Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.642
Поени од реакции
27.908
За проблемот што не ми убрзува во 4,5та брзина испадна дека турбото има мала луфа. За таква репарација нема мајстор во Македонија, па треба да се прати во turboservis.rs во Ужице.
Ако некој знае да ми каже што би можело да е причина за страдање на турбото на 100,000км? Предложете и некој сервисер за турбо во Скопје и околината?
Ужице имаш и у Скопје преставништво.Ја оставаш твојата турбина ти даваат нова иста таква,т.е репарирана.Ако ти е отидена турбината таа страда од нередовна замена на уље или користење на неквалитетно или несоодветно уље,затнат катализатор или ако си ја возел ладна колата на високи обртаи.Пример ја палиш сабајле,тргаш и прва втора на 4000 обртаи.Исто ако ја малтрерираш колата да ја бркаш или по угорници треба да поработи у место пред да ја угаснеш да се олади турбината
 

macko i

Локален шериф
Член од
8 јуни 2011
Мислења
2.723
Поени од реакции
1.480
Имам Опел астра х 2007 год 1;4 бензин со плин. Губи вода негде , а по случајна проверка на маслото видов на капачето како е цело кафено. Ја однесов на мајстор наводно не меша вода и масло такво било капачето од кондезација? Каква кондезација и од што се јавува ? Патем не може да откријат каде губи вода.
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.642
Поени од реакции
27.908
Имам Опел астра х 2007 год 1;4 бензин со плин. Губи вода негде , а по случајна проверка на маслото видов на капачето како е цело кафено. Ја однесов на мајстор наводно не меша вода и масло такво било капачето од кондезација? Каква кондезација и од што се јавува ? Патем не може да откријат каде губи вода.
Кондензација од возење кратки релации со неквалитетно уље.Опел+губење вода+нигде не тече+мајонез на капачето=дихтунг на глава
Автоматски споено мислење:

Ако не можат да приметат каде ја губи водата,кажи им на ауспух дека ја губи.Оди во поранешна Авто Куќа под Олимписки базен,имаат уред што мери притисок во системот за ладење.Го вадат капачето и го ставаат уредот и мери притисок во системот,ако е повисок од пропишаното у најдобар случај дихтунг на глава,недај боже прснат блок.Спреми си 150€ зашто фати ладното ке почне тешко да пали.Ако сакаш сам да испиташ извади ги свеќиците и која ке биде различна од другите,таму тој цилиндар ти се пуни со вода
Автоматски споено мислење:

Не ја вози така водата ти го пере цилиндарот и кариките,нема подмачкување како што треба
Автоматски споено мислење:

И не купујте аута тешки 1400 кила со 1.4 мотор,па уште без турбина бензин.Не постои примерок на астра 1.4 што нема помешано вода и уље.Нова од салон ја купив за матура,на 30к смеша
 
Последно уредено:

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.098
Поени од реакции
1.885
Кондензација од возење кратки релации со неквалитетно уље.Опел+губење вода+нигде не тече+мајонез на капачето=дихтунг на глава
Автоматски споено мислење:

Ако не можат да приметат каде ја губи водата,кажи им на ауспух дека ја губи.Оди во поранешна Авто Куќа под Олимписки базен,имаат уред што мери притисок во системот за ладење.Го вадат капачето и го ставаат уредот и мери притисок во системот,ако е повисок од пропишаното у најдобар случај дихтунг на глава,недај боже прснат блок.Спреми си 150€ зашто фати ладното ке почне тешко да пали.Ако сакаш сам да испиташ извади ги свеќиците и која ке биде различна од другите,таму тој цилиндар ти се пуни со вода
Автоматски споено мислење:

Не ја вози така водата ти го пере цилиндарот и кариките,нема подмачкување како што треба
Автоматски споено мислење:

И не купујте аута тешки 1400 кила со 1.4 мотор,па уште без турбина бензин.Не постои примерок на астра 1.4 што нема помешано вода и уље.Нова од салон ја купив за матура,на 30к смеша
Под олимписки го затвори тој сервис
Работи сеуште на друга локација
Барајте го на 070 223 223
 
Член од
24 април 2010
Мислења
1.248
Поени од реакции
1.752
Дали може поради ладното време да се покачи потрошувачка на гориво за 1 до 1.5 литри на дизел мотор ?
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Дали може поради ладното време да се покачи потрошувачка на гориво за 1 до 1.5 литри на дизел мотор ?
Можно е, но не до толку потрошувачка кај дизелот туку толкава потрожувачка го има кај бензинските мотори


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.649
Поени од реакции
34.918
Ужице имаш и у Скопје преставништво.Ја оставаш твојата турбина ти даваат нова иста таква,т.е репарирана.Ако ти е отидена турбината таа страда од нередовна замена на уље или користење на неквалитетно или несоодветно уље,затнат катализатор или ако си ја возел ладна колата на високи обртаи.Пример ја палиш сабајле,тргаш и прва втора на 4000 обртаи.Исто ако ја малтрерираш колата да ја бркаш или по угорници треба да поработи у место пред да ја угаснеш да се олади турбината
Кој не ја вози вака во Скопје, сабајле ако не ја згазнам здраво нема како да се уклучам на два булевари, така да имало-немало зијан тоа е.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.964
Поени од реакции
14.714
Полоша верзија од 1.4 кај Опел беше кога излегуваа Астри со 1.2 мотор. На сите им ,,летна врапчето,,

За турбо...една две препораки: никако турирање на ладно бидејќи турбината нема постигнато оптимална температура, а знаеме дека металите се шират на температура. така.....осовината е загреана, а телото на турбото не.....па доаѓа до различно ширење на металите и КАПУТ...

исто така не се гаси одма многу загреана кола....како што прават ,,скопјаништата,, на Стража кај мекиците. Ги форсираат нагоре како да ги гони самиот ѓавол.....идат горе и одма го вадат клучот.

Најлоша варијанта е гасење на моторот под обртаи......моторот запира со работа, а со тоа и маслената пумпа, а турбото бидејќи врти на 30-40 000 вртежи, продолжува по инерција да врти....но без масло за подмачкување
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.636
Поени од реакции
38.815
Па нормално дека ќе и летне врапчето ако ја возиш ненормално, не е тоа тркачка машина, малце е каросеријата што ја носи па и да ја џапаш нон стоп. Братучед ми вози така, и да му ја дадам мојата 1.4 за месец дена не уље , све ќе промеша.
 
Последно уредено:
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Дали може поради ладното време да се покачи потрошувачка на гориво за 1 до 1.5 литри на дизел мотор ?
Можи како не ако се работи за градска, имаш палење на ладно, воздух "тесто", потешко постигнување на работна температура итн. На отворено не би требало поголема варијација да има.
 
Член од
24 април 2010
Мислења
1.248
Поени од реакции
1.752
Можи како не ако се работи за градска, имаш палење на ладно, воздух "тесто", потешко постигнување на работна температура итн. На отворено не би требало поголема варијација да има.
Za gradska zborime pali gasi po 2-3 km, na avtopat recisi ista potrosuvacka mi vaga
 
Член од
28 септември 2018
Мислења
52
Поени од реакции
134
Фиат пунто 1,2 бензинец 2001 год. (нема плин, на бензин возам). Возејќи на автопат према Белград, некаде по изминати 200км одеднаш почна да се гуши моторот, не сакаше над 100км/ч со пола притисната папуча исто и со цела до крај. Не да се гуши него не сакаше да повлече повеќе. Никаква грешка не покажа на табла. Застанав, ја истурирав колата неколку пати во место и потоа продолжи се до Белград нај нормално, влечеше добро како и секогаш. Редовен сервис (масло, филтер за воздух, масло, бензин) е направен пред 5000 км. Нивото на масло и антифриз не е променето. Што може да биде проблемот? Треба утре да се враќам назад према МК. Фала
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.642
Поени од реакции
27.908
Фиат пунто 1,2 бензинец 2001 год. (нема плин, на бензин возам). Возејќи на автопат према Белград, некаде по изминати 200км одеднаш почна да се гуши моторот, не сакаше над 100км/ч со пола притисната папуча исто и со цела до крај. Не да се гуши него не сакаше да повлече повеќе. Никаква грешка не покажа на табла. Застанав, ја истурирав колата неколку пати во место и потоа продолжи се до Белград нај нормално, влечеше добро како и секогаш. Редовен сервис (масло, филтер за воздух, масло, бензин) е направен пред 5000 км. Нивото на масло и антифриз не е променето. Што може да биде проблемот? Треба утре да се враќам назад према МК. Фала
Каде точеше гориво?Ако си ставил на таа шконската пумпа на граница кај нас за да ушпараш низ нос може да ти излезе.А иначе може од свекици па се до компјутер да биде.Нека ја види некој механичар таму,не тргај така на пат по беспаќата
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.964
Поени од реакции
14.714
Еве налетав на хрватски сајт(списанието го купував околу 20 години...последниве слабо поради лоша достава до нас) за 1.5 дци од Рено. Кој го вози овој мотор ова му е добро ,,штиво,,
PROBLEM
Motor povremeno slabo pali i gasi se.
UZROK
Neispravan davač položaja radilice (CKP).
POPRAVAK
Zamijenite davač položaja radilice (CKP).
PROBLEM
Nije moguće startati nakon izmjene zupčastog remena. Podešavanje faze ventila neispravno nakon zamjene zupčastog remena.
UZROK
Neispravno podešavanje faze ventila zbog greške remenice bregaste osovine.
POPRAVAK
Skinite remenicu bregastog vratila i provjerite oštećenja. Zamijenite dijelove ako je potrebno.
PROBLEM
Motor ne pali.
UZROK
Prekid električne instalacije na prekidaču položaja papučice spojke (CPP).
POPRAVAK
Popravite električnu instalaciju.
PROBLEM
Papučica spojke blokirana ili se ne vraća.
UZROK
Zrak u hidrauličkom sustavu spojke.
POPRAVAK
Odzračite hidraulički sustav spojke. Ako nema poboljšanja: Zamijenite glavni cilindar spojke.
PROBLEM
Motor radi u prinudnom režimu. Kontrolna lampica ABS/ESP-a svijetli. Kod greške: P0571.
UZROK
Prekidač položaja papučice kočnice (BPP) neispravan.
POPRAVAK
Stavite novi prekidač BPP.
PROBLEM
Greška pri startanju.
UZROK
Utjecanje vode u kutiju s osiguračima/pločicu releja u prostoru motora.Korozija konektora ili releja kontrole motora.
POPRAVAK
Stavite zaštitni rukavac (160 mm) i traku (130 mm) na sklop električnih instalacija kutije s osiguračima/pločice releja u prostoru motora. Provjerite stanje kutije s osiguračima/pločice releja u prostoru motora, zamijenite ako je potrebno.
Provjerite relej kontrole motora, zamijenite ako je potrebno. Stavite ljepljivu traku na rub kutije s osiguračima u prostoru motora/poklopca pločice releja. Postavljena zaštita ne smije ometati zatvaranje kutije s osiguračima u prostoru motora/poklopca pločice releja.
PROBLEM
Uključena kontrolna lampica alternatora. Buka iz motora. Jaka buka iz pomoćnog pogonskog remena.
UZROK
Neispravna remenica alternatora.
POPRAVAK
Provjerite je li se remenica alternatora oštetila. Zamijenite ako je potrebno. Provjerite ima li alternator oštećenja. Zamijenite ako je potrebno.
PROBLEM
Lampica za indikaciju kvara motora (MIL).Loš prazni hod. Motor teško starta. Zatajenje motora. Kodovi grešaka: DF137 01.DEF, DF137 02.DEF, DF137 07.DEF.
UZROK
Greška softvera računala motora (ECM).
POPRAVAK
Testirajte komponente, elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: Ponovno programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom.
PROBLEM
Klikanje ili lupanje pri pokretanju, izmjeni stupnjeva i uključivanju hoda unatrag..
UZROK
Ukrućenje gumenog nosača motora.Nepodešenost desnog nosača motora.
POPRAVAK
Olabavite sigurnosne vijke i maticu na desnom nosaču motora. Provjerite žljebove na nosaču motora. Zamijenite nosač motora ako nema žljebova. Skinite i bacite plastični poklopac s desnog nosača motora (ako ga ima).
Podmažite žljebove nosača motora. Pomaknite motor nazad i naprijed kako biste poravnali nosač motora. Pritegnite vijke nosača motora na 62 Nm. Pritegnite maticu nosača motora na 37 Nm .
PROBLEM
Greška pri paljenju kad je motor zagrijan.
UZROK
Greška softvera računala motora (ECM).
POPRAVAK
Testirajte komponente, elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: Ponovno programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom.
PROBLEM
Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL). Pogrešni okretaji praznog hoda. Motor se teško pokreće, loše vuče i gasi se..
UZROK
Neispravne brizgaljke goriva. Neispravan elektromagnetski ventil za regulaciju tlaka goriva. Neispravna visokotlačna pumpa goriva Neispravno računalo motora (ECM).
POPRAVAK
Provjerite niskotlačni sustav goriva i po potrebi ga popravite. Provjerite visokotlačni sustav goriva i po potrebi ga popravite. Provjerite identifikacijski prsten brizgaljke goriva: Ako je ružičaste, bež ili žute boje:
Stavite novi elektromagnetski ventil za regulaciju tlaka goriva. Ako nije ružičaste, bež ili žute boje: Zamijenite brizgaljku goriva. Provjerite broj na računalu motora (ECM): ako je broj računala motora 82 00 136 328 - ugradite novo računalo motora (ECM).
PROBLEM
Neobičan šum kad je papučica spojke pritisnuta ili otpuštena.
UZROK
Nedovoljna podmazanost graničnika i ležaja papučice spojke.
POPRAVAK
Stavite mazivo na graničnik i ležaj papučice spojke.
 
Член од
28 септември 2018
Мислења
52
Поени од реакции
134
Каде точеше гориво?Ако си ставил на таа шконската пумпа на граница кај нас за да ушпараш низ нос може да ти излезе.А иначе може од свекици па се до компјутер да биде.Нека ја види некој механичар таму,не тргај така на пат по беспаќата
На Лукоил во Скопје ставив пред да тргнам (полн резервар). Инаку приметив дека и потрошувачката малце и е поголема за некои 5-6л. (вкупно на истава релација СК-БГ) но можеби зошто е зимо па парно цело време, или и тоа е знак за нешто?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom