
Пред некој ден, ја палам колата, покрај ѕид паркирана, и јасно се слушаше нешто како да како нешто врти и чепка на метал пред моторот, не е перката, инаку имам Бмв 320д, и кплку што знам овие коли имаат ланец, е сега дали е време за менување, или ќе тера уште, и при палење како да префрла, метален звук и стартува, не пали одма на прв заб...Знам дека не ќе да е евтино за менување, околу 300-400€... -_-
Имаше тука членови што ме советуваа да не се залетувам турбо да менувам туку во друг сервис да идам да проверат.
Во друг сервис ми кажаа електромагнетет вентил треба да се смени.
Турбо црево и црево за интеркулер исто така не чинеле, ги заменија. Сега е во ред, уште да пробам дали иде поише од 140Ти кажав. За жал малку поштени сервиси и мајстори останаја. Повеќето гледаат некоја шанса да лапнат паричка со лесно па одат на тактика АПП (ако помине, поминато)
Дизелите се со Форд/PSA мотори. Ако гледаш дизел гледај ги 2.2 и 3.0 моторите, 2.7 имаат проблеми со пумпа за масло и се многу осетливи на неквалитетно масло, гледам по 2-3 случаи месечно со зарибани 2.7 мотори. Јас имам 2.2 HDi (кој е bi-turbo, кај форд се со варијабилна геометрија) и е релативно евтин за одржување. Промена на масло, филтер за масло, сет ребрест и клинест каиш со работна рака ме коштаа околу 13.000 денари, сет ребрест каиш е 5500-6000 денари, а клинестиот околу 700-800 денари.Некој искуство со јагуар? Сервис , делови...
1.6 ако е обичниот атмосферец е најпогоден моторМислење за сеат леон 2010. 102 кс бензин/плин фабрички? предности мани ?