Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.000
Поени од реакции
528
Ај сега ако знае некој да каже.Зошто Меривата е иста цена со Корсата а е според мене каде каде по кола.Неквалитетна изработка ли,што ли?Кварливи ли се или што е работава?
Меривата е многу понестанилна во кривини и малку е потромава за разлика од корсата. И корсите не се нешто стабилни али цената зависи шо мотор носи,км,сервиси,квар,година...Од опел само вектра,астра х и сигнум..Корсата е во класа со шкода фелиција,исто тежи исто оди...
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
9.508
Поени од реакции
9.508
За низ град корсите се многу подобри, али све поголеми ги праат. Новата корса што сега искача е скоро голема колку старата Астра.
 
Член од
29 септември 2015
Мислења
118
Поени од реакции
116
Планирам да земам половно возило на рати (лизинг) до 4000е, видов дека има таква можност преку Мого Лизинг... Дали некој знае повеќе информации, совети, да ми објасни што, како, подетално?
Имаш ли ти нешто сопствено учество?

Камата висока имаат ненормална сите овие.
Она што имам искуство од блиски е никако да не се зима од Iute Credit - Јоте кредит. Најголеми преваранти кои убаво ќе те насамарат и извртат и секоја точка ќе ти ја наплатат.

Кај Мого лизинг колата ти е под залог кај нив додека не исплатиш.
Најголем Проблем според мене е ако не се погоди возилото, или ако има поголем квар во тој период. Тогаш треба и рата да платиш и мајстори. И колата ќе ти седи дома во најдобар случај до следна плата. А неможеш да ја продадеш.

Има многу подруги начини да дојдеш до пари без да ја ставаш под залог колата.

Ако ништо барем нема да ти биде под залог возилото и ќе можеш да го продадеш.
И на крај краева, ако не сте кредито способони да земете кредит од Банка, јас мислам да не се пуштате во ваква авантура.
Автоматски споено мислење:

Ај сега ако знае некој да каже.Зошто Меривата е иста цена со Корсата а е според мене каде каде по кола.Неквалитетна изработка ли,што ли?Кварливи ли се или што е работава?
Не е иста. Меривата оди некаде 500 евра поскапо ако е добра.
Мана варијабилен замаец, кој што е многу скапа оправка за таков вид на возило.
И да секогаш би ја земал Меривата пред Корса. Повеќе простор и повеќе комоција.
Автоматски споено мислење:

check engine дава ако е квар нешто, ова е за сервис обичен, на опелот мој пишува insp место ова. Другите сијалички се упалени пошто има само контакт даено, не е запалена.
Здраво другари, кратко време ја имам колата, што конретно би значело ова? Се работи за голф 6, 1.4 2009.Прегледај го приврзокот 215791
Не е ништо страшно. Интервал за скор мал сервис е ова.
Најверојатно газдата претходен ти ја продал пред да прави мал сервис.
Е сега можно е и да направил сервис а да не го ресетирал интервалот.
Се случува и тоа често.
Но за да ти биде мирна главата. Оди направи си промена на филтри, уље и нека ти го ресетираат за наредни 10000км.
Автоматски споено мислење:

Меривата е многу понестанилна во кривини и малку е потромава за разлика од корсата. И корсите не се нешто стабилни али цената зависи шо мотор носи,км,сервиси,квар,година...Од опел само вектра,астра х и сигнум..Корсата е во класа со шкода фелиција,исто тежи исто оди...
Грешиш. Ве молам не пишувајте нешто кога не сте имале искуство.
Главниот проблем кај Меривата е варијабилниот замаец. Што и не е толку страшно, ако сегашниов е добар.
Никаква нестабилност, тромост. Тоа врска нема. Многу подобра вожња има Меривата.
 
Последно уредено:

Наќо Скопски

Поручуе
Член од
3 април 2017
Мислења
4.137
Поени од реакции
7.256
Ја земавме Меривата,човекот од Лисиче увезена од Швајцарија.Од 2200€ ни ја спушти на 1950€,зашто не лади климата,фали стакленцето од десниот ретровизор и онаа ролетната што го крие багажникот. 1.6 бензин со 100 коњски сили.Првите впечатоци се дека колава е поише од добра.Моторот не се слуша како работи,корозија нигде,мењачот путер.За разлика од Фелицијата комоција ептен голема.Багажен простор сосема доволен,управливост одлична,е сега на дупки малку крута.Си плативме на влечна служба Чекич да не ризикуваме казна 500€ за 800 ден ни ја донесе до Влае.Начекав празни улици мушки ја утерав у две три кривини спие колата,за таа висина и таа класа е поише од стабилна.Опрема многу што ме зачуди,од греачи на седишта,8 воздушни перници,клима,бандажи алуминиумски,ESP,ABS,халогенки за магла,сите четири прозори на дугме,ретровизори исто на дугме со греачи и плус на дугме се склопуваат кога се паркираш што ретко у таа класа која кола го има.Мана е финалната изработка,некоја чудна пластика употребиле, малку седиштата по тврди од што треба,од страна ако ти наидат пешаци малку е непрегледно ради тој столбот од шофершајбната и стандардно, воланот кај сите Мериви.Вртиш на лево иде претерано лесно,на десно прилично потешко.Сума сумарум колава тоа што го нуди у таа класа за тие пари мислам ниедна друга неможе.Според мене од 1 до 10 ја оценувам со високи 9
Автоматски споено мислење:

Дихтунг на глава веќе им кажав да си набават,сигурно ке им се најде
 
Последно уредено:
Член од
6 април 2014
Мислења
3.042
Поени од реакции
3.519
Dali liceto kak sto podnesuvas za megunarodna doZvola istiot ti ja izdava i potvrdata so koja nemas zabrana za upravuvanje motorni vozila ?
 
Член од
19 февруари 2016
Мислења
284
Поени од реакции
40
Dali liceto kak sto podnesuvas za megunarodna doZvola istiot ti ja izdava i potvrdata so koja nemas zabrana za upravuvanje motorni vozila ?
ne taa potvrda ja izdava MVR na salter na itoto mesto kade sto se izdava i megunarodna,
Автоматски споено мислење:

Препорака за мајстор за поправка на возачко седиште во возило
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
80
Поени од реакции
32
Ја земавме Меривата,човекот од Лисиче увезена од Швајцарија.Од 2200€ ни ја спушти на 1950€,зашто не лади климата,фали стакленцето од десниот ретровизор и онаа ролетната што го крие багажникот. 1.6 бензин со 100 коњски сили.Првите впечатоци се дека колава е поише од добра.Моторот не се слуша како работи,корозија нигде,мењачот путер.За разлика од Фелицијата комоција ептен голема.Багажен простор сосема доволен,управливост одлична,е сега на дупки малку крута.Си плативме на влечна служба Чекич да не ризикуваме казна 500€ за 800 ден ни ја донесе до Влае.Начекав празни улици мушки ја утерав у две три кривини спие колата,за таа висина и таа класа е поише од стабилна.Опрема многу што ме зачуди,од греачи на седишта,8 воздушни перници,клима,бандажи алуминиумски,ESP,ABS,халогенки за магла,сите четири прозори на дугме,ретровизори исто на дугме со греачи и плус на дугме се склопуваат кога се паркираш што ретко у таа класа која кола го има.Мана е финалната изработка,некоја чудна пластика употребиле, малку седиштата по тврди од што треба,од страна ако ти наидат пешаци малку е непрегледно ради тој столбот од шофершајбната и стандардно, воланот кај сите Мериви.Вртиш на лево иде претерано лесно,на десно прилично потешко.Сума сумарум колава тоа што го нуди у таа класа за тие пари мислам ниедна друга неможе.Според мене од 1 до 10 ја оценувам со високи 9
Автоматски споено мислење:

Дихтунг на глава веќе им кажав да си набават,сигурно ке им се најде
За дупките ќе пробаш со помека гума да не се зимски. А која година е меривата?
 
Член од
1 октомври 2017
Мислења
16
Поени од реакции
0
Имам Опел Астра Х 1.7 што пред 2-3 недели ја купив. Пред 2 дена ја однесов на сервис да и сменат каиши улје и филтри. Од тогаш ми се појави оваа ламба. Започнува да свети 2-3 минути откако ке го запалам моторот. Улје има доволно го проверив. До што може да е?
 

Attachments

Наќо Скопски

Поручуе
Член од
3 април 2017
Мислења
4.137
Поени од реакции
7.256
Имам Опел Астра Х 1.7 што пред 2-3 недели ја купив. Пред 2 дена ја однесов на сервис да и сменат каиши улје и филтри. Од тогаш ми се појави оваа ламба. Започнува да свети 2-3 минути откако ке го запалам моторот. Улје има доволно го проверив. До што може да е?
Уље или филтер неквалитетно.А ако не е до тоа или сензор за притисок на уље не е уштекан убаво,може го мрднале,може се расипал или уљна пумпа.У секој случај ич не е убаво така да ја возиш колата дур не го решиш проблемот.Сензорот е помалку веројатно да е расипан зашто у тој случај или ке свети цело време или ич нема да свети.По мене е до самото уље.Отвори го капачето за уље на запалена кола и види дали фрла уље пумпата горе кај брегастите.И пробај дали кога ке друкнеш на гас ке се изгаси сијаличката
Автоматски споено мислење:

Таа лампица кога е се како треба треба да се угасне при самото палење,или евентуално најкасно една секунда по палењето
Автоматски споено мислење:

Сега гледам дека свети жолто,кај мене свети првин жолто кога фали малку уље,а ако е ептен фали многу тогаш свети црвено.И кај тебе ли е така?Незнам како е на опелите.Најверојатно ти сипале неквалитетно уље и кога ке се загрее се разретчува премногу и неможе доволен притисок да направи.Исто вака ни се деси со еден другар на вектрата негова а тргнавме на одмор и се запали сијаличката за уље на прва патарина.Се вративме назад,сменивме уље и немаше проблем повеќе.
 
Последно уредено:
Член од
25 февруари 2019
Мислења
80
Поени од реакции
32
2004 та 12 месец,а чекај нели зимските гуми се помеки од летните?
Во зима да, во жешко камен се еве баш ескимо сава има комшијата што ги вози allseason, цела предница ја смена и не попушта гумите не ги менува. Добар сооднос со годината и цената.
 

Наќо Скопски

Поручуе
Член од
3 април 2017
Мислења
4.137
Поени од реакции
7.256
Во зима да, во жешко камен се еве баш ескимо сава има комшијата што ги вози allseason, цела предница ја смена и не попушта гумите не ги менува. Добар сооднос со годината и цената.
Грешка си дека се потврди у лето.Буквално се топат на топлото,желе се прават
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
409
Поени од реакции
341
Далеку од тоа дека Ескимото во лето желе се прават. Еве три години ги возев како all season гуми (30 000 км) па шарата им падна од 8 мм на 5 мм.


На зима одлично влечат, на лето без никакви проблеми во кривини дури и со 20 - 30 над дозволено. За некоја нормална вожња, ако не се минува голема километража и те како може да послужат како all season гуми.



Инаку за тоа колку една гума е тврда, огромен удел има на кој притисок се напумпани. И најмеките гуми може да делуваат тврдо ако се пренапумпани.Треба да се најде некоја златна средина меѓу конфор и тврдост. Нечини и многу отпумпани да се. Треба малку експериментирање, на пример +/- 0.1 или 0.2 бари од тоа што препорачува фабриката.
 
Последно уредено:

Наќо Скопски

Поручуе
Член од
3 април 2017
Мислења
4.137
Поени од реакции
7.256
Зимските гуми се напревени за кога ке паднат температурите под 7 степени целзиусови повторно да останат меки за разлика од летните кои се стврднуваат на ладното.Летно време на топлото стануваат уште помеки,и брзо се абат.Ова е факт
Автоматски споено мислење:

И зимските и летните гуми се помеки кога е топло.А тоа што биле тврди во вашите случаеви е само ако се стари,тогаш може да станат потврди
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
80
Поени од реакции
32
Грешка си дека се потврди у лето.Буквално се топат на топлото,желе се прават
Во право си да за жешкото нагазната површина омекнува е сега во случајов со комшијата игра и староста на гумите се над 5 години што страниците на гумите се стврднуваат и затоа се јавуваат пукнатини, на меривата не знам каква ти е состојбата на гумите, јас ти укажвам дека можи не е проблем колата за неудобноста по дупките.
Автоматски споено мислење:

Зимските гуми се напревени за кога ке паднат температурите под 7 степени целзиусови повторно да останат меки за разлика од летните кои се стврднуваат на ладното.Летно време на топлото стануваат уште помеки,и брзо се абат.Ова е факт
Автоматски споено мислење:

И зимските и летните гуми се помеки кога е топло.А тоа што биле тврди во вашите случаеви е само ако се стари,тогаш може да станат потврди
Ме претекна во одговорот (y)
Автоматски споено мислење:

Далеку од тоа дека Ескимото во лето желе се прават. Еве три години ги возев како all season гуми (30 000 км) па шарата им падна од 8 мм на 5 мм.


На зима одлично влечат, на лето без никакви проблеми во кривини дури и со 20 - 30 над дозволено. За некоја нормална вожња, ако не се минува голема километража и те како може да послужат како all season гуми.



Инаку за тоа колку една гума е тврда, огромен удел има на кој притисок се напумпани. И најмеките гуми може да делуваат тврдо ако се пренапумпани.Треба да се најде некоја златна средина меѓу конфор и тврдост. Нечини и многу отпумпани да се. Треба малку експериментирање, на пример +/- 0.1 или 0.2 бари од тоа што препорачува фабриката.
Па за 30к км не е проблем толку што се намалила шарата и помеки летни да имаше можи и полоши ќе беа.
Автоматски споено мислење:

Далеку од тоа дека Ескимото во лето желе се прават. Еве три години ги возев како all season гуми (30 000 км) па шарата им падна од 8 мм на 5 мм.


На зима одлично влечат, на лето без никакви проблеми во кривини дури и со 20 - 30 над дозволено. За некоја нормална вожња, ако не се минува голема километража и те како може да послужат како all season гуми.



Инаку за тоа колку една гума е тврда, огромен удел има на кој притисок се напумпани. И најмеките гуми може да делуваат тврдо ако се пренапумпани.Треба да се најде некоја златна средина меѓу конфор и тврдост. Нечини и многу отпумпани да се. Треба малку експериментирање, на пример +/- 0.1 или 0.2 бари од тоа што препорачува фабриката.
Која димензија (висина) се на твојата?
 
Последно уредено:
На врв Bottom