Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

^^GoRiLLaZ^^

Happiness...?
Член од
25 јануари 2007
Мислења
5.735
Поени од реакции
7.983
Тој неможе до толку,ама турбината и те како може да игра улога во потрошувачката на масло..Мојата трошеше литар масло на 150 км,секако,пиксните на турбината отидени,осовината луфта ненормална имаше..Не течеше од никаде,колата палеше,влечеше исто,али димеше сино како ќумбе..Колку ти троши?И што возило имаш?
SEAT, па на 6.000 km има потрешено околу 1.8 литра. Ама гледам дека одма под тој вентил има капки од уље, па затоа помислив од тама да не испушта.
 
Член од
8 мај 2013
Мислења
11.148
Поени од реакции
35.693
SEAT, па на 6.000 km има потрешено околу 1.8 литра. Ама гледам дека одма под тој вентил има капки од уље, па затоа помислив од тама да не испушта.
Троши таму масло од турбината. И кај мене исто под тој вентилот гледам теаги од уље. Иако чудно од кога сменив масло при редовен сервис поминав 1,600 километри до сега а при проверка немам приметено дека воопшто има потрошено...
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
SEAT, па на 6.000 km има потрешено околу 1.8 литра. Ама гледам дека одма под тој вентил има капки од уље, па затоа помислив од тама да не испушта.
Какво масло имаш ставено?Дими ли сино?Таа потрошувачка не е мала,ама не е ни многу за загрижување,механичарот вика и до литар масло на 5000 км за турбашите било во граници на нормала..Треба да видиш,дали цревото од турбината е маслосано,ако се разбираш да видиш дали твојата кола има интеркулер,тој не смее да биде преполн со масло,да го извадиш цревото што влегува во интеркулерот и ќе видиш,ако истече масло,значи турбината го јаде маслото..
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Здраво до сите, нов член сум на форумов и имам едно прашање , сега полагам за возачка и за 2-3 месеци би требало веке да ја имам , па во план сум да купам автомобил веднаш по земањето на возачката , за прв автомобил сум избрал да биде Ауди А3 2003-2004 2.0TDI па ако некој имал искуство со овој модел да сподели , недостатоци, добри страни , проблеми, потрошња на гориво итн.. фала однапред :)
Ubava kola, ama so ogled na godinite skapa... Problematicen motor... Ako si za takvo baraj samo 1.9... Inaku imas dosta ponovi vozila za taa cena isto taka dobri... Moja preporaka baraj sto ponovo...

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
 
Член од
8 мај 2013
Мислења
11.148
Поени од реакции
35.693
Какво масло имаш ставено?Дими ли сино?Таа потрошувачка не е мала,ама не е ни многу за загрижување,механичарот вика и до литар масло на 5000 км за турбашите било во граници на нормала..Треба да видиш,дали цревото од турбината е маслосано,ако се разбираш да видиш дали твојата кола има интеркулер,тој не смее да биде преполн со масло,да го извадиш цревото што влегува во интеркулерот и ќе видиш,ако истече масло,значи турбината го јаде маслото..
Кај мене под вентилот е маслосано плус и малку има траги од масло на тоа големото црно црево на сликата на местото кај што влага во вентилот.
Али до сега после 1,600 км од промена а масло гледам дека не е потрошено масло.
Исто, немам приметено дека дими сино или црно, тестирано на паркинг и при јако стискање на гас.

Има причина да грижа?
 
Член од
16 јули 2014
Мислења
842
Поени од реакции
573
SEAT, па на 6.000 km има потрешено околу 1.8 литра. Ама гледам дека одма под тој вентил има капки од уље, па затоа помислив од тама да не испушта.
Троши таму масло од турбината. И кај мене исто под тој вентилот гледам теаги од уље. Иако чудно од кога сменив масло при редовен сервис поминав 1,600 километри до сега а при проверка немам приметено дека воопшто има потрошено...
Исто така потрошњата на уље од турбината многу ти зависи од тоа колку тешка нога имаш. Што повеќе ја стискаш и возиш брзо односно нагло забрзаваш тоа повеќе ќе ти троши

FORZA ROMA
FORZA SPALETI
:)
 

^^GoRiLLaZ^^

Happiness...?
Член од
25 јануари 2007
Мислења
5.735
Поени од реакции
7.983
Какво масло имаш ставено?Дими ли сино?Таа потрошувачка не е мала,ама не е ни многу за загрижување,механичарот вика и до литар масло на 5000 км за турбашите било во граници на нормала..Треба да видиш,дали цревото од турбината е маслосано,ако се разбираш да видиш дали твојата кола има интеркулер,тој не смее да биде преполн со масло,да го извадиш цревото што влегува во интеркулерот и ќе видиш,ако истече масло,значи турбината го јаде маслото..
Turboral масло, гледам доста се разбираш и доста ми имаш помогнето овде за SEAT-ов. Во ред е ова масло?

 
Член од
20 октомври 2013
Мислења
1.096
Поени од реакции
509
Од пред две недели некаде кога ќе ја запалам колата првпат насабајле (и чекам да се загрее, стојам во место) стои моторот на 1000 вртежи 5-6 секунди и ќе изгаси. Кога ќе ја запалам вторпат си работи после тоа без проблем. Патем и првиот пат си пали без проблем, од прва, само по 5-6 секудни гасне. После во текот на денот си работи нормално, не гаси, ова само кога првпат во денот ја палам. Пали на бензин, а ја возам на плин.

Сакам да верувам дека е нешто поврзано со студеното време, ама и претходниве 3-4 дена кога не беше толку ладно исто се дешаваше. Имате идеја што може да е?
Вози ја на бензин некој 100км, најверојатно е изместена бензинската мапа.

Sent from my Note 3 [SM-N9005] using Tapatalk
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Од пред две недели некаде кога ќе ја запалам колата првпат насабајле (и чекам да се загрее, стојам во место) стои моторот на 1000 вртежи 5-6 секунди и ќе изгаси. Кога ќе ја запалам вторпат си работи после тоа без проблем. Патем и првиот пат си пали без проблем, од прва, само по 5-6 секудни гасне. После во текот на денот си работи нормално, не гаси, ова само кога првпат во денот ја палам. Пали на бензин, а ја возам на плин.

Сакам да верувам дека е нешто поврзано со студеното време, ама и претходниве 3-4 дена кога не беше толку ладно исто се дешаваше. Имате идеја што може да е?
Некаде системот ти пропушта воздух па горивото се враќа во резервар
 
Член од
8 мај 2013
Мислења
11.148
Поени од реакции
35.693
Здраво станува збор за југо, кога го палим пали добро прима гас се е ок. но кога кренувам губи на снага и почнува јако да сецка и да гуши односно да не го прима гасот, го сменив карбураторот и исто. Ве молам за помош. Поз....
Го загреваш една две минути во место после палење?
 
Член од
5 август 2011
Мислења
100
Поени од реакции
2
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.906
Поени од реакции
14.598
Многу пати така знае да прави од палецот под разводната капа. Смени го, ефтин е, а ионака одвреме на време е добро да се смени заедно со разводната капа, бидејќи малку да пропуштаат струја по нечистотијата и микроскопските пукнатини, иоанака ќе ти ги потрошат парите за бензин.

Свеќиците колку км имаат? Види и штом ја вадиш капата на разводникот, дали има луфта на осовината од разовдникот. Ако има луфта, тоа произведува сецкање на додавање на туража, а при рамномерно работење-не. Истото се случува ако е оштетен запчаникот на крајот од разводникот. Се вади разводникот, и со шпицангли се подига мал запчаник, околу 3 см во пречник
 

Jax Rebel

Navajo Rider
Член од
6 јули 2008
Мислења
5.253
Поени од реакции
2.237
Вози ја на бензин некој 100км, најверојатно е изместена бензинската мапа.

Sent from my Note 3 [SM-N9005] using Tapatalk
Можно е да е ова, одамна го немам издувано на бензин. Ќе го возам неделава така да видам дали ќе се оправи.

Некаде системот ти пропушта воздух па горивото се враќа во резервар
Ова едино од цревото за висок притисток од летва до пумпа што оди ако е. Тоа знам дека пушта некаде, ми беше истекло хидрауличното уље пред 2 недели, прашав тука на форумов кај да го направам, бев и кај Лашко хидраулика договорив ама се фатив во обврски и не го средив. Гледам еве 2 недели нема течено уље, се запишило вајда, ама ќе го сменам кај и да е неделава.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom