Скапи испити и често повеќекратно полагање за возачка дозвола

L

Löwe

Гостин
Абе реков ај да појдам да видам да се присетам на вежбиве, и да повежбам. Ама некако нее најј на домашната кола.. Дали инструкторот те зема порано за да повежбаш пред да дојди комисијата или не?
Treba da si platis ako sakas da vezbas. I sigurno domasnata kola nema isti dimenzii so taa od avtoskolata pa zatoa ne ti izleguva.
 
Член од
19 февруари 2016
Мислења
344
Поени од реакции
68
сигурно нема да паркираш паралено паркирање по пропис кога ке положиш.
сега прво положи по пропис а после ке се навикнеш, ќе ти стане рутина паралелното паркирање
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
10.605
Поени од реакции
10.695
Секоја кола е различна, ја кога полагав инструкторката имаше едни линии обележано за тоа да ги помнам на задното стакло до каде треба да идам и немав проблем на испит
 
Член од
12 декември 2010
Мислења
5.939
Поени од реакции
4.731
у мое време па у 8 се полагаше ама у 7ипол таму бевме ни вежбање ни бутур и тоа прв бев од моја авто школа, да напоменам со друга кола не со таа шо вежбав
па ни точки ни парички ни уљето искапано шо инструкторот ми викаше по него владај се го немаше зашо заврна
со овие финти нивни контрауслуга прават на тие што учат
па затоа послем дупиња сите за паркирање


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Член од
1 јуни 2011
Мислења
22.857
Поени од реакции
34.375
Одамна беше кога полагав јас за Б, а и жена ми и не знам каков е односот на инструкторите кон почетниците, оние кои никогаш немаат седнато пред волан.
Ме интересира дали имаат трпение и пак не е исто некој што веќе има возено и некој што прв пат седи пред волан, прв пат се учи како да ја ја запали и тргне колата, да менува брзини, нема осет колку да пушти кумплуг, колку да нагази на кочница итн.
Постои голем страв и не можат да се опуштат од прв или втор ден.

Го слушнав муабетот на жена ми со некоја другарка која полага и е почетник, а инструкторот не ја оставал сама да вози и постојано и коментирал однапред што да направи. Абе кажуваш одиме десно, па прво, па на кружен толку. Ако нешто пропушти ќе и кажеш каде и што.

А не сега вклучи жмигавец, прикочи, смени брзина, абе остави ја сама да осети кога треба да се прикочи, да даде гас, да тргне под рачна, да намали гас, да даде десен/лев жмигавец итн. Каде да пропушти возило, каде има предност. И пак имала теоретска настава и веќе знае правило и знаци.

Па и се заканувал дека комисијата ќе ја падне 7 пати и ќе и испадне исто пари како и часовите. Има снимено видео како вежба да вози со друга кола и девојчето како за почеток знае да застане, да тргне, да смени брзина кога треба, жмигавец итн.

Прво палење на кола и веднаш да ја вози во рикверц. Абе неговото дете нека го седне во кола и нека ја запали и право во рикверц без да му кажеш како да контролира и да гледа на огледала, да држи растојание и колку и каде да врти на волан.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Член од
17 мај 2016
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.893
Абе кажуваш одиме десно, па прво, па на кружен толку. Ако нешто пропушти ќе и кажеш каде и што.
уште е така, барем со мојот инструктор беше така.

А не сега вклучи жмигавец, прикочи, смени брзина, абе остави ја сама да осети кога треба да се прикочи, да даде гас, да тргне под рачна, да намали гас, да даде десен/лев жмигавец итн. Каде да пропушти возило, каде има предност. И пак имала теоретска настава и веќе знае правило и знаци.
Тоа се случува секогаш барем првите 2-3часа градска.

Па и се заканувал дека комисијата ќе ја падне 7 пати и ќе и испадне исто пари како и часовите. Има снимено видео како вежба да вози со друга кола и девојчето како за почеток знае да застане, да тргне, да смени брзина кога треба, жмигавец итн.
До негде и право е инструкторот. Тие добро што знаат да возат поминуваат од 3/4пат, додека тие послабите паѓаат по 5-6пати. Во Скопје просек на кандидатите за полагање е од 5ти пат.

Прво палење на кола и веднаш да ја вози во рикверц. Абе неговото дете нека го седне во кола и нека ја запали и право во рикверц без да му кажеш како да контролира и да гледа на огледала, да држи растојание и колку и каде да врти на волан.
Не знам колку е точно , мене барем не ми е за верување таква работа.
Кога се почнуваат часови возење првите 3 дена е полигон. До полигонот вози инструкторот тие 3 дена. Првиот ден настрана ќе застане инструкторот, ти објаснува внатре во колата кое копче што е , отвара хауба некои основни делови објаснува и после возиш полека право само, учиш брзина да смениш, во кривина како да влезеш итн..
 
Последно уредено:
Член од
1 јуни 2011
Мислења
22.857
Поени од реакции
34.375
уште е така, барем со мојот инструктор беше така.

Тоа се случува секогаш барем првите 2-3часа градска.

До негде и право е инструкторот. Тие добро што знаат да возат поминуваат од 3/4пат, додека тие послабите паѓаат по 5-6пати. Во Скопје просек на кандидатите за полагање е од 5ти пат.


Не знам колку е точно , мене барем не ми е за верување таква работа.
Кога се почнуваат часови возење првите 3 дена е полигон. До полигонот вози инструкторот тие 3 дена. Првиот ден настрана ќе застане инструкторот, ти објаснува внатре во колата кое копче што е , отвара хауба некои основни делови објаснува и после возиш полека право само, учиш брзина да смениш, во кривина како да влезеш итн..
Да ама постојано да те замара како да возиш и да не те остави еднаш да види дали ќе вклучиш тоа што треба, дали ќе намалиш пред пешачки, ќе смениш брзина итн.

Првите 2-3 дена, ама 5-6 ден на отворен пат пак да замара и да ти кажува дека ќе паднеш 7 пати. Или во превод од оваа ќе извлечеме 150 евра 100 за комисијата и 50 за инструкторот, за да ја пуштиме од трета. На братучед истиот инструктор му зел така пари.

Знам дека првите 3 е полигон, запознавање со колата такви работи, менување брзина, палење, седнува и веднаш смени во рикверц и извади ја колата која била паркирана пред некоја гаража.

Почетник прво во рикверц, а после право, па фаќање кривини.
 

Паланчански

ГрЕбач
Член од
12 јануари 2008
Мислења
1.778
Поени од реакции
2.059
Затоа пред да уплатите за автошкола распрашајте се како работат. Претпоставувам дека имате избор, па изберете друга...
 
Член од
17 мај 2016
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.893
Да ама постојано да те замара како да возиш и да не те остави еднаш да види дали ќе вклучиш тоа што треба, дали ќе намалиш пред пешачки, ќе смениш брзина итн.
Те сфаќам, ама да не пробува да ја навикне под притисок да вози? Комисијава, уште пред да тргнеш одма почнува со непотребни коментари ...
Првите 2-3 дена, ама 5-6 ден на отворен пат пак да замара и да ти кажува дека ќе паднеш 7 пати. Или во превод од оваа ќе извлечеме 150 евра 100 за комисијата и 50 за инструкторот, за да ја пуштиме од трета. На братучед истиот инструктор му зел така пари.
Некако 7пати да паднеш е премногу, тоа е 350евра.
Паѓање е 2300ден за испитниот центар + 700ден за измајмување на возилото од автошкола за да полагаш..
 
Член од
1 јуни 2011
Мислења
22.857
Поени од реакции
34.375
Мислиш има такви на кои денес газот не и зјае за пари?

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Член од
1 јуни 2011
Мислења
22.857
Поени од реакции
34.375
Те сфаќам, ама да не пробува да ја навикне под притисок да вози? Комисијава, уште пред да тргнеш одма почнува со непотребни коментари ...

Некако 7пати да паднеш е премногу, тоа е 350евра.
Паѓање е 2300ден за испитниот центар + 700ден за измајмување на возилото од автошкола за да полагаш..
Па и голем стрес е тоа 7 пати и ќе изгубиш желба за возење и од старт некој така да ти каже лошо влијае. Никој не е професионалец после тие часови, треба искуство, ама почетник и 77 пати да полага пак ќе прави грешка. Оно искусни прават најосновни грешки и не почитуваат правила. Ќе видиме што ќе биде, подобро е дај и пари и нека се гонат у пм.

Мој братучед и ги частеше па пак го паднаа, после си плати 150 евра. Некои ќе кажат купена, ене го цела Европа со камион ја вози после тоа.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Член од
17 мај 2016
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.893
Мислиш има такви на кои денес газот не и зјае за пари?

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Освен трошење пари, се троши и време по 2 недели чекање за следно полагање + дополнителен стрес.

Мој братучед и ги частеше па пак го паднаа, после си плати 150 евра. Некои ќе кажат купена, ене го цела Европа со камион ја вози после тоа.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Се си доаѓа со искуство. Комисијава очекува кандидатите да возат по 35-40мин без грешка.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
10.605
Поени од реакции
10.695
Скопје да полагаш е катастрофа, поготово дебар маало. Милион знаци има у тој лавиринт и секој почетник мора негде да згреши, првите два пати тие ме паднаа само ради знак, третиот пат зошто сум нагазил полна линија а никаде линии немаше обележано. После искочив на партизанска со некоја полабава комисија 4ти пат и ме пуштија без ниедна замерка. А тестовите и политон со нула негативни поени.
 
Последно уредено:
Член од
23 ноември 2016
Мислења
26
Поени од реакции
9
Скопје да полагаш е катастрофа, поготово дебар маало. Милион знаци има у тој лавиринт и секој почетник мора негде да згреши, првите два пати тие ме паднаа само ради знак, третиот пат зошто сум нагазил полна линија а никаде линии немаше обележано. После искочив на партизанска со некоја полабава комисија 4ти пат и ме пуштија без ниедна замерка. А тестовите и политон со нула негативни поени.
Истото го прават на сите. Мене низ Аеродром ме вртеа низ улички ме бутаа за ситници као помалку од 1м растојание од паркирана кола или зашо не сум ја ставил колата у лер на стоп знак WTF, за на крај од 4та да ме извадат на булевар само право, без грешка да ме пуштат. Секој што полага од прва би му препорачал да се договори со школата да видат што како да си фркне 150 јурци у сам старт и да не си губи ден со денгубите...
 
На врв Bottom