Скутерчиња: Се за и околу нив

shutrak

opsenar
Член од
3 јуни 2011
Мислења
36.793
Поени од реакции
29.267
,,,,so ime i prezime na nickot ,,,da se javi chlenot od servisot pozadi nova makedonija/ajde reakcii zaradi mali i golemi slova/,,shto me tresna po kaciga,,,:icon_mrgr: (y)
 
Член од
6 февруари 2010
Мислења
881
Поени од реакции
923
Време е за паркирање на моторите.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
 
Член од
27 септември 2010
Мислења
736
Поени од реакции
452
DECKI EDNA MOLBA AKO MOZE PREDLOG NEKOI KINESKI MOTOR OD 50 QT OD 500 DO 700 EVRA (OVIE GLANZ DALI SE DOBRI ) I ZIMNO VREME IMA LI POPUSTI
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Време е за паркирање на моторите.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


Ма нееее, рано е, ке има уште убави денови... Е веќе нема да може на кратки ракави ( освен на пладне ), ама ова невреме само за ден-два е... Ако е Октомври како лани има уште 1000-ка да навртам со него :D
 

Mr.Deni

Животна грешка си ми ти...
Член од
4 мај 2007
Мислења
3.498
Поени од реакции
2.622
Ма нееее, рано е, ке има уште убави денови... Е веќе нема да може на кратки ракави ( освен на пладне ), ама ова невреме само за ден-два е... Ако е Октомври како лани има уште 1000-ка да навртам со него :D
Motorot moj (kineski 4takten) poloven koj go kupiv Maj 2014 god go nemav vozeno samo koga padna sneg vo Skopje.Samo togas bese edno mesec dena parkiran vo garaza.A ovaka gajle nema cela godina go vozam i leto i zima.E sega zima si bara malce vise opremenost.Rakavici zimski od tie maskite specijalni za motori so kaciga i dobro oblecen i gajle si nemam.E sega ne go vozam kako letoska ali za da se zavrsi rabota obavezno go zimam i vo poladni denovi.Koga mi ide pamet traumite so parkinzi plakanja guzvi i sto ti ne.....kolata samo koga se mora :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Motorot moj (kineski 4takten) poloven koj go kupiv Maj 2014 god go nemav vozeno samo koga padna sneg vo Skopje.Samo togas bese edno mesec dena parkiran vo garaza.A ovaka gajle nema cela godina go vozam i leto i zima.E sega zima si bara malce vise opremenost.Rakavici zimski od tie maskite specijalni za motori so kaciga i dobro oblecen i gajle si nemam.E sega ne go vozam kako letoska ali za da se zavrsi rabota obavezno go zimam i vo poladni denovi.Koga mi ide pamet traumite so parkinzi plakanja guzvi i sto ti ne.....kolata samo koga se mora :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2


Па добро, имам и ја еден пријател така како тебе го користи :D Јас минатата година го паркирав на 20-ти Ноември и на пролет го извадив околу 15 Март ... Штом е дневната температура над 10 степени јас уште го возам, ама треба што викаш опрема и многу внимание, ладно времето, ладен асфалт и ладни гуми не држат добро и не идат тие услови со мотор... А штом го спакувам у ќошот у гаража, го покријам со церада, му го вадам и акумулаторот за преку зима, не го вадам веќе додека не сметам дека ке почнам да го возам поредовно ... Го откривам и му го местам акумулаторот така на некои 10 дена да поработи едно 20-30 минути у место колку да ги размрда клиповите и да го проврти уљето и пак го покривам:D
 
Член од
28 ноември 2014
Мислења
47
Поени од реакции
2
Здраво,
Сакам да прашам дали некој се разбира од карбуратори и нивно штелување?
Проблемот е следен:имам Пежо Џет Форс 50цц кој го купив половен со Делорто 17.5мм карбуратор и главна дизна 65-ка.Кога ќе дадам полна гас скутерот качува 50-55 км/ч и после почнува да се гуши,свеќицата си е во ред.Кога ќе ја одземам за момент гаста и пак ќе дадам повлекува 1-2 секунди и пак исто.Скутерот е со стандардна кутија и филтер за воздух ,фабрички клип,цилиндар и ауспух.Читав по разни форуми дека проблемот е најверојатно во главната дизна која би требало да биде во мојот случај околу 80-ка(по некоја ориентациона формула 4*17.5 +10=80[ 4* големина на дифузерот-во мојот случај 17.5 + го додаваш бројот 10] и иглата да биде подиганата за еден заб.Ја купив една дизна од Мотојове 78-ца и кога ја ставив со иглата спуштена до долу со наместена кутија за воздух скутерот само се гушеше(мооооо) и нејќе да тргне,а штрафчето за штелување на воздух-бензин беше одвртено 1,5-2 круга од десно на лево.Кога ја извадив кутијата за воздух со се филтерот скутерот ќе летнеше.
 
Член од
21 септември 2012
Мислења
1.308
Поени од реакции
1.443
Здраво,
Сакам да прашам дали некој се разбира од карбуратори и нивно штелување?
Проблемот е следен:имам Пежо Џет Форс 50цц кој го купив половен со Делорто 17.5мм карбуратор и главна дизна 65-ка.Кога ќе дадам полна гас скутерот качува 50-55 км/ч и после почнува да се гуши,свеќицата си е во ред.Кога ќе ја одземам за момент гаста и пак ќе дадам повлекува 1-2 секунди и пак исто.Скутерот е со стандардна кутија и филтер за воздух ,фабрички клип,цилиндар и ауспух.Читав по разни форуми дека проблемот е најверојатно во главната дизна која би требало да биде во мојот случај околу 80-ка(по некоја ориентациона формула 4*17.5 +10=80[ 4* големина на дифузерот-во мојот случај 17.5 + го додаваш бројот 10] и иглата да биде подиганата за еден заб.Ја купив една дизна од Мотојове 78-ца и кога ја ставив со иглата спуштена до долу со наместена кутија за воздух скутерот само се гушеше(мооооо) и нејќе да тргне,а штрафчето за штелување на воздух-бензин беше одвртено 1,5-2 круга од десно на лево.Кога ја извадив кутијата за воздух со се филтерот скутерот ќе летнеше.

Треба да се наштелува карбураторот. Дури и таа 65ка ти е голема дизна, за со фабрички сетап (ауспух и слично). Најверојатно прелива многу бензин и се гуши. Провери ја свеќицата каква е, нека поработи моторот и сликај ја на лер гас, средна гас и пуна гас.

Како за инфо, стандард дизна кај априлиа ср50 е 53 , исто и кај џилера и аерокс, стандардните дизни се околу 53 до макс 60. 6m ли е дизната, inc производител ? Дај сликај
 
Член од
28 ноември 2014
Мислења
47
Поени од реакции
2
Треба да се наштелува карбураторот. Дури и таа 65ка ти е голема дизна, за со фабрички сетап (ауспух и слично). Најверојатно прелива многу бензин и се гуши. Провери ја свеќицата каква е, нека поработи моторот и сликај ја на лер гас, средна гас и пуна гас.

Како за инфо, стандард дизна кај априлиа ср50 е 53 , исто и кај џилера и аерокс, стандардните дизни се околу 53 до макс 60. 6m ли е дизната, inc производител ? Дај сликај
Знам дека е таа големината на главната дизна кај Априлиа и Гилера,меѓутоа овие дизни се ставени фабрички односно за возење со блокажи.По правило по отстранувањето на блокажите и отстранување на лимот кај што се спојува кутијата на филтерот за воздух и карбураторот треба да се стави поголема главна дизна и да се наштелува карбураторот,но ретко кој мајстор тоа го прави кај нас.По форумите особено српските и хрватските, има многу коментари со примери каде што со таков потег(по отстранување на блокажите ставање на поголема главна дизна) скутерот е постартен и работи подобро,а потрошувачата во некои случаи останува иста,а во некои случаи дури и се намалува.
Кога има ставено поголема дизна од потребната скутерот на полна гас трокира и не согорува добро и по вадењето на свеќицата таа е темно кафена или црна и мокра .Во мојот случај има помала дизна па на полна гас(значи само на полна гас,не и на 1/3 и на 2/3) скутерот се гуши и по вадењето на свеќицата таа е сува со бела накај ќерамида боја.(ова е објаснето на следниот линк:
http://www.svijetskutera.com/savjeti-kako-pravilno-namjestiti-rasplinjac/2012/12/29/)

Веројатно јас требаше да земам само 1 до 2 броја поголема дизна(кај мене е 65-ка а земав 78).Мислам дека претерав со големината бидејќи со 78-ца се гуши и при најмала гас-не сака да тргне воопшто и фрла бензин дури и од ауспухот,со 68 или 70 ќе се средеше.
Еве и некои корисни линкови и коментари околу штелување и сетап:
http://forum.pyrotherm.rs/forum/index.php?/topic/41-karburator-teorija-i-skoro-sve-o-stelovanju/
http://forum.bjbikers.com/index.php?/topic/10047-karburatori-i-sve-o-njima/
 
Член од
21 септември 2012
Мислења
1.308
Поени од реакции
1.443
Мислам дека го читав истиов проблем на пиротерм форумот, најверојатно ти си.

Друже покрај ова што си го прочитал, и тоа што го знаеш - не ти треба мајстор. Сам ќе си го средиш моторчето. :)

Кај мене сега е отстрането лимчето и има 60ка дизна, дигната еден заб од најдолна положба иглата.
 
Член од
28 ноември 2014
Мислења
47
Поени од реакции
2
Мислам дека го читав истиов проблем на пиротерм форумот, најверојатно ти си.

Друже покрај ова што си го прочитал, и тоа што го знаеш - не ти треба мајстор. Сам ќе си го средиш моторчето. :)

Кај мене сега е отстрането лимчето и има 60ка дизна, дигната еден заб од најдолна положба иглата.
Не сум ја на тој форум,само на овој пишувам :) ама ова знае да биде честа заебанција кај многу мотори.
Многу читав и се замарав,нема саглам мајстор кај нас за скутери,ролни или каиш секој знае да смени,мајсторијата најмногу се гледа во точна дијагностика и подесување на сетап-от особено проблематиката со карбуратори,инџекшн и сл.Веќе два месеци се мачам со ова и мора да се снаоѓам :) Ја пробав и со нова свеќица NGK BR8ES,но ми трокираше и со 65-ка и со 78-ца дизна со дигната игла за еден заб од најспуштена.Мислев да не ме заебава лулето со гумицата зошто новата свеќица е малку повисока и подебела од старата(старата е NGK BCPR6ES).Ја вратив старата свеќица вчера и пробав и со двете дизни исто со иглата дигната за еден заб од најспуштена.Со 78-цата несакаше ни да мрдне, а со 65-ката на 2/3 од гаста трокираше.Треба да ја вратам иглата да биде најспуштена како што си беше кога го купив.Дека можеби и сам можам да го направам се согласувам само проблемот е што ми фалат дизни и треба живци :).Кога идеш кај саглам мајстор тој вади цел сет од дизни и пробува.Почнува со најголема на пример 80-ка па со по еден-два броја намалува,ја крева и спушта иглата и кај што има најдобар резлултат ја враќа таа дизна.Плаќаш само една дизна и работна рака,ја треба да купам 5-6 дизни.
 
Член од
28 октомври 2015
Мислења
3
Поени од реакции
0
Ме интересира дали некој би можел да ми даде совет ако има искуство или знаење околу мопеди бидејки сакам да купам нов значи до 50 cc и не многу скап a сепак да биде издржлив бидејќи живеам на Водно и ќе ми треба за угорници. Исто дали е подобро да е 2т или 4т мотор и дали да е со воздушно или водено ладење?
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.098
Поени од реакции
1.885
Ме интересира дали некој би можел да ми даде совет ако има искуство или знаење околу мопеди бидејки сакам да купам нов значи до 50 cc и не многу скап a сепак да биде издржлив бидејќи живеам на Водно и ќе ми треба за угорници. Исто дали е подобро да е 2т или 4т мотор и дали да е со воздушно или водено ладење?
Чим си на угорница земи 2 тактно, подобро е со водено ладење нормално
до која цена и нов или половен ?
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Ме интересира дали некој би можел да ми даде совет ако има искуство или знаење околу мопеди бидејки сакам да купам нов значи до 50 cc и не многу скап a сепак да биде издржлив бидејќи живеам на Водно и ќе ми треба за угорници. Исто дали е подобро да е 2т или 4т мотор и дали да е со воздушно или водено ладење?


Евтино и квалитетно не иде заедно... Секој од кинескиве ти е како ке се погоди, ама штом нон стоп по цела сезона ке вози по угорници, подобро барај некое половно и добро чувано скутерче од појакиве и докажани марки ( Априлија, Гилера, Пијаџо, Јамаха, Кимко ... ). Од така поевтините Џенерик не се лоши, ама моделите до 50цц се некако многу мали, ситни ... 50-ка најдобро е 2 тактна и со водено ладење... Но јас во ваков случај како твојот повеќе би се одлучил за Џенерик Сохо 125цц, околу 1600 евра беше нов кога ги гледав, 4 тактен, водено ладење, големи тркала, стабилен, а на нагорници осетно помоќен од 50цц, а дури и со помала потрошувачка на гориво...
 
Член од
28 октомври 2015
Мислења
3
Поени од реакции
0
Чим си на угорница земи 2 тактно, подобро е со водено ладење нормално
до која цена и нов или половен ?
Јас би повеќе за ново па макар и кинеско. Нешто слушнав за тоа дека со возушно ладење е подобро бидејки постојано лади и ја одржува температурата за разлика од воденото каде што ќе треба да користам антифриз.[DOUBLEPOST=1446149554][/DOUBLEPOST]
Евтино и квалитетно не иде заедно... Секој од кинескиве ти е како ке се погоди, ама штом нон стоп по цела сезона ке вози по угорници, подобро барај некое половно и добро чувано скутерче од појакиве и докажани марки ( Априлија, Гилера, Пијаџо, Јамаха, Кимко ... ). Од така поевтините Џенерик не се лоши, ама моделите до 50цц се некако многу мали, ситни ... 50-ка најдобро е 2 тактна и со водено ладење... Но јас во ваков случај како твојот повеќе би се одлучил за Џенерик Сохо 125цц, околу 1600 евра беше нов кога ги гледав, 4 тактен, водено ладење, големи тркала, стабилен, а на нагорници осетно помоќен од 50цц, а дури и со помала потрошувачка на гориво...
Супер изгледа ама барам до 50 cc а не 125 бидејки ке треба да полагам за мотор. Знам дека не оди заедно евтино и квалитетно ама ете некој просек да е ок и да не е многу скап. Мислев да не знаете нешто околу продажните салони на хамачи или гланц, дали она што го нудат за 600/700 евра е просечно ок. Како и да е фала за совет и поздрав
 

Kajgana Shop

На врв Bottom