Picasso`
Schizophrenic!
- Член од
- 26 јануари 2007
- Мислења
- 4.149
- Поени од реакции
- 197
Само едно нешто имам да кажам за болдираното. Луѓето забораваат дека кога Исус викал дека е син Божји, исто така велел дека сите ние сме синови и ќерки Божји. Ја мислам дека он сакал да каже нешто тотално различно од тоа буквално сфаќање на Син Божји - дека сите ние имаме дел од Бога во нас, дека Бог не е којзнае каде далеку, дека е тука до срцето наше, дека само треба да го отвориме тоа друго око и да го осознаеме тоа. Тоа е мое лично мислење, како неследбеник на ниедна организирана религија
I ja se soglasuvam so ova. Ova ustvari e moeto mislenje a ocigledno i tvoe. Deca Bozji se site vernici. Milosta bozja i toa kolku Bog moze da prosti Isus ni ja kazuva i vo evangelieto po Luka 15 glava narecena i kako "Bludniot sin". Ovaa sporedba e edna od najubavite vo Biblijata i prenesena e so edna magicna metafora, kako i site drugi Isusovi propovedi i "prikaski".
--------------------------------------------------------------
Блудниот синЕвангелие според Лука 15 глава
11 И рече: „Некој човек имаше два сина.
12 И помладиот од нив му рече на татка си: ‘Татко, дај ми го делот од имотот, што ми припаѓа!’ И тој им го раздели имотот.
13 А по неколку дена помладиот син собра сè свое и отиде во далечна земја и таму го потроши својот имот, живеејќи развратно.
14 Кога потроши сè, настана голема глад во онаа земја, и тој се најде во скудност.
15 И отиде и се прилепи при еден човек на онаа земја, тој го испрати на своите полиња, за да ги пасе свињите.
16 И сакаше да го наполни својот желудник со лушпи, што ги јадеа свињите, но никој не му ги даваше.
17 А кога дојде на себеси, рече: ‘Колку наемници при татка ми имаат леб во изобилство, а јас умирам од глад тука!
18 Ќе станам и ќе отидам при татка си, и ќе му речам: ‘Татко, згрешив против небото и пред тебе;
19 не сум веќе достоен да се наречувам твој син. Прими ме како еден од своите наемници!’
20 И стана и тргна кон татка си. И кога беше уште далеку, неговиот татко го виде и му се сожали, па се растрча, и му се фрли на вратот и го целиваше.
21 А синот му рече: ‘Татко, зрешив против небото и пред тебе; не сум веќе достоен да се наречувам твој син!’
22 Но таткото им рече на своите слуги: ‘Бргу, донесете ја најубавата облека, и облечете го и ставете му прстен на раката, и обувки на нозете.
23 Дотерајте го згоеното теле и заколете го, да јадеме и да се веселиме,
24 зашто овој мој син беше мртов и оживе, беше изгубен - и се најде.’ И почнаа да се веселат.
25 А неговиот постар син беше во полето. Кога пак доаѓаше и и се приближи на куќата, чу песна и играње;
26 па повика еден од слугите и го праша што е тоа.
27 А тој му рече: ‘Брат ти си дојде и твојот татко го закла згоеното теле, зашто го прими здрав.’
28 Тој се налути и не сакаше да влезе; а неговиот татко излезе и почна да го моли.
29 А тој му одговори на татка си: ‘Еве, ти служам толку години и никогаш не прекршив ниедна твоја заповед, а ти никогаш не ми даде ни јаре, за да се повеселам со своите пријатели.
30 А кога дојде овој твој син, кој го растури твојот имот со блудници, му закла згоено теле!’
31 Тој пак му рече: ‘Чедо, ти си секогаш со мене, и сè што е мое - е твое;
32 но требаше да се веселиме и да се радуваме, зашто овој твој брат беше мртов и оживе; беше изгубен и се најде.’”
----------------------------------------------------------------------
Tuka mozeme da vidime kako Isus vo ovaa parabola ni kazuva kako Bog moze da go primi sekogo vo negovite pregratki, moze da go gushne, da mu dade toplina, mir, spokojstvo. Da go "omekne" negovoto srce, ili srede pustina da napravi oaza. Tatkoto go simbolizira Gospod Bog, a decata se tie deca koi veruvaat i koi ne veruvaat, i so toa saka da kaze deka site nie sme Bozji deca i odnosot na Bog kon site nas e ist. No bez razlika na se, nie sme Bozji deca, i mozeme so gordost da si dozvolime i da se nareceme "Bozji deca" ili "Bozji Sin".
Sekoj covek koj e daleku od Boga, luta kako bludniot sin, luta barajki zadovolstvo vo razni raboti koi gi nudi ovoj trodimenzionalno materijalen svet. Vlijanijata na stereotipnite proizvodi koi gi nudi pazarot so niski vrednosti go opkruzuvaat covekot, kako magla ne mu davaat da progleda da gi sogleda vistinskite vrednosti, vistinskite kvaliteti na covekot, vistinskata energija so koja covekot zraci, koja e posvetla od sonceto i potopla od pekolot, a taa energija kako prvo se naogja vo domenot na Bog, primena od Nego, od Negovite sveti pisma, preku nas vo drugi ljugje, vo celo opshtestvo. Sinot koj veke barashe zadovolstva nasekade, najde samo kratkotrajna vradnost, zabava, igra minlivi "ubavini" koi se sozdadeni od covekot a inspirirani od tvorcite na loshite demoni koi preku nas go unishtuvat coveckiot vid, ili pravat da nie se unishtuvame samite sebesi. Pomaliot brat vide deka nema zadovolstvo vo parite, i vo se drugo.
No, za razlika od bludniot sin, koj pronashol mir, koj dojde pri sebe, dali nie ke najdeme mir? Ke pojdeme li pred nashiot Nebesen Tatko. Toj ne ocekuva so otvoreni race da ne pregrne.