Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Не може тоа со колите од бугарија умре тоа време


Може, законот остана само како предлог мислам... Пошто имам доста другари, пријатели и познаници со бугарски коли... Кумот мој има бугарска кола и ја вози преку цела година... После едно пријателче он и неговите заедно имаат 3 коли сите не бугарски табли и се возат низ цела година, а и моторот му е на бугарски табли...[DOUBLEPOST=1438985829][/DOUBLEPOST]
Ima lepak 1200 denari e plus ima edno sredstvo za cistenje[DOUBLEPOST=1438947694][/DOUBLEPOST]
Само човек што не знае мамтематика купува дизлел зашто слушнал од друг што не знаае математика дека е поевтино со нафта.[DOUBLEPOST=1438947766][/DOUBLEPOST]
Може ако е повратник[DOUBLEPOST=1438948242][/DOUBLEPOST]
Не треси глупости жити се зашто двајца Македонци со бугарски коли одат во Бугарија,ги префрлаат колите од еден на друг и така ќеруваат нови 6 месеци.

Па искрено тука некаде излегува... Освен ако не споредуваме некој дизел од 3000+ цц со бензин на плин од 1200-1400 цц... Најкористените дизели ( 1.7 , 1.9, 2.0 ) споредено со најкористените бензинци ( 1.2 - 1.8 ) и пресметано во пари трошат скоро па исто... Разликата е според мене мала, односно 50-100 денари на 100 км мене не ми значат ништо... Ако веќе возиш бензинец кој има потенцијал, биди џек до крај и вози го на бензин да го осетиш потенцијалот... Ако не, не го мачи со плин... Јас не гледам логика да земеш некој 2.0 ( или поголем ) турбо бензинец со 200кс и да го ставиш на плин... На плин според мене се знае, идат мали и градски коли од 1000-1200 па ајде и 1400 цц, кои се полесни од 1 тон... Се над тоа е без врска...[/quote]
 
Последно уредено:

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Може, законот остана само како предлог мислам... Пошто имам доста другари, пријатели и познаници со бугарски коли... Кумот мој има бугарска кола и ја вози преку цела година... После едно пријателче он и неговите заедно имаат 3 коли сите не бугарски табли и се возат низ цела година, а и моторот му е на бугарски табли...[DOUBLEPOST=1438985829][/DOUBLEPOST]


Па искрено тука некаде излегува... Освен ако не споредуваме некој дизел од 3000+ цц со бензин на плин од 1200-1400 цц... Најкористените дизели ( 1.7 , 1.9, 2.0 ) споредено со најкористените бензинци ( 1.2 - 1.8 ) и пресметано во пари трошат скоро па исто... Разликата е според мене мала, односно 50-100 денари на 100 км мене не ми значат ништо... Ако веќе возиш бензинец кој има потенцијал, биди џек до крај и вози го на бензин да го осетиш потенцијалот... Ако не, не го мачи со плин... Јас не гледам логика да земеш некој 2.0 ( или поголем ) турбо бензинец со 200кс и да го ставиш на плин... На плин според мене се знае, идат мали и градски коли од 1000-1200 па ајде и 1400 цц, кои се полесни од 1 тон... Се над тоа е без врска...
[/quote]
Кога би имал некој 1.0,1.2,1.4 или 1.6 бензинец не помислувам на плин да го правам
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Кога би имал некој 1.0,1.2,1.4 или 1.6 бензинец не помислувам на плин да го правам[/quote]




Според мене само тие мотори и се исплати да се стават на плин... Мал градски дејли драјвер, кој го возиш претежно сам или со уште еден сопатник... Малку троши бензин, малку ке троши и плин... Како што реков - зашто ми е некој потентен 2 или повеќе литраш, ако идам на опција економичност... А за пат, товарен со луѓе и багаж дизелот си е неприкосновен... Ме сфаќаш ???
 

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
309
Кога би имал некој 1.0,1.2,1.4 или 1.6 бензинец не помислувам на плин да го правам



Според мене само тие мотори и се исплати да се стават на плин... Мал градски дејли драјвер, кој го возиш претежно сам или со уште еден сопатник... Малку троши бензин, малку ке троши и плин... Како што реков - зашто ми е некој потентен 2 или повеќе литраш, ако идам на опција економичност... А за пат, товарен со луѓе и багаж дизелот си е неприкосновен... Ме сфаќаш ???[/quote]
Дизел е се знае за фамилијарна кола. И добар дизел над 2.0 мотор.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.342
Плин се знае - само ако се поминува сериозна километража на годишно ниво!
Во спротивно, тоа е само неисплатлива инвестиција.
 

.Sky.

Заменик министер без титула
Член од
15 февруари 2013
Мислења
6.857
Поени од реакции
7.241
За тие што викаат дека форд мондео е лош..

Моделот кој е искористен како тест примерок за оваа статија, бил купен на старо со прилично големакилометража,но првиот впечаток е дека тоа не претставува сериозна пречка за неговата натамошна употреба. Напротив, овој 7 години стармодел соизминати речиси 200.000 km е цврст и сочуван автомобил, без знаци за некаква разлабавеност, ситесистеми работат правилно, а потрошувачката на големиот 2,2-литарски дизел мотор со 150 КС (што на овие простори се среќава многу ретко), во просек изнесува околу6 литри. Одличната состојба на возилото се должи на редовното одржување, 6-брзинскиот менувач и возењето претежно на отворен пат.



Според статистиките на германскиот ADAC,Mondeoможе да се пофали со помалброј на сервисниинтервенции во однос на просекот во неговата класа. За потешките дизел модели карактеристично е брзото абење на предната суспензија и сопирачките, додека пак кај бензинците проблем знае да направиелектрониката, но горе-долу тоа се главните грижи за сопствениците на вакви автомобили. Моторите имаатдобри перформанси, умеренапотрошувачкаи не се склони кон брзо трошење на маслото (особено оние по редизајнот), па од тојаспект не би требало да има причина за загриженост. Проблемите кои би можеле да се јават во однос на турбо полначот кај дизел моделите повеќе се резултат на грубо и често возење низ градските улициотколку знак за некаковнедостаток при конструкцијата.

Освен тоа што импресионира со големината напатничкиот и багажниот простор, Mondeo е и многу цврсто изработен. Покревки се пластичните површини подложни на ситни гребаници и оштетувања. Чувството на удобност пред се’произлегува од големата просторност, а малку поцврстата суспензија е добра и на нашите патишта, иако тоа не е најсилната страна на Mondeo.



Управувањето и прецизноста во возењетокајвторатата генерација на Mondeo (воведена во 2000-тата и редизајнирана во 2003-та година) се меѓу најдобрите во средната класа, па затоа не зачудува фактот што платформата и поголем дел од системите ги има преземено и Jaguar за конструкција на моделот X-Type. Во понудата е вклучен и голем караван, а на нашиот пазар најдостапни се 2,0-литарскиот„дизелаш“ (130 КС) и 1,8 и 2,0-литарскитебензинци (115 и 145 КС). Овој вид на половни автомобили може да се најдат и по цена од околу 4.000 евра.
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Рака на срце фордовите имаат убави дизајни,но квалитетот не е баш на ниво како пасати или Ауди А4 за (мондео мислам) а цената е неприфатлива и само будала да си купи мондеово кога брзо паѓаат цената за разлика од пасати или од Ауди А4 .
А најмногу ме нервира кога ќе смениш резервно тркало и кога ќе видете дека е различна од стандардите наместо шраф туку мутер е LoL


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Член од
10 јуни 2013
Мислења
43
Поени од реакции
39
Слушнав дека моторот на голф 4 1.4 бил срање, дали е точно или не?
И зошто?
Ако се разбира некој да ми каже
 
Член од
10 јуни 2013
Мислења
43
Поени од реакции
39
Не се прави многу паметен убаво прашав
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Trosat ulje mnogu,slab motor a mnogu tromav,i benzin trosat mnogu, ispod 8-9 litra ne se niz grad
Извини друже јас не знам во кој век живееш дали моторот е во времето со курбла или не ,но знам дека голфот не сум слушнал ниту ми кажувале дека му троши масло кое нема шанси ;)
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
Извини друже јас не знам во кој век живееш дали моторот е во времето со курбла или не ,но знам дека голфот не сум слушнал ниту ми кажувале дека му троши масло кое нема шанси ;)
Otvori na internet, procepkaj vidi, prasaj nekoj gazda na golf so toj motor I Ke ti stane jasno.Ne ripaj odma kako bolno pile
 

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
309
Извини друже јас не знам во кој век живееш дали моторот е во времето со курбла или не ,но знам дека голфот не сум слушнал ниту ми кажувале дека му троши масло кое нема шанси ;)
Трошат масло зашто се форсираат. Тешка каросерија мал мотор.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom