Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Дискусија во форумот 'Автомобилизам и мотоциклизам' започната од Струмикс, 14 мај 2006.

  1. Dimitar171

    Dimitar171

    Член од:
    17 август 2011
    Мислења:
    3.696
    Допаѓања:
    3.883
    Имам можност за малце плус, ама не премногу. Пример аурисот сеа глеам на реклама 5 се окулу 5500. За толку ќе земам кредит за на ново. Голфовиве ми изглеа дека за оваа сума се во лоша состојба.
    А и мислев големина како поло поише би ми одговарало. Само едно прашање, глеам препорачувате мотори се поголема кубикажа( над 1.6) .Зашто:D?
     
  2. Mikja

    Mikja

    Член од:
    3 април 2017
    Мислења:
    3.177
    Допаѓања:
    4.554
    Поише трошат тие со мала кубикажа и помалку траат моторите.За филингот додека возиш да не правам муабет,разлика бог и шеширџија
     
    На DEVIN и Dimitar171 им се допаѓа ова.
  3. DEVIN

    DEVIN

    Член од:
    30 јуни 2015
    Мислења:
    32
    Допаѓања:
    11
    Добро, можеби Auris е малку поскапа од другите бидејќи е понова(2007-), но ти дадов пример за квалитетни коли, да немаш главоболки. Провери ги другите модели.
    Ако сакаш и Голф 5ка може да земеш, ако е некоја бензин/плин, сочувана.
    Дизелите се магариња извозени.
     
    На Dimitar171 му/ѝ се допаѓа ова.
  4. Црноризец Храбар

    Црноризец Храбар

    Член од:
    24 мај 2014
    Мислења:
    3.516
    Допаѓања:
    3.367
    Дечки искуство со Subaru Impreza 1.5 2008/11 ?
     
  5. кико.

    кико.

    Член од:
    1 април 2010
    Мислења:
    9
    Допаѓања:
    0
    Decki ne se razbiram mnogu od koli ....
    mi treba sovet za kolicevo .... dali se izdrzlivi masini ?
    "Nissan Note 1.5"
     
  6. Riki_staff

    Riki_staff

    Член од:
    29 септември 2015
    Мислења:
    121
    Допаѓања:
    19
    Тие се "Рено" мотори и е релативно Ок мотор.

    Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
     
    На кико. му/ѝ се допаѓа ова.
  7. Миле Точката

    Миле Точката

    Член од:
    25 февруари 2014
    Мислења:
    121
    Допаѓања:
    5
    20181108_153819.jpg
    Дали некој имал искуство со ова? Влегува вода од некаде од страната на совозачот под тепихот. Неможам да забележам од каде влегува, нема дупки или скапано никаде, изгледа како чиста вода не како антифриз. Втор пат го вадам за сушење и незнам од каде влегва вода??
     
  8. micho73

    micho73

    Член од:
    15 јануари 2015
    Мислења:
    259
    Допаѓања:
    176
    https://forum.kajgana.com/threads/С...ска-со-автомобили.5035/page-1474#post-8318726
     
  9. Ron Burgundy

    Ron Burgundy

    Член од:
    29 јуни 2014
    Мислења:
    7.660
    Допаѓања:
    8.133
    влегува од каналите за одвод покрај шофершајбната што се, мене летоска ми се поплави возачката страна, се напунило тоа со ѓубре водата немала кај да оди и се напунило.
     
  10. mambo2

    mambo2

    Член од:
    7 јануари 2015
    Мислења:
    400
    Допаѓања:
    127
    обично ова време се случува -есен, лисја паднати од дрва влегуваат и го запушуваат каналот за одвод
     
  11. martin01

    martin01

    Член од:
    26 октомври 2016
    Мислења:
    797
    Допаѓања:
    413
    IMG_20181027_171709.jpg slicen priblem imav na vectra b so bagaznikot. cim zavrnese vnatre imase vlaga i tepisonot mi se unisti i morav da zemam nov. odozdola ima edni gumeni kapacina i odniv pusta voda. kajmene napred mi pusti od to kapaceto i na kraj go fiksirav skroz kako napred taka i nazad.
     
  12. argenthessis

    argenthessis Highflyer

    Член од:
    9 јуни 2011
    Мислења:
    354
    Допаѓања:
    297
    Нека се исуши убаво и дур е теписонот кренат земи црево едно полевај на шофершајбна или на кров. Ќе видиш лесно од кај иде водата. Може и од гумите на вратите да влегува вода, види добро дали се здрави, доволно е малку да се оштетени некаде за да влегува вода. Види и добро дали налегнуваат на рабовите, да не се прецвикани некако.
     
    На Krstev му/ѝ се допаѓа ова.
  13. LostParadise

    LostParadise

    Член од:
    17 мај 2016
    Мислења:
    259
    Допаѓања:
    192
    На Krstev му/ѝ се допаѓа ова.
  14. Albertos

    Albertos

    Член од:
    29 септември 2015
    Мислења:
    4
    Допаѓања:
    7
    Ние го имавме како ново на времето во 2002 година. Тогаш беше најбарано и најпопуларно возило за кое прекупците и во 12 саат ноќе даваа пари.
    И денес лесно се продава.
    Потоа неколку мои пријатели купија како половно. Сосема солиден и убав избор. Барај само од 2002 година фејслифт моделите со новите проsирни фарови напред. Поубаво изгледа.
    Мана им е заден трап кој на времето беше огин скап дел над 1000 евра. Денес е околу 300 евра, но не е нешто страшно и да се расипе. Колата и така може да се вози и да е безбедна.

    Гледај само да не тропка позади и мирен ќе бидеш. 1.9 ХРД е одличен мотор, но мада 1.4 хди би бил уште подобар и поекономичен.
    Јас би гледал некое со понова година и со посочуван ентериер.
    --- Споено дупло мислење, 9 ноември 2018 во 02:05 ---
    Ете си пишал веќе за трапот. Отпосле видов. И нашиот трап почна да прави проблем на 170.000км, со што многу веројатно дека е и точна километражата.
    Штом е сменет, други поголеми давачки би немал. Ако е како прва кола одличен избор. Добро ќе беше да има и клима, но да имаше многу побрзо и човекот би ја продал
    Мене ми смета само годината и ентериерот внатре особено ако го нема трокракиот волан. Со правиот изгледа ептен грдо
    Но ако има убава цена, слободно земи ја. Колата има убава вожња
    --- Споено дупло мислење, 9 ноември 2018 во 03:25 ---
    Според мене е сосема обратно. Кое пежо, фиат или цитроен е полош од Ибица?

    Работам со коли и слободно можам да кажам дека Ибица е едно од најлошите возила кои сум ги имал кај мене.
    Имав страшно лошо искуство со 3 Seat коли. 2 ибици и една Cordoba која беше стара 4 години а веќе се распаѓаше внатре.

    Ако на некоја кола сум изгубил при продавање тоа беа двете ибици, за кои дадов еден куп пари за непланирани дефекти.
    Ако се сеќаваш едно време мобилниов оператот Оnе ViP имаа Сеат Cordobа на работа.
    Комшија секој ден доаѓаше од работа со неа. Катастрофа беа колите со голем број на дефекти по само 2-3 години експлотација.


    Точно е дека носат VW мотор и тој е погоден, но другата изработка им е катастрофа. IТврда пластика насекаде во ентериерот. Ibiza 1.9 SDi беше најпромашено возило на цела VW групација кое трошеше уље како лудо.

    И далеку е Ibiza од квалитетот на материјалите на Golf ,Polo. Целата внатре е со тврда пластика.

    Со Сеат досега сум имал позитивно искуство само со Леон, за кој би кажал дека има солидно ниво на изработка
    Но не на ниво на Голфот.
    Со Шкода веќе е друга приказна. ИАко послаби од VW Moделите, Имаат квалитет и добра изработка па често моделите се добро покажани. Таксисти поминуваат и по 500-600.000 км со октавиите.


    Од Цитроен слободно можам да кажам дека речиси сите модели се погодени освен неколку модели на C4.
    А квалитетот на материјалите е еден од подобрите кај Цитроен. Има стари Хсари по 20 години а внатре изгледаат одлично. Цитроен Ц3 исто така има модели кои како да се од фабирка излезени.
    Глупсоти се тоа дека имаат скапо одржување. Рекла казала. Скапо е ако нема делови. А за C3, C4, C5 има еден куп плацеви и еден куп делови.


    Пежо воглавно е се погодено моторите 1.4 хди и 1.6 хди се едни од најдобрите мотори во поново време, кои се вградуваа и во голем дел на други марки.

    Фиат досега сум имал можеби највеќе. И сум презадоволен од моторите. Никој ме нема изневерено
    Моторите 1.2 8V се неверојатно тивки, погодени и евтини за одржување, па дури и како нови не коштаат многу..

    МultiJet моторите на фиат донесоа многу новини и собраа еден куп награди за најдобри и најекономични мотори. Фиат прави страшно добри мотори во последниве 10 години.
    Мене нешто страшно што ме иритира се фиатовите модели во задниве 3-4 години. Имаат промашени модели од типот на Linea, Doblo итн. и нив можам да ги наречам втора Ибица.

    Не им требаше фабриката во Турција, но тоа е што е. АКо се иземат овие модели тогаш Фиат има со што да се пофали.

    Во секое време би земал Grande Punto, Bravo, Polo, C3, Пежо 207, и уште еден куп други пред Ибица.


    Мој Предлог до Димитар. Fiat Grande Punto. 1.3 Mjet или 1.9 некое со понова година. Од 2007 нагоре. За дизајн не би коментирал, бидејќи секој си има свој избор, но мене лично како целина ми се допаѓа. Eвтино одржување и докажано возило. Едни убави фелни и колата изгледа супер. Проблем е што има многу отпад донесено и треба да се помачиш за убав примерок.

    C3 e исто погодена кола, ако не ти смета дизајнот.

    Peugeot 207 солидно ауто, ако се најде убав примерок.

    FIat Bravo е исто така еден од топ 5 изборот за мене. Проблем имаа само 8 вентилските мотори и мануелните клими, и моделите со овие работи треба да се избегнуваат
    Се разбира вакви модели со 8V моторите и особено со мануелни клими највеќе се увезуваат кај нас. Но ако се земе примерок со автоматска клима к и 16V мотори ќе се добие фантастичен автомобил со проверен мотор koj нема смрт.

    Сите други мотори и модели се погодени, брзи, комотни и евтини за одржување. Има примероци со доста опрема.
    Се разбира и голф 5 би го ставил кој како и Фиат браво е веќе поголема класа на кола, но проверено ауто кое нема да изневери.
    Се разбира треба да се помачи многу, за да се најде добар примерок, но и да се одвои минимум 5000 евра за добар голф ако се најде
     
    Последно уредено: 9 ноември 2018 во 03:37
    На Krstev, Горандо, Dimitar171 и уште 4 други им се допаѓа ова.
  15. argenthessis

    argenthessis Highflyer

    Член од:
    9 јуни 2011
    Мислења:
    354
    Допаѓања:
    297
    Секоја чест за постот погоре. Еден од најреалните на темава. И јас сум бил во допир со многу коли, и горе долу ти се на место заклучоците.

    Од лично искуство може да потврдам за квалитето на материјалите во ксара. Колата што ја имам е 1998 г. и ништо ама ништо нема се нема олупено, излитено или скршено внатре. Ниту едно копче, ниту едно тркалце, ниту една рачка на вратите.

    Еднинствено оштетување има на седиштето од возачот кое е од паднат жар од цигара.
     
    На Krstev му/ѝ се допаѓа ова.

Сподели преку: