RadE_Strongest
Field Marshal
- Член од
- 31 март 2009
- Мислења
- 654
- Поени од реакции
- 329
веспа do 55 кубика мислам смееш само.. или ТомосШто моторче можам да возам со Б категорија а да биде солидно?
веспа do 55 кубика мислам смееш само.. или ТомосШто моторче можам да возам со Б категорија а да биде солидно?
До 50, значи 49 максвеспа do 55 кубика мислам смееш само.. или Томос
Гледам дека е стар пост ама пак ќе ти искоментирам може не си земал уштеМислење за Honda cb500x како за почетник?
Тоа не би го носел туку ова што го препорачува FortNine (ради истите поинтс што ги донесува он во видеото)Гледам темава е така малку тивка, па ајде да пробам да ја размрдам.
Што мислите за ова? Исто дали би го носеле?
Alpinestars Tech-Air 5 System Review
Alpinestars Tech-Air 5 System Reviewhttps://rvz.la/2y65X9hThe Tech-Air 5 system is the most advanced airbag technology from Alpinestars to date. Just check o...www.youtube.com
Ми се допаѓа ова, јас случајно вчера на скролање наидов на видеото од ревзила и го видов тој што го постирав, ама и ова е доста добро и искрено барем јас би возел со било кое од овие две на мене. Сепак мислам дека зголемуваат безбедност.Тоа не би го носел туку ова што го препорачува FortNine (ради истите поинтс што ги донесува он во видеото)
Motorcycle Airbags Exist – But No One Uses Them?
Want to support the channel? Click through this Amazon link for anything: https://frt9.co/30l4biAirbags are a no-brainer in cars. But the case is not so cut-...www.youtube.com
Авто школа што ти вика оди да те научи некој па врати се треба да се затвори и да им се забрани на сите тие да се приближат до превозно средство.Дечки, имам едно прашање. Сакам да возам мотор, зборнав во автошкола за часови, пошто сум тотален почетник на мотор со брзини и не ми се нафаќаат за учење.
Имам возено едно мопетче џоа чоперче автоматик ама пред многу години. Е сеа за рамнотежа, прилично сум навикнат пошто возам велосипеди цел живот (знам и свесен сум колку разлика има од мотор до велосипед) меѓутоа,работата е што теоретски ги знам работите, кумплунг, туража, брзини, кочници, ама никогаш немам седнато да возам мотор со брзини. Не знам дали имаме автошкола во Битола, што би се нафатиле за да земам часови, пошто изговорот им беше како демек оди нека те поднаучи некој да возиш со брзини мотор па врати се, ама финтата е што јас немам од кој да ја побарам таа услуга. Од друга страна пак, во др автошкола прашав и ми рекоа дека подобро е да се полага прво А1 кат. па после некое време да се полага А. Искрено, мислам дека се и тие во право, пошто прајме муабет за 600-700цц мотор на кој треба да се учи и свесен сум за опасноста да не му ја летнам, пошто почетнички грешки се дешават и без разлика сакал - не сакал знам дека има веројатност и тоа да се случи. Доколку некој знае кој би можел да ми помогне ве молам упатете ме каде да се обратам.
Прашањето ми е дали би било попаметно да полагам А1 кат. прво, и доколку не се нафатат и на тоа, каде би можел да побарам некој што би ми излегол во пресрет со негово возило да ми одржи неколку часа? Искрено за ова второво ми е многу незгодно.
ПС Пред да ме прашате дали сакам да го бичам на едно и да кревам 350 на партизанска, одговорот е НЕ.
Сериозен сум за околу ова што го пишав и сакам да слушнам мислење од некој поискусен.
Фала дечки.
Благодарам за мислењето.Авто школа што ти вика оди да те научи некој па врати се треба да се затвори и да им се забрани на сите тие да се приближат до превозно средство.
Ако беше за друг да те научи зашто да им платиш на нив?
Инаку за истото и јас бев премногу исплашен за да излезе дека потешко се менува брзина на точак него на мотор
Дали да одиш на А1 па на А
Не
Зашто да им платиш двојно, и јас размислував за некоја таква опција и секако сега ги плаќаш сите часови после пак иста цена.
Во најлош случај полагај А2 категорија и после тоа нема да одиш на А, затоа што со А2 треба да можеш да возиш до 35кв мотор што е повеќе од доволен ако ти е за уживање во возењето па дури и на поголеми релации (хинт хонда цб500)
Не вреди прво да полагаш А1 па А, џабе два пати ќе ги даваш парите.Благодарам за мислењето.
Во првата автошкола каде што прашав, не се задржав не се распрашав само отсечно ми одговорија не. Во втората, кога ми рекоа дека не се нафаќаат и да побарам некој да ме научи, барем 1 месец да повозам пред да почнам кај нив, бев малку арогантен и прашав дали ќе имам некаков попуст ако дојдам веќе научен. Одговорот им беше дека законот исто ги третирал и почетниците и оние што знат (односно што си возеле без возачка, а во периодов Битола врие од полиција, буквално на секое ги има и не можам да ризикувам таква опција, а живеам на доста прометно место.) Затоа што мотор за А категорија било многу опасно "орудие". И така си заминав.
Ќе распрашам и по другите автошколи, си велам белки ќе се најди некој што ќе излези во пресрет.
Чекај малку бараш попуст, а збориш прво да полагаш А1 па после А.Благодарам за мислењето.
Во првата автошкола каде што прашав, не се задржав не се распрашав само отсечно ми одговорија не. Во втората, кога ми рекоа дека не се нафаќаат и да побарам некој да ме научи, барем 1 месец да повозам пред да почнам кај нив, бев малку арогантен и прашав дали ќе имам некаков попуст ако дојдам веќе научен. Одговорот им беше дека законот исто ги третирал и почетниците и оние што знат (односно што си возеле без возачка, а во периодов Битола врие од полиција, буквално на секое ги има и не можам да ризикувам таква опција, а живеам на доста прометно место.) Затоа што мотор за А категорија било многу опасно "орудие". И така си заминав.
Ќе распрашам и по другите автошколи, си велам белки ќе се најди некој што ќе излези во пресрет.
Која глупост направија со ова посебно полагање за секоја А категорија ... Прво колку години имаш ? Дали можеш да полагаш директно за А категорија ? По новово А1 се полага веќе од 16 год , а од 18 можеш А2 , додека за А треба да си на минимум 24 годишна возраст или пак 21 , но да поседуваш А2 најмалку 2 години ... Е сега да полагаш за А1 па да даваш пари за некоја 125ка колку да стекнеш искуство мене ми нема никаква логика . Дупли трошкови пријателе , прво дупло плаќање за “обука” , дупло за лекарски уверенија , дупло за менување дозвола , а сето тоа ќе биде во период од макс 2 години ... А и да сакаш да полагаш за А2 знак дека ќе полагаш со ист мотор како и за А , бидејќи кај А2 категорија нема ограничување во зафатнина , туку само во моќност , па така мотор од типот на Kawasaki Er6n , Kawasaki Z800e , Yamaha MT07 ти влагаат во А2 ( 650 , 800 , 700 цц ) , но можат да се користат и за полагање на А бидејќи таму нема никакви ограничувања и не верувам дека некоја авто школа ќе инвестира во посебни возила за двете категории , кога веќе може да помине со едно ... На крај од мене имаш ист совет како членот погоре - земи купи некој APN6 и едно 5-6 месеци вози го , совладај го кумплунгот , мењачот и после оди полагај си за А . Немаш друг избор бидејќи никој , ама мислам БАШ НИКОЈ нема да ти го даде својот мотор да се учиш , никооојјј ...Дечки, имам едно прашање. Сакам да возам мотор, зборнав во автошкола за часови, пошто сум тотален почетник на мотор со брзини и не ми се нафаќаат за учење.
Имам возено едно мопетче џоа чоперче автоматик ама пред многу години. Е сеа за рамнотежа, прилично сум навикнат пошто возам велосипеди цел живот (знам и свесен сум колку разлика има од мотор до велосипед) меѓутоа,работата е што теоретски ги знам работите, кумплунг, туража, брзини, кочници, ама никогаш немам седнато да возам мотор со брзини. Не знам дали имаме автошкола во Битола, што би се нафатиле за да земам часови, пошто изговорот им беше како демек оди нека те поднаучи некој да возиш со брзини мотор па врати се, ама финтата е што јас немам од кој да ја побарам таа услуга. Од друга страна пак, во др автошкола прашав и ми рекоа дека подобро е да се полага прво А1 кат. па после некое време да се полага А. Искрено, мислам дека се и тие во право, пошто прајме муабет за 600-700цц мотор на кој треба да се учи и свесен сум за опасноста да не му ја летнам, пошто почетнички грешки се дешават и без разлика сакал - не сакал знам дека има веројатност и тоа да се случи. Доколку некој знае кој би можел да ми помогне ве молам упатете ме каде да се обратам.
Прашањето ми е дали би било попаметно да полагам А1 кат. прво, и доколку не се нафатат и на тоа, каде би можел да побарам некој што би ми излегол во пресрет со негово возило да ми одржи неколку часа? Искрено за ова второво ми е многу незгодно.
ПС Пред да ме прашате дали сакам да го бичам на едно и да кревам 350 на партизанска, одговорот е НЕ.
Сериозен сум за околу ова што го пишав и сакам да слушнам мислење од некој поискусен.
Фала дечки.
Околу тоа, бев само дрзок. Чисто пошто нелогично ми беше да ме учи некој шо не е законски овластен за да го прај то, наместо да земам часови во автошкола.Чекај малку бараш попуст, а збориш прво да полагаш А1 па после А.
Значи не сакаш да дадеш 20тина илјади денари ама со задоволство ќе дадеш 40 малку си ми нелогичен.
То го зедов во предвид (околу советот) ама баш не знам дали е паметно со буџетот шо го имам така да постапам. Од друга страна, секогаш тргнувам од мене и за во случајов знам дека доколку мене некој ми го бара моето возило да го вози за да учи, без разлика кој е, имам размислување дека не би се нафатил на такво нешто. Доста сум совесен околу тие работи, така да, ќе видиме.На крај од мене имаш ист совет како членот погоре - земи купи некој APN6 и едно 5-6 месеци вози го , совладај го кумплунгот , мењачот и после оди полагај си за А . Немаш друг избор бидејќи никој , ама мислам БАШ НИКОЈ нема да ти го даде својот мотор да се учиш , никооојјј ...
Никој не рече да ме напрат Роси. Ко е за така, шо барав за кола да полагам возачка со 0 искуство. (Сите знајме дека кола е различно од мотор, не мора да се потенцира) Ако има овластено место кое дава обука за возачи, која е смислата да не ги учи возачите. Веројатно е тука проблемот со институциите и државата.Имаш 0 искуство и сакаш некој за месец дена од тебе Валентино Роси да направи (колку и да си талентиран другар едноставно тоа така не иде)
Да бидеме реални во автошкола нема од тебе тркач да направат ќе те научат основите, брзини да смениш, рамнотежа да држиш правилно да влезеш во кривина со прилагодена брзина за градски услови. Нема таму лежење на мотор или којзнае што. Ако мене ме прашаш нема подобро од тоа да ти дадат основа во авто школа па после да се учиш и да слушаш совети од поискусни
И да точно е дека е опасна работа, не е заебанција
Исто и јас се прашував која е целта на автошкола што се плаќа за мотор. Инаку јас прво купив мотор, ќе ти го однеси другарот со дозвола на некој непрометен пат и ќе си вежбаш тргнување и менување 1-2, неколку дена полно работно време и дури потоа ќе одиш во автошкола, ако имаш Б категорија многу е полесно да се снаоѓаш градска.Пак ќе ви речам, поентата не ми е да седнам и да ме исфрли моторот или да се отепам или да отепам некој друг. Чисто ме интересираше мислење од форумџиите. Фала за мислењата. Ќе размислам како ќе постапам.
Околу тоа, бев само дрзок. Чисто пошто нелогично ми беше да ме учи некој шо не е законски овластен за да го прај то, наместо да земам часови во автошкола.
То го зедов во предвид (околу советот) ама баш не знам дали е паметно со буџетот шо го имам така да постапам. Од друга страна, секогаш тргнувам од мене и за во случајов знам дека доколку мене некој ми го бара моето возило да го вози за да учи, без разлика кој е, имам размислување дека не би се нафатил на такво нешто. Доста сум совесен околу тие работи, така да, ќе видиме.
Никој не рече да ме напрат Роси. Ко е за така, шо барав за кола да полагам возачка со 0 искуство. (Сите знајме дека кола е различно од мотор, не мора да се потенцира) Ако има овластено место кое дава обука за возачи, која е смислата да не ги учи возачите. Веројатно е тука проблемот со институциите и државата.
Фала за мислењата дечки, се најдобро!