argenthessis
Highflyer
- Член од
- 9 јуни 2011
- Мислења
- 1.589
- Поени од реакции
- 2.092
Авто клима има разлика дигитален и аналоген и нормално е тоа што треба да се чека, исто како парното треба ви загрее моторот и после ќе може да грее истото како и аналогниот клима уред најмалку 2-5 минути, зависи кое е кола додека дигиталниот е друга работа на пример мојот Ауди е со климатроник е со помалку една минута и се лади климата . А ако пак долго време не го користиш климата е за тоа треба се чека многу или воопшто нема да лади поради фреонот каква е состојбата затоа препорачано е да се користи често барем пола саат да се користи
Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Нема врска аналоген дигитален климатроник. Имам Цитроен Ксара со аналоген климатроник т.е. нема дисплеј туку со тркалаце се мести колку степени сакаш и има ауто копче. Кога климата беше топ полна буквално за 10 секунди се осеќаше дека дува ладно на решетките. Ама по скоро една година фреонот се подистиши и му требаше околу минута за да почне осетно ладно да дува.
Ја дополнив пред некој ден климата и пак ладно си дува за 10 секунди. Така да горе некој што викаат не ладело одма веројатно имаат проблем со климата или треба фреон да дополнат. Нормално има разлика и дали на сонце е ставена колата на оваа жештина. Ако е внатре 50 степени нормално дека ќе треба време да се излади добро дури и топ полна да е климата.
Инаку од некористење на клима, гумичките што се на споевите на цевките и цревата на климата се сушат, стануваат крути и пуштаат фреон. Па така за да трае фреонот повеќе климата треба бар 15 мин неделно да се пушта да поработи, да се подмачкаат гумичките со фреонот и маслото што го има во самиот систем на климата. Ова важи дури и за во зима, нормално ако климата пали на ладно. Некои клими не се палат на ладно поради опасност од замзнување на делови во системот.
Последно уредено: