Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
12 декември 2010
Мислења
9.888
Поени од реакции
10.512
Да прашам нешто поврзано со горниов моабет.

Знам дека во Србија државата им наложи со закон на авто плацевите да даваат минимум една година гаранција за половните автомобили. Колку во пракса тоа функционира незнам.

Како е кај нас? Даваат ли плацевите некаква гаранција или гаранцијата им важи дур не ја поминеш вратата на плацот. Државава имали некаква регулатива во врска со ова?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
сеа скоро приметив еден плац имаше реклама као 6месеци мислам гаранција дава


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.591
Поени од реакции
38.739
Тоа е зошто сите по дизел трчаат, поефтино им е возењето
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.641
Поени од реакции
27.888
Јас гледам на ентериер и да нема за фарбање,да треба да фарбам нешто и да ми стои возилото со отворени прозори у некоја фарбара за да слушаат музика и да одат со неа мајстори бурек да купуваат за доручек нема шанси да си дозволам.Имав буџет до 6500€ за кола,ама купив од 4600 и со другите пари се живо заменив,ме фати 6000 ама сега знам што имам и слободно си терам по 2-3000 км на прошетки низ Европа без око да ми трепне.Најголема грешка е купиш кола со сите пари што ги располагаш и да се надаш дека е во беспрекорна состојба.
 
Член од
6 април 2014
Мислења
4.940
Поени од реакции
6.116
kaj moze da najdam lepenki za puknata sofesajbna toest ima mala tocka na sofesajbnata mi rekoa deka postoele nekoi lepenki za istata tocka da ne pocne da se prosiruva?
 
Член од
12 декември 2010
Мислења
9.888
Поени од реакции
10.512
Член од
4 септември 2018
Мислења
30
Поени од реакции
8
Не зимај од плац враќана километража:drk: не зимај од наш не е сервисирана редовно :neetaka: оди специјално у европа за кола ќе ти излезе ѓавол ипол :shook: е од каде бе да земеме реален автомобил со реална цена?! :yid:
 
Член од
6 април 2014
Мислења
4.940
Поени од реакции
6.116

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
Не зимај од плац враќана километража:drk: не зимај од наш не е сервисирана редовно :neetaka: оди специјално у европа за кола ќе ти излезе ѓавол ипол :shook: е од каде бе да земеме реален автомобил со реална цена?! :yid:
Друже оригинал километри и добра цена многу тешко. Макар пак ти викам ако се види колата. да ја види мајстор, да ја провери што како, и ти даде зелено светло нема многу што да му ја мислиш. Ако има некој дефекти ќе си направиш пресметка дали вреди за цената или не, и тоа е тоа.

Кола е тешко да најдеш добра дури и парите ако ти се во џеб цело време.Треба шетање, гледање, итн. Најлесен начин да се заебеш е да појдеш во некој плац без мајстор без ништо и да ги дадеш парите за нешто. Е тогаш има што да му мислиш. тие од такви живеат.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.591
Поени од реакции
38.739
Не зимај од плац враќана километража:drk: не зимај од наш не е сервисирана редовно :neetaka: оди специјално у европа за кола ќе ти излезе ѓавол ипол :shook: е од каде бе да земеме реален автомобил со реална цена?! :yid:
ќе најдеш од некој пријател ќе купиш, ако не проба и тој да те превесла
 
Член од
29 септември 2015
Мислења
242
Поени од реакции
322
Пак на крај се сведува каква е колата, во Дупница ме однесе пријател на „проверен плац“ да гледаме кола, од надвор колата стакло зачувана, внатре хемиско направено мислиш вчера излегла од салон, дигам диплата во гепек под резервната гума крпена, легнувам долу уште на 2 места крпено, а демек овој од тој плац имал купено повеќе коли и сите биле супер.

Со старо возило само отворени очи и со вас човек што навистина си ја разбира работата, или ако ептен немате близок човек тогаш одете да ја проверат во некој сервис (по можност поголем) и да ви издаде на писмено забелешки оти мала држава сме и се некаде испаѓа некој да се знае со некој друг па дури и механичарот ќе премолчи многу недостатоци ако се знае со газдата, особено ако купувате од плац/проматар кој се знаат со цел град.

Еве една случка од пред 3-4 години со луѓе што демек се експерти, човекот е автомеханичар комшија ми е, хардкор лик кога станува збор за VW, демек гољф и ништо на планетава. Купи гољф 5, море го ставаа на дијагностика, го гледаа на канал, колата коска, моторот спие, не поминаа десетина денови колата почна цела да кркори пред ремонт, имало некои адитиви кои ги турале по плацевите за да се смири моторот и да чади, неколку денови е во ред и после за во отпад.

И покрај се на крај кога ќе се расипе ќе ви кажат „тоа е старо возило, не сум во него да знам дека бил некој дел дотраен“, така да секој со среќата, плацовите ви се мачка во вреќа, проматарите што ги има во сите градови кои носат по 1-2 коли и ги шиткаат по реклама 5 ви се исто превара „донесена со возење ;) “, ако одите во Германија да земате гледајте како се вика тој што ја продава, ако е Турчин или некој доселеник бегајте подалеку, ако е стар Германец тогаш шансите да ве заебе со доста помали, сепак очите широко отворени.
Сум пишувал и претходно на кој начин се купува најдобро кола и во кој начин би се поминало поевтино.
Се разбира ова не е секогаш правило, но во голем дел од случаите е подобро.

Кола се купува пред се од приватно лице бидејќи често има помалку давачки околу колата
Ако веќе се оди на плац се гледа само дали колата е удрена, дали е добар менувачот и дали тропа ламелата.
Потоа веднаш почнуваат сервисите кои треба да се направат, бидејќи горе колите се фрлаат особено пред голем сервис.
Таму сервисите се скапи и колите најчесто се оставаат пред големи сервиси.

Откако колата ќе се земе од плац веќе сте во ризик (или го намалувате векот на колата) ако не се направат овие сервиси и не се променат овие делови

Ова се дополнителни давачки кои треба да се платат.


Задолжителна Регистрација и таблици просек околу 300 евра
Веднаш промена на ребрасти каиш или ланец. 220 - 400 евра
Промена на гуми ако се постари од 4-5 години 200 - 500 евра
Промена на уље во менувач ( знам луѓе што се имат изгорено што не промениле) 20 евра
Правење на мал сервис ( уље, филтри комплет) 100 евра

Сето ова ја крева цената за најмалку + /- 1000 евра.

Нажалост кај нас, познавам многу луѓе кои и при толку зборење занемеруваат многу од овие работи.
Особено неможам да ги разберам оние луѓе кои купиле мерцедес, ауди, бмв и истите ги возат со стари полураспаднати гуми.

Се прашува некој Како може да се спасат барем дел од овие давачки?
Па да се купи кола од приватно лице. Во многу случаи овие работи погоре се променти па во добивка сте горе долу 1000 евра (под услов да приватната кола биде иста цена како на плац)
Второ предност на половното е што може да се проба на автопат и по дупки и да се види 90% од возилото.

Но народов наш некако како тие работи да не ги рачуна. Имам во комшии татко кој на ќерката која положила и купи кола од плац пред некој месец. Битно е и купи кола, се испофали, но гуми кои се веќе 70% потрошени
Најжалосно е што и при купување му е сеедно дали ќе купи приватна кола во која вложил некој претходно или некоја од плац.

Едноставно жално е што луѓево се научија да возат коли кои не се технички исправни, и повеќето од нив не се ни обидуваат да ги донесат во таква состојба.
Колку коли само дневно гледаме што чурат и тоа видливо црн катран дим. И се бетер стануваат работиве
 
Последно уредено:

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.624
Поени од реакции
34.869
Сум пишувал и претходно на кој начин се купува најдобро кола и во кој начин би се поминало поевтино.
Се разбира ова не е секогаш правило, но во голем дел од случаите е подобро.

Кола се купува пред се од приватно лице бидејќи често има помалку давачки околу колата
Ако веќе се оди на плац се гледа само дали колата е удрена, дали е добар менувачот и дали тропа ламелата.
Потоа веднаш почнуваат сервисите кои треба да се направат, бидејќи горе колите се фрлаат особено пред голем сервис.
Таму сервисите се скапи и колите најчесто се оставаат пред големи сервиси.

Откако колата ќе се земе од плац веќе сте во ризик (или го намалувате векот на колата) ако не се направат овие сервиси и не се променат овие делови

Ова се дополнителни давачки кои треба да се платат.


Задолжителна Регистрација и таблици просек околу 300 евра
Веднаш промена на ребрасти каиш или ланец. 220 - 400 евра
Промена на гуми ако се постари од 4-5 години 200 - 500 евра
Промена на уље во менувач ( знам луѓе што се имат изгорено што не промениле) 20 евра
Правење на мал сервис ( уље, филтри комплет) 100 евра

Сето ова ја крева цената за најмалку + /- 1000 евра.

Нажалост кај нас, познавам многу луѓе кои и при толку зборење занемеруваат многу од овие работи.
Особено неможам да ги разберам оние луѓе кои купиле мерцедес, ауди, бмв и истите ги возат со стари полураспаднати гуми.

Се прашува некој Како може да се спасат барем дел од овие давачки?
Па да се купи кола од приватно лице. Во многу случаи овие работи погоре се променти па во добивка сте горе долу 1000 евра (под услов да приватната кола биде иста цена како на плац)
Второ предност на половното е што може да се проба на автопат и по дупки и да се види 90% од возилото.

Но народов наш некако како тие работи да не ги рачуна. Имам во комшии татко кој на ќерката која положила и купи кола од плац пред некој месец. Битно е и купи кола, се испофали, но гуми кои се веќе 70% потрошени
Најжалосно е што и при купување му е сеедно дали ќе купи приватна кола во која вложил некој претходно или некоја од плац.

Едноставно жално е што луѓево се научија да возат коли кои не се технички исправни, и повеќето од нив не се ни обидуваат да ги донесат во таква состојба.
Колку коли само дневно гледаме што чурат и тоа видливо црн катран дим. И се бетер стануваат работиве
Не мора да значи дека и од приватно лице е направен сервисот, многу има кои штедат на се, па дури и на ова, некои ги продаваат поради што треба да прават голем сервис.
Само отворени очи и обавезно мислење и од некој што навистина се разбира.
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.690
Поени од реакции
12.081
За гаранциите што ги зборевте, ако размисли човек, малку излегува посложено.
Ако се зема од приватно лице, на нотар се потпишува дека е купена во исправна состојба, тоа е класичен терк и толку.
Не знам што пишува во таа гаранција од плацевите кај соседите, но по логика има повеќе услови кои тешко ќе се остварат и којзнае како ќе се докажат при спорови. Како што дава фирмата гаранција за нова кола, треба веројатно да се исполнат истите услови. Јас кога би имал плац, не би признавал секоја фирма/сервис, би работел со 1-2...и така натаму. Друга работа е што добар дел од продажбите се врши дел во кеш. Сега посебно со оној лимит до 2-3000 евра...има многу тука како би.
 
Член од
25 февруари 2018
Мислења
104
Поени од реакции
26
Член од
5 септември 2009
Мислења
3.528
Поени од реакции
619
Убо количе... Еми, гледам стаклата напред се затемнети, не прави тоа полицијата проблем? :P o_O
Јас сум немал проблем а тој што ќе го земе може да си ги извади ако не ги сака ;)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom