Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
cekaj malce bosh ? neli ovie fordovite nosea delphi tako nesto, inaku kolata e kaj nego ke vidime sto ke napravi, inaku si raboti normalno, nema check engiene ili slicno ne gubi sila.

Sent from my 5051X using Tapatalk
Што делфи?Делфи е лиценцирана програма за испитување на дефекти..
Што се буниш човече..Бошот влече нафта од резервоарот до дизните..
Секој дизел,или има бош пумпа,или има комон реил систем..Нафтата што мислиш,што ја влече од резервоарот до моторот?
Кај бензинците има потопна пумпа во самиот резервоар..
Да не те бунам,кај тебе е со бош пумпа,кај старите Фордови е механичка,кај тебе изгледа е полуелектронска..
 
Член од
8 септември 2011
Мислења
3.668
Поени од реакции
2.619
Што делфи?Делфи е лиценцирана програма за испитување на дефекти..
Што се буниш човече..Бошот влече нафта од резервоарот до дизните..
Секој дизел,или има бош пумпа,или има комон реил систем..Нафтата што мислиш,што ја влече од резервоарот до моторот?
Кај бензинците има потопна пумпа во самиот резервоар..
Да не те бунам,кај тебе е со бош пумпа,кај старите Фордови е механичка,кај тебе изгледа е полуелектронска..
ova me zbuni, ovaa nekoja druga pumpa ?


Sent from my 5051X using Tapatalk
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
Читаш дека пишува TDCI-Turbo Direct Comoon rail Injection..Овој е понов од твојот.. И е сосема поразличен од твојот..
Кај тебе е TDDI..Постар тип.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.952
Поени од реакции
14.703
TDDI би требало да е со ротациска пумпа а TDCI со ‚‚common rail‚‚
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.910
Поени од реакции
1.377
ниту една алфа неможи да се спореди со ПД моторот на vw. 1.9 тди 116кс. нема голф шо е испод 300 000км. има и возила шо се со поминати 600 000км. вујко ми има фиат линеа 2007 година купена нова од салон во битола од кравари шо е салонот овластен, има поминато 400 000 км и му рекоја или нов мотор или генерално да се прај целосно оти од овај нема фајде појке. 1.9јтд е фиатот. ја однесе во прилеп и моментално е таму се чека половен мотор да стигни. колата да ја видите е како сега да е купена нема гребнатина нанеа и чувана е во гаража ал ие возена низ македонија небеше слезен однеа. јас возам шкода голф мотор 1.4 60кс. бензинец од 1995 година и опел вектра б 2.0дти. кај опелот се јавиа доста дефеци од страна на електроника и мотор а од кај шкодата едино проблем м ијави пумпата за бензин,ладнјакот,затнаја дизните и филтрите иту то се десе поради шо ми турија нафта него бензин и уште е здрав моторот. и после vw се лоши :) работев автомеханичар 4 години во битола и сретнав доста возила али неможам да кажам дека најмногу ги имаше со дефеци од vw бмв ауди алфа и слично. значи имаше разни коли. најмногу впечаток ми остави кога дојде таксист со шкода октавиа 1.9 и менува масло филтри и кајш и гледаме км точно 1000 000км.поминати, ја имам и сликата дури :D
кај алфите најмногу пајгат рамена,држачи на мотор летва. предница имат катастрофа е сега овие новите 2010 година занив незнам. али најчесто кога идеа со алфа беа тие дефеци и општо дали пунто јтд или мареа. секоја кола си има свој мани само кајнас е проблемот шо немаме оригинални делови:place: моментално возам со кинески зглобови пошто оригинални ненајдов во битолава:facepalm:
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
ниту една алфа неможи да се спореди со ПД моторот на vw. 1.9 тди 116кс. нема голф шо е испод 300 000км. има и возила шо се со поминати 600 000км. вујко ми има фиат линеа 2007 година купена нова од салон во битола од кравари шо е салонот овластен, има поминато 400 000 км и му рекоја или нов мотор или генерално да се прај целосно оти од овај нема фајде појке. 1.9јтд е фиатот. ја однесе во прилеп и моментално е таму се чека половен мотор да стигни. колата да ја видите е како сега да е купена нема гребнатина нанеа и чувана е во гаража ал ие возена низ македонија небеше слезен однеа. јас возам шкода голф мотор 1.4 60кс. бензинец од 1995 година и опел вектра б 2.0дти. кај опелот се јавиа доста дефеци од страна на електроника и мотор а од кај шкодата едино проблем м ијави пумпата за бензин,ладнјакот,затнаја дизните и филтрите иту то се десе поради шо ми турија нафта него бензин и уште е здрав моторот. и после vw се лоши :) работев автомеханичар 4 години во битола и сретнав доста возила али неможам да кажам дека најмногу ги имаше со дефеци од vw бмв ауди алфа и слично. значи имаше разни коли. најмногу впечаток ми остави кога дојде таксист со шкода октавиа 1.9 и менува масло филтри и кајш и гледаме км точно 1000 000км.поминати, ја имам и сликата дури :D
кај алфите најмногу пајгат рамена,држачи на мотор летва. предница имат катастрофа е сега овие новите 2010 година занив незнам. али најчесто кога идеа со алфа беа тие дефеци и општо дали пунто јтд или мареа. секоја кола си има свој мани само кајнас е проблемот шо немаме оригинални делови:place: моментално возам со кинески зглобови пошто оригинални ненајдов во битолава:facepalm:
Јас како што знам Линејата се прави во Турција..И мислам дека во неа не се вградува 1.9 JTD туку 1.3 Multi Jet со 90 КС.За тоа за Алфите што си спомнал,наведи поради што се расипуваат тие делови..Поради патот,друг изговор нема..
Сите се кинески ГСП возиш,со плава паковка..
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.910
Поени од реакции
1.377
Јас како што знам Линејата се прави во Турција..И мислам дека во неа не се вградува 1.9 JTD туку 1.3 Multi Jet со 90 КС.За тоа за Алфите што си спомнал,наведи поради што се расипуваат тие делови..Поради патот,друг изговор нема..
Сите се кинески ГСП возиш,со плава паковка..
1.3 multijet bila sea vidov moja greska :) ali sepak od nigde nikade mu riknuva motor. bass zaedno odevme za prilep. ne samo patistava i delovite koga ne se kvalitetni nemozi da se ocekuva da ima podolg rok. inace pakovkata e sina so crni bukvi pisi nekoja firma nese ni cita duri :) vo edna godina smeniv 3pati sgloboj. preostana uste lerin da vidam dali ke se najdi nesto poasolno. inace mislenje da kazis za vectra b 2.2 benzinec? nemav iskustvo so toj motor sum vo plan da zemam takva.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.626
Поени од реакции
34.874
1.3 multijet bila sea vidov moja greska :) ali sepak od nigde nikade mu riknuva motor. bass zaedno odevme za prilep. ne samo patistava i delovite koga ne se kvalitetni nemozi da se ocekuva da ima podolg rok. inace pakovkata e sina so crni bukvi pisi nekoja firma nese ni cita duri :) vo edna godina smeniv 3pati sgloboj. preostana uste lerin da vidam dali ke se najdi nesto poasolno. inace mislenje da kazis za vectra b 2.2 benzinec? nemav iskustvo so toj motor sum vo plan da zemam takva.
Во мај 2017та сменив држач за мотор, пред две недели пак си купив, демек поскап му го платив во ЛЕНДИ во Чаир оти бил „Германски“, а уствари само паковањето е made in Germany, внатре made in china.
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
1.3 multijet bila sea vidov moja greska :) ali sepak od nigde nikade mu riknuva motor. bass zaedno odevme za prilep. ne samo patistava i delovite koga ne se kvalitetni nemozi da se ocekuva da ima podolg rok. inace pakovkata e sina so crni bukvi pisi nekoja firma nese ni cita duri :) vo edna godina smeniv 3pati sgloboj. preostana uste lerin da vidam dali ke se najdi nesto poasolno. inace mislenje da kazis za vectra b 2.2 benzinec? nemav iskustvo so toj motor sum vo plan da zemam takva.
Бензинците слабо ги познавам,па и толку моќен 2.2,нема потреба,трошоклија невиден..Повеќе сум по дизелите..Знам за 2.0 DTI 75kW=100 КС..Солиден мотор,тивок звук,снажен,ама околу електрониката на бош пумпата е срање..Еден другар ја зема,катастрофа..Неговиот примерок ептен отепан..Летва менуваше,цел мотор,турбини 2,бош пумпи,и никако да ја управи..Сеа му губи вода од казанчето во кабината што е..
Вакво нешто си турил..И јас ставив,ама на десниот,а крцка и левиот сеа..
Кога ќе се скине манжетната тогаши на левиот ќе го сменам..
Кога менуваш зглоб,треба со таа маста што е внатре цел зглоб да го преполниш,да му нашибаш од таа маста,да џврка,оти ја тураш манжетната,стегата и тоа е тоа..Или ако сакаш да го заштедиш зглобот,не го мотај воланот скроз до крај..Ако треба за паркирање на двапати влези,ама немој наеднаш,така го мачиш и него..Или на горниште кога тргаш во кривина,полека,со повеќе гас и не го мотај скроз скроз до крај..
[DOUBLEPOST=1515717405][/DOUBLEPOST]
Исто и Фордови :mad:
Се се поправа..Си имал ли нов Форд од салон купен,ти да си прв газда?Ако си го имал,и ти се расипувал како еден член Голф 6 што има,па ѓубре невидено,е така ќе ти верувам..
Купуваме коли со по 200.000 км неодржувани,го собираме ѓубрето од Запад и сакаме да возиме..
Епа не бива..Пак ќе речам,кога се купува половна кола,треба да имаш среќа тој претходниот газда,т.е човекот што ти ја продава да ја одржувал колку-толку,барем основата..
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.910
Поени од реакции
1.377
Бензинците слабо ги познавам,па и толку моќен 2.2,нема потреба,трошоклија невиден..Повеќе сум по дизелите..Знам за 2.0 DTI 75kW=100 КС..Солиден мотор,тивок звук,снажен,ама околу електрониката на бош пумпата е срање..Еден другар ја зема,катастрофа..Неговиот примерок ептен отепан..Летва менуваше,цел мотор,турбини 2,бош пумпи,и никако да ја управи..Сеа му губи вода од казанчето во кабината што е..
Вакво нешто си турил..И јас ставив,ама на десниот,а крцка и левиот сеа..
Кога ќе се скине манжетната тогаши на левиот ќе го сменам..
Кога менуваш зглоб,треба со таа маста што е внатре цел зглоб да го преполниш,да му нашибаш од таа маста,да џврка,оти ја тураш манжетната,стегата и тоа е тоа..Или ако сакаш да го заштедиш зглобот,не го мотај воланот скроз до крај..Ако треба за паркирање на двапати влези,ама немој наеднаш,така го мачиш и него..Или на горниште кога тргаш во кривина,полека,со повеќе гас и не го мотај скроз скроз до крај..
ee vakvi se brat. cela mast ja stavam i baska imam druga ja zedov vo zolta pakovka isklucivo za zglobovi ama nema fajde :D bass takva m ie sitoacijata koga izlegvam na pat od dvorot skroz volanot go motam ali kolku i da se pazi tolku im e trajnosta. inace ijas imam i vectra b 2.0 dti zasega nemam problemi pogolemi osven perkata za klima,zadniot amortizer i dugminata vnatre nesvetat so se za paarnoto. me mrzi da gi vadam tie plastikite problem se picku mater. od strana na bosh skraja da e sum nemal maka nitu so turbina zasega.lani menav zategac i klinest kajs pocna da kvicori. zaebano e ako primi vozduh boso nikako ne go isterva se dur ne se istera so pumpa. menvav filter za nafta mamata mi se plaka 2 dena. ovaja so e 2.2 benzinec ja najdov dosta zacuvana pa ke bega coekov stranstvo zato ja dava. nema plin. 2300 ja dava 2002 godina redizajn so klimatronik e. bajgi me predomislija i mi preporacaja dizel da baram pa ke pricekam da ispadni poasolno. sepak falati :)
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
ee vakvi se brat. cela mast ja stavam i baska imam druga ja zedov vo zolta pakovka isklucivo za zglobovi ama nema fajde :D bass takva m ie sitoacijata koga izlegvam na pat od dvorot skroz volanot go motam ali kolku i da se pazi tolku im e trajnosta. inace ijas imam i vectra b 2.0 dti zasega nemam problemi pogolemi osven perkata za klima,zadniot amortizer i dugminata vnatre nesvetat so se za paarnoto. me mrzi da gi vadam tie plastikite problem se picku mater. od strana na bosh skraja da e sum nemal maka nitu so turbina zasega.lani menav zategac i klinest kajs pocna da kvicori. zaebano e ako primi vozduh boso nikako ne go isterva se dur ne se istera so pumpa. menvav filter za nafta mamata mi se plaka 2 dena. ovaja so e 2.2 benzinec ja najdov dosta zacuvana pa ke bega coekov stranstvo zato ja dava. nema plin. 2300 ja dava 2002 godina redizajn so klimatronik e. bajgi me predomislija i mi preporacaja dizel da baram pa ke pricekam da ispadni poasolno. sepak falati :)
Толку се квалитетни,Кинески ташаци..Кај него не се погоди,не значи дека сите ДТИ нечинат,далеку од од тоа..Заден амортизер е потрошен материјал,голем кур ако не светело некое ламбиче внатре тоа е 0..Ако прими воздух од дизната со 17-ка се оштрафува,еден вергла,кога ќе истера нафта заштрафуваш и немаш маки,така сме испуштале воздух кај коли каде што нема пумпица за друкање.
Или па кога менуваш филтер за нафта,го менуваш,ја палиш и гаста до патос,ќе ја задржиш и никако пуштање,на 3500-4000 обртаи,да пишти,2-3 минути,и немаш гајле после,така самата го исфрла воздухот,а иначе најубаво една пумпица,500-600 денара кошта,и плус има неповратен вентил на неа..За 16 години стара кола,чист бензинец па и со толку јака кубикажа,од 1400 евра не би му дал повеќе јас..Какви 2300 какви играчки..
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Не го лизгај да зема бензинец TFSI од групација Волксваген (Ауди, Сеат, Шкода) меѓу 2008 и 2011 година. Живо срање се и не се поправаат.

https://www.youtube.com/watch?v=fQEBbqV6X1g&t=28s
Imaat fabricka maana so kvalitetot na lancite. Ako e smenet lanecot motorite se top. Ne e i nekoj strasen trosok da se smeni. [DOUBLEPOST=1515743227][/DOUBLEPOST]
1.3 multijet bila sea vidov moja greska :) ali sepak od nigde nikade mu riknuva motor. bass zaedno odevme za prilep. ne samo patistava i delovite koga ne se kvalitetni nemozi da se ocekuva da ima podolg rok. inace pakovkata e sina so crni bukvi pisi nekoja firma nese ni cita duri :) vo edna godina smeniv 3pati sgloboj. preostana uste lerin da vidam dali ke se najdi nesto poasolno. inace mislenje da kazis za vectra b 2.2 benzinec? nemav iskustvo so toj motor sum vo plan da zemam takva.
Zavisi koj tip na motor. Tie ponovite so lance nekoi tipovi imaat cesti kvarovi kaj kompjuterite, inaku motorot e top, vlece kako raketa i kaj tie na lance i so se so rebrast.[DOUBLEPOST=1515743375][/DOUBLEPOST]
Бензинците слабо ги познавам,па и толку моќен 2.2,нема потреба,трошоклија невиден..Повеќе сум по дизелите..Знам за 2.0 DTI 75kW=100 КС..Солиден мотор,тивок звук,снажен,ама околу електрониката на бош пумпата е срање..Еден другар ја зема,катастрофа..Неговиот примерок ептен отепан..Летва менуваше,цел мотор,турбини 2,бош пумпи,и никако да ја управи..Сеа му губи вода од казанчето во кабината што е..
Вакво нешто си турил..И јас ставив,ама на десниот,а крцка и левиот сеа..
Кога ќе се скине манжетната тогаши на левиот ќе го сменам..
Кога менуваш зглоб,треба со таа маста што е внатре цел зглоб да го преполниш,да му нашибаш од таа маста,да џврка,оти ја тураш манжетната,стегата и тоа е тоа..Или ако сакаш да го заштедиш зглобот,не го мотај воланот скроз до крај..Ако треба за паркирање на двапати влези,ама немој наеднаш,така го мачиш и него..Или на горниште кога тргаш во кривина,полека,со повеќе гас и не го мотај скроз скроз до крај..
[DOUBLEPOST=1515717405][/DOUBLEPOST]

Се се поправа..Си имал ли нов Форд од салон купен,ти да си прв газда?Ако си го имал,и ти се расипувал како еден член Голф 6 што има,па ѓубре невидено,е така ќе ти верувам..
Купуваме коли со по 200.000 км неодржувани,го собираме ѓубрето од Запад и сакаме да возиме..
Епа не бива..Пак ќе речам,кога се купува половна кола,треба да имаш среќа тој претходниот газда,т.е човекот што ти ја продава да ја одржувал колку-толку,барем основата..
Koga ke najdes alfa ili ford so 400.000km kako moevo a6 1.9tdi od 96g u fabricka sostojba kako nov javi se.[DOUBLEPOST=1515744317][/DOUBLEPOST]
Исто и Фордови :mad:
Skapi majstorite u svabistan a? :V
Hehe, zato na zapad ne vozat stari koli, nema matematika ogin skapi servisi i odrzuvanje poeftino so nova kola ke projdes.
 
Последно уредено:
A

Avenger99

Гостин
Imaat fabricka maana so kvalitetot na lancite. Ako e smenet lanecot motorite se top. Ne e i nekoj strasen trosok da se smeni. [DOUBLEPOST=1515743227][/DOUBLEPOST]
Zavisi koj tip na motor. Tie ponovite so lance nekoi tipovi imaat cesti kvarovi kaj kompjuterite, inaku motorot e top, vlece kako raketa i kaj tie na lance i so se so rebrast.[DOUBLEPOST=1515743375][/DOUBLEPOST]
Koga ke najdes alfa ili ford so 400.000km kako moevo a6 1.9tdi od 96g u fabricka sostojba kako nov javi se.[DOUBLEPOST=1515744317][/DOUBLEPOST]
Skapi majstorite u svabistan a? :V
Hehe, zato na zapad ne vozat stari koli, nema matematika ogin skapi servisi i odrzuvanje poeftino so nova kola ke projdes.
Кои безвезе муабети се праат на темава тоа е страшна работа. Ајде дојди, помини накај Охрид, колега од работа има форд фиеста 560 000 км има поминато, прв газда од салон купена.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom