Време е за паркирање на моторите.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Motorot moj (kineski 4takten) poloven koj go kupiv Maj 2014 god go nemav vozeno samo koga padna sneg vo Skopje.Samo togas bese edno mesec dena parkiran vo garaza.A ovaka gajle nema cela godina go vozam i leto i zima.E sega zima si bara malce vise opremenost.Rakavici zimski od tie maskite specijalni za motori so kaciga i dobro oblecen i gajle si nemam.E sega ne go vozam kako letoska ali za da se zavrsi rabota obavezno go zimam i vo poladni denovi.Koga mi ide pamet traumite so parkinzi plakanja guzvi i sto ti ne.....kolata samo koga se moraМа нееее, рано е, ке има уште убави денови... Е веќе нема да може на кратки ракави ( освен на пладне ), ама ова невреме само за ден-два е... Ако е Октомври како лани има уште 1000-ка да навртам со него
Motorot moj (kineski 4takten) poloven koj go kupiv Maj 2014 god go nemav vozeno samo koga padna sneg vo Skopje.Samo togas bese edno mesec dena parkiran vo garaza.A ovaka gajle nema cela godina go vozam i leto i zima.E sega zima si bara malce vise opremenost.Rakavici zimski od tie maskite specijalni za motori so kaciga i dobro oblecen i gajle si nemam.E sega ne go vozam kako letoska ali za da se zavrsi rabota obavezno go zimam i vo poladni denovi.Koga mi ide pamet traumite so parkinzi plakanja guzvi i sto ti ne.....kolata samo koga se mora
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Здраво,
Сакам да прашам дали некој се разбира од карбуратори и нивно штелување?
Проблемот е следен:имам Пежо Џет Форс 50цц кој го купив половен со Делорто 17.5мм карбуратор и главна дизна 65-ка.Кога ќе дадам полна гас скутерот качува 50-55 км/ч и после почнува да се гуши,свеќицата си е во ред.Кога ќе ја одземам за момент гаста и пак ќе дадам повлекува 1-2 секунди и пак исто.Скутерот е со стандардна кутија и филтер за воздух ,фабрички клип,цилиндар и ауспух.Читав по разни форуми дека проблемот е најверојатно во главната дизна која би требало да биде во мојот случај околу 80-ка(по некоја ориентациона формула 4*17.5 +10=80[ 4* големина на дифузерот-во мојот случај 17.5 + го додаваш бројот 10] и иглата да биде подиганата за еден заб.Ја купив една дизна од Мотојове 78-ца и кога ја ставив со иглата спуштена до долу со наместена кутија за воздух скутерот само се гушеше(мооооо) и нејќе да тргне,а штрафчето за штелување на воздух-бензин беше одвртено 1,5-2 круга од десно на лево.Кога ја извадив кутијата за воздух со се филтерот скутерот ќе летнеше.
Знам дека е таа големината на главната дизна кај Априлиа и Гилера,меѓутоа овие дизни се ставени фабрички односно за возење со блокажи.По правило по отстранувањето на блокажите и отстранување на лимот кај што се спојува кутијата на филтерот за воздух и карбураторот треба да се стави поголема главна дизна и да се наштелува карбураторот,но ретко кој мајстор тоа го прави кај нас.По форумите особено српските и хрватските, има многу коментари со примери каде што со таков потег(по отстранување на блокажите ставање на поголема главна дизна) скутерот е постартен и работи подобро,а потрошувачата во некои случаи останува иста,а во некои случаи дури и се намалува.Треба да се наштелува карбураторот. Дури и таа 65ка ти е голема дизна, за со фабрички сетап (ауспух и слично). Најверојатно прелива многу бензин и се гуши. Провери ја свеќицата каква е, нека поработи моторот и сликај ја на лер гас, средна гас и пуна гас.
Како за инфо, стандард дизна кај априлиа ср50 е 53 , исто и кај џилера и аерокс, стандардните дизни се околу 53 до макс 60. 6m ли е дизната, inc производител ? Дај сликај
Не сум ја на тој форум,само на овој пишувам ама ова знае да биде честа заебанција кај многу мотори.Мислам дека го читав истиов проблем на пиротерм форумот, најверојатно ти си.
Друже покрај ова што си го прочитал, и тоа што го знаеш - не ти треба мајстор. Сам ќе си го средиш моторчето.
Кај мене сега е отстрането лимчето и има 60ка дизна, дигната еден заб од најдолна положба иглата.
Чим си на угорница земи 2 тактно, подобро е со водено ладење нормалноМе интересира дали некој би можел да ми даде совет ако има искуство или знаење околу мопеди бидејки сакам да купам нов значи до 50 cc и не многу скап a сепак да биде издржлив бидејќи живеам на Водно и ќе ми треба за угорници. Исто дали е подобро да е 2т или 4т мотор и дали да е со воздушно или водено ладење?
Ме интересира дали некој би можел да ми даде совет ако има искуство или знаење околу мопеди бидејки сакам да купам нов значи до 50 cc и не многу скап a сепак да биде издржлив бидејќи живеам на Водно и ќе ми треба за угорници. Исто дали е подобро да е 2т или 4т мотор и дали да е со воздушно или водено ладење?
Јас би повеќе за ново па макар и кинеско. Нешто слушнав за тоа дека со возушно ладење е подобро бидејки постојано лади и ја одржува температурата за разлика од воденото каде што ќе треба да користам антифриз.[DOUBLEPOST=1446149554][/DOUBLEPOST]Чим си на угорница земи 2 тактно, подобро е со водено ладење нормално
до која цена и нов или половен ?
Супер изгледа ама барам до 50 cc а не 125 бидејки ке треба да полагам за мотор. Знам дека не оди заедно евтино и квалитетно ама ете некој просек да е ок и да не е многу скап. Мислев да не знаете нешто околу продажните салони на хамачи или гланц, дали она што го нудат за 600/700 евра е просечно ок. Како и да е фала за совет и поздравЕвтино и квалитетно не иде заедно... Секој од кинескиве ти е како ке се погоди, ама штом нон стоп по цела сезона ке вози по угорници, подобро барај некое половно и добро чувано скутерче од појакиве и докажани марки ( Априлија, Гилера, Пијаџо, Јамаха, Кимко ... ). Од така поевтините Џенерик не се лоши, ама моделите до 50цц се некако многу мали, ситни ... 50-ка најдобро е 2 тактна и со водено ладење... Но јас во ваков случај како твојот повеќе би се одлучил за Џенерик Сохо 125цц, околу 1600 евра беше нов кога ги гледав, 4 тактен, водено ладење, големи тркала, стабилен, а на нагорници осетно помоќен од 50цц, а дури и со помала потрошувачка на гориво...