Скапи испити и често повеќекратно полагање за возачка дозвола

Член од
17 мај 2016
Мислења
1.380
Поени од реакции
1.241
Скопје да полагаш е катастрофа, поготово дебар маало. Милион знаци има у тој лавиринт и секој почетник мора негде да згреши, првите два пати тие ме паднаа само ради знак, третиот пат зошто сум нагазил полна линија а никаде линии немаше обележано. После искочив на партизанска со некоја полабава комисија 4ти пат и ме пуштија без ниедна замерка. А тестовите и политон со нула негативни поени.
Истото го прават на сите. Мене низ Аеродром ме вртеа низ улички ме бутаа за ситници као помалку од 1м растојание од паркирана кола или зашо не сум ја ставил колата у лер на стоп знак WTF, за на крај од 4та да ме извадат на булевар само право, без грешка да ме пуштат. Секој што полага од прва би му препорачал да се договори со школата да видат што како да си фркне 150 јурци у сам старт и да не си губи ден со денгубите...
Ако падне кандидатот 3пати, секој нареден пат ( ако комисија што ќе се падне е со осет) би требало да го возат само право на булевар...

ПС: Само не знам дали секој нареден пат те возат помалце или исто по 35-40минути?
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
9.341
Поени од реакции
9.314
Ако падне кандидатот 3пати, секој нареден пат ( ако комисија што ќе се падне е со осет) би требало да го возат само право на булевар...

ПС: Само не знам дали секој нареден пат те возат помалце или исто по 35-40минути?
порелаксирано е по булевари, не е мн возењето 25-30 мин отприлика, круг да свртиш, мене конкретно ме извадија одма на рузвелтова од зоолошка па по партизанска нагоре до лептокарија и назад по илинденска.
 
Член од
17 октомври 2011
Мислења
7.068
Поени од реакции
14.457
Ако падне кандидатот 3пати, секој нареден пат ( ако комисија што ќе се падне е со осет) би требало да го возат само право на булевар...

ПС: Само не знам дали секој нареден пат те возат помалце или исто по 35-40минути?
Мене вториот пат ме извадија на булевар, среќа моја, затоа положив од втора, инаку немаше шанси. :LOL:
 
Член од
3 ноември 2009
Мислења
1.769
Поени од реакции
4.555
Знае некој како се движат цените по автошколиве низ Скопје за полагање за Ц категорија?
 
Член од
16 јули 2019
Мислења
1
Поени од реакции
2
Полагање градска се сведе ко бившото екстерно за децата во школо, може да си гение, ама ако не си запамтил колку километри е Манила оддалечена од Истанбул (не приближно, туку точно), џабе што си гение, паѓаш. Јас на прво полагање паднав на градска за А категорија на престројување лево; на таа лента колона возила позади до недоглед. На крај начекав празен простор од 30-тина метри меѓу две коли и се бутнав...и ме бутнаа. Па јеботе, ги прашувам во што се состои грешката? Не сум напрправил прекршок, не сум исекол никого. Сум требал да чекам да се испразни лентата. Па како на скопски булевар во 11:00 претпладне во работен ден да начекам празна лента за престројување? Втора грешка: сум вртел лево, а не сум дал предност на некој што одел право, А ТОЈ ИЗЛЕГУВА ОД ЈЕБЕНИ ПАРКИНГ. И така после 22 години возење кола и стотици илјади километри од кои 85% во Скопје и ниеден удес по моја вина, некој што може син да ми биде ми вика „Повежбај уште малку“. Да препиздиш.

Така да ако паднете на градска, не се нервирајте, чиста лутрија е полагањето.
 
Член од
1 јуни 2011
Мислења
21.826
Поени од реакции
32.453
Ме интересира како е полагањето на полигон, дали комисијата се влечат по колата и постојано коментираат или не смеат ништо да ти кажат по што си има камери?

За девојчето што пишав на претходните страни значи нон стоп и коментирале од страна. Нивно е да гледаат и да снимаат и кој како ќе ги направи вежбите нека си оценат.
А не коментари од типот: Оди уште малку напред, оди назад, па не ти е завршена вежбата и толку фали да погрешиш.

Првиот пат на паралелно паркирање и рекле уште малку да ја врати и нормално кога ќе ја вратиш повеќе од што треба, тогаш ќе ја нагазнеш линијата со задното лево тркало, а предното лево наместо 10 см од линија ќе ти е 30 см.
 
Член од
12 март 2015
Мислења
1.109
Поени од реакции
1.989
Зависи на кое село од чоек ќе налеташ, девојка ми кога полагаше и кога ја паднаа прв пат простачката и се дереше на цел глас, трештеше полигонот. Среќа нејзина не сум моментално мкд инаку ќе одев на полигон да видам која е таа будала и кој му дава право да се црека....

Така да, ИЧ да не ти е чудно.
 
Член од
19 јуни 2018
Мислења
13
Поени од реакции
0
Ме интересира како е полагањето на полигон, дали комисијата се влечат по колата и постојано коментираат или не смеат ништо да ти кажат по што си има камери?

За девојчето што пишав на претходните страни значи нон стоп и коментирале од страна. Нивно е да гледаат и да снимаат и кој како ќе ги направи вежбите нека си оценат.
А не коментари од типот: Оди уште малку напред, оди назад, па не ти е завршена вежбата и толку фали да погрешиш.

Првиот пат на паралелно паркирање и рекле уште малку да ја врати и нормално кога ќе ја вратиш повеќе од што треба, тогаш ќе ја нагазнеш линијата со задното лево тркало, а предното лево наместо 10 см од линија ќе ти е 30 см.
Не треба да ги слушаш, јас скоро полагав и се заебавав со нив, си бев пуштил радио, раката на наслонот за рака, иначе пред секоја од вежбите имаш човек прати што како правиш, јас положив од прва со 0 негативни, ама вежбав 2 саата на полигон пред да дојде комисијата, исто фини беа лугето и така. Ако полагаш скоро внимавај на првата вежба да не прикочуваш, движи се бавно но без кочење, посебно рикверц, за рачна ми имаат кажувано толерираре ако се направиш како што треба давале уште една шанса ако ти угасне
 

Паланчански

ГРЕбач
Член од
12 јануари 2008
Мислења
725
Поени од реакции
334
Некогаш на полигон секоја операција имаше право на повторен обид. Ама одамна беше тоа...
 
Член од
17 мај 2016
Мислења
1.380
Поени од реакции
1.241
Ме интересира како е полагањето на полигон, дали комисијата се влечат по колата и постојано коментираат или не смеат ништо да ти кажат по што си има камери?

За девојчето што пишав на претходните страни значи нон стоп и коментирале од страна. Нивно е да гледаат и да снимаат и кој како ќе ги направи вежбите нека си оценат.
А не коментари од типот: Оди уште малку напред, оди назад, па не ти е завршена вежбата и толку фали да погрешиш.

Првиот пат на паралелно паркирање и рекле уште малку да ја врати и нормално кога ќе ја вратиш повеќе од што треба, тогаш ќе ја нагазнеш линијата со задното лево тркало, а предното лево наместо 10 см од линија ќе ти е 30 см.
Даваат еден лист , седи во кола, ако згреши кандидатот таму пишуваат негативни.
Ако не направи кандидатот грешка на 1,2,3та вежба, за рачна има 2 пати шанса да помине (пр. Ако првиот пат не успеа и му изгаси, може уште еднаш.)
Камера приметив дека ставаат на СТОП знакот кај вежбата за тргање со рачна на угорница.
Не знам што се случило со девојчето, но знам дека ако не си симетрично паркиран пишуваат околу 20негативни... Следен пат пред да полага полигон нека земе час со инструктор. Ќе и помогне да си бустне самодоверба и да ги повтори убаво вежбите.
Комисијата како ќе се погоди на полигон , не ми коментираа. На градска само коментираат нешто колку да кренат тензија и да се нанервира кандидатот. Така полесно се паѓа :D
 
На врв Bottom