Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
Друже ако ти свети чекот тоа ламбичето уште тогаш може од многу работи да биде. Ти реков само дијагностика да направиш. Ќе каже што е или барем ќе даде насока накај да се бара проблемот.

Може маф (кај тој мотор е map сензор поточно) сензор да е, да е слаба пумпата за гориво или пак евентуално да е запушен катализаторот.
 
Последно уредено:
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
го сменив далинското од колата и сеа неможе да запали кога ке се стави во брава вергла само и свето ламбата check in што е финтата ?!
Ти треба КОД што одговара со вашето возило односно код за палење значи далечинското си го сменил но од оригиналниот клуч има код за палење е тоа ти треба затоа што ти е блокиран и нејќе да запали


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk
 
Член од
28 април 2011
Мислења
270
Поени од реакции
95
Ми треба мал автомобил на акумулатор/батерии за дете од 3 години...
Разгледував малку, па видов дека цените се движат од 5-6000 па до 20 000 денари.

Дали знае некој каде може да се најде нешто квалитетно за не толку висока цена?

Имаше интересни модели во Благоберти Битола за 8000 денари, Порше и BMW x5, само не знам колку се квалитетни.

Имало и во штип некоја фабрика или увозник на такви автомобили па ако има некој информација и за тоа би била добредојдена.

Знам дека темава е за автомобили а не играчки ама не најдов слично на ова :D
http://www.viacentershop.com/?v=fbd1e7ba9564
Vo Tetovo
 
Член од
25 февруари 2018
Мислења
104
Поени од реакции
26
Drugar ima BMW 320d 99 god
Ima problem, kolata ne prima gas pod mali obrtai ( pod 2000) kolata ne reagira na gasta voopsto, posebno na nagornini. Inace na prav pat ima snaga. Ja odnesovme na majstor I go stelovase bosot na porano palenje, ama nisto...Kolata se gusi I ne prima voopsto gas a lamelata e vo red I turboto...
Dali ima vrska nesto toa leptir so otvara I zatvara ili kako se vika...
 
Член од
22 мај 2010
Мислења
629
Поени од реакции
109
Ти треба КОД што одговара со вашето возило односно код за палење значи далечинското си го сменил но од оригиналниот клуч има код за палење е тоа ти треба затоа што ти е блокиран и нејќе да запали


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk
ми требало да се префрли чипот од далинското ништо друго
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
ми требало да се префрли чипот од далинското ништо друго
Чипот е едното,а кодот е друго на пример две далечинско со ист код значи имаш еден клуч со код а другиот ист клуч а нема код затоа ти врегла


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Drugar ima BMW 320d 99 god
Ima problem, kolata ne prima gas pod mali obrtai ( pod 2000) kolata ne reagira na gasta voopsto, posebno na nagornini. Inace na prav pat ima snaga. Ja odnesovme na majstor I go stelovase bosot na porano palenje, ama nisto...Kolata se gusi I ne prima voopsto gas a lamelata e vo red I turboto...
Dali ima vrska nesto toa leptir so otvara I zatvara ili kako se vika...
А дали има катализатор во нив ??? А ако има извади го и поврзи го со цевка


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk
 
Член од
25 февруари 2018
Мислења
104
Поени од реакции
26
А дали има катализатор во нив ??? А ако има извади го и поврзи го со цевка


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk
Изгледа кат бил изваден прашавме неколку мајстори и го рекоа истото, има тој некаква врска со ова, зошто бил за издувни гасови колку што знам?
А ова кат конвертер бил изгор скап...
 
Последно уредено:
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Изгледа кат бил изваден прашавме неколку мајстори и го рекоа истото, има тој некаква врска со ова, зошто бил за издувни гасови колку што знам?
А ова кат конвертер бил изгор скап...
Па скап е најмалку од 900 евра па нагоре оти во нив има платина а тоа е скап благороден метал после злато и сребро затоа се вади и поврзуваш цевка како продолжеток , но изгледа ти било извадено е останува турбото да се репарира . А како масло користиш 5-40 или 10-40???


Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk
 

Ron0n

The Mercedes Guy
Член од
16 август 2009
Мислења
351
Поени од реакции
198
Drugar ima BMW 320d 99 god
Ima problem, kolata ne prima gas pod mali obrtai ( pod 2000) kolata ne reagira na gasta voopsto, posebno na nagornini. Inace na prav pat ima snaga. Ja odnesovme na majstor I go stelovase bosot na porano palenje, ama nisto...Kolata se gusi I ne prima voopsto gas a lamelata e vo red I turboto...
Dali ima vrska nesto toa leptir so otvara I zatvara ili kako se vika...
Нормално е да осеќаш boost или по народски „влечење“ над 2000 обртаи бидејќи тука моторот го дава највисокиот вртежен момент. Моторчето што ги движи лептирите мора да е исправно инаку колата ќе нема сила. Иако немам друга идеја како да ти помогнам, ти препорачувам веднаш да си го смениш мајсторот. Јас кај мајстор одам само ЕДНАШ и колата гарантирано излегува поправена. Ако си прави проби, штелувања на палење (пази сега: инженери во фабрика седнале и го нацртале тоа како треба да работи, ама ете јунак наш се нашол да ги поправи).

Однеси го кај реномиран сервис за БМВ и остави ги нека направат дијагностика и да ти го оправат кварот. Кај сите малку помодерни турбодизели не може никој преку монитор овдека да ти каже решение за проблем. Може само на среќа да го погоди. Затоа имаат OBD порти и дијагностички компјутери за нив и мора да се испита колата пред било кој да ти каже што не чини. Секој што ќе ти траска од раце дијагнози - ќе го имаш истиот ефект како и кај дилката што ти го штелувала бустот на турбото и палењето.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.906
Поени од реакции
14.597
Ako ima zici(senzori) pred i posle katalizatorot....togas toj ne smee da se vadi i menuva so cevka

Toa se senzori koi gi otčituvaat vrednostite na izduvot pred i posle katalizatorot. Znači dali toa sto vleglo vo.katalizatorot...izleglo pročisteno

Ako se izvadi katalizatorot....se zbunuva kompjuterot
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.888
Drugar ima BMW 320d 99 god
Ima problem, kolata ne prima gas pod mali obrtai ( pod 2000) kolata ne reagira na gasta voopsto, posebno na nagornini. Inace na prav pat ima snaga. Ja odnesovme na majstor I go stelovase bosot na porano palenje, ama nisto...Kolata se gusi I ne prima voopsto gas a lamelata e vo red I turboto...
Dali ima vrska nesto toa leptir so otvara I zatvara ili kako se vika...
- zaglaven aktuatorot na turbioto so gi regulira varijabilnite lopatki
- puknato vakuumskoto crevo so go dvizi aktuatorot
- map senzorot prljav ili rasipan (ne mafot,cesta pojava kaj ovie)
- egrto zaebava, najdobro da se blindira bez razlika ispraven ili ne, po blindiranjeto motorot ke raboti podobro vo sekoj slucaj.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.906
Поени од реакции
14.597
Funkcijata na Egr ventilot e na niski vrteži da go pojačuva obrtniot moment na motorot , taka što na niski obrtai se otvara i del od izduvnite gasovi gi vraka vo usisnata grana.

Znači ako nema sila motorot ba niski vrtezi....ima sansi da e do Egr ventilot.

No ako se blokira...motorot ke raboti jako običen motor bez Egr...no pozelno e i softverski da se deluva da ne gi cita parametrite

No sepak bi rekol deka vakvi problemi se javuvaat pri defekt na senzorot kaj leptirot za gas( t.e. celiot toj sklop)
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.888
Funkcijata na Egr ventilot e na niski vrteži da go pojačuva obrtniot moment na motorot , taka što na niski obrtai se otvara i del od izduvnite gasovi gi vraka vo usisnata grana.

Znači ako nema sila motorot ba niski vrtezi....ima sansi da e do Egr ventilot.

No ako se blokira...motorot ke raboti jako običen motor bez Egr...no pozelno e i softverski da se deluva da ne gi cita parametrite

No sepak bi rekol deka vakvi problemi se javuvaat pri defekt na senzorot kaj leptirot za gas( t.e. celiot toj sklop)
Funkcija na egrto e da vraka del od izduvnite gasovi nazad vo motorot isklucivo da se namali ispustot na nox cestici i sabajle pobrzo da zagreva. Nema nikakva vrska so snaga i vrtezen moment. Ako e egrto neispravno i nonstop ostanuva vo otvorena pozicija nema da ima pravilna mesanica vozduh-nafta, i ke go brlavi map senzorot koj potoa zaradi toa ke cita zgolemeni ili namaleni vrednosti na pritisok vo granata (zavisi od tipot na usisot), i zaradi toa ke ima nepravilno ubrizguvanje na gorivo. Nema nikakvi posledici od blidiranje na egr posebno kaj postari vozila, a i kaj novi se blindira ama treba i vo kompjuterot da se iskluci da ne sveti cek sijalickata. Jas na site im preporacuvam odma da go blindiraat, posebno na dizel, da ne se prlja granata i senzorite so tinja.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.906
Поени од реакции
14.597
Vo celata strucna literatura Egr ventilot se objasnuva i so potrebata za pogolem obrten moment na mali vrteži.

Toa se postignuva so recilkulacija na izduvnite gasovi i stvaranje na podobra sredina za palenje na smešata dizel-vozduh

Pred 15-tina godini koga se pojavija common rail i pumpe-duse motorite, za pari jmam praveno diplomska rabota na ovaa tema
 

Kajgana Shop

На врв Bottom