Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
8 јули 2008
Мислења
4.420
Поени од реакции
7.759
Гледам 4 типа на коли за кои што сум заинтересиран. Секој совет е добредојден.

Првата е Сеат Леон 1.9 тди. Имав можност да се возам во таква кола неколку пати и освен пластиката во ентериерот и многу бучниот мотор колата е релативно прифатлива според цена и доста убава на изглед. Релативно економична за тој габарит да речам.
Ме интересира што имате вие поискусните да кажете за овој модел. Колкава цена се деловите/сервиси и тн? Дали се јавуваат проблеми кај неа (и какви), дали е реално добра и издржлива кола?

Следната е Мазда 3, за некои си да речам 500 евра поефтина од првава. Исто така интересен изглед, подобра звучна изолација, исто океј потрошувачка. Читав на интернет имале доста проблеми со корозија, но освен тоа само добри коментари има по нет за овој модел. Ми се свиѓа фактот што од листава е можеби најспортски модел. Сепак Мазда, како и сите азиски коли важи за доста квалитетна и издржлива кола. Доста позитивни искуства според она што можам да го прочитам, можеби и најфалена од сите на оваа листа. Како идат делови/сервиси во МКД за овој модел?

Третата е Киа Сид 2008ма. Исто така интересна кола, не е ништо спектакуларно нити премногу екстра во поглед на ентериер, но исто така многу онлајн искуства говорат дека и овој модел е еден од поиздржливите автомобили достапен за околу 4к евра. Според тоа што се возев кратко, не е многу пространа реално и малку е досадна/базична. Но сепак може да се земе во обзир. Оваа кола ми е најголема енигма, така да секој совет е добредојден.

Четвртата е Тојота Аурис 1.4/Тојота Корола која е во тој ценовен ранг. Исто така доста издржлива, економична и многу практична кола, но сепак релативно досадна во споредба со првите две (особено Леонот). Но, ме интересира колкава е потрошувачката, дали е добар моторот, како идат делови и сервиси? Дали реално е издржлива.

Мислам дека ова е најтесниот и според мене најдобар избор за кола до 4.5к. Секако тука има и други примери како Опел астра, Мерцедес б 150 на пример. Голф 5 исто така може да влезе у комбинација ама некако ми делува преценето и многу поголеми се шансите да се налета на скриени проблеми кај овој модел. Реално механичариве у државава неможат да здивнат од работа со Голф 5 и Пежо. Генерално и реално доста по-несочувани се Голфовите во споредба со барем азиските коли кои ги наведов погоре. Таков дојам имам јас од она што можев да го прочитам и видам на интернет и од луѓе.

Најбитно од се ми е да имам кола која што ќе биде повеќе за подолги патувања (100-150 км +) , а не толку градска вожња, бидејќи не планирам многу да ја возам по град, освен по исклучива потреба (се ми е блиску и работа и тн). Туку повеќе би ја користел за викенд патувања, одмори и тн, бидејќи одлучив да шетам повеќе следнава година здравје да е, и планирам барем 1/2 викенди во месецот да шибам на некоја релација во и надвор од државата.

Секој совет е добредојден. Тенкју.
 
Последно уредено:
Член од
28 март 2006
Мислења
17.692
Поени од реакции
12.088
Ако ти тражи многу пари,накај гробиштата у Ѓорче има двојца никогаш немаат гужва и исто така се доста стручни.Овој ми зема по 2000 ден од врата,а третата ја праев кај вториве за 1400 ден
Автоматски споено мислење:

Минатиот пат кога те советував дека биле изгор тие дог сикјурити,сум ги помешал со вокс у капиштец кај кафана фурна.Тие ми побараа 80€ од врата
Ваљда нема да ме изделка. Во секој случај знам отприлика каде е и тој Шиник, после евн мостот првите улици Лука Геров па ако Нино ми каже неразумна цена, ќе одам накај Шиник. Рече кај 10 да му се јавам. Ми треба покрај за десното стакло, и за подесување фаровите. За Дог ми е ем далеку ем доцна, кај нив кога отвараат треба човек да се шмугне, кај 8.
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.641
Поени од реакции
27.890
Ваљда нема да ме изделка. Во секој случај знам отприлика каде е и тој Шиник, после евн мостот првите улици Лука Геров па ако Нино ми каже неразумна цена, ќе одам накај Шиник. Рече кај 10 да му се јавам. Ми треба покрај за десното стакло, и за подесување фаровите. За Дог ми е ем далеку ем доцна, кај нив кога отвараат треба човек да се шмугне, кај 8.
Шиник нема да те прими за таква работа,така мислам
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.692
Поени од реакции
12.088
Шиник нема да те прими за таква работа,така мислам
уште ова, извештај од терен :)
Бев кај Нино, чоекот одма ме прими ама за беља копчето не покажа денеска квар, нормално функционираше. Па искористив да ми ги штелува фаровите и се договоривме ако пак ми се случи да ја донесам кога ќе се случи. За копчето проверка денар не ми зема. Се насе, засега вака добра препорака :cuc:
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.629
Поени од реакции
34.888
Гледам 4 типа на коли за кои што сум заинтересиран. Секој совет е добредојден.

Првата е Сеат Леон 1.9 тди. Имав можност да се возам во таква кола неколку пати и освен пластиката во ентериерот и многу бучниот мотор колата е релативно прифатлива според цена и доста убава на изглед. Релативно економична за тој габарит да речам.
Ме интересира што имате вие поискусните да кажете за овој модел. Колкава цена се деловите/сервиси и тн? Дали се јавуваат проблеми кај неа (и какви), дали е реално добра и издржлива кола?

Следната е Мазда 3, за некои си да речам 500 евра поефтина од првава. Исто така интересен изглед, подобра звучна изолација, исто океј потрошувачка. Читав на интернет имале доста проблеми со корозија, но освен тоа само добри коментари има по нет за овој модел. Ми се свиѓа фактот што од листава е можеби најспортски модел. Сепак Мазда, како и сите азиски коли важи за доста квалитетна и издржлива кола. Доста позитивни искуства според она што можам да го прочитам, можеби и најфалена од сите на оваа листа. Како идат делови/сервиси во МКД за овој модел?

Третата е Киа Сид 2008ма. Исто така интересна кола, не е ништо спектакуларно нити премногу екстра во поглед на ентериер, но исто така многу онлајн искуства говорат дека и овој модел е еден од поиздржливите автомобили достапен за околу 4к евра. Според тоа што се возев кратко, не е многу пространа реално и малку е досадна/базична. Но сепак може да се земе во обзир. Оваа кола ми е најголема енигма, така да секој совет е добредојден.

Четвртата е Тојота Аурис 1.4/Тојота Корола која е во тој ценовен ранг. Исто така доста издржлива, економична и многу практична кола, но сепак релативно досадна во споредба со првите две (особено Леонот). Но, ме интересира колкава е потрошувачката, дали е добар моторот, како идат делови и сервиси? Дали реално е издржлива.

Мислам дека ова е најтесниот и според мене најдобар избор за кола до 4.5к. Секако тука има и други примери како Опел астра, Мерцедес б 150 на пример. Голф 5 исто така може да влезе у комбинација ама некако ми делува преценето и многу поголеми се шансите да се налета на скриени проблеми кај овој модел. Реално механичариве у државава неможат да здивнат од работа со Голф 5 и Пежо. Генерално и реално доста по-несочувани се Голфовите во споредба со барем азиските коли кои ги наведов погоре. Таков дојам имам јас од она што можев да го прочитам и видам на интернет и од луѓе.

Најбитно од се ми е да имам кола која што ќе биде повеќе за подолги патувања (100-150 км +) , а не толку градска вожња, бидејќи не планирам многу да ја возам по град, освен по исклучива потреба (се ми е блиску и работа и тн). Туку повеќе би ја користел за викенд патувања, одмори и тн, бидејќи одлучив да шетам повеќе следнава година здравје да е, и планирам барем 1/2 викенди во месецот да шибам на некоја релација во и надвор од државата.

Секој совет е добредојден. Тенкју.
Од мене совет ти е да си земеш бензин-плин ако планираш да возиш поголема километража, плинот ти е секаде поефтин, а и да ти снема бензинот е кај нас пак поефтин од соседите, пак ќе имаш на што да возиш. Јас возам дизел и веќе нема математика во тој тип на коли, поскапо одржување, а цената на дизелот отиде многу високо.
Земи ги во обзир и Хјундаи и30, елантра, меган бензин, фокус бензин, и цитроен ц4, се наоѓаат и од овие модели зачувани коли со мала километража и за ефтина цена.
П. С ако е помал мотор може да влезеш и во поефтиниот зелен картон.
 
Член од
8 јули 2008
Мислења
4.420
Поени од реакции
7.759
Од мене совет ти е да си земеш бензин-плин ако планираш да возиш поголема километража, плинот ти е секаде поефтин, а и да ти снема бензинот е кај нас пак поефтин од соседите, пак ќе имаш на што да возиш. Јас возам дизел и веќе нема математика во тој тип на коли, поскапо одржување, а цената на дизелот отиде многу високо.
Земи ги во обзир и Хјундаи и30, елантра, меган бензин, фокус бензин, и цитроен ц4, се наоѓаат и од овие модели зачувани коли со мала километража и за ефтина цена.
П. С ако е помал мотор може да влезеш и во поефтиниот зелен картон.
Ок, фала на мислењето.
Што би избрал ти од овие четири модели што ги набројав?

Мене некако Мазда 3 ми е најпогодено возило. Зборам според цена и според издржливост и квалитет. Сите други се неколку стотини евра над 4к, а оваа може да се најде за под 4к (3800 па и помалце). Според она што го гледам по интернет и што зборев со поупатени луѓе.
Веројатно на неа ќе падне изборот, моментално најмногу ми фаќа око од сите што ги напоменав. Но сепак има време и за неколку недели кога веќе апла сериозно ќе гледам возила, може и да се предомислам, ама не мислам дека ќе биде нешто различно од горенаведените.
Хјундаи и30 е исто интересна кола но држи цена повеќе и од леонот, кој е најскап од сите што ги наведов (освен можеби Королата). Над 4700 евра се движат цените на овој автомобил. Сигурно има причина, ама тоа е премногу за мојот буџет кој би бил некаде околу 3800-4200 евра.
Може и тој буџет е многу за прва кола, ама сакам издржливо и поголемо возило бидејќи реално Корса или Фокус се премали за човек висок 194 cm. :D
Се учев на корса и едвај излегував од неа. Сепак тоа е ситница, ама неможе да се занемари.

Ако има некој да каже повеќе за Мазда 3 (или уште подобро за 4те кои ги наведов погоре), ќе бидам благодарен.
Поздрав!

Морам еве директно да ги тагнам @Наќо Скопски и @Lurtz да видам што ќе кажат за муабетов. Пошо глеам дека се активни на темава :)
 
Последно уредено:
Член од
28 март 2006
Мислења
17.692
Поени од реакции
12.088
Морам еве директно да ги тагнам @Наќо Скопски и @Lurtz да видам што ќе кажат за муабетов. Пошо глеам дека се активни на темава :)
Јас другар слаб сум со познавања освен она што сум возел (астра 96та ф, фабиа 2012, стоеден ???год) и со трошоци за истите. Поактивен сум со прашувања :)
Наќо тие работи ги владее обично, мене ми помогна и за електрика и за други прашања. И Пане го заборавив
Инаку и ја кога бирав, ги гледав баш тие мазда3 една убава зелена се гледаше очувана, аурисот и сидот. Аурис понови (над 2010 барем) коли имаше мала понуда и беа поскапи ради тоа, слично и сидот. За Леонот имам некако одбивност како возило. Кај мене беше последна одлука ценовен плафон до 3ипол-3700 илјади, што помалку шанси да е увезувано со штелувани км, да е од фамилијарен човек овде да кажеме и да е помало возило (оти за еднаш некогаш ниеднаш годишно надвор од град не ми треба 1500 или 2000 кубика) и барем над 2010-2011, еуро 5. Така да по тие критериуми, понудата беше мала (на бл србија има еден куп плацеви ама какви се колите кој ќе го знае).
 
Последно уредено:
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Ок, фала на мислењето.
Што би избрал ти од овие четири модели што ги набројав?

Мене некако Мазда 3 ми е најпогодено возило. Зборам според цена и според издржливост и квалитет. Сите други се неколку стотини евра над 4к, а оваа може да се најде за под 4к (3800 па и помалце). Според она што го гледам по интернет и што зборев со поупатени луѓе.
Веројатно на неа ќе падне изборот, моментално најмногу ми фаќа око од сите што ги напоменав. Но сепак има време и за неколку недели кога веќе апла сериозно ќе гледам возила, може и да се предомислам, ама не мислам дека ќе биде нешто различно од горенаведените.
Хјундаи и30 е исто интересна кола но држи цена повеќе и од леонот, кој е најскап од сите што ги наведов (освен можеби Королата). Над 4700 евра се движат цените на овој автомобил. Сигурно има причина, ама тоа е премногу за мојот буџет кој би бил некаде околу 3800-4200 евра.
Може и тој буџет е многу за прва кола, ама сакам издржливо и поголемо возило бидејќи реално Корса или Фокус се премали за човек висок 194 cm. :D
Се учев на корса и едвај излегував од неа. Сепак тоа е ситница, ама неможе да се занемари.

Ако има некој да каже повеќе за Мазда 3 (или уште подобро за 4те кои ги наведов погоре), ќе бидам благодарен.
Поздрав!

Морам еве директно да ги тагнам @Наќо Скопски и @Lurtz да видам што ќе кажат за муабетов. Пошо глеам дека се активни на темава :)
Јас би одбрал Мазда,Аурис и Киа цид ,но и Голф 5 ТДИ да имаш предвид бидејќи се лесно достапни делови и поевтини делови за разлика од Мазда ,Киа и Тојота бидејќи не е европско потекло затоа се поскапи делови и малку тешко достапни. Како и да е, што ви се допаѓа таа земи само имај предвид за во иднина кое кола полесно се продава во случај ако продаваш


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Гледам 4 типа на коли за кои што сум заинтересиран. Секој совет е добредојден.

Првата е Сеат Леон 1.9 тди. Имав можност да се возам во таква кола неколку пати и освен пластиката во ентериерот и многу бучниот мотор колата е релативно прифатлива според цена и доста убава на изглед. Релативно економична за тој габарит да речам.
Ме интересира што имате вие поискусните да кажете за овој модел. Колкава цена се деловите/сервиси и тн? Дали се јавуваат проблеми кај неа (и какви), дали е реално добра и издржлива кола?

Следната е Мазда 3, за некои си да речам 500 евра поефтина од првава. Исто така интересен изглед, подобра звучна изолација, исто океј потрошувачка. Читав на интернет имале доста проблеми со корозија, но освен тоа само добри коментари има по нет за овој модел. Ми се свиѓа фактот што од листава е можеби најспортски модел. Сепак Мазда, како и сите азиски коли важи за доста квалитетна и издржлива кола. Доста позитивни искуства според она што можам да го прочитам, можеби и најфалена од сите на оваа листа. Како идат делови/сервиси во МКД за овој модел?

Третата е Киа Сид 2008ма. Исто така интересна кола, не е ништо спектакуларно нити премногу екстра во поглед на ентериер, но исто така многу онлајн искуства говорат дека и овој модел е еден од поиздржливите автомобили достапен за околу 4к евра. Според тоа што се возев кратко, не е многу пространа реално и малку е досадна/базична. Но сепак може да се земе во обзир. Оваа кола ми е најголема енигма, така да секој совет е добредојден.

Четвртата е Тојота Аурис 1.4/Тојота Корола која е во тој ценовен ранг. Исто така доста издржлива, економична и многу практична кола, но сепак релативно досадна во споредба со првите две (особено Леонот). Но, ме интересира колкава е потрошувачката, дали е добар моторот, како идат делови и сервиси? Дали реално е издржлива.

Мислам дека ова е најтесниот и според мене најдобар избор за кола до 4.5к. Секако тука има и други примери како Опел астра, Мерцедес б 150 на пример. Голф 5 исто така може да влезе у комбинација ама некако ми делува преценето и многу поголеми се шансите да се налета на скриени проблеми кај овој модел. Реално механичариве у државава неможат да здивнат од работа со Голф 5 и Пежо. Генерално и реално доста по-несочувани се Голфовите во споредба со барем азиските коли кои ги наведов погоре. Таков дојам имам јас од она што можев да го прочитам и видам на интернет и од луѓе.

Најбитно од се ми е да имам кола која што ќе биде повеќе за подолги патувања (100-150 км +) , а не толку градска вожња, бидејќи не планирам многу да ја возам по град, освен по исклучива потреба (се ми е блиску и работа и тн). Туку повеќе би ја користел за викенд патувања, одмори и тн, бидејќи одлучив да шетам повеќе следнава година здравје да е, и планирам барем 1/2 викенди во месецот да шибам на некоја релација во и надвор од државата.

Секој совет е добредојден. Тенкју.
Од понудениве, ако си шо викаме домаќин би те советувал за досадната тојота.
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.641
Поени од реакции
27.890
Ок, фала на мислењето.
Што би избрал ти од овие четири модели што ги набројав?

Мене некако Мазда 3 ми е најпогодено возило. Зборам според цена и според издржливост и квалитет. Сите други се неколку стотини евра над 4к, а оваа може да се најде за под 4к (3800 па и помалце). Според она што го гледам по интернет и што зборев со поупатени луѓе.
Веројатно на неа ќе падне изборот, моментално најмногу ми фаќа око од сите што ги напоменав. Но сепак има време и за неколку недели кога веќе апла сериозно ќе гледам возила, може и да се предомислам, ама не мислам дека ќе биде нешто различно од горенаведените.
Хјундаи и30 е исто интересна кола но држи цена повеќе и од леонот, кој е најскап од сите што ги наведов (освен можеби Королата). Над 4700 евра се движат цените на овој автомобил. Сигурно има причина, ама тоа е премногу за мојот буџет кој би бил некаде околу 3800-4200 евра.
Може и тој буџет е многу за прва кола, ама сакам издржливо и поголемо возило бидејќи реално Корса или Фокус се премали за човек висок 194 cm. :D
Се учев на корса и едвај излегував од неа. Сепак тоа е ситница, ама неможе да се занемари.

Ако има некој да каже повеќе за Мазда 3 (или уште подобро за 4те кои ги наведов погоре), ќе бидам благодарен.
Поздрав!

Морам еве директно да ги тагнам @Наќо Скопски и @Lurtz да видам што ќе кажат за муабетов. Пошо глеам дека се активни на темава :)
Не знам како се за делови мазда,тојота и киа.Поиздржливи се од леонот,ама у случај на посериозен квар ке кошта три пати поскапо поправката,па ради тоа леонот би го зел.Да се нови од салон,би ја зел тојотата
Автоматски споено мислење:

Баш читав на некој странски форум,ракетата за жмигавци за аурис 200€
Автоматски споено мислење:

Кога го купував туранот имаше и една тојота аурис 2.2 д кат,така ме воодушеви само што ја запалив,ама тој дизел стојче ми е сосед,ме испишмани дека имала осетливи дизни некоиси пиецо,600€ комад а тешки биле за репарација,или па ми рече дека не се репарирале
 
Последно уредено:

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.629
Поени од реакции
34.888
Ок, фала на мислењето.
Што би избрал ти од овие четири модели што ги набројав?

Мене некако Мазда 3 ми е најпогодено возило. Зборам според цена и според издржливост и квалитет. Сите други се неколку стотини евра над 4к, а оваа може да се најде за под 4к (3800 па и помалце). Според она што го гледам по интернет и што зборев со поупатени луѓе.
Веројатно на неа ќе падне изборот, моментално најмногу ми фаќа око од сите што ги напоменав. Но сепак има време и за неколку недели кога веќе апла сериозно ќе гледам возила, може и да се предомислам, ама не мислам дека ќе биде нешто различно од горенаведените.
Хјундаи и30 е исто интересна кола но држи цена повеќе и од леонот, кој е најскап од сите што ги наведов (освен можеби Королата). Над 4700 евра се движат цените на овој автомобил. Сигурно има причина, ама тоа е премногу за мојот буџет кој би бил некаде околу 3800-4200 евра.
Може и тој буџет е многу за прва кола, ама сакам издржливо и поголемо возило бидејќи реално Корса или Фокус се премали за човек висок 194 cm. :D
Се учев на корса и едвај излегував од неа. Сепак тоа е ситница, ама неможе да се занемари.

Ако има некој да каже повеќе за Мазда 3 (или уште подобро за 4те кои ги наведов погоре), ќе бидам благодарен.
Поздрав!

Морам еве директно да ги тагнам @Наќо Скопски и @Lurtz да видам што ќе кажат за муабетов. Пошо глеам дека се активни на темава :)
Ај уште еден совет, оди во продавница и прашај колку коштаат деловите за голем сервис за секој од моделите што се во најтесен избор и што е најчест дел што го продаваат од поголемите делови, така ќе си одговориш што да земеш. Јас лично не би се осврнувал толку на брендот колку на состојбата на возилото и цената. Остави си пари за голем сервис на старт не ги вложувај сите и ако не брзаш гледај повеќе возила. Корозија се гледа ако има на било кое, гледај моторот во која состојба е, гуми, удирана или не. Иако изгледа смешно, али работи кои сега ти личат на ситница во иднина ќе ти јадат мн пари (поголеми гуми 100-150 евра плус при промена пример 15ки вс 16 или 17), зелен картон 50 евра годишно регистрација колку поголема кубикажа тоа поскапо, старт стоп систем ако има поскап акумулатор за 100тина евра и се вакви глупости си се собираат на годишно ниво.
Ако ти е прва кола гледај нешто поекономично и не мора со многу опрема, тие електрониките цицаат пари упм, 100 евра оваа година дадов за 2те моторчиња на стаклата.
 
Член од
25 септември 2016
Мислења
827
Поени од реакции
1.031
Имам фиат гранде пунто 2006 1.3 multijet (162000 км, кај мене е од околу 100000 км). До сега освен редовни сервиси (секогаш сум бил прецизен никогаш не сум правел калкулации) не сум правел ништо. Во последно време колата ми треси кога е во место, додека не поминам одреден број на километри, а во меѓу време кога возам чуствувам како да ми ''гуши'' во прва и во втора брзина колата... Кога ја земав од редовен сервис, ми кажаја дека една дизна е затната (као демек морало да го отворат моторот), додека друг ми рече дека ламелата е при крај, а третиот само да му ставам адитив во резервоарот... Некој искуство??
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.953
Поени од реакции
14.709
Фала ти gjoko-mkd, незнам дали, кога и каде ќе најдам таква пластика на таков плац околу велешки/скопски регион.

А каков адитив за дизел да ставам? Има 5-6 типа и милион производители? Има само за инјектори, па за вентили, па против апсорпција на вода, дизел тритмент, 5 во 1, за ДПФ филтер...итн.
Од друга страна мислењата се многу поделени, со адитивот додатно да не запушам некој дел од целиот систем на довод на гориво - најосетливи се дизните? Адитивот ќе влезе и стои во резервоар - ама да не го донесе целото ѓубре до дизните и да ги запуши? Едни ми викаат тури други ни случајно да не пробувам.
jas imam zemeno od Makpetrol...neznam koja marka beše...i se stava odredena količina vo rezervoarot. nemora često da stavaš. jas ednaš kupiv ....turav na po malku na polovina rezervoar(obično tolku mi e sekogaš poln....25-30 l)

a za plastikata....odi na reklama 5....čekiraj avtodelovi.....i najgore piši marka na kolata- će ti gi izvadi site oglasi od taa marka. taka jas najdov

eve kako toa bi bilo za Ford(imaš eve eden vo kisela Voda što prodava polovni delovi)

 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.641
Поени од реакции
27.890
Имам фиат гранде пунто 2006 1.3 multijet (162000 км, кај мене е од околу 100000 км). До сега освен редовни сервиси (секогаш сум бил прецизен никогаш не сум правел калкулации) не сум правел ништо. Во последно време колата ми треси кога е во место, додека не поминам одреден број на километри, а во меѓу време кога возам чуствувам како да ми ''гуши'' во прва и во втора брзина колата... Кога ја земав од редовен сервис, ми кажаја дека една дизна е затната (као демек морало да го отворат моторот), додека друг ми рече дека ламелата е при крај, а третиот само да му ставам адитив во резервоарот... Некој искуство??
Почни со најлесното,адитив.У меѓувреме компјутер ама не некој што ке ти ја отчита грешката што ја јавува,туку да види што е причина за тоа.99% од мајсторите ке ти речат аха,јавува сензор за воздух ај ке го смениме 80€ кошта па ке видиме.Може на дијагностика да јави егер вентил,а да испадне клапната за воздух не работела па затоа егерот не работел како треба.Ова како пример го кажувам
Автоматски споено мислење:

На времето на сигнум сите три вакума ги сменив зашто на компјутер покажа вакум,па на крај отидов кај саглам дијагностичар испадна клапната од физички причини не отварала ради гареж нафатен.А три вакуми што и даваат сигнал да отвори џабе ги сменив по 70€ комад.
Автоматски споено мислење:

Сите сензори,вакуми,ѓаоли работат во спрега,и по 7-8 понекогаш се поврзани еден со друг и ке ти јави некој прв или втор,а уствари седмиот нечинел
 
Последно уредено:
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.911
Поени од реакции
1.378
Dizna ednas se zatnuva i pocnuva da gubi funkcia,se promenuvat parametrite na kompjuterot i motorot pocnuva da raboti neramnomerno,trokira pri naglo dodavanje turaza,tesko pali koga e ladno,nevleci dovolno. Tresenjeto na motorot e poradi osteten varijabilen zamaec ili hidraulicniot drzac na motor ili na menjacot. Vo mesto cim trese kolata znaci e drzacot e pri kraj. Ako na poniski rpm dodades progresivno turaza i ako pocni da ja zatresuva cela kola znaci e pri kraj zamaecot. Koga e zagreana ako tropa vo ler i pri pritiskanje na kumplugot ako go snema zvukot,znaci e zamaec ili eventualno potisnata. Najcesto e zamaecot...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom