Совети околу мотоцикли

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
4.539
Поени од реакции
7.214
Возев околу 90 км/ч, и наеднаш слушнав чуден звук, како да се искршија метални делови под моторот. Застанав, моторот работеше, ама излезен од брзина. Го изгаснав, станав и гледам дека ланецот ми излегол. Се јавив кај механичарот, ми рече дека не е ништо страшно ни чудно, само да го качам на камион и да го донесам кај него, за да го отвори ланецот и да го стави назад.

Бидејќи бев 20 км далеку на автопат, седнав, тегни влечи и една финта (научена на стар бе-ем-икс точак) го ставив долниот дел на звездата до половина, го држев нагоре и пуштив нанапред целиот мотор и синџирот се врати како што беше. Се вратив назад без никакви проблеми и утре го посетувам механичарот.

Некој да ми даде совет зошто ми се случи ова, преширок синџир треба да го кратам или?
 
Член од
29 јануари 2005
Мислења
313
Поени од реакции
3
Најверојатно е дека ланецот е истегнат доколку се работи за постар мотор.Препорачливо е на одредено време да се менуваат звездите и ланецот кај секој поголем мотор,токму ради ваквите случки.
 

асфалт

UNCENSORED
Член од
8 август 2005
Мислења
804
Поени од реакции
23
возев томовче арно ама последно заборавив да му ставам масло, да направам мешавина со бензинот, и одеднаш изгасна, и се укочи ногалката за палење... ќеда е зарибан... е сеа од прилика колку би коштало поправка? ај некој со слично искуство...
 

iLe

Prototype
Член од
27 јануари 2007
Мислења
1.399
Поени од реакции
29
Возев на подалечна релација од градот со еден другар со 50 ц скутер и на сред пат се скина каишот моторот пали ама даваш гас не оде колку пари коште еден каиш?
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Еве јас што би ти рекол. И мене така ми се дешаваше неколку пати, дури и ланецот се имаше кинето. Според мене ланецот може да падне само доколку е многу лабав. Пишува во проспект колку треба да се затегни (на мојот пишуваше од 10-12мм да има од нагоре надолу). Значи не е ништо страшно, само провери го колку е затегнат. Ако го возиш пак така можно е повторно да испадне.

А ѕвездата и ланецот се потрошен матерјал. Ако е ланецот истегнат треба да се замени, во спротивно почнува и оштетување на ѕвездата.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Ајде и за тебе.... Вака. Колку е возена машината без масло? Ако не е многу, може ке биди во некаква возна состојба (ке оди помалку) само со отварање и подмачкување на деловите и пак затварање со старите (некако не е препорачливо). Ако е оштетен цилиндатрот (што е многу вероватно) ке ти треба нов клип, и бушење на цилиндарот. Се на се би те коштало некои 1500-2000 денари максимум. Ова второто ти го препорачувам бидејки добиваш нова машинерија. Значи еднаш треба да го растуриш, да го проценат колку е оштетен, каков клип да ставиш. (сметај ако е премногу оштетен ке треба или хилзна или нов цилиндар што е додатен трошок). Па сега понатаму е твое... Ако нешто заборавив... прашувај!
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
знам дека не ја погодив темава, ама сепак сигурно има некој со искуство како моево..
возев томофче, ама заборавив да му ставам масло во бензинот, и одеднаш изгасна и после не можев да го запалам со таа ногалката бидејќи се укочи... е сеа знам дека е зарибан, но ме интересира колку од прилика ќе кошта да се поправи? дајте некој совет за поефтини делови.. фала однапред..
-Ако имаш к`смет, ќе поминеш „само“ со менување клип, цилиндар и карики. Распрашај се на авто-пазар колку ќе кошта или во некоја од продавниците што држат делови за Томос. Не би требало да фати пшовеќе од 100-тина евра за делови според моја проценка.
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
4.539
Поени од реакции
7.214
Пак за ланецов...

Бидејќи е целиот премногу измастен, гнасен и што друго не, како би било добро да го исчистам па да го подмачкам пак?
 

Мистичен

Човек
Член од
23 јануари 2005
Мислења
13.578
Поени од реакции
1.097
Потребен ми е совет и на мене. Ако кумплугот е пропаднат, фали глицерин или има влезено воздух? Чаре?
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
4.539
Поени од реакции
7.214
Чекај, не те разбирам. Кумплугот кога го притискаш едноставно не се враќа назад ниту оди накај тебе, така?
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
4.539
Поени од реакции
7.214
Не верувам дека има нешто врска со глицеринот или воздух. Рачката од кумплугот е поврзана со ламелата со сајла, провери ја нејзе.

А кога тргнуваш, има разлика?
 

Мистичен

Човек
Член од
23 јануари 2005
Мислења
13.578
Поени од реакции
1.097
Па мислам дека нема сајла, хидраулика е, али да не лупетам, нека каже некој поискусен.
Не успеав да го запалам, акомулаторот му беше празен пошто не е запален цела година. Го зедов акумулаторот вечерва да го наполнам.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Потребен ми е совет и на мене. Ако кумплугот е пропаднат, фали глицерин или има влезено воздух? Чаре?
Вака... Глицерин дали фали се гледа на едно како џамче на резервоарчето. Има и обележано min ниво под кое не смее да падне течноста.
Провери дали фали глицерин т.е. дали резервоарчето е комплетно празно. Ако има малку глицерин нема примено водух. Само дотури глицерин и терај.
Ако резервоарчето е суво барут... Наполни го со глицерин и гледај дали ке излезат “меурчиња“ т.е. навлегува глицеринот по цевките и го истиснува воздухот. Барај ја цевката или цревото од горе каде влегува во машината. Таму некаде треба да има штраф кој е пробушен во внатрешноста т.е. служи за да се пушта воздухот (ако е понов моторот најчесто е покриен со гумичка за да не му влегува ѓубре во каналите). Само отвори го и чекај да протече глицерин. Кога ке протече стегни го и толку. Не е некој комплициран процес.
А не си кажал што машинче имаш? А гледам и дека не си сигурен дали кунплугот е хидрауличен?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom