... кај да е,
едно од реалните решенија е да се прилагоди учебната година кога коронавирус е „најслаб“, а нема присуство на други вируси, тоа значи дека првенствено не треба да се смени начинот на учење (виртуелно/ физичко), туку треба да се смени сезоната да учебната година да биде во лето, а зимно време да бидат децата распуштени (дома),
...зимскиот распуст што си беше еден месец во зимски период ќе треба да биде во лето и тоа поделен на два дела, да можат децата да идат на летен одмор (море, езеро) и тоа поделено меѓу основци еден термин, други друг термин, и на ист начин и кај средношколци едни еден термин, други друг термин, а зимно време кога ќе има полоши услови на затворено и повирулентен коронавирусот дополнително присуство на други вируси, е тогаш сите дома 2,3 месеци (ноември, декември, јануари),
образованието мора да ги смени месеците на учебна година во лето, а да се распуштат зимски период!
...инаку ова виртуелно образовање е целосен промашај, ние имаме генерации кои се неписмени, а со технологијава неписменоста само ќе се потврди и ќе се продолжи, а за предавачите да не коментирам тоа е друга приказна на задавање само задачи без труд некој да разбере,а родителите треба да ја превземат улогата на предавачите (учители, наставници, професори)!
... јас промената ја замислувам како да сме Австралија ама тука во Македонија, па зима е од јуни- август, а лето декември-фебруари, све друго ќе биде мачење со отвори- затвори училишта, а учењето со физичко присуство не може да се спореди и замнеи со виртуелно кое ќе биде без ефект и едно мачење на ученикот пред мониторот, а богами голема мака и за родителот!