Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Дискусија во форумот 'Автомобилизам и мотоциклизам' започната од Струмикс, 14 мај 2006.

  1. Stefan-kobe

    Stefan-kobe

    Член од:
    23 август 2010
    Мислења:
    26.261
    Допаѓања:
    54.628
    Прв газда е така да.. :) Инаку фала за советите, ќе прашам и ќе видам што ќе испадне.

    За членот што ме праша погоре за flush lube поима немам, не се разбирам до толку.
     
  2. martin01

    martin01

    Член од:
    26 октомври 2016
    Мислења:
    750
    Допаѓања:
    376
    proveri dali vadi sin cad niz izduvot. ako vadi togas najverovatno ti go gori masloto i proveri da ne kapi nazemi maslo. mi se imase deseno strafot od karterot da ne diktova celosno i pustase maslo. ako e dizel mozi i lopatkata na turbinskio del da e iskrivena i ti frla maslo vo interkulero. kaj nekoj koli ima kako nekojsi ventil na interkulero i odtamu go frla masloto. mada nemise veruva do tolku maslo da trosi turbinata.
     
    На Stefan-kobe му/ѝ се допаѓа ова.
  3. martin01

    martin01

    Член од:
    26 октомври 2016
    Мислења:
    750
    Допаѓања:
    376
    opel vectra b 2.0 dti koga e zagreana mi pravi pritisok na crevata od ladnjakot a koga e ladna ednoto crevo se sobira na ednata strana i koga go otvoram kapaceto se vrajka vo prvobitnata sostojba. antifriz negubi no pocna da kreva temperatura do 98stepeni bez klima a koga bea zestinite od 93stepeni neodese nagore temperaturata so klima pustena i vozenje 130 na gjavato. nekoj dali znae kolku pari e promena na dihton naglava? da necekam do slednata plata.
     
  4. argenthessis

    argenthessis Highflyer

    Член од:
    9 јуни 2011
    Мислења:
    336
    Допаѓања:
    277
    Абе нормално е малку да прави притисок на цревата, ама кога е загреана да може со прсти да потстегниш цревото.

    Тоа што се собира цревото кога е ладна 100 посто тие од самото капаче. Во него има вентил треба да пушта воздух навнатре а на надвор само над одреден притисок. Не брзај со промена на диктон. Првин најди друго капаче пробај со него. Смени антифриз, види перките дали работа, дали врта слободно да не кочи некоја...и сл.

    Исто види во садот за антифриз дали дува меурчиња и кога е ладна и кога е загреана. Нека даде некој гас појако ти гледај, ептен ситни меуричиња е нормално, кавитација е тоа...ама не треба големи меури да има, како да клокоти. Ако клокоти јасно е дека диктонот е пробиен или во полоша варијанта самата глава е пукната.
     
    Последно уредено: 16 септември 2018 во 12:17
    На martin01 му/ѝ се допаѓа ова.
  5. vlatkosaurus

    vlatkosaurus Sir

    Член од:
    23 јануари 2014
    Мислења:
    223
    Допаѓања:
    249
    Здраво моми и момци... некој да ме просветли што значи сијаличево жити се... се пребарав никаде не можам да најдам . 41782950_681791795534029_989305137782587392_n.jpg
     
  6. LostParadise

    LostParadise

    Член од:
    17 мај 2016
    Мислења:
    131
    Допаѓања:
    80
    Ford Fiesta 1993 та 1,8Diesel, имам проблеми со акумулаторот. Сега имам 75Ah акумулатор но мислам дека е премногу, на некои страни отворив пишува дека од 53-65 е доволно. 75Ah користaт BMW 320D e46 , Пасат 1.9тди итн автомобили кои имаат доста електроника ... Дали да земам 75Ah повторно или некој послаб?
     
  7. vladok

    vladok

    Член од:
    19 февруари 2016
    Мислења:
    168
    Допаѓања:
    16
    да не знаете некој сервис за поправање на седишта,пола од возачкото седиште ми е скршено и се витка кога ке седнам
     
  8. Darko23

    Darko23

    Член од:
    25 февруари 2018
    Мислења:
    50
    Допаѓања:
    12
    Може пак да земаш од тој не е некоја разлика Скоро исто би работеле. Јас имам од 100Ah и нема некој проблем.
    --- Споено дупло мислење, 17 септември 2018 во 16:29 ---
    Изгледа како да има нешто проблем со серво системот...
    А што модел/марка е тоа автомобило...
     
    Последно уредено: 17 септември 2018 во 16:29
  9. vlatkosaurus

    vlatkosaurus Sir

    Член од:
    23 јануари 2014
    Мислења:
    223
    Допаѓања:
    249
    Mercedes E 200 W210 1997 . Сервото вака работи ко што треба... некаква разлика нема во возењето .... и јас првен на тоа помислив.
     
  10. gjoko-mkd

    gjoko-mkd

    Член од:
    8 јануари 2012
    Мислења:
    4.692
    Допаѓања:
    3.245
    Ako imaš pari...što pojak akumulator, toa podobro
    Dolnata granica e bitna.....gornata e tvojata finansija
     
  11. Torte Mobile

    Torte Mobile Модератор

    Член од:
    29 ноември 2007
    Мислења:
    6.585
    Допаѓања:
    1.591
    Со годините си сака појак акум. Ама да не претераш ... земи пак 75ка не му ја мисли и тоа варта ако ме слушаш
    Јас на Е46 имам 100ка варта
     
  12. LostParadise

    LostParadise

    Член од:
    17 мај 2016
    Мислења:
    131
    Допаѓања:
    80
    Но у муабет ми кажаа дека џабе ставам појак акумулатор кога алтернаторот слабо ќе го полни. Треба да сменам и алтернатор или?
     
  13. Ron Burgundy

    Ron Burgundy

    Член од:
    29 јуни 2014
    Мислења:
    7.294
    Допаѓања:
    7.836
    Штом ти е дизел стави појак малце, не е исто дизел и бензин, бензинот со послабо акумулаторче пали.
     
    На Име И Презиме му/ѝ се допаѓа ова.
  14. gjoko-mkd

    gjoko-mkd

    Член од:
    8 јануари 2012
    Мислења:
    4.692
    Допаѓања:
    3.245
    Ne ako e originalen. Ako e akumulatorot da recime 50 Ah....alternatorot ke go polno posle palenje 3 minuti (parafrazirano). Ako e kapacitetot 70 Ah...ke go polni 4.minuti i reglerot togaš ke go iskuči polnenjeto i ke snabduva samo aktivni potrošuvači( farovi...komjuterot...)
     
    На LostParadise му/ѝ се допаѓа ова.
  15. Torte Mobile

    Torte Mobile Модератор

    Член од:
    29 ноември 2007
    Мислења:
    6.585
    Допаѓања:
    1.591
    Па тоа ти викам не да претераш па да го оптеретиш алтернаторот, тебе ти е таман
    Не треба да го менуваш ако дава добра волтажа и полни, тоа со универ одма се гледа
     

Сподели преку: