Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Дискусија во форумот 'Автомобилизам и мотоциклизам' започната од Струмикс, 14 мај 2006.

  1. Pane-G

    Pane-G

    Член од:
    12 мај 2009
    Мислења:
    3.713
    Допаѓања:
    1.506
    Голф 5 никако не може да се споредува со Ауди А3 иако во иста групација и ламборџини истото, но има голема разлика меѓу Ауди А3 и Голф 5 во поглед на стабилна брзина во ,,кокпитот" особено во кривини истото како и ламборџини значи голема разлика е.


    Sent from my iPhone 6S Plus using Tapatalk
     
    На martin01 му/ѝ се допаѓа ова.
  2. IBIZA SOUND

    IBIZA SOUND

    Член од:
    6 февруари 2009
    Мислења:
    10.168
    Допаѓања:
    2.629
    koga se patuva preku 800 km , podobro e avtomobilot da se izgase koga se prave pauza od 5 10 min, ili da se ostave da rabote
    ili pak se isto e
     
  3. gjoko-mkd

    gjoko-mkd

    Член од:
    8 јануари 2012
    Мислења:
    3.497
    Допаѓања:
    2.199
    половина минута до минута....ако го оставиш повеќе нема ладење во ладњаците и ќе се вклучат перките, а ако го изгасиш одма, акумулираната топлина нема каде да оди набрзина, па малку ќе се подигне температурата на моторот
     
  4. Bubache

    Bubache

    Член од:
    27 октомври 2015
    Мислења:
    138
    Допаѓања:
    32
    јас оставам да работи во место 10-на минути
     
  5. novajlija

    novajlija

    Член од:
    10 јули 2017
    Мислења:
    6
    Допаѓања:
    0
    Здраво,
    Сакам да прашам за совет, се двоумам помеѓу сеат леон 2010 1.4 tsi и хонда цивик 2007 2.2 дизел. Цените им се тука некаде, ме привлекуваат двете, повеќе леонот зошто има поминато околу 7000км додека хондата 160.000.
    Па ве прашувам за совет, од лични искуства итн...
     
  6. Torte Mobile

    Torte Mobile Модератор

    Член од:
    29 ноември 2007
    Мислења:
    6.295
    Допаѓања:
    1.444
    ТСи и заборави на плин, ако ти се исплати на бензин ок
     
  7. Black Hok

    Black Hok CRUISE

    Член од:
    11 декември 2012
    Мислења:
    1.271
    Допаѓања:
    559
    Хонда
     
    На novajlija му/ѝ се допаѓа ова.
  8. novajlija

    novajlija

    Член од:
    10 јули 2017
    Мислења:
    6
    Допаѓања:
    0
    Зошто не плин?
     
  9. Helex

    Helex

    Член од:
    14 август 2008
    Мислења:
    2.306
    Допаѓања:
    938
    Плинскиот уред е скап, плус моторот постојано троши мала количина на бензин заедно со плинот... Се на се, се исплати само на многу големи годишни километражи.
     
  10. novajlija

    novajlija

    Член од:
    10 јули 2017
    Мислења:
    6
    Допаѓања:
    0
    Од прееска фанав да читам за плински уреди тука на форумов. Видов дека Плимонт и самите тврдат дека возилото ќе троши 30% бензин и по вградувањето на плинскиот уред, а цената изнесува сигурно помеѓу 1000-1300евра...
     
  11. Pane-G

    Pane-G

    Член од:
    12 мај 2009
    Мислења:
    3.713
    Допаѓања:
    1.506
    Прашањето е за каква потреба да го користиш колата ?На пример ако возиш многу КМ годишно тогаш оди на дизел,а ако малку возиш тогаш на бензин е сега за плин да ставиш тоа зависи дали моторот е издржлив на плин бидејќи тука игра улога вентилите на пример ако вентилот е дебел е издржлив на плин ,а ако е тенок како кај фордовите нема да издржи освен со докупување додатно капалки за подмачкување на вентилите значи и тоа е трошок. Како и да е,јас би идел да барам понатаму некое кола инаку Хондата е супер ама деловите се малку достапни затоа се малку поскапи ,а Сеат според мене е како тестер на пример ако има маана на моторот и го остранува го става во Шкода и ако пак има маана го остранува и го става во ФВ се додека да станува совршен мотор на крај го става во Ауди само што нема да се вика ТСи нешто друго кое е типично за Ауди . Значи јас би бирал Шкода Октавија 2008/9 со ТДи и мирна глава.


    Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
     
  12. Франкоо

    Франкоо

    Член од:
    4 мај 2007
    Мислења:
    570
    Допаѓања:
    184
    Се заебаваш така ?
     
    На Torte Mobile му/ѝ се допаѓа ова.
  13. argenthessis

    argenthessis Highflyer

    Член од:
    9 јуни 2011
    Мислења:
    253
    Допаѓања:
    204
    Тешка работа. Знам дека од Цитроен ZX на ксара не секогаш пасуваат добоши, т.е. има разлика со абс, без абс.

    Попрво пробај од пежо 306 да најдиш добош за ксара. Од рено клио нз како би пасувало.
     
    На мкд владе му/ѝ се допаѓа ова.
  14. mandak

    mandak матапрчо

    Член од:
    26 март 2009
    Мислења:
    744
    Допаѓања:
    503
    Дечки зуе корни над 90 кога ке кренам...лагерот бил на задно тркало,ај help да не има некој ново половно како се движат цените...се работи за цитроен ц4 2006 1,6 110 кс купе....
     
  15. Black Hok

    Black Hok CRUISE

    Член од:
    11 декември 2012
    Мислења:
    1.271
    Допаѓања:
    559
    Скапи се..Мислам дека задниот е поскап од предниот лагер..Ќе ти земат сигурно 500-600 денара сами за менување..Спремај си околу 2.000 денара најмалку..
    Земи си KBS
    Можеш и SKF,али ќе го преплатиш..
     
    На mandak му/ѝ се допаѓа ова.

Сподели преку: