јавата е друг муабет... ја имам бааги одамна, во возна состојба е, одвреме навреме ја провозувам ама ретко е тоа.. тоа е колку за да не стои предолго... да, прегрева многу и тешко пали после... инаку сум ја возел на отворено, со регулирана вожња бес газење и стискање на автопат иде безз проблем...
туку сузукиво... изгледа не ја дочита темата до крај што ја постирав... ја оправав таа машина барем 7-8 пати се растураше и склопуваше... претеравме со кратење, се изместија каналите за истек на горивото.. читај до крај ке видиш патешествија и решениа изведени... инаку клипот беше за’рѓан зашто генијалецот (стариот сопственик) му ги извадил свекиците и се наполнил со вода после некој дожд, а очигледно не еднаш туку поише пати, пошто кога ја извадив штопната од картерот излегоа вкупно 9 литри мешано вода и масло... арно не го маавнав на клуч во тој момент имаше петарди да се направи и радилица и клипњачи и се...
како и да е, дигнав раце од таа машина... сега зедов оригинална машина од GSXR со се хладњакот за масло и ја упасирав... па ланецот предолг, па мењачот прекраток, па нема држачи за хладњакот па инсталацијата ме зезаше, па да не ти кажам колку време се зезав со палењето, пошто на гсикср е со сеноз и еден давач, на катана е со сензор и 2 давачи за палење... и мислам дека сум једини сега на кој поради модификациите испадна прва брзна да му е нагоре а сите други надоле
онака спорташки хахаха... ке видиме како ке изгледа тоа за моторно кочење...