- Член од
- 12 јули 2011
- Мислења
- 854
- Поени од реакции
- 405
Не може тоа со колите од бугарија умре тоа време
Може, законот остана само како предлог мислам... Пошто имам доста другари, пријатели и познаници со бугарски коли... Кумот мој има бугарска кола и ја вози преку цела година... После едно пријателче он и неговите заедно имаат 3 коли сите не бугарски табли и се возат низ цела година, а и моторот му е на бугарски табли...[DOUBLEPOST=1438985829][/DOUBLEPOST]
Ima lepak 1200 denari e plus ima edno sredstvo za cistenje[DOUBLEPOST=1438947694][/DOUBLEPOST]
Само човек што не знае мамтематика купува дизлел зашто слушнал од друг што не знаае математика дека е поевтино со нафта.[DOUBLEPOST=1438947766][/DOUBLEPOST]
Може ако е повратник[DOUBLEPOST=1438948242][/DOUBLEPOST]
Не треси глупости жити се зашто двајца Македонци со бугарски коли одат во Бугарија,ги префрлаат колите од еден на друг и така ќеруваат нови 6 месеци.
Па искрено тука некаде излегува... Освен ако не споредуваме некој дизел од 3000+ цц со бензин на плин од 1200-1400 цц... Најкористените дизели ( 1.7 , 1.9, 2.0 ) споредено со најкористените бензинци ( 1.2 - 1.8 ) и пресметано во пари трошат скоро па исто... Разликата е според мене мала, односно 50-100 денари на 100 км мене не ми значат ништо... Ако веќе возиш бензинец кој има потенцијал, биди џек до крај и вози го на бензин да го осетиш потенцијалот... Ако не, не го мачи со плин... Јас не гледам логика да земеш некој 2.0 ( или поголем ) турбо бензинец со 200кс и да го ставиш на плин... На плин според мене се знае, идат мали и градски коли од 1000-1200 па ајде и 1400 цц, кои се полесни од 1 тон... Се над тоа е без врска...[/quote]
Последно уредено: