Свето тројство

Picasso`

Schizophrenic!
Член од
26 јануари 2007
Мислења
4.149
Поени од реакции
197
Само едно нешто имам да кажам за болдираното. Луѓето забораваат дека кога Исус викал дека е син Божји, исто така велел дека сите ние сме синови и ќерки Божји. Ја мислам дека он сакал да каже нешто тотално различно од тоа буквално сфаќање на Син Божји - дека сите ние имаме дел од Бога во нас, дека Бог не е којзнае каде далеку, дека е тука до срцето наше, дека само треба да го отвориме тоа друго око и да го осознаеме тоа. Тоа е мое лично мислење, како неследбеник на ниедна организирана религија

I ja se soglasuvam so ova. Ova ustvari e moeto mislenje a ocigledno i tvoe. Deca Bozji se site vernici. Milosta bozja i toa kolku Bog moze da prosti Isus ni ja kazuva i vo evangelieto po Luka 15 glava narecena i kako "Bludniot sin". Ovaa sporedba e edna od najubavite vo Biblijata i prenesena e so edna magicna metafora, kako i site drugi Isusovi propovedi i "prikaski".

--------------------------------------------------------------
Блудниот синЕвангелие според Лука 15 глава

11 И рече: „Некој човек имаше два сина.
12 И помладиот од нив му рече на татка си: ‘Татко, дај ми го делот од имотот, што ми припаѓа!’ И тој им го раздели имотот.
13 А по неколку дена помладиот син собра сè свое и отиде во далечна земја и таму го потроши својот имот, живеејќи развратно.
14 Кога потроши сè, настана голема глад во онаа земја, и тој се најде во скудност.
15 И отиде и се прилепи при еден човек на онаа земја, тој го испрати на своите полиња, за да ги пасе свињите.
16 И сакаше да го наполни својот желудник со лушпи, што ги јадеа свињите, но никој не му ги даваше.


17 А кога дојде на себеси, рече: ‘Колку наемници при татка ми имаат леб во изобилство, а јас умирам од глад тука!
18 Ќе станам и ќе отидам при татка си, и ќе му речам: ‘Татко, згрешив против небото и пред тебе;
19 не сум веќе достоен да се наречувам твој син. Прими ме како еден од своите наемници!’
20 И стана и тргна кон татка си. И кога беше уште далеку, неговиот татко го виде и му се сожали, па се растрча, и му се фрли на вратот и го целиваше.
21 А синот му рече: ‘Татко, зрешив против небото и пред тебе; не сум веќе достоен да се наречувам твој син!’
22 Но таткото им рече на своите слуги: ‘Бргу, донесете ја најубавата облека, и облечете го и ставете му прстен на раката, и обувки на нозете.

23 Дотерајте го згоеното теле и заколете го, да јадеме и да се веселиме,
24 зашто овој мој син беше мртов и оживе, беше изгубен - и се најде.’ И почнаа да се веселат.
25 А неговиот постар син беше во полето. Кога пак доаѓаше и и се приближи на куќата, чу песна и играње;
26 па повика еден од слугите и го праша што е тоа.
27 А тој му рече: ‘Брат ти си дојде и твојот татко го закла згоеното теле, зашто го прими здрав.’
28 Тој се налути и не сакаше да влезе; а неговиот татко излезе и почна да го моли.
29 А тој му одговори на татка си: ‘Еве, ти служам толку години и никогаш не прекршив ниедна твоја заповед, а ти никогаш не ми даде ни јаре, за да се повеселам со своите пријатели.
30 А кога дојде овој твој син, кој го растури твојот имот со блудници, му закла згоено теле!’
31 Тој пак му рече: ‘Чедо, ти си секогаш со мене, и сè што е мое - е твое;
32 но требаше да се веселиме и да се радуваме, зашто овој твој брат беше мртов и оживе; беше изгубен и се најде.’”

----------------------------------------------------------------------

Tuka mozeme da vidime kako Isus vo ovaa parabola ni kazuva kako Bog moze da go primi sekogo vo negovite pregratki, moze da go gushne, da mu dade toplina, mir, spokojstvo. Da go "omekne" negovoto srce, ili srede pustina da napravi oaza. Tatkoto go simbolizira Gospod Bog, a decata se tie deca koi veruvaat i koi ne veruvaat, i so toa saka da kaze deka site nie sme Bozji deca i odnosot na Bog kon site nas e ist. No bez razlika na se, nie sme Bozji deca, i mozeme so gordost da si dozvolime i da se nareceme "Bozji deca" ili "Bozji Sin".
Sekoj covek koj e daleku od Boga, luta kako bludniot sin, luta barajki zadovolstvo vo razni raboti koi gi nudi ovoj trodimenzionalno materijalen svet. Vlijanijata na stereotipnite proizvodi koi gi nudi pazarot so niski vrednosti go opkruzuvaat covekot, kako magla ne mu davaat da progleda da gi sogleda vistinskite vrednosti, vistinskite kvaliteti na covekot, vistinskata energija so koja covekot zraci, koja e posvetla od sonceto i potopla od pekolot:), a taa energija kako prvo se naogja vo domenot na Bog, primena od Nego, od Negovite sveti pisma, preku nas vo drugi ljugje, vo celo opshtestvo. Sinot koj veke barashe zadovolstva nasekade, najde samo kratkotrajna vradnost, zabava, igra minlivi "ubavini" koi se sozdadeni od covekot a inspirirani od tvorcite na loshite demoni koi preku nas go unishtuvat coveckiot vid, ili pravat da nie se unishtuvame samite sebesi. Pomaliot brat vide deka nema zadovolstvo vo parite, i vo se drugo.
No, za razlika od bludniot sin, koj pronashol mir, koj dojde pri sebe, dali nie ke najdeme mir? Ke pojdeme li pred nashiot Nebesen Tatko. Toj ne ocekuva so otvoreni race da ne pregrne.
 
Член од
31 јули 2006
Мислења
2.537
Поени од реакции
700
I ja se soglasuvam so ova. Ova ustvari e moeto mislenje a ocigledno i tvoe. Deca Bozji se site vernici. Milosta bozja i toa kolku Bog moze da prosti Isus ni ja kazuva i vo evangelieto po Luka 15 glava narecena i kako "Bludniot sin". Ovaa sporedba e edna od najubavite vo Biblijata i prenesena e so edna magicna metafora, kako i site drugi Isusovi propovedi i "prikaski".

--------------------------------------------------------------
Блудниот синЕвангелие според Лука 15 глава

11 И рече: „Некој човек имаше два сина.
12 И помладиот од нив му рече на татка си: ‘Татко, дај ми го делот од имотот, што ми припаѓа!’ И тој им го раздели имотот.
13 А по неколку дена помладиот син собра сè свое и отиде во далечна земја и таму го потроши својот имот, живеејќи развратно.
14 Кога потроши сè, настана голема глад во онаа земја, и тој се најде во скудност.
15 И отиде и се прилепи при еден човек на онаа земја, тој го испрати на своите полиња, за да ги пасе свињите.
16 И сакаше да го наполни својот желудник со лушпи, што ги јадеа свињите, но никој не му ги даваше.


17 А кога дојде на себеси, рече: ‘Колку наемници при татка ми имаат леб во изобилство, а јас умирам од глад тука!
18 Ќе станам и ќе отидам при татка си, и ќе му речам: ‘Татко, згрешив против небото и пред тебе;
19 не сум веќе достоен да се наречувам твој син. Прими ме како еден од своите наемници!’
20 И стана и тргна кон татка си. И кога беше уште далеку, неговиот татко го виде и му се сожали, па се растрча, и му се фрли на вратот и го целиваше.
21 А синот му рече: ‘Татко, зрешив против небото и пред тебе; не сум веќе достоен да се наречувам твој син!’
22 Но таткото им рече на своите слуги: ‘Бргу, донесете ја најубавата облека, и облечете го и ставете му прстен на раката, и обувки на нозете.

23 Дотерајте го згоеното теле и заколете го, да јадеме и да се веселиме,
24 зашто овој мој син беше мртов и оживе, беше изгубен - и се најде.’ И почнаа да се веселат.
25 А неговиот постар син беше во полето. Кога пак доаѓаше и и се приближи на куќата, чу песна и играње;
26 па повика еден од слугите и го праша што е тоа.
27 А тој му рече: ‘Брат ти си дојде и твојот татко го закла згоеното теле, зашто го прими здрав.’
28 Тој се налути и не сакаше да влезе; а неговиот татко излезе и почна да го моли.
29 А тој му одговори на татка си: ‘Еве, ти служам толку години и никогаш не прекршив ниедна твоја заповед, а ти никогаш не ми даде ни јаре, за да се повеселам со своите пријатели.
30 А кога дојде овој твој син, кој го растури твојот имот со блудници, му закла згоено теле!’
31 Тој пак му рече: ‘Чедо, ти си секогаш со мене, и сè што е мое - е твое;
32 но требаше да се веселиме и да се радуваме, зашто овој твој брат беше мртов и оживе; беше изгубен и се најде.’”

----------------------------------------------------------------------

Tuka mozeme da vidime kako Isus vo ovaa parabola ni kazuva kako Bog moze da go primi sekogo vo negovite pregratki, moze da go gushne, da mu dade toplina, mir, spokojstvo. Da go "omekne" negovoto srce, ili srede pustina da napravi oaza. Tatkoto go simbolizira Gospod Bog, a decata se tie deca koi veruvaat i koi ne veruvaat, i so toa saka da kaze deka site nie sme Bozji deca i odnosot na Bog kon site nas e ist. No bez razlika na se, nie sme Bozji deca, i mozeme so gordost da si dozvolime i da se nareceme "Bozji deca" ili "Bozji Sin".
Sekoj covek koj e daleku od Boga, luta kako bludniot sin, luta barajki zadovolstvo vo razni raboti koi gi nudi ovoj trodimenzionalno materijalen svet. Vlijanijata na stereotipnite proizvodi koi gi nudi pazarot so niski vrednosti go opkruzuvaat covekot, kako magla ne mu davaat da progleda da gi sogleda vistinskite vrednosti, vistinskite kvaliteti na covekot, vistinskata energija so koja covekot zraci, koja e posvetla od sonceto i potopla od pekolot:), a taa energija kako prvo se naogja vo domenot na Bog, primena od Nego, od Negovite sveti pisma, preku nas vo drugi ljugje, vo celo opshtestvo. Sinot koj veke barashe zadovolstva nasekade, najde samo kratkotrajna vradnost, zabava, igra minlivi "ubavini" koi se sozdadeni od covekot a inspirirani od tvorcite na loshite demoni koi preku nas go unishtuvat coveckiot vid, ili pravat da nie se unishtuvame samite sebesi. Pomaliot brat vide deka nema zadovolstvo vo parite, i vo se drugo.
No, za razlika od bludniot sin, koj pronashol mir, koj dojde pri sebe, dali nie ke najdeme mir? Ke pojdeme li pred nashiot Nebesen Tatko. Toj ne ocekuva so otvoreni race da ne pregrne.
Прекрасно!!!! Изгледа ти направила утисок кога ја имаш при рака да ја наведеш како пример.
 

Wake up

Music lover
Член од
19 јули 2006
Мислења
145
Поени од реакции
0
Sin Bozji toa e naziv za evreite, imeno tie site sebe si se narekuvaat sinovi boziji, sekoj evrein za sebe smeta deka e sin bozji i za drug evrein kje kazi "sine bozji". Denes toj naziv izgubi od svojot kontekst, zatoa za da se razberat pravilno tekstovite na svetite knigi treba da se procita prouci i nauci togasniot svet naviki obicai koi bea togas sekojdnevie a denes ni e nesto nepoznato i strano.
Jas ne sum evrejka, pa se narekuvam dete Bozjo. I toa e taka zatoa sto Isus vo Biblijata mi veli deka koga jas ke se spasam, t.e. ke se izmijam preku Isusovata krv preku vera vo ona sto Toj go stori za site nas na krstot, i na tretiot de voskresna, Toj mi go dava darot na vecen zivot, i privilegijata da se narekuvam Bozjo dete.
Sto se odnesuva do temava, navistina ne se zboruva na nea od rakav, tuku mislam deka treba da komentira onoj koj ima dosta znaenje za ova, a toa sekako se crpi od Biblijata. Tatkoto, Isus i Svetiot Duh se edno, i postojat od samiot pocetok. Sto mislite, komu mu se obraka Bog pri pocetokot, koga bese sozdavanjeto, i koga veli- "Da napravime covek spored NASATA slicnost"?
 
Член од
31 јули 2006
Мислења
2.537
Поени од реакции
700
Sto mislite, komu mu se obraka Bog pri pocetokot, koga bese sozdavanjeto, i koga veli- "Da napravime covek spored NASATA slicnost"?
Баш ме заинтригира со ова и ја отворив Библијата и во Битие нигде не пишува тоа што ти го кажа, него пишува дека го создал човекот по СВОЈОТ лик.
 

Picasso`

Schizophrenic!
Член од
26 јануари 2007
Мислења
4.149
Поени од реакции
197
Jas ne sum evrejka, pa se narekuvam dete Bozjo. I toa e taka zatoa sto Isus vo Biblijata mi veli deka koga jas ke se spasam, t.e. ke se izmijam preku Isusovata krv preku vera vo ona sto Toj go stori za site nas na krstot, i na tretiot de voskresna, Toj mi go dava darot na vecen zivot, i privilegijata da se narekuvam Bozjo dete.
Sto se odnesuva do temava, navistina ne se zboruva na nea od rakav, tuku mislam deka treba da komentira onoj koj ima dosta znaenje za ova, a toa sekako se crpi od Biblijata. Tatkoto, Isus i Svetiot Duh se edno, i postojat od samiot pocetok. Sto mislite, komu mu se obraka Bog pri pocetokot, koga bese sozdavanjeto, i koga veli- "Da napravime covek spored NASATA slicnost"?
Vidi za covek da bide vernik, ne mora da veruva deka Bog e sveto trojstvo, deka toa e edna osnova i tri karakteri.
Inace jas veruvam deka Isus bil golem mistik. A misticizmot e garantot za ziveenje Bog vo covek.
Bez razlika dali toa bil Jahve, Sveta Troica, Allah, covek ima potreba od niv. Znaesh razlicno e tolkuvanjeto.

Всушност, во Новиот завет, има доста сведоштва за разнородноста (барем кај Таткото и синот) и нивно посебно битисување а не како единство на Троицата, така да:

“ А Стефан, исполнет со Дух Свети, кога погледна кон небото, ја виде славата Божја и Исуса како стои од десната страна на Бога. “
Делата Апостолски 7. 55

“ А Он, принесувајќи само една жртва за гревовите, засекогаш седна оддесно на Бога“
до Евреите 10. 12

“Имајќи го пред очи Началникот и Завршителот на верата - Исуса, кој поради неговата идна радост претрпе крст, откако го презре срамот, и седна од десната страна на престолот Божји“
до Евреите 12. 2

“ И така ако сте воскреснале заедно со Христа, барајте го она што е горе, каде Христос седи оддесно на Бога“
до Колосјаните 3. 1

“Кој е, што ќе суди? Христос ли Исус? кој умре, но уште и воскресна, Кој е од десната страна на Бога и кој се застапува за нас“
до Римјаните 8. 34

Значи на престолот божји седи таткото - Бог а десно седи Исус, значи и хиерархијска поделеност, но тоа не е се, ова е посебно интересно

“Откровение на Исуса Христа, кое Му го даде Бог, за да го покаже на слугите свои“
Откровение 1. 1

Значи Бог има нешто што Исус го нема значи имателот му дава на примателот, Бог го има Откровението и му го дава на оној кој го нема на Исуса, овде веќе станува јасна поделеност хиерархијска помеѓу таткото и синот
Tocno taka.
Inace vo istocnite zemji, toa Sin na... se upotrebuvalo i se upotrebuva.
Isus se narekuval sin bozji, radi edna prosta pricina. Nemal tatko, a sekako radi inferiornosta na zenite vo tie godini covek ne mozel da kaze deka e sin na nekoja zena. Mozeme da vidime duri i kaj Arapite e toa do den denes aktuelno. Imeno mozeme da vidime momci koi se vikaat
Mohamed al rushin Ibn Hamid. Toa IBN znaci sin na.
 

Picasso`

Schizophrenic!
Член од
26 јануари 2007
Мислења
4.149
Поени од реакции
197
Јас имам поинакво мислење, СИН БОЖЈИ тоа беше назив за евреин. Сите евреи се нарекуваа синови божји, тие беа припадници на божијот народ, на избраните на нив Бог им се обраќа Синови моји. Во тоа време , јудаизмот беше религија на само на евреите, нив Бог ги опдбрал, нив ги водел,вонивни раце им ја ставил победата на другите народи, и нив му ја даде светата земја Израел. Во тоа време вообичаен назив (и во меѓусобните разговори) за евреин беше син божји. Денес, тоа значение се изгуби и стана нешто сосема поинакво.
Tocno taka. Isto taka Bog David vo Stariot Zavet go narekuva "Sin Bozji".
Evreite se smetale a sigurno i ushte se smetaat za svet narod, ili narodot od knigata. Evreniot nikogash ne znael za svoe sopstveno JAS, sekogash kaj nego bilo Nie.
Isus, a podocna Spinoza bile tie koi ja narushile nivnata iskonska granica.
Isus bil toj shto se zalagal, za "voveduvanje" na individualen integritet, vo nivnata zaednica. "Tvojot grev e tvoj grev, za tvojot grev tebe ke ti se sudi a ne na cel tvoj narod".
Se zalagal za delenje na Crkvata od drzavata, znaci se zalagal za sekularizam.
 
Член од
31 јули 2006
Мислења
2.537
Поени од реакции
700
Ја мислам дека Бог не ги одбрал Евреите, него они го одбрале него. Во почетокот на Библијата ќе сретнете пасуси како он им вели и на Абрахам и на Јаков и може и на неколку други „АКО ме прифатиш за твој Бог, како што сум бил Бог на татко ти.......ќе направам ова и ова за тебе“
 

Picasso`

Schizophrenic!
Член од
26 јануари 2007
Мислења
4.149
Поени од реакции
197
Ја мислам дека Бог не ги одбрал Евреите, него они го одбрале него. Во почетокот на Библијата ќе сретнете пасуси како он им вели и на Абрахам и на Јаков и може и на неколку други „АКО ме прифатиш за твој Бог, како што сум бил Бог на татко ти.......ќе направам ова и ова за тебе“
Tie go odbrale nego, i podocna se narekuvale "svet narod".
 
T

trilobite

Гостин
Значи на престолот божји седи таткото - Бог а десно седи Исус, значи и хиерархијска поделеност, но тоа не е се, ова е посебно интересно
Овде десно ниакако не означува оддесно ниту десничарски ориентиран туку власт.Бог Таткото му ја предава сета власт на Бог Синот.
Секаде каде што се среќава изразот рака десница недвосмислено се толкува како власт,(воена и секаква)=вообичаен старохебрејски термин.
Значи Бог има нешто што Исус го нема значи имателот му дава на примателот, Бог го има Откровението и му го дава на оној кој го нема на Исуса, овде веќе станува јасна поделеност хиерархијска помеѓу таткото и синот
И... што со ова сега?
Јас имам шеќерка,ти ја давам тебе,сега ти ја имаш јас ја немам...вака ми изгледа твојава филозофија Члену.
Значи да се разбереме
Сите овие Новозаветни наводи укажуваат на тоа кој ја наследува целокупната власт...кој ќе суди на живите и мртвите и пред кого ќе клекне "секое колено".Целото Откровение се врти околу една централна фигура,а тоа е Исус
Тое е тоа што е важно,а именители доверители и незнам ти кои све не релации не се воопшто важни во целава ситуација нит може со такво толкување да се долови поентата на теојството.
Факт е дека секој член од Тројството е засебна личност и има милиони стихови од Ст. и Н. Завет кое го подржуваат ова тврдење.


Јас имам поинакво мислење, СИН БОЖЈИ тоа беше назив за евреин. Сите евреи се нарекуваа синови божји, тие беа припадници на божијот народ, на избраните на нив Бог им се обраќа Синови моји. Во тоа време , јудаизмот беше религија на само на евреите, нив Бог ги опдбрал, нив ги водел,вонивни раце им ја ставил победата на другите народи, и нив му ја даде светата земја Израел. Во тоа време вообичаен назив (и во меѓусобните разговори) за евреин беше син божји. Денес, тоа значение се изгуби и стана нешто сосема поинакво.
синови Божји(со мало с) се духовните суштества(ангели,архангели,херувими серафими)Син Божји се однесува исклучиво на Исус.Друг знак се употребува во Хебрејските списи,во англиските и мак.превод решено е да се користат големи и мали букви(инаку не е така во оригиналот)заради правење на разлика кога се доаѓа до толкување на овој термин.

Tie go odbrale nego, i podocna se narekuvale "svet narod".
Човек не е во позиција да бира ниту да се прогласува за свет.
Само Бог е свет,а бидејќи Бог пребивал меѓу народот Израелски,решил да им се открие првенствено ним(заветот)-по тоа е наречен и Израел свет.
 

Моето_е_поголемо

муа не ме лазе
Член од
22 јули 2005
Мислења
475
Поени од реакции
21
“Откровение на Исуса Христа, кое Му го даде Бог, за да го покаже на слугите свои“
Откровение 1. 1

Значи Бог има нешто што Исус го нема значи имателот му дава на примателот, Бог го има Откровението и му го дава на оној кој го нема на Исуса, овде веќе станува јасна поделеност хиерархијска помеѓу таткото и синот
Многу неточно :nenene:. Немој да вадиш делови од контекст и да го извртуваш зборот, тоа е работа на ѓаволот а не твоја. Откровението му беше дадено на Св. Јован Богослов за да покаже на нас за тоа што ќе биде во иднина. Откровението се однесува на Исус Христос, но тој му го даде на својот слуга Јован на островот Патмос.
 

Picasso`

Schizophrenic!
Член од
26 јануари 2007
Мислења
4.149
Поени од реакции
197
Tocno taka.
Inace vo istocnite zemji, toa Sin na... se upotrebuvalo i se upotrebuva.
Isus se narekuval sin bozji, radi edna prosta pricina. Nemal tatko, a sekako radi inferiornosta na zenite vo tie godini covek ne mozel da kaze deka e sin na nekoja zena. Mozeme da vidime duri i kaj Arapite e toa do den denes aktuelno. Imeno mozeme da vidime momci koi se vikaat
Mohamed al rushin Ibn Hamid. Toa IBN znaci sin na.
Citat od moj napishan post.

Pozdrav do Trilobite:

Apologetu moj sladok i mil, ako e obratno kaj tebe, ne e kaj mene. A kaj nekoi drugi voopshto i ne postoi. Taka da jas znam deka sakash nie isto kako tebe da razmisluvame, no tuka e kvalitetot, koga site razmisluvaat razlicno.
 
T

trilobite

Гостин
Apologetu moj sladok i mil...,
:pipi:Благодарам:pipi:
...ako e obratno kaj tebe, ne e kaj mene. A kaj nekoi drugi voopshto i ne postoi. Taka da jas znam deka sakash nie isto kako tebe da razmisluvame, no tuka e kvalitetot, koga site razmisluvaat razlicno.
"Квалитетот"на едно поинакво расудување и вреднување на нациите(конкретно Еврејската) светот веќе го виде во творевината наречена Großdeutsches Reich(Трет рајх) а нешто подоцна и во Исламистичко/Фашистичко/Терористичко/Иредентистичките монструмски организации Хезболах и Хамас.
Омразата кон Еврејската нација им е допирна точка а од фотосот можеш да забележиш и други сличности:
 

Picasso`

Schizophrenic!
Член од
26 јануари 2007
Мислења
4.149
Поени од реакции
197
:pipi:Благодарам:pipi:

"Квалитетот"на едно поинакво расудување и вреднување на нациите(конкретно Еврејската) светот веќе го виде во творевината наречена Groјаdeutsches Reich(Трет рајх) а нешто подоцна и во Исламистичко/Фашистичко/Терористичко/Иредентистичките монструмски организации Хезболах и Хамас.
Омразата кон Еврејската нација им е допирна точка а од фотосот можеш да забележиш и други сличности:
So ova odgovarash na moeto prashanje? Ova ne e odgovor!
Evreite se poloshi duri i od Hitler, no toa retko koj go znae i e tema za drugo mesto.

"Квалитетот"на едно поинакво расудување и вреднување на нациите(конкретно Еврејската) светот веќе го виде во творевината наречена Groјаdeutsches Reich(Трет рајх) а нешто подоцна и во Исламистичко/Фашистичко/Терористичко/Иредентистичките монструмски организации Хезболах и Хамас.
Ne e Islamisticko!
Kako shto Krstonoscite izoblicija edno ucenje, isto i momcive izblicuvaat drugo ucenje. Denes sigurno Muhamed se prevraka vo grobot, a Isus se naezuva koga bi gi poglednale ovie "vernici" koj se podaleku i podaleku se od toa prvobitno vistinsko ucenje.
 

Член на раководството

Форевер тугедер
Член од
15 март 2006
Мислења
698
Поени од реакции
20
Зошто Бог во целата своја сила и моќ, оставил на оваков начин речта своја, преку книга и пишан збор подложен на човечката страст и пристраст. Сите “зла“ кои можат да ги снајдат книгите, во овој или оној момент низ развитокот ја снајдоа и Библијата. Преводите се неточни, дополнувани, коментирани ставани конетексти во зависност од политичката или историската реалност. Светото Тројство во Новиот завет експлицитно е наведено само кај Јован Богослов во првото соборно послание

“Зашто Троица се, Кои сведочат на небото: Отецот, Словото и Светиот дух. И Троица се едно“ 5.7

Како најстар и најблизок до оригиналот превод на Новиот завет е Вулгата која на ова исто место вели:

“Quia tres sunt testimonium dant"

Значи преведено, “Тројца се кои сведочат.“, не се зборува ни за Отец, ни за Син ни за Духот ниту се троица кои се едно.

Изгледа дека овој верс во овој проширен облик се среќава за прв пат во Светитe Писма поконктретно во Codex Montfortianus (Britannicus) кој е напишан во почетокот на 16сти век и во Codex Ravianus (кој е делумно превод на Стефановиот Нов Завет а дел од Полиглотот). Пред овој период, пред 16сти век во ваков облик (каде се спомнуваат експлицитно Отецот, Речта (Синот) и Светиот Дух едно во Троиството) не постои. По се изгледа овде станува збор за накнаден уфрлок во Новиот завет, така да и единственото место каде за Троиството се зборува дека е едно е невалидно
 
Член од
21 август 2008
Мислења
6.500
Поени од реакции
1.320
ne se trica tuku cetvorica, otecot, sinot, svetiot duh i bogorodica.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom