Скутерчиња: Се за и околу нив

Член од
6 февруари 2010
Мислења
881
Поени од реакции
923
Здраво момци сакам да прашам имам скутер 125cc и кога го дигнам на двете ногарки пример и му набијам до крај гас зошто низ ауспухот почне да дими црно не многу ама се забележува?
Двотактен е ? Ако е, да не си ставал силиконско уље, или да не си дотурал во резервоарот уље.
Ако е четворотактен тогаш почекај совет од поискусните во темава.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
 
Член од
31 јули 2014
Мислења
62
Поени од реакции
1
Двотактен е ? Ако е, да не си ставал силиконско уље, или да не си дотурал во резервоарот уље.
Ако е четворотактен тогаш почекај совет од поискусните во темава.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Четворотактен е другар
 
Член од
5 септември 2012
Мислења
1.274
Поени од реакции
1.133
Здраво момци сакам да прашам имам скутер 125cc и кога го дигнам на двете ногарки пример и му набијам до крај гас зошто низ ауспухот почне да дими црно не многу ама се забележува?
Еј исто и кај мене 4тактен 50кубика. Ако дознаеш пиши.
 
Член од
28 ноември 2014
Мислења
47
Поени од реакции
2
Здраво колеги,
Сакам да купам половен скутер 49cc па да прашам за неколку совети.
Најпрво се двоумев помеѓу Peugeot Jet Force(карбуратор) и Derbi GP1 Racing.За ова прашање имав поставено тема и на овој форум ама немаше некој одзив :) После читање по форумите дојдов до заклучок дека подобра опција е Дербито.Е сега за Racing-от читав коментари дека заради преносот на ланец при тргнување и поголем напор се осеќа тресење и зуење на пластиките.Исто така пластиките биле неквалитетни и често пати знаеле и да се разлабават па е потребно повторно местење.Кога се спушта потпирачот често пати моторот гасне(но тоа се решавало со првиот сервис).Одржувањето на ланецот некогаш знае да биде проблем бидејќи после дожд или околу 500 км пројдено треба да се чисти а знае и да се скине.Возењето на долги релации или на совозачкото седиште било неудобно.Ме интересираат мислења и совети од луѓе кои имале или имаат таков мотор.Дали овие работи се точни и дали Open верзијата ги има овие проблеми?Колкава е потрошувачката при нормално возење низ град без постојано гас до даска и со минимален кит(дали е точно дека троши 6 литри на 100 км) и вреди ли за парите?
Поздрав!
 
Член од
4 октомври 2014
Мислења
787
Поени од реакции
539
Здраво колеги,
Сакам да купам половен скутер 49cc па да прашам за неколку совети.
Најпрво се двоумев помеѓу Peugeot Jet Force(карбуратор) и Derbi GP1 Racing.За ова прашање имав поставено тема и на овој форум ама немаше некој одзив :) После читање по форумите дојдов до заклучок дека подобра опција е Дербито.Е сега за Racing-от читав коментари дека заради преносот на ланец при тргнување и поголем напор се осеќа тресење и зуење на пластиките.Исто така пластиките биле неквалитетни и често пати знаеле и да се разлабават па е потребно повторно местење.Кога се спушта потпирачот често пати моторот гасне(но тоа се решавало со првиот сервис).Одржувањето на ланецот некогаш знае да биде проблем бидејќи после дожд или околу 500 км пројдено треба да се чисти а знае и да се скине.Возењето на долги релации или на совозачкото седиште било неудобно.Ме интересираат мислења и совети од луѓе кои имале или имаат таков мотор.Дали овие работи се точни и дали Open верзијата ги има овие проблеми?Колкава е потрошувачката при нормално возење низ град без постојано гас до даска и со минимален кит(дали е точно дека троши 6 литри на 100 км) и вреди ли за парите?
Поздрав!
Штом сакаш половен ќе си го пробаш и ако ти го фаќа окото зимај ако не ништо.
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.098
Поени од реакции
1.885
Здраво колеги,
Сакам да купам половен скутер 49cc па да прашам за неколку совети.
Најпрво се двоумев помеѓу Peugeot Jet Force(карбуратор) и Derbi GP1 Racing.За ова прашање имав поставено тема и на овој форум ама немаше некој одзив :) После читање по форумите дојдов до заклучок дека подобра опција е Дербито.Е сега за Racing-от читав коментари дека заради преносот на ланец при тргнување и поголем напор се осеќа тресење и зуење на пластиките.Исто така пластиките биле неквалитетни и често пати знаеле и да се разлабават па е потребно повторно местење.Кога се спушта потпирачот често пати моторот гасне(но тоа се решавало со првиот сервис).Одржувањето на ланецот некогаш знае да биде проблем бидејќи после дожд или околу 500 км пројдено треба да се чисти а знае и да се скине.Возењето на долги релации или на совозачкото седиште било неудобно.Ме интересираат мислења и совети од луѓе кои имале или имаат таков мотор.Дали овие работи се точни и дали Open верзијата ги има овие проблеми?Колкава е потрошувачката при нормално возење низ град без постојано гас до даска и со минимален кит(дали е точно дека троши 6 литри на 100 км) и вреди ли за парите?
Поздрав!
Секако дека подобар избор е дербито ... точно дека е со ланец и си сака одржување ланчет, за пластиките не верувам, совозачот секако му е неудобно на скутер а не па на дерби што има премал заден дел и висок-дигнат од позади е доста ... стандард би требало 4-5 ... со китови ќе лапка 6 да не те чуди
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Здраво колеги,
Сакам да купам половен скутер 49cc па да прашам за неколку совети.
Најпрво се двоумев помеѓу Peugeot Jet Force(карбуратор) и Derbi GP1 Racing.За ова прашање имав поставено тема и на овој форум ама немаше некој одзив :) После читање по форумите дојдов до заклучок дека подобра опција е Дербито.Е сега за Racing-от читав коментари дека заради преносот на ланец при тргнување и поголем напор се осеќа тресење и зуење на пластиките.Исто така пластиките биле неквалитетни и често пати знаеле и да се разлабават па е потребно повторно местење.Кога се спушта потпирачот често пати моторот гасне(но тоа се решавало со првиот сервис).Одржувањето на ланецот некогаш знае да биде проблем бидејќи после дожд или околу 500 км пројдено треба да се чисти а знае и да се скине.Возењето на долги релации или на совозачкото седиште било неудобно.Ме интересираат мислења и совети од луѓе кои имале или имаат таков мотор.Дали овие работи се точни и дали Open верзијата ги има овие проблеми?Колкава е потрошувачката при нормално возење низ град без постојано гас до даска и со минимален кит(дали е точно дека троши 6 литри на 100 км) и вреди ли за парите?
Поздрав!


Ај вака по ред сега ... Дерби e шпански производ , ама под капата на Пијаџо ... Е како таков е секако подобар избор од Пежо-то, иако новите Пежоа сите носат мотори и технологија од Пијаџо, за овие постариве незнам ... Други предности кај Дерби-то се рамот, поголемите тркала, поспортски модел е и од тие причини е поуправлив и постабилен од Пежо-то ... Ланецот како ланец си бара некое одржување и секако дека има вибрации поради истиот... Затоа и кај СРВ850 , Т- Макс и слични големи скутери истиот е заменет со каиш ... Башка тој скутер не генерира толкава сила и момент за да го скине ланецот така лесно... А и да се скине, се поправа... Многу полошо е да ти се скине каиш на пат ... Иако и Дербито си има каиш, само финалниот пренос до тркалото е решен плус со ланец ... Пластиките нема да се разлабават од вибрациите на ланецот туку ако се трекса по калдрми, а ти скутер сигурно нема да возиш оф-роуд... Понатаму, ако под потпирач мислиш на страничниот штендер - секој скутер гасне кога ке се спушти страничниот штендер, бидејки на него има кил свич кој ја прекинува струјата и додека е во спуштена положба невозможно е да се запали моторот ... Тоа е така од безбедносни причини ... Следно ниеден скутер од 50цц не е наменет за долги патувања и кај секој совозачкото седиште е мало, тесно и доста неудобно... И на крај со оглед на тоа дека има 2 тактна машина, а самиот по себе не е баш лесен, не би било ништо чудно потрошувачката да иде и преку 5 па и накај 6 литри во град ...
 
Член од
28 ноември 2014
Мислења
47
Поени од реакции
2
Ај вака по ред сега ... Дерби e шпански производ , ама под капата на Пијаџо ... Е како таков е секако подобар избор од Пежо-то, иако новите Пежоа сите носат мотори и технологија од Пијаџо, за овие постариве незнам ... Други предности кај Дерби-то се рамот, поголемите тркала, поспортски модел е и од тие причини е поуправлив и постабилен од Пежо-то ... Ланецот како ланец си бара некое одржување и секако дека има вибрации поради истиот... Затоа и кај СРВ850 , Т- Макс и слични големи скутери истиот е заменет со каиш ... Башка тој скутер не генерира толкава сила и момент за да го скине ланецот така лесно... А и да се скине, се поправа... Многу полошо е да ти се скине каиш на пат ... Иако и Дербито си има каиш, само финалниот пренос до тркалото е решен плус со ланец ... Пластиките нема да се разлабават од вибрациите на ланецот туку ако се трекса по калдрми, а ти скутер сигурно нема да возиш оф-роуд... Понатаму, ако под потпирач мислиш на страничниот штендер - секој скутер гасне кога ке се спушти страничниот штендер, бидејки на него има кил свич кој ја прекинува струјата и додека е во спуштена положба невозможно е да се запали моторот ... Тоа е така од безбедносни причини ... Следно ниеден скутер од 50цц не е наменет за долги патувања и кај секој совозачкото седиште е мало, тесно и доста неудобно... И на крај со оглед на тоа дека има 2 тактна машина, а самиот по себе не е баш лесен, не би било ништо чудно потрошувачката да иде и преку 5 па и накај 6 литри во град ...
Дали си возел некогаш Дерби? Колку се осеќаат вибрациите од ланецот? Дали е премногу па да нервира? Опен-от дали е подобра варијанта од рејсинг?[DOUBLEPOST=1434212887][/DOUBLEPOST]
Секако дека подобар избор е дербито ... точно дека е со ланец и си сака одржување ланчет, за пластиките не верувам, совозачот секако му е неудобно на скутер а не па на дерби што има премал заден дел и висок-дигнат од позади е доста ... стандард би требало 4-5 ... со китови ќе лапка 6 да не те чуди
Ај вака по ред сега ... Дерби e шпански производ , ама под капата на Пијаџо ... Е како таков е секако подобар избор од Пежо-то, иако новите Пежоа сите носат мотори и технологија од Пијаџо, за овие постариве незнам ... Други предности кај Дерби-то се рамот, поголемите тркала, поспортски модел е и од тие причини е поуправлив и постабилен од Пежо-то ... Ланецот како ланец си бара некое одржување и секако дека има вибрации поради истиот... Затоа и кај СРВ850 , Т- Макс и слични големи скутери истиот е заменет со каиш ... Башка тој скутер не генерира толкава сила и момент за да го скине ланецот така лесно... А и да се скине, се поправа... Многу полошо е да ти се скине каиш на пат ... Иако и Дербито си има каиш, само финалниот пренос до тркалото е решен плус со ланец ... Пластиките нема да се разлабават од вибрациите на ланецот туку ако се трекса по калдрми, а ти скутер сигурно нема да возиш оф-роуд... Понатаму, ако под потпирач мислиш на страничниот штендер - секој скутер гасне кога ке се спушти страничниот штендер, бидејки на него има кил свич кој ја прекинува струјата и додека е во спуштена положба невозможно е да се запали моторот ... Тоа е така од безбедносни причини ... Следно ниеден скутер од 50цц не е наменет за долги патувања и кај секој совозачкото седиште е мало, тесно и доста неудобно... И на крај со оглед на тоа дека има 2 тактна машина, а самиот по себе не е баш лесен, не би било ништо чудно потрошувачката да иде и преку 5 па и накај 6 литри во град ...
Во меѓувреме го најдов ова: http://motopuls.hr/images/stories/TESTOVI/T065/065UT_Sport_Skuteri.pdf
Дерби No.1,:uzi:па се останато.Ме изненадува што Пежото е на ниво на Априлија за која имам високо мислење.Сепак ова е тест на нови скутери и сите имаат фабрички делови.За мене како купувач важна е потрошувачката,издржливоста,квалитетот,цената за одржување,можноста за кит опрема и сл.
 
Последно уредено:
Член од
19 февруари 2014
Мислења
130
Поени од реакции
18
Кај можам да купам ауспух како КРОС што бучи ?
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Дали си возел некогаш Дерби? Колку се осеќаат вибрациите од ланецот? Дали е премногу па да нервира? Опен-от дали е подобра варијанта од рејсинг?[DOUBLEPOST=1434212887][/DOUBLEPOST]

Во меѓувреме го најдов ова: http://motopuls.hr/images/stories/TESTOVI/T065/065UT_Sport_Skuteri.pdf
Дерби No.1,:uzi:па се останато.Ме изненадува што Пежото е на ниво на Априлија за која имам високо мислење.Сепак ова е тест на нови скутери и сите имаат фабрички делови.За мене како купувач важна е потрошувачката,издржливоста,квалитетот,цената за одржување,можноста за кит опрема и сл.


Вака сега во тестов што си го постирал Пежо има иста вкупна оценка како Априлија, што незначи дека е на исто рамниште со неа вистински ( не го прочитав цел текстот, ама сфатив зашто е Дрби-то прво... и зашто не земале на тести и Аерокс ... ке го прочитам ибаво цел кога ке имам повеќе време )... Како што кажав новиве Пежоа имаат машини од Пијаџо ( 125 и 300 кубика , за 50-ки не сум сигурен ) но не е се само во машината ... Понатака вибрациите од ланецот на рејсинг Дерби-то не се толку големи т.е. не се ништо на што неможеш да се навикнеш и не се ништо што ке те вади од кожа од нервоза, мене не ми пречеа кога пробував едно, а ти пробај па ке одлучиш самиот ... Следно разликата помеѓу опен и рејсинг верзиите е поставеноста на моторот... Кај опен верзијата моторот е поставен како кај секој друг скутер, класично назад пред задното тркало и преносот е класичен со варијатор на радилица и ламела на задна осовина ... Рамот е ист, дизајнот е 90% ист ... Кај рејсинг верзијата моторот е поставен ценрално на рамот како кај големите мотори, па поради таа причина се јавува потреба завршниот пренос до задното тркало да биде решен додатно, во овој случај со ланец, мада можеле да го решат и со каиш, не би било проблем ... Но поставеноста на моторот доста влијае на управувањето. Тука веќе се добива повеќе мотоциклистичко управување, тежиштето е доста пониско и дозволува доста поагресивни маневри... Затоа и оние што го тестирале викаат дека имал најдобро држење низ кривини од сите други модели ... За издржливост што се однесува на машината најбитна работа е користење на квалитетно уљњ, сервисирање на редовни интервали и фактот дека е Пијаџо - немаш гајле ... Потрошувачката можно е да му е поголема од другиве, мада ниеден 2Т скутер не е далеку од 5 литри во град ... И на крај што се однесува на китовите за конверзија во 80 и 100 кубика мој совет ти е немој... Тјунирај пренос, електроника и слично, ама машина не чепкај и не растурај ...
 
Член од
19 февруари 2014
Мислења
130
Поени од реакции
18
Кај можам да купам ауспух како КРОС што бучи ?
 
Член од
5 септември 2012
Мислења
1.274
Поени од реакции
1.133
Каков е бре тој ауспух :icon_lol:. Каков мотор имаш ?
 
Член од
17 јануари 2009
Мислења
1.346
Поени од реакции
184
Некој дали пробал да стави 150цц машина на скутер од 50цц рам. Најдов машина со 10ка колце бидејќи мојот е од помалите каросерии но пред да давам пари да прашам дали би одговарала или треба некои измени.
 
Член од
19 февруари 2014
Мислења
130
Поени од реакции
18
Каков е бре тој ауспух :icon_lol:. Каков мотор имаш ?
Видов пред некој ден и праев муабет со еден на 125цц мотор имаше стаено таков ауспух бучеше како крос го прашав ми рече го купил од некаде незнам како кажа и ко крос му бучи
 
Член од
28 ноември 2014
Мислења
47
Поени од реакции
2
Вака сега во тестов што си го постирал Пежо има иста вкупна оценка како Априлија, што незначи дека е на исто рамниште со неа вистински ( не го прочитав цел текстот, ама сфатив зашто е Дрби-то прво... и зашто не земале на тести и Аерокс ... ке го прочитам ибаво цел кога ке имам повеќе време )... Како што кажав новиве Пежоа имаат машини од Пијаџо ( 125 и 300 кубика , за 50-ки не сум сигурен ) но не е се само во машината ... Понатака вибрациите од ланецот на рејсинг Дерби-то не се толку големи т.е. не се ништо на што неможеш да се навикнеш и не се ништо што ке те вади од кожа од нервоза, мене не ми пречеа кога пробував едно, а ти пробај па ке одлучиш самиот ... Следно разликата помеѓу опен и рејсинг верзиите е поставеноста на моторот... Кај опен верзијата моторот е поставен како кај секој друг скутер, класично назад пред задното тркало и преносот е класичен со варијатор на радилица и ламела на задна осовина ... Рамот е ист, дизајнот е 90% ист ... Кај рејсинг верзијата моторот е поставен ценрално на рамот како кај големите мотори, па поради таа причина се јавува потреба завршниот пренос до задното тркало да биде решен додатно, во овој случај со ланец, мада можеле да го решат и со каиш, не би било проблем ... Но поставеноста на моторот доста влијае на управувањето. Тука веќе се добива повеќе мотоциклистичко управување, тежиштето е доста пониско и дозволува доста поагресивни маневри... Затоа и оние што го тестирале викаат дека имал најдобро држење низ кривини од сите други модели ... За издржливост што се однесува на машината најбитна работа е користење на квалитетно уљњ, сервисирање на редовни интервали и фактот дека е Пијаџо - немаш гајле ... Потрошувачката можно е да му е поголема од другиве, мада ниеден 2Т скутер не е далеку од 5 литри во град ... И на крај што се однесува на китовите за конверзија во 80 и 100 кубика мој совет ти е немој... Тјунирај пренос, електроника и слично, ама машина не чепкај и не растурај ...
Комплетно се согласувам за одржувањето.Секоја една машина бара редовен сервис без разлика на годините и марката.
Друго,и јас мислам дека не би требало да има којзнае какви вибрации од ланецот.Сепак и Дерби е марка не е заебанција па да си дозволат таков луксуз.Јас пред 17 години купив нов Томос АПН 6 со пренос на ланец и не се осеќаа никакви вибрации( која сила ќе прави вибрации):pos:
Денес се јавував на двајца кои имаат огласи на Реклама 5.И двата огласи се за Дерби ГП1 Рејсинг 2008 год,првиот 1150 евра,вториот 1400 евра.На моите прашања ''Дали има тјунинг, колку троши,максимална брзина,дали е скапо одржувањето на моторот,дали се осеќаат вибрации од ланецот и тешко ли се одржува истиот?''одговорија вака:
Првиот:Мислам дека рече само ламела и федери malossi другото е фабричко,неувезен,ако културно возиш 4,5 до 5 литри на 100км во град,втор газда купен од МК,макс.80 км на час,скапо како и за априлија,аерокс.Мислел дека му вибрира скутерот од предната гума и ја заменил,но вибрациите биле од ланецот и се осеќаат.Истиот треба редовно да се одржува,затегнува и прска со спреј.
Вториот:Се е фабричко на него,неувезен купен нов од салон,средно возење 3 литри на 100 км(имал поминато 7000 км)!?!?,скапо одржување како и за другите добри скутери,макс.90-100 км на час,не знае точно он полека го возел и од ланцеот речиси ништо не се осеќало и само му прскал спреј и тоа е тоа.Ми вели дојди пробај па ќе видиш што ти велам.
Е сега што е точно од тоа незнам,речиси целосно спротивни одговори :) Ме интересира дали негде во МК може да се најде Опен верзија,можеби е подобар избор од рејсинг?Ми се чини дека нигде не сум видел некој да вози,а по огласи најдов само еден кој не ми се свиѓа.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom