Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
16 јули 2014
Мислења
842
Поени од реакции
573
Утрово ми се случи една работа која ја има само во теорија. Ја запалив колата(никогаш сум немал проблеми на палење) и после неколку секунди моторот угасна. Пробувам пак да запалам...се мачи моторот. 10-20 пати....пак се мачи. Си реков смрзнала капка вода во цревото од бензинот. Верглам не бива. Гаси моторот одма. Но се слушаше шиштење од 3-4 секунди после гасењето. кога се созедов сватив дека шишти издувот од едно мало дупче на граната, а назад на ауспухот ништо не излегува. Ја извадив колата на сонце и заминав на работа. Се вратив порано околу 2,30 и повторно истото. Сватив дека кондензираната вода во ауспухот смрзнала и нема проток. Све пробав-со плинско го топлев задниот и средниот лонец, отворив дополнителна дупка со бормашина(таа на видеото)...но никако да протечи смрзнатата вода. на крај направив 3-4 дупчина по целата грана, зедов една канта со врела вода и со црево и инка турав од водата долж целата грана. за минута две мразот отпушти и истече еден тон вода од внатре. Гледам во ладњакот, вода нефали,значи све е од бензинот. Ја запалив колата и да ја продувам заминав кај еден механичар кој го ценам многу, и само ме прша -``дали тураш бензин на Лук оил``? рече дека сличен проблем имал во многу коли, и секогаш во резервоарите наоѓал многу вода. рече оди на Макпетрол со нив има помалку проблеми.

А кога го ставав новиот заден лонец, мајсторот ми препорачуваше да отворам мало дупче со бургија за да течи кондензатот. Ама ај, да не бушам нов лонец.

Малку пробемот кај мене е што немам спојки на граната-кај мене е све заварено и нема шанси од каде да истечи кондензатот.

Ова што излегува е мешавина на чад и пареа и вода од граната. на моменти имаше и експлозии

Слична работа и кај мене. Само што кај мене е дизел. Првиот пат после нова година, денес втор пат. Исто ставам нафта на Лукоил. На температура како ноќешниве во минус, насабајле никако не сака да запали, вергла но не пали. Покажува грешка како наводно е сензор на радилица ама не е, проверив и грејачите нити тие не се. Сменив и тогаш и сега филтер за гориво и на двапати е со вода внатре, и после нема гајле. Инаку само што го посипав филтерот со вруќа вода колата си запали од прва.

FORZA ROMA
FORZA SPALETI
:)
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.975
Поени од реакции
14.734
Бидејќи секогаш сум имал проблеми на стеги, а и неколкупати ставав лонци поинакви него фабричките. Проблем ми прави што првиот сопственик на колата ставил Ремус лонец , и адекватно направил отвор на спојлерот, .... па мора да импровизирам за да ја покријам дупката. Шта ќеш!!! То је то
 
Член од
1 септември 2013
Мислења
54
Поени од реакции
7
Drugari imam golf 5 2.0 imam problem so antifrizot celo vreme stavam po 1l kje pomime ned i mi izlaga znakot za. Nedostatok na antifriz[DOUBLEPOST=1453323146][/DOUBLEPOST]
Drugari imam golf 5 2.0 imam problem so antifrizot celo vreme stavam po 1l kje pomime ned i mi izlaga znakot za. Nedostatok na antifriz
Screenshot_20160120-215136.png
 
Последно уредено:

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Бидејќи секогаш сум имал проблеми на стеги, а и неколкупати ставав лонци поинакви него фабричките. Проблем ми прави што првиот сопственик на колата ставил Ремус лонец , и адекватно направил отвор на спојлерот, .... па мора да импровизирам за да ја покријам дупката. Шта ќеш!!! То је то
E да...
заради тоа, т.е нестручни мајстори кои заварувале и што треба и што не треба и каде треба и каде не треба, да не зборам за хоум-мејд лонци кои врска немаа со врската, и специјалитетот на куќата наддавани цеви со различен пречник, морав да купувам оригинал издув комплет од грана до крај и плус сет за монтажа (стеги, паста, гумени носачи и дихтунг на грана кон цевка).
И, да биде заебанцијата уште поголема, стручњаците при овие дејствија, носачите од колата ги прилагодувале према издувот, така да при монтажата мораше да виеме, чукаме и сл. за да носачите дојдат во некоја правилна оригинална состојба.
И, после монтажата, мораше да се направат пак некои корекции, бидејќи оригиналот закачуваше на каросеријата на две-три места.
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.098
Поени од реакции
1.885
Бидејќи секогаш сум имал проблеми на стеги, а и неколкупати ставав лонци поинакви него фабричките. Проблем ми прави што првиот сопственик на колата ставил Ремус лонец , и адекватно направил отвор на спојлерот, .... па мора да импровизирам за да ја покријам дупката. Шта ќеш!!! То је то
Што возиш ако не е тајна?
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.975
Поени од реакции
14.734
Што возиш ако не е тајна?
Citroen Ax 1.1. Го чувам 13 години и го одржувам повеќе од потребното, и затоа не ми се менува. За подолг пат земам друга кола од дедото( по жената)
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Citroen Ax 1.1. Го чувам 13 години и го одржувам повеќе од потребното, и затоа не ми се менува. За подолг пат земам друга кола од дедото( по жената)
Toa e кога во колата си вложил многукратно повеќе од нејзината вредност :)
Ама не си единствен :)
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
Drugari imam golf 5 2.0 imam problem so antifrizot celo vreme stavam po 1l kje pomime ned i mi izlaga znakot za. Nedostatok na antifriz[DOUBLEPOST=1453323146][/DOUBLEPOST]Прегледај го приврзокот 137220
Види да не ти капе од некаде.Како прво стави си еден картон под колата,секаде околу моторниот простор да опфати,и остави ја така,нека излади,па кога ќе ја запалиш сабајле ќе видиш дали ти капе од некаде.Треба да удриш еден добар детален преглед околу ладилникот,околу цревата,и казанчето за вода,термостатот,и да провериш доле кај совозачкото седиште под гумената патосница да не е водено..Ако таму е водено,значи ти заминало радијаторчето за топол воздух во кабината внатре..Или најскапата опција,ти е да си ја прегреал колата,или да ти има смешано масло и вода..Кога ќе провериш масло на сабајле,шипката мора да биде ќутук црна,не смее да има друга боја,ни белузлава,ни бела,ни како сперма..Чисто црна шипка.[DOUBLEPOST=1453328336][/DOUBLEPOST]
Слична работа и кај мене. Само што кај мене е дизел. Првиот пат после нова година, денес втор пат. Исто ставам нафта на Лукоил. На температура како ноќешниве во минус, насабајле никако не сака да запали, вергла но не пали. Покажува грешка како наводно е сензор на радилица ама не е, проверив и грејачите нити тие не се. Сменив и тогаш и сега филтер за гориво и на двапати е со вода внатре, и после нема гајле. Инаку само што го посипав филтерот со вруќа вода колата си запали од прва.

FORZA ROMA
FORZA SPALETI
:)
А зошто не си ставаш од Макпетрол?Што те кошта?Имаш ли гаража?[DOUBLEPOST=1453328413][/DOUBLEPOST]
Утрово ми се случи една работа која ја има само во теорија. Ја запалив колата(никогаш сум немал проблеми на палење) и после неколку секунди моторот угасна. Пробувам пак да запалам...се мачи моторот. 10-20 пати....пак се мачи. Си реков смрзнала капка вода во цревото од бензинот. Верглам не бива. Гаси моторот одма. Но се слушаше шиштење од 3-4 секунди после гасењето. кога се созедов сватив дека шишти издувот од едно мало дупче на граната, а назад на ауспухот ништо не излегува. Ја извадив колата на сонце и заминав на работа. Се вратив порано околу 2,30 и повторно истото. Сватив дека кондензираната вода во ауспухот смрзнала и нема проток. Све пробав-со плинско го топлев задниот и средниот лонец, отворив дополнителна дупка со бормашина(таа на видеото)...но никако да протечи смрзнатата вода. на крај направив 3-4 дупчина по целата грана, зедов една канта со врела вода и со црево и инка турав од водата долж целата грана. за минута две мразот отпушти и истече еден тон вода од внатре. Гледам во ладњакот, вода нефали,значи све е од бензинот. Ја запалив колата и да ја продувам заминав кај еден механичар кој го ценам многу, и само ме прша -``дали тураш бензин на Лук оил``? рече дека сличен проблем имал во многу коли, и секогаш во резервоарите наоѓал многу вода. рече оди на Макпетрол со нив има помалку проблеми.

А кога го ставав новиот заден лонец, мајсторот ми препорачуваше да отворам мало дупче со бургија за да течи кондензатот. Ама ај, да не бушам нов лонец.

Малку пробемот кај мене е што немам спојки на граната-кај мене е све заварено и нема шанси од каде да истечи кондензатот.

Ова што излегува е мешавина на чад и пареа и вода од граната. на моменти имаше и експлозии

А колата надвор ли ти стои,или имаш гаража?Оти чудна работа бензинот да замрзне,ај нафтата е кога е ладно времето станува како мед густа,ама бензинот..
 
Последно уредено:
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.975
Поени од реакции
14.734
Toa e кога во колата си вложил многукратно повеќе од нејзината вредност :)
Ама не си единствен :)
Не, не вложувам многу пари. Едноставно све навреме правам и немам проблеми, особено финансиски. Споните и јабучиците прво ги бушам, па им ставам мазалици и ги подмачкувам на неколку месеци. Така траат неколкукратно повеќе. Шасијата е од перфектен лим и не рѓосува, а оштетените места од камчина редовно ги санирам со боја. Ја чистам редовно, пред летните денови ја полирам и секогаш убаво изгледа. На 4- 5 години менувам гуртни и задни клипчина, а редовно го испуштам глицеринот на крајот од клештата( случајно да не има воздух). Пожелно е на неколку години промена на глицеринот, бидејќи е хидродкопна течност. Примената влага ги оштетува деловите
 
Член од
16 јули 2014
Мислења
842
Поени од реакции
573
А зошто не си ставаш од Макпетрол?Што те кошта?Имаш ли гаража?


Nemam garaza, posleden pat koga staviv nafta staviv i 5 litra benzin za da ne zgusnuva parafinot sto go ima vo sekoja nafta. Na Mekpetrol ne stavav bidejki kradat na eden rezervar duri 5 litra. Prekinav letovo kaj niv da stavam ama kje se vratam izgleda. Kje vidime sabajle pak :(

FORZA ROMA
FORZA SPALETI
:)
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
А зошто не си ставаш од Макпетрол?Што те кошта?Имаш ли гаража?


Nemam garaza, posleden pat koga staviv nafta staviv i 5 litra benzin za da ne zgusnuva parafinot sto go ima vo sekoja nafta. Na Mekpetrol ne stavav bidejki kradat na eden rezervar duri 5 litra. Prekinav letovo kaj niv da stavam ama kje se vratam izgleda. Kje vidime sabajle pak :(

FORZA ROMA
FORZA SPALETI
:)
Што кола имаш?На полн резервоар се става литро-две бензин,5 литра некако многу ми делува..Ако имаш дизел со понова технологија поарно купи си некој специјален адитив да не ти замрзнува нафтата,а не бензин да лупаш..Новите мотори како DCI,JTD,CDI многу не трпат бензини поради тоа што се комон раил..Иначе ме интерсира како примети дека крадат нафта?Јас нонстоп од таму ставам,и не сум приметил кражба.
 
Член од
16 јули 2014
Мислења
842
Поени од реакции
573
Што кола имаш?На полн резервоар се става литро-две бензин,5 литра некако многу ми делува..Ако имаш дизел со понова технологија поарно купи си некој специјален адитив да не ти замрзнува нафтата,а не бензин да лупаш..Новите мотори како DCI,JTD,CDI многу не трпат бензини поради тоа што се комон раил..Иначе ме интерсира како примети дека крадат нафта?Јас нонстоп од таму ставам,и не сум приметил кражба.
Audi A4 1.9 tdi 130ks
Jas rabotam so nafta, ama radi nasive od ujp koi si gi tolkuvaat zakonite kako na niv im tekne prekinav da si kupuvam nafta za mene i si plakjam na benziska. Inaku od iskustvo povekje od 15 god. znam deka benzinot ne im smeta na obicnite i tdi motorite. Mozes da ides do 10% od vkupno sto ti sobira. Od licno iskustvo koga rabotev vo Makpetrol i koga si zimav orginalni aditivi bese lesno, ama koga izlegov od tamu znam deka gi mesaat so sredstva i toa sto go prodavaat e razredeno i toa do tolku sto napisanoto ne drzi voda.

Sega za Makpetrol primetiv posto po kniga pisuva deka sobira 60-62 litra rezervarot, a jas sum si go polnel do 68 max. Letovo na 4 benziski staviv na Makpetrol i na site mi napolnija po 72-73 litra. Toa e premnogu, podnesov ednaska prigovor vo vnatresna kontrola no znaejki gi rabotite od prva raka ne ocekuvav resenie niti dobiv. Samo odgovor, tuzi privatno. Od togas stavam na Lukoil i tamu isto mi ja polnat 67-68 litri i nemav problem do posle nova godina i denes. Kje vidam sabajle kako kje bide pa kje znam sto ponataka.

FORZA ROMA
FORZA SPALETI
:)
 
Член од
16 јули 2014
Мислења
842
Поени од реакции
573
P.S. Nesakase da se dopolni na stariot post.
Eve sabajlevo isto, prvo palenje i zavergla za palenje i tolku potoa samo verglase. Kratko ama prekinav, i so dve flasi topla vida na filterot i palenje od prva. da dotrosam denovive i kje stavam na Makpetrol da vidam.

FORZA ROMA
FORZA SPALETI
:)
 
Член од
5 септември 2009
Мислења
3.528
Поени од реакции
619
P.S. Nesakase da se dopolni na stariot post.
Eve sabajlevo isto, prvo palenje i zavergla za palenje i tolku potoa samo verglase. Kratko ama prekinav, i so dve flasi topla vida na filterot i palenje od prva. da dotrosam denovive i kje stavam na Makpetrol da vidam.

FORZA ROMA
FORZA SPALETI
:)
Нема врска јас ставам на Лукоил по цел ноќ седи надвор и на сабајле пали на прва дан имаш ти нешто друг проблем?
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Drugari imam golf 5 2.0 imam problem so antifrizot celo vreme stavam po 1l kje pomime ned i mi izlaga znakot za. Nedostatok na antifriz[DOUBLEPOST=1453323146][/DOUBLEPOST]Прегледај го приврзокот 137220
2.0tdi ili benzin? Ako e tdi ova e prv znak na puknata glava, prvite serii na 2.0tdi na site im ispukaa glavite skart neviden. Ako e uvezen od bugarija sansite da e so puknata i reparirana glava se barem 50%. Bugarite gi ispokupuvaa za eftini pari so puknati glavi i potoa gi popravaa to est repariraa glavite vo bugarija, so znak prasanje kolku ke drzi glavata po repariranjeto. Ako e benzin ova napisanovo ne vazi.[DOUBLEPOST=1453364840][/DOUBLEPOST]
Утрово ми се случи една работа која ја има само во теорија. Ја запалив колата(никогаш сум немал проблеми на палење) и после неколку секунди моторот угасна. Пробувам пак да запалам...се мачи моторот. 10-20 пати....пак се мачи. Си реков смрзнала капка вода во цревото од бензинот. Верглам не бива. Гаси моторот одма. Но се слушаше шиштење од 3-4 секунди после гасењето. кога се созедов сватив дека шишти издувот од едно мало дупче на граната, а назад на ауспухот ништо не излегува. Ја извадив колата на сонце и заминав на работа. Се вратив порано околу 2,30 и повторно истото. Сватив дека кондензираната вода во ауспухот смрзнала и нема проток. Све пробав-со плинско го топлев задниот и средниот лонец, отворив дополнителна дупка со бормашина(таа на видеото)...но никако да протечи смрзнатата вода. на крај направив 3-4 дупчина по целата грана, зедов една канта со врела вода и со црево и инка турав од водата долж целата грана. за минута две мразот отпушти и истече еден тон вода од внатре. Гледам во ладњакот, вода нефали,значи све е од бензинот. Ја запалив колата и да ја продувам заминав кај еден механичар кој го ценам многу, и само ме прша -``дали тураш бензин на Лук оил``? рече дека сличен проблем имал во многу коли, и секогаш во резервоарите наоѓал многу вода. рече оди на Макпетрол со нив има помалку проблеми.

А кога го ставав новиот заден лонец, мајсторот ми препорачуваше да отворам мало дупче со бургија за да течи кондензатот. Ама ај, да не бушам нов лонец.

Малку пробемот кај мене е што немам спојки на граната-кај мене е све заварено и нема шанси од каде да истечи кондензатот.

Ова што излегува е мешавина на чад и пареа и вода од граната. на моменти имаше и експлозии

Ne moze da zamrzne cel auspuh, zamrznuva samo dolniot del od lonecot, sto znaci nema sansa od toa da se zapusi. Moze da se raspadne katalizator, da se usipa od vnatre sredniot ili zadniot lonec (ovoj pocesto) posebno ako se dupli so izolacija od staklena vuna megu plehovite. Staklenata vuna e obicno taa so moze da napravi problem. Samiot led tesko, edino ako e kolata parkirana u rikverc na ugornica pa celiot kondenz da se sobere na edno mesto nazad prema pocetokot na auspuhot vo nekoe koleno inaku nema sansa.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom