Скапи испити и често повеќекратно полагање за возачка дозвола

Дискусија во форумот 'Автомобилизам и мотоциклизам' започната од ziko bt, 4 декември 2009.

  1. Löwe

    Löwe

    Член од:
    14 јули 2010
    Мислења:
    7.132
    Допаѓања:
    8.356
    Treba da si platis ako sakas da vezbas. I sigurno domasnata kola nema isti dimenzii so taa od avtoskolata pa zatoa ne ti izleguva.
     
  2. vladok

    vladok

    Член од:
    19 февруари 2016
    Мислења:
    264
    Допаѓања:
    36
    сигурно нема да паркираш паралено паркирање по пропис кога ке положиш.
    сега прво положи по пропис а после ке се навикнеш, ќе ти стане рутина паралелното паркирање
     
  3. Ron Burgundy

    Ron Burgundy

    Член од:
    29 јуни 2014
    Мислења:
    9.006
    Допаѓања:
    9.068
    Секоја кола е различна, ја кога полагав инструкторката имаше едни линии обележано за тоа да ги помнам на задното стакло до каде треба да идам и немав проблем на испит
     
  4. Zlatikevichius

    Zlatikevichius :)

    Член од:
    17 октомври 2011
    Мислења:
    6.997
    Допаѓања:
    14.335
    Кога јас полагав, да. Од 8 беше полагањето, ние во 6 бевме на полигон, вежбавме.
     
  5. Bonnie and Clyde

    Bonnie and Clyde

    Член од:
    12 декември 2010
    Мислења:
    5.295
    Допаѓања:
    4.096
    у мое време па у 8 се полагаше ама у 7ипол таму бевме ни вежбање ни бутур и тоа прв бев од моја авто школа, да напоменам со друга кола не со таа шо вежбав
    па ни точки ни парички ни уљето искапано шо инструкторот ми викаше по него владај се го немаше зашо заврна
    со овие финти нивни контрауслуга прават на тие што учат
    па затоа послем дупиња сите за паркирање


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. Forza Milan!!!

    Forza Milan!!!

    Член од:
    1 јуни 2011
    Мислења:
    21.524
    Допаѓања:
    32.030
    Одамна беше кога полагав јас за Б, а и жена ми и не знам каков е односот на инструкторите кон почетниците, оние кои никогаш немаат седнато пред волан.
    Ме интересира дали имаат трпение и пак не е исто некој што веќе има возено и некој што прв пат седи пред волан, прв пат се учи како да ја ја запали и тргне колата, да менува брзини, нема осет колку да пушти кумплуг, колку да нагази на кочница итн.
    Постои голем страв и не можат да се опуштат од прв или втор ден.

    Го слушнав муабетот на жена ми со некоја другарка која полага и е почетник, а инструкторот не ја оставал сама да вози и постојано и коментирал однапред што да направи. Абе кажуваш одиме десно, па прво, па на кружен толку. Ако нешто пропушти ќе и кажеш каде и што.

    А не сега вклучи жмигавец, прикочи, смени брзина, абе остави ја сама да осети кога треба да се прикочи, да даде гас, да тргне под рачна, да намали гас, да даде десен/лев жмигавец итн. Каде да пропушти возило, каде има предност. И пак имала теоретска настава и веќе знае правило и знаци.

    Па и се заканувал дека комисијата ќе ја падне 7 пати и ќе и испадне исто пари како и часовите. Има снимено видео како вежба да вози со друга кола и девојчето како за почеток знае да застане, да тргне, да смени брзина кога треба, жмигавец итн.

    Прво палење на кола и веднаш да ја вози во рикверц. Абе неговото дете нека го седне во кола и нека ја запали и право во рикверц без да му кажеш како да контролира и да гледа на огледала, да држи растојание и колку и каде да врти на волан.

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
     
  7. LostParadise

    LostParadise

    Член од:
    17 мај 2016
    Мислења:
    1.283
    Допаѓања:
    1.164
    уште е така, барем со мојот инструктор беше така.

    Тоа се случува секогаш барем првите 2-3часа градска.

    До негде и право е инструкторот. Тие добро што знаат да возат поминуваат од 3/4пат, додека тие послабите паѓаат по 5-6пати. Во Скопје просек на кандидатите за полагање е од 5ти пат.

    Не знам колку е точно , мене барем не ми е за верување таква работа.
    Кога се почнуваат часови возење првите 3 дена е полигон. До полигонот вози инструкторот тие 3 дена. Првиот ден настрана ќе застане инструкторот, ти објаснува внатре во колата кое копче што е , отвара хауба некои основни делови објаснува и после возиш полека право само, учиш брзина да смениш, во кривина како да влезеш итн..
     
    Последно уредено: 12 јуни 2019
  8. Forza Milan!!!

    Forza Milan!!!

    Член од:
    1 јуни 2011
    Мислења:
    21.524
    Допаѓања:
    32.030
    Да ама постојано да те замара како да возиш и да не те остави еднаш да види дали ќе вклучиш тоа што треба, дали ќе намалиш пред пешачки, ќе смениш брзина итн.

    Првите 2-3 дена, ама 5-6 ден на отворен пат пак да замара и да ти кажува дека ќе паднеш 7 пати. Или во превод од оваа ќе извлечеме 150 евра 100 за комисијата и 50 за инструкторот, за да ја пуштиме од трета. На братучед истиот инструктор му зел така пари.

    Знам дека првите 3 е полигон, запознавање со колата такви работи, менување брзина, палење, седнува и веднаш смени во рикверц и извади ја колата која била паркирана пред некоја гаража.

    Почетник прво во рикверц, а после право, па фаќање кривини.
     
  9. Паланчански

    Паланчански ГРЕбач

    Член од:
    12 јануари 2008
    Мислења:
    528
    Допаѓања:
    162
    Затоа пред да уплатите за автошкола распрашајте се како работат. Претпоставувам дека имате избор, па изберете друга...
     
  10. LostParadise

    LostParadise

    Член од:
    17 мај 2016
    Мислења:
    1.283
    Допаѓања:
    1.164
    Те сфаќам, ама да не пробува да ја навикне под притисок да вози? Комисијава, уште пред да тргнеш одма почнува со непотребни коментари ...
    Некако 7пати да паднеш е премногу, тоа е 350евра.
    Паѓање е 2300ден за испитниот центар + 700ден за измајмување на возилото од автошкола за да полагаш..
     
  11. Forza Milan!!!

    Forza Milan!!!

    Член од:
    1 јуни 2011
    Мислења:
    21.524
    Допаѓања:
    32.030
    Мислиш има такви на кои денес газот не и зјае за пари?

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
     
  12. Forza Milan!!!

    Forza Milan!!!

    Член од:
    1 јуни 2011
    Мислења:
    21.524
    Допаѓања:
    32.030
    Па и голем стрес е тоа 7 пати и ќе изгубиш желба за возење и од старт некој така да ти каже лошо влијае. Никој не е професионалец после тие часови, треба искуство, ама почетник и 77 пати да полага пак ќе прави грешка. Оно искусни прават најосновни грешки и не почитуваат правила. Ќе видиме што ќе биде, подобро е дај и пари и нека се гонат у пм.

    Мој братучед и ги частеше па пак го паднаа, после си плати 150 евра. Некои ќе кажат купена, ене го цела Европа со камион ја вози после тоа.

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
     
  13. LostParadise

    LostParadise

    Член од:
    17 мај 2016
    Мислења:
    1.283
    Допаѓања:
    1.164
    Освен трошење пари, се троши и време по 2 недели чекање за следно полагање + дополнителен стрес.

    Се си доаѓа со искуство. Комисијава очекува кандидатите да возат по 35-40мин без грешка.
     
  14. Ron Burgundy

    Ron Burgundy

    Член од:
    29 јуни 2014
    Мислења:
    9.006
    Допаѓања:
    9.068
    Скопје да полагаш е катастрофа, поготово дебар маало. Милион знаци има у тој лавиринт и секој почетник мора негде да згреши, првите два пати тие ме паднаа само ради знак, третиот пат зошто сум нагазил полна линија а никаде линии немаше обележано. После искочив на партизанска со некоја полабава комисија 4ти пат и ме пуштија без ниедна замерка. А тестовите и политон со нула негативни поени.
     
    Последно уредено: 12 јуни 2019
  15. esquimaux

    esquimaux

    Член од:
    23 ноември 2016
    Мислења:
    21
    Допаѓања:
    7
    Истото го прават на сите. Мене низ Аеродром ме вртеа низ улички ме бутаа за ситници као помалку од 1м растојание од паркирана кола или зашо не сум ја ставил колата у лер на стоп знак WTF, за на крај од 4та да ме извадат на булевар само право, без грешка да ме пуштат. Секој што полага од прва би му препорачал да се договори со школата да видат што како да си фркне 150 јурци у сам старт и да не си губи ден со денгубите...
     

Сподели преку: