Совети околу мотоцикли

Член од
11 април 2012
Мислења
4.284
Поени од реакции
4.689
Мислење за Honda cb500x како за почетник?
Гледам дека е стар пост ама пак ќе ти искоментирам може не си земал уште :)
Јас лани летото купив нц750х и топло би ти го препорачал пред цб500х. Цб има нормално подобра технологија и по фраерски брзиномер ама од тоа малку што го возев (3-4саати го возев додека мојот беше на прв сервис)
Онака како предност би ти рекол ти доаѓаат имаш куфер на местото од резервоарот од некои 20л што е супер кога сакаш да се врткаш низ град без да го носиш куферот позади :)
Второ ако утре ти текне да сакаш некоја кс плус можеш да ги добиеш доста лесно
Цб е 35кв моторот, додека нц е 40кв ама имаш можност да го земеш од салон со ограничување на 35кв како би бил во законски друга категорија А2, а не чиста А
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.284
Поени од реакции
4.689
Гледам темава е така малку тивка, па ајде да пробам да ја размрдам.
Што мислите за ова? Исто дали би го носеле?

 

RadE_Strongest

Field Marshal
Член од
31 март 2009
Мислења
654
Поени од реакции
329
Гледам темава е така малку тивка, па ајде да пробам да ја размрдам.
Што мислите за ова? Исто дали би го носеле?

Тоа не би го носел туку ова што го препорачува FortNine (ради истите поинтс што ги донесува он во видеото)

 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.284
Поени од реакции
4.689
Тоа не би го носел туку ова што го препорачува FortNine (ради истите поинтс што ги донесува он во видеото)

Ми се допаѓа ова, јас случајно вчера на скролање наидов на видеото од ревзила и го видов тој што го постирав, ама и ова е доста добро и искрено барем јас би возел со било кое од овие две на мене. Сепак мислам дека зголемуваат безбедност.
 

Mason_Petrarka

Servant of Morgoth
Член од
19 декември 2009
Мислења
157
Поени од реакции
23
Дечки, имам едно прашање. Сакам да возам мотор, зборнав во автошкола за часови, пошто сум тотален почетник на мотор со брзини и не ми се нафаќаат за учење.

Имам возено едно мопетче џоа чоперче автоматик ама пред многу години. Е сеа за рамнотежа, прилично сум навикнат пошто возам велосипеди цел живот (знам и свесен сум колку разлика има од мотор до велосипед) меѓутоа,работата е што теоретски ги знам работите, кумплунг, туража, брзини, кочници, ама никогаш немам седнато да возам мотор со брзини. Не знам дали имаме автошкола во Битола, што би се нафатиле за да земам часови, пошто изговорот им беше како демек оди нека те поднаучи некој да возиш со брзини мотор па врати се, ама финтата е што јас немам од кој да ја побарам таа услуга. Од друга страна пак, во др автошкола прашав и ми рекоа дека подобро е да се полага прво А1 кат. па после некое време да се полага А. Искрено, мислам дека се и тие во право, пошто прајме муабет за 600-700цц мотор на кој треба да се учи и свесен сум за опасноста да не му ја летнам, пошто почетнички грешки се дешават и без разлика сакал - не сакал знам дека има веројатност и тоа да се случи. Доколку некој знае кој би можел да ми помогне ве молам упатете ме каде да се обратам.

Прашањето ми е дали би било попаметно да полагам А1 кат. прво, и доколку не се нафатат и на тоа, каде би можел да побарам некој што би ми излегол во пресрет со негово возило да ми одржи неколку часа? Искрено за ова второво ми е многу незгодно.

ПС Пред да ме прашате дали сакам да го бичам на едно и да кревам 350 на партизанска, одговорот е НЕ.
Сериозен сум за околу ова што го пишав и сакам да слушнам мислење од некој поискусен.
Фала дечки.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.284
Поени од реакции
4.689
Дечки, имам едно прашање. Сакам да возам мотор, зборнав во автошкола за часови, пошто сум тотален почетник на мотор со брзини и не ми се нафаќаат за учење.

Имам возено едно мопетче џоа чоперче автоматик ама пред многу години. Е сеа за рамнотежа, прилично сум навикнат пошто возам велосипеди цел живот (знам и свесен сум колку разлика има од мотор до велосипед) меѓутоа,работата е што теоретски ги знам работите, кумплунг, туража, брзини, кочници, ама никогаш немам седнато да возам мотор со брзини. Не знам дали имаме автошкола во Битола, што би се нафатиле за да земам часови, пошто изговорот им беше како демек оди нека те поднаучи некој да возиш со брзини мотор па врати се, ама финтата е што јас немам од кој да ја побарам таа услуга. Од друга страна пак, во др автошкола прашав и ми рекоа дека подобро е да се полага прво А1 кат. па после некое време да се полага А. Искрено, мислам дека се и тие во право, пошто прајме муабет за 600-700цц мотор на кој треба да се учи и свесен сум за опасноста да не му ја летнам, пошто почетнички грешки се дешават и без разлика сакал - не сакал знам дека има веројатност и тоа да се случи. Доколку некој знае кој би можел да ми помогне ве молам упатете ме каде да се обратам.

Прашањето ми е дали би било попаметно да полагам А1 кат. прво, и доколку не се нафатат и на тоа, каде би можел да побарам некој што би ми излегол во пресрет со негово возило да ми одржи неколку часа? Искрено за ова второво ми е многу незгодно.

ПС Пред да ме прашате дали сакам да го бичам на едно и да кревам 350 на партизанска, одговорот е НЕ.
Сериозен сум за околу ова што го пишав и сакам да слушнам мислење од некој поискусен.
Фала дечки.
Авто школа што ти вика оди да те научи некој па врати се треба да се затвори и да им се забрани на сите тие да се приближат до превозно средство.
Ако беше за друг да те научи зашто да им платиш на нив?
Инаку за истото и јас бев премногу исплашен за да излезе дека потешко се менува брзина на точак него на мотор

Дали да одиш на А1 па на А
Не
Зашто да им платиш двојно, и јас размислував за некоја таква опција и секако сега ги плаќаш сите часови после пак иста цена.
Во најлош случај полагај А2 категорија и после тоа нема да одиш на А, затоа што со А2 треба да можеш да возиш до 35кв мотор што е повеќе од доволен ако ти е за уживање во возењето па дури и на поголеми релации (хинт хонда цб500)
 

Mason_Petrarka

Servant of Morgoth
Член од
19 декември 2009
Мислења
157
Поени од реакции
23
Авто школа што ти вика оди да те научи некој па врати се треба да се затвори и да им се забрани на сите тие да се приближат до превозно средство.
Ако беше за друг да те научи зашто да им платиш на нив?
Инаку за истото и јас бев премногу исплашен за да излезе дека потешко се менува брзина на точак него на мотор

Дали да одиш на А1 па на А
Не
Зашто да им платиш двојно, и јас размислував за некоја таква опција и секако сега ги плаќаш сите часови после пак иста цена.
Во најлош случај полагај А2 категорија и после тоа нема да одиш на А, затоа што со А2 треба да можеш да возиш до 35кв мотор што е повеќе од доволен ако ти е за уживање во возењето па дури и на поголеми релации (хинт хонда цб500)
Благодарам за мислењето.

Во првата автошкола каде што прашав, не се задржав не се распрашав само отсечно ми одговорија не. Во втората, кога ми рекоа дека не се нафаќаат и да побарам некој да ме научи, барем 1 месец да повозам пред да почнам кај нив, бев малку арогантен и прашав дали ќе имам некаков попуст ако дојдам веќе научен. Одговорот им беше дека законот исто ги третирал и почетниците и оние што знат (односно што си возеле без возачка, а во периодов Битола врие од полиција, буквално на секое ги има и не можам да ризикувам таква опција, а живеам на доста прометно место.) Затоа што мотор за А категорија било многу опасно "орудие". И така си заминав.

Ќе распрашам и по другите автошколи, си велам белки ќе се најди некој што ќе излези во пресрет.
 

Lu5

Som la gent Blaugrana!
Член од
30 ноември 2011
Мислења
4.214
Поени од реакции
7.272
Благодарам за мислењето.

Во првата автошкола каде што прашав, не се задржав не се распрашав само отсечно ми одговорија не. Во втората, кога ми рекоа дека не се нафаќаат и да побарам некој да ме научи, барем 1 месец да повозам пред да почнам кај нив, бев малку арогантен и прашав дали ќе имам некаков попуст ако дојдам веќе научен. Одговорот им беше дека законот исто ги третирал и почетниците и оние што знат (односно што си возеле без возачка, а во периодов Битола врие од полиција, буквално на секое ги има и не можам да ризикувам таква опција, а живеам на доста прометно место.) Затоа што мотор за А категорија било многу опасно "орудие". И така си заминав.

Ќе распрашам и по другите автошколи, си велам белки ќе се најди некој што ќе излези во пресрет.
Не вреди прво да полагаш А1 па А, џабе два пати ќе ги даваш парите.

Убаво ти рекле од автошколата за учењето, нема тука многу простор друг да те научи. Автошколата е да те спреми во сообраќајниот дел, правила, полигон итн.

Ако баш не можеш да најдеш некој да ти позајми машина на неколку часа, купи некое АПН6 за 200-300еур, вежбај и пријавувај се. Тежината занемари ја, ствар на навика е. Мотор се учи само со километри, никако поинаку.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.284
Поени од реакции
4.689
Благодарам за мислењето.

Во првата автошкола каде што прашав, не се задржав не се распрашав само отсечно ми одговорија не. Во втората, кога ми рекоа дека не се нафаќаат и да побарам некој да ме научи, барем 1 месец да повозам пред да почнам кај нив, бев малку арогантен и прашав дали ќе имам некаков попуст ако дојдам веќе научен. Одговорот им беше дека законот исто ги третирал и почетниците и оние што знат (односно што си возеле без возачка, а во периодов Битола врие од полиција, буквално на секое ги има и не можам да ризикувам таква опција, а живеам на доста прометно место.) Затоа што мотор за А категорија било многу опасно "орудие". И така си заминав.

Ќе распрашам и по другите автошколи, си велам белки ќе се најди некој што ќе излези во пресрет.
Чекај малку бараш попуст, а збориш прво да полагаш А1 па после А.
Значи не сакаш да дадеш 20тина илјади денари ама со задоволство ќе дадеш 40 малку си ми нелогичен.

Имаш 0 искуство и сакаш некој за месец дена од тебе Валентино Роси да направи (колку и да си талентиран другар едноставно тоа така не иде)

Да бидеме реални во автошкола нема од тебе тркач да направат ќе те научат основите, брзини да смениш, рамнотежа да држиш правилно да влезеш во кривина со прилагодена брзина за градски услови. Нема таму лежење на мотор или којзнае што. Ако мене ме прашаш нема подобро од тоа да ти дадат основа во авто школа па после да се учиш и да слушаш совети од поискусни
И да точно е дека е опасна работа, не е заебанција
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Дечки, имам едно прашање. Сакам да возам мотор, зборнав во автошкола за часови, пошто сум тотален почетник на мотор со брзини и не ми се нафаќаат за учење.

Имам возено едно мопетче џоа чоперче автоматик ама пред многу години. Е сеа за рамнотежа, прилично сум навикнат пошто возам велосипеди цел живот (знам и свесен сум колку разлика има од мотор до велосипед) меѓутоа,работата е што теоретски ги знам работите, кумплунг, туража, брзини, кочници, ама никогаш немам седнато да возам мотор со брзини. Не знам дали имаме автошкола во Битола, што би се нафатиле за да земам часови, пошто изговорот им беше како демек оди нека те поднаучи некој да возиш со брзини мотор па врати се, ама финтата е што јас немам од кој да ја побарам таа услуга. Од друга страна пак, во др автошкола прашав и ми рекоа дека подобро е да се полага прво А1 кат. па после некое време да се полага А. Искрено, мислам дека се и тие во право, пошто прајме муабет за 600-700цц мотор на кој треба да се учи и свесен сум за опасноста да не му ја летнам, пошто почетнички грешки се дешават и без разлика сакал - не сакал знам дека има веројатност и тоа да се случи. Доколку некој знае кој би можел да ми помогне ве молам упатете ме каде да се обратам.

Прашањето ми е дали би било попаметно да полагам А1 кат. прво, и доколку не се нафатат и на тоа, каде би можел да побарам некој што би ми излегол во пресрет со негово возило да ми одржи неколку часа? Искрено за ова второво ми е многу незгодно.

ПС Пред да ме прашате дали сакам да го бичам на едно и да кревам 350 на партизанска, одговорот е НЕ.
Сериозен сум за околу ова што го пишав и сакам да слушнам мислење од некој поискусен.
Фала дечки.
Која глупост направија со ова посебно полагање за секоја А категорија ... Прво колку години имаш ? Дали можеш да полагаш директно за А категорија ? По новово А1 се полага веќе од 16 год , а од 18 можеш А2 , додека за А треба да си на минимум 24 годишна возраст или пак 21 , но да поседуваш А2 најмалку 2 години ... Е сега да полагаш за А1 па да даваш пари за некоја 125ка колку да стекнеш искуство мене ми нема никаква логика . Дупли трошкови пријателе , прво дупло плаќање за “обука” , дупло за лекарски уверенија , дупло за менување дозвола , а сето тоа ќе биде во период од макс 2 години ... А и да сакаш да полагаш за А2 знак дека ќе полагаш со ист мотор како и за А , бидејќи кај А2 категорија нема ограничување во зафатнина , туку само во моќност , па така мотор од типот на Kawasaki Er6n , Kawasaki Z800e , Yamaha MT07 ти влагаат во А2 ( 650 , 800 , 700 цц ) , но можат да се користат и за полагање на А бидејќи таму нема никакви ограничувања и не верувам дека некоја авто школа ќе инвестира во посебни возила за двете категории , кога веќе може да помине со едно ... На крај од мене имаш ист совет како членот погоре - земи купи некој APN6 и едно 5-6 месеци вози го , совладај го кумплунгот , мењачот и после оди полагај си за А . Немаш друг избор бидејќи никој , ама мислам БАШ НИКОЈ нема да ти го даде својот мотор да се учиш , никооојјј ...
 

RadE_Strongest

Field Marshal
Член од
31 март 2009
Мислења
654
Поени од реакции
329
Во скопје пред 4 години кога влегов во автошкола со 0 искуство имаа тука кинеските 250ки Хамачи и први неколку часа на полигон беше учене на него колку осет за основа - бидејки да, прво качување на 600ка мачку шубе е, не дека не е невозможно (батали точак искусво благе везе нема) - си платив само екстра неколку часови док да направам осет што е мотор на 250ка крос/хамачи и после директ сузуки св650 без некаков проблем (освен основните на гасење мотор, тргни застани раце болење од стрес итн.)

Значи секоја асална автошкола ваљда си има 250ка и треба они да те научат на неа првен малку ко што кажаа ЗА ТОА ГИ ПЛАКАШ ебати куртон државата у која живееме...
Плус мислам АМСМ не би смееле да те одбијат ама не знам па за у битола како што е..

П.С. Мотор не се учи со километри - само основни кругчиња околу паркинг и лоши навики се учат со километри!!! Си има книги и Youtube канали со видеа (секако Twist of The Wrist 2 е тука) ама тоа е напреден левел што откако земеш возачка сам на себе треба да си го земеш ко цел (освен ако не сакаш да ризикуваш да си уште една статистика)
 

Mason_Petrarka

Servant of Morgoth
Член од
19 декември 2009
Мислења
157
Поени од реакции
23
Пак ќе ви речам, поентата не ми е да седнам и да ме исфрли моторот или да се отепам или да отепам некој друг. Чисто ме интересираше мислење од форумџиите. Фала за мислењата. Ќе размислам како ќе постапам.

Чекај малку бараш попуст, а збориш прво да полагаш А1 па после А.
Значи не сакаш да дадеш 20тина илјади денари ама со задоволство ќе дадеш 40 малку си ми нелогичен.
Околу тоа, бев само дрзок. Чисто пошто нелогично ми беше да ме учи некој шо не е законски овластен за да го прај то, наместо да земам часови во автошкола.

На крај од мене имаш ист совет како членот погоре - земи купи некој APN6 и едно 5-6 месеци вози го , совладај го кумплунгот , мењачот и после оди полагај си за А . Немаш друг избор бидејќи никој , ама мислам БАШ НИКОЈ нема да ти го даде својот мотор да се учиш , никооојјј ...
То го зедов во предвид (околу советот) ама баш не знам дали е паметно со буџетот шо го имам така да постапам. Од друга страна, секогаш тргнувам од мене и за во случајов знам дека доколку мене некој ми го бара моето возило да го вози за да учи, без разлика кој е, имам размислување дека не би се нафатил на такво нешто. Доста сум совесен околу тие работи, така да, ќе видиме.

Имаш 0 искуство и сакаш некој за месец дена од тебе Валентино Роси да направи (колку и да си талентиран другар едноставно тоа така не иде)

Да бидеме реални во автошкола нема од тебе тркач да направат ќе те научат основите, брзини да смениш, рамнотежа да држиш правилно да влезеш во кривина со прилагодена брзина за градски услови. Нема таму лежење на мотор или којзнае што. Ако мене ме прашаш нема подобро од тоа да ти дадат основа во авто школа па после да се учиш и да слушаш совети од поискусни
И да точно е дека е опасна работа, не е заебанција
Никој не рече да ме напрат Роси. Ко е за така, шо барав за кола да полагам возачка со 0 искуство. (Сите знајме дека кола е различно од мотор, не мора да се потенцира) Ако има овластено место кое дава обука за возачи, која е смислата да не ги учи возачите. Веројатно е тука проблемот со институциите и државата.

Фала за мислењата дечки, се најдобро! :D
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Пак ќе ви речам, поентата не ми е да седнам и да ме исфрли моторот или да се отепам или да отепам некој друг. Чисто ме интересираше мислење од форумџиите. Фала за мислењата. Ќе размислам како ќе постапам.


Околу тоа, бев само дрзок. Чисто пошто нелогично ми беше да ме учи некој шо не е законски овластен за да го прај то, наместо да земам часови во автошкола.


То го зедов во предвид (околу советот) ама баш не знам дали е паметно со буџетот шо го имам така да постапам. Од друга страна, секогаш тргнувам од мене и за во случајов знам дека доколку мене некој ми го бара моето возило да го вози за да учи, без разлика кој е, имам размислување дека не би се нафатил на такво нешто. Доста сум совесен околу тие работи, така да, ќе видиме.


Никој не рече да ме напрат Роси. Ко е за така, шо барав за кола да полагам возачка со 0 искуство. (Сите знајме дека кола е различно од мотор, не мора да се потенцира) Ако има овластено место кое дава обука за возачи, која е смислата да не ги учи возачите. Веројатно е тука проблемот со институциите и државата.

Фала за мислењата дечки, се најдобро! :D
Исто и јас се прашував која е целта на автошкола што се плаќа за мотор. Инаку јас прво купив мотор, ќе ти го однеси другарот со дозвола на некој непрометен пат и ќе си вежбаш тргнување и менување 1-2, неколку дена полно работно време и дури потоа ќе одиш во автошкола, ако имаш Б категорија многу е полесно да се снаоѓаш градска.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom