- Член од
- 8 јули 2008
- Мислења
- 4.420
- Поени од реакции
- 7.759
Гледам 4 типа на коли за кои што сум заинтересиран. Секој совет е добредојден.
Првата е Сеат Леон 1.9 тди. Имав можност да се возам во таква кола неколку пати и освен пластиката во ентериерот и многу бучниот мотор колата е релативно прифатлива според цена и доста убава на изглед. Релативно економична за тој габарит да речам.
Ме интересира што имате вие поискусните да кажете за овој модел. Колкава цена се деловите/сервиси и тн? Дали се јавуваат проблеми кај неа (и какви), дали е реално добра и издржлива кола?
Следната е Мазда 3, за некои си да речам 500 евра поефтина од првава. Исто така интересен изглед, подобра звучна изолација, исто океј потрошувачка. Читав на интернет имале доста проблеми со корозија, но освен тоа само добри коментари има по нет за овој модел. Ми се свиѓа фактот што од листава е можеби најспортски модел. Сепак Мазда, како и сите азиски коли важи за доста квалитетна и издржлива кола. Доста позитивни искуства според она што можам да го прочитам, можеби и најфалена од сите на оваа листа. Како идат делови/сервиси во МКД за овој модел?
Третата е Киа Сид 2008ма. Исто така интересна кола, не е ништо спектакуларно нити премногу екстра во поглед на ентериер, но исто така многу онлајн искуства говорат дека и овој модел е еден од поиздржливите автомобили достапен за околу 4к евра. Според тоа што се возев кратко, не е многу пространа реално и малку е досадна/базична. Но сепак може да се земе во обзир. Оваа кола ми е најголема енигма, така да секој совет е добредојден.
Четвртата е Тојота Аурис 1.4/Тојота Корола која е во тој ценовен ранг. Исто така доста издржлива, економична и многу практична кола, но сепак релативно досадна во споредба со првите две (особено Леонот). Но, ме интересира колкава е потрошувачката, дали е добар моторот, како идат делови и сервиси? Дали реално е издржлива.
Мислам дека ова е најтесниот и според мене најдобар избор за кола до 4.5к. Секако тука има и други примери како Опел астра, Мерцедес б 150 на пример. Голф 5 исто така може да влезе у комбинација ама некако ми делува преценето и многу поголеми се шансите да се налета на скриени проблеми кај овој модел. Реално механичариве у државава неможат да здивнат од работа со Голф 5 и Пежо. Генерално и реално доста по-несочувани се Голфовите во споредба со барем азиските коли кои ги наведов погоре. Таков дојам имам јас од она што можев да го прочитам и видам на интернет и од луѓе.
Најбитно од се ми е да имам кола која што ќе биде повеќе за подолги патувања (100-150 км +) , а не толку градска вожња, бидејќи не планирам многу да ја возам по град, освен по исклучива потреба (се ми е блиску и работа и тн). Туку повеќе би ја користел за викенд патувања, одмори и тн, бидејќи одлучив да шетам повеќе следнава година здравје да е, и планирам барем 1/2 викенди во месецот да шибам на некоја релација во и надвор од државата.
Секој совет е добредојден. Тенкју.
Првата е Сеат Леон 1.9 тди. Имав можност да се возам во таква кола неколку пати и освен пластиката во ентериерот и многу бучниот мотор колата е релативно прифатлива според цена и доста убава на изглед. Релативно економична за тој габарит да речам.
Ме интересира што имате вие поискусните да кажете за овој модел. Колкава цена се деловите/сервиси и тн? Дали се јавуваат проблеми кај неа (и какви), дали е реално добра и издржлива кола?
Следната е Мазда 3, за некои си да речам 500 евра поефтина од првава. Исто така интересен изглед, подобра звучна изолација, исто океј потрошувачка. Читав на интернет имале доста проблеми со корозија, но освен тоа само добри коментари има по нет за овој модел. Ми се свиѓа фактот што од листава е можеби најспортски модел. Сепак Мазда, како и сите азиски коли важи за доста квалитетна и издржлива кола. Доста позитивни искуства според она што можам да го прочитам, можеби и најфалена од сите на оваа листа. Како идат делови/сервиси во МКД за овој модел?
Третата е Киа Сид 2008ма. Исто така интересна кола, не е ништо спектакуларно нити премногу екстра во поглед на ентериер, но исто така многу онлајн искуства говорат дека и овој модел е еден од поиздржливите автомобили достапен за околу 4к евра. Според тоа што се возев кратко, не е многу пространа реално и малку е досадна/базична. Но сепак може да се земе во обзир. Оваа кола ми е најголема енигма, така да секој совет е добредојден.
Четвртата е Тојота Аурис 1.4/Тојота Корола која е во тој ценовен ранг. Исто така доста издржлива, економична и многу практична кола, но сепак релативно досадна во споредба со првите две (особено Леонот). Но, ме интересира колкава е потрошувачката, дали е добар моторот, како идат делови и сервиси? Дали реално е издржлива.
Мислам дека ова е најтесниот и според мене најдобар избор за кола до 4.5к. Секако тука има и други примери како Опел астра, Мерцедес б 150 на пример. Голф 5 исто така може да влезе у комбинација ама некако ми делува преценето и многу поголеми се шансите да се налета на скриени проблеми кај овој модел. Реално механичариве у државава неможат да здивнат од работа со Голф 5 и Пежо. Генерално и реално доста по-несочувани се Голфовите во споредба со барем азиските коли кои ги наведов погоре. Таков дојам имам јас од она што можев да го прочитам и видам на интернет и од луѓе.
Најбитно од се ми е да имам кола која што ќе биде повеќе за подолги патувања (100-150 км +) , а не толку градска вожња, бидејќи не планирам многу да ја возам по град, освен по исклучива потреба (се ми е блиску и работа и тн). Туку повеќе би ја користел за викенд патувања, одмори и тн, бидејќи одлучив да шетам повеќе следнава година здравје да е, и планирам барем 1/2 викенди во месецот да шибам на некоја релација во и надвор од државата.
Секој совет е добредојден. Тенкју.
Последно уредено: