Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
24 април 2010
Мислења
1.248
Поени од реакции
1.752
Ауди А3 го однесов на редовен сервис да сменат уље и филтри и ја оставив таму цела ноќ. Ми се јави дека тече уље и мора да купи уште. Досега немам приметено ни капка под неа, сменето пред 10.000км и на шипката е на средина. Што може да е? Овој има ставено премногу или?

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Na takvi zaebancii im nema kraj, kako prvo zosto da ostavis kola cela nok za rabota od 15 minuti ? Od kaj si siguren deka ti ima smeneto ulje a ne ti go ostail istoto ulje, pamet za drug pat koga ke prais servis bidi si tuka da vidis so tvoi oci, ako ne e sloboden vo momentot kazi mu neka te bara koga ke bide da mu ja odneses kolata.
Vo tvojov slucaj znaci ako kolata sobira 5 litri tolku ke sobere, kako ke potrosi ujle bez da vozis ? Kojznae ili mu trebat pari ili go ima istureno
 
Член од
1 јуни 2011
Мислења
25.909
Поени од реакции
41.872
Moze mu trebaat pari lol. Na audi se menja strafot kaj sho se ispusta ulje na sekoe menjanje ulje, ako e istiot straf koristen mozno e od tamu da tece, ili pa filterot ne mu e stegnat ubavo.
Кој го знае што има правено. Ако е дојдено до тие пари нека ги земе, само да не ми прави флеки насекаде.
Na takvi zaebancii im nema kraj, kako prvo zosto da ostavis kola cela nok za rabota od 15 minuti ? Od kaj si siguren deka ti ima smeneto ulje a ne ti go ostail istoto ulje, pamet za drug pat koga ke prais servis bidi si tuka da vidis so tvoi oci, ako ne e sloboden vo momentot kazi mu neka te bara koga ke bide da mu ja odneses kolata.
Vo tvojov slucaj znaci ako kolata sobira 5 litri tolku ke sobere, kako ke potrosi ujle bez da vozis ? Kojznae ili mu trebat pari ili go ima istureno
Мене ме интересира зошто тече, претходно немаше проблем. Ја оставив затоа што треба и друго да среди, копчето на рачката на рачната.
 
Член од
30 јули 2014
Мислења
749
Поени од реакции
731
Zdravo na udolnina koga vrtam levo,desno a istovremeno kocam se slusha zvuk na struganje do sto moze da bide,pozdrav.
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.641
Поени од реакции
27.891
Кој го знае што има правено. Ако е дојдено до тие пари нека ги земе, само да не ми прави флеки насекаде.

Мене ме интересира зошто тече, претходно немаше проблем. Ја оставив затоа што треба и друго да среди, копчето на рачката на рачната.
Абе колку и да тече може да истече 100-150 мл уље,неможе 2 лтр да истекло.Нека не се прави будала тој или нешто ти поебал па сега те припрема да ти ја натовари тебе кривицата или будала покушава да те направи.За една ноќ истекло уље и тоа на паркирана кола невозена,ке си прашам к.р
Автоматски споено мислење:

Zdravo na udolnina koga vrtam levo,desno a istovremeno kocam se slusha zvuk na struganje do sto moze da bide,pozdrav.
Провери плочките
Автоматски споено мислење:

Колата тешко ми влегува во прва брзина и рикверц( треба малку на сила да бутнам и ќе влезе некако a се слуша и лош звук поготово во рикверц кога ке пробам ) ... во другите брзини немам ваков проблем. Што може да е, дали да ја носам на мајстор се поправа ли ова? Се работи за опел корса Д 2010 год бензин
Сите опел крчат у рикверц кога убацуваш,прбај прва па рикверц нема да се слуша "лош звук"
 
Последно уредено:
Член од
17 мај 2016
Мислења
3.655
Поени од реакции
4.142
За проблемот што не ми убрзува во 4,5та брзина испадна дека турбото има мала луфа. За таква репарација нема мајстор во Македонија, па треба да се прати во turboservis.rs во Ужице.
Ако некој знае да ми каже што би можело да е причина за страдање на турбото на 100,000км? Предложете и некој сервисер за турбо во Скопје и околината?
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.590
Поени од реакции
2.095
Абе не наседнувај на финти. Носија на друг мајстор. Овие очигледно те виделе дека не разбираш многу и си рекле сега ќе го острижиме. Како успеаја да утврдат дека од тоа што имало мала луфта на турбото колата не забрзувала во 4 и 5-та брзина кога 90 % од турбата имаат мала луфта па супер одат колите?

Ах бре македонче од лакомост си страдаш.
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.692
Поени од реакции
12.089
Да, обично треба да се консултира уште некој мајстор. Што е ок, нормално, по препорака. Разлики во цена и наводна дијагностика има премногу.
Лани промена на масло и филтри ме фати над 5000, како беемве од 2023та да возам. Плус цело време се споменуваше катализатор за чек енџинот (кој патем чинел 1000 евра). Оваа година на друго место исто сменив синтетско масло, плус на компјутер неколкупати од а до ш ми ја прегледаа и не најдоа никаков проблем (освен жолт триаголник кај абс-от, кој по повторното скенирање, не покажа ништо-зелена боја, значи ок) и не го ставија компјутерското во цена, ми излезе околу 3500.
Најмногу ме изненади и се посомневав што веднаш ни 2 ни 3 се спомена катализатор. Воопшто, вон муабетов за турбо, највише сум имал доверба и секогаш биле фер и поефтини еден сервис до стара Циглана, кај Аднан. Барем за опел (највеќе со опел се бафтаат) сум бил задоволен. Некогаш и беспари сум поминувал, само со баклава и кока кола за мајсторите :)
 
Член од
17 мај 2016
Мислења
3.655
Поени од реакции
4.142
Абе не наседнувај на финти. Носија на друг мајстор. Овие очигледно те виделе дека не разбираш многу и си рекле сега ќе го острижиме. Како успеаја да утврдат дека од тоа што имало мала луфта на турбото колата не забрзувала во 4 и 5-та брзина кога 90 % од турбата имаат мала луфта па супер одат колите?

Ах бре македонче од лакомост си страдаш.
Да, обично треба да се консултира уште некој мајстор. Што е ок, нормално, по препорака.
Лани кај промена на масло и филтри ме фати над 5000, како беемве од 2020та да возам. Плус цело време се споменуваше катализатор за чек енџинот (кој патем чинел 1000 евра). Оваа година на друго место исто сменив синтетско масло, плус на компјутер неколкупати од а до ш ми ја прегледаа и не најдоа никаков проблем (освен жолт триаголник кај абс-от, кој по повторното скенирање, не покажа ништо-зелена боја, значи ок) и не го ставија компјутерското во цена, ми излезе околу 3500.
Најмногу ме изненади и се посомневав што веднаш ни 2 ни 3 се спомена катализатор.
Јас првин помислив дека е некој сензор или филтер за гориво, не ми ни текна дека проблемот може да е во турбината бидејќи турбината тивко работи, убаво го полни цревото со воздух, надворешно изгледа добро, не е рѓосана, ниту тече уље од нејзе.
Ми кажаа дека колата ја ставиле на компјутер, според некои параметри утврдиле дека има мала луфта во турбината и поради тоа послабо убрзува во помали брзини, а во петта скоро ич.

ПС: Дајте инфо ако знаете некој мајстор за турбина, фала однапред :)
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.629
Поени од реакции
38.808
па човекот меси кифлички, не може да очекувате од коли да се разбира
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.098
Поени од реакции
1.885
Да, обично треба да се консултира уште некој мајстор. Што е ок, нормално, по препорака. Разлики во цена и наводна дијагностика има премногу.
Лани промена на масло и филтри ме фати над 5000, како беемве од 2023та да возам. Плус цело време се споменуваше катализатор за чек енџинот (кој патем чинел 1000 евра). Оваа година на друго место исто сменив синтетско масло, плус на компјутер неколкупати од а до ш ми ја прегледаа и не најдоа никаков проблем (освен жолт триаголник кај абс-от, кој по повторното скенирање, не покажа ништо-зелена боја, значи ок) и не го ставија компјутерското во цена, ми излезе околу 3500.
Најмногу ме изненади и се посомневав што веднаш ни 2 ни 3 се спомена катализатор. Воопшто, вон муабетов за турбо, највише сум имал доверба и секогаш биле фер и поефтини еден сервис до стара Циглана, кај Аднан. Барем за опел (највеќе со опел се бафтаат) сум бил задоволен. Некогаш и беспари сум поминувал, само со баклава и кока кола за мајсторите :)
Што бмв година и мотор имаш?
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.590
Поени од реакции
2.095
Јас првин помислив дека е некој сензор или филтер за гориво, не ми ни текна дека проблемот може да е во турбината бидејќи турбината тивко работи, убаво го полни цревото со воздух, надворешно изгледа добро, не е рѓосана, ниту тече уље од нејзе.
Ми кажаа дека колата ја ставиле на компјутер, според некои параметри утврдиле дека има мала луфта во турбината и поради тоа послабо убрзува во помали брзини, а во петта скоро ич.

ПС: Дајте инфо ако знаете некој мајстор за турбина, фала однапред :)

Абе не е до турбото, ако е до турбото, колата ќе чади како локомотива, ќе троши масло, ќе се слуша силен звук како завивање кога полни турбото...ова е друго кај тебе некое вакум црево или некој сензор е.

Али ако имаш одвишок пари репарирај го турбото шо да кажам
 
Член од
17 мај 2016
Мислења
3.655
Поени од реакции
4.142
Абе не е до турбото, ако е до турбото, колата ќе чади како локомотива, ќе троши масло, ќе се слуша силен звук како завивање кога полни турбото...ова е друго кај тебе некое вакум црево или некој сензор е.

Али ако имаш одвишок пари репарирај го турбото шо да кажам
Фала за твоето мислење, ќе ја носам во друг сервис.
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Колата тешко ми влегува во прва брзина и рикверц( треба малку на сила да бутнам и ќе влезе некако a се слуша и лош звук поготово во рикверц кога ке пробам ) ... во другите брзини немам ваков проблем. Што може да е, дали да ја носам на мајстор се поправа ли ова? Се работи за опел корса Д 2010 год бензин
Ај види патосници колку е длабоко вметнато под педала за куплунг и кога притиснаш педалата и не легне убаво па тешко се убацува рикверц
 
Последно уредено:
Член од
28 март 2006
Мислења
17.692
Поени од реакции
12.089
Што бмв година и мотор имаш?
Се извинувам, премногу делував сериозно кога спомнав бееемве, се пошегував за цената како да возам скапо возило од тие класи :). Обична шкода 1.2 со 3 клипа ама и според колеги, велат повеќе ми наплатиле првиот пат. Се се учи на своја кожа, така и јас.
 
Последно уредено:
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.911
Поени од реакции
1.378
За проблемот што не ми убрзува во 4,5та брзина испадна дека турбото има мала луфа. За таква репарација нема мајстор во Македонија, па треба да се прати во turboservis.rs во Ужице.
Ако некој знае да ми каже што би можело да е причина за страдање на турбото на 100,000км? Предложете и некој сервисер за турбо во Скопје и околината?
Dali proverivte aktuatorot dali drzi dovolno vakum i samata vakum pumpa dali drzi dovolno vakum? Posle imas solenoid koj regulira vakum na turbina... Turbinata ako ne e ok ke ti pusta maslo vo interkulerot i ke ti trosi motorno maslo.
Pisti koga ja gazis nad 2500rpm i neprima vo niedna brzina.... Sprema ova so go imas pisano, najverovatno nemas dovolno vakum na pogolemi vrtezi, popravo turbinata nepolni dovolno bari poradi nedovolno vakum na aktuator. Baraj problem vo vakumite... Lufta mora da ima na osovinata a lopatkite na turbinskiot del ako ne se osteteni togas nema potreba od repariranje... Prvo se provervat ovie raboti so ti gi nabrojav a repariranje turbina ostanva posledna taja opcia.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom