Светло при сликање портрети?

Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
znaci gledam ima dobri portretcinja me interesira sto svetlo koristite dali dnevna svetlina dali nekoja improvizacija(neznam kolku e pametno radi temperaturata na razlicni sijalici) posle dali nesto pro?
znaci me interesira sto kako zosto:D
 
Член од
27 септември 2009
Мислења
2.172
Поени од реакции
1.037
znaci gledam ima dobri portretcinja me interesira sto svetlo koristite dali dnevna svetlina dali nekoja improvizacija(neznam kolku e pametno radi temperaturata na razlicni sijalici) posle dali nesto pro?
znaci me interesira sto kako zosto:D
Портрет најдобро се слика на дневна светлина, најприродно се изразени боите на лицето...
 
Член од
27 март 2010
Мислења
24
Поени од реакции
6
Ako se slika portret na dnevna svetlina, najubavo ako imas prozor na severna strana, zasto tamu ne udira svetloto direkno i se dobiva prekrasna difuzirana svetlina. Pa i ako imas nekoj bela zavesa na prozorot..... meraci :) Za studiski portreti prikaznata e druga, ti treba minimum eden blic (studiski ili off camera flash), nekoj svetlosen modifikator (softbox ili beauty dish) da ja difuzira svetlinata i barem edna reflektivna povrsina da gi ubies senkite na liceto. Probaj da ne kombiniras sijalici so blicevi poradi razlicnata temperatura na svetlinata. Znaci ili stedlivi sijalici ili blicevi, i normalno slikas RAW format i posle vo camera Raw si ja podesuvas temperaturata na fotografijata :)
 

DonJas

Married and Happy
Член од
22 јуни 2008
Мислења
2.651
Поени од реакции
586
Ајде вака, од мое искуство да збориме.

Со дневна светлина, најчесто има еден гоолем проблем. Или ти е убаво осветлено лицето (додека позадината е ужасно светла и изгорена) или е позадината таман, ама лицето темно (во повеќето од случаевите). Затоа практикувам на силна дневна светлина да сликам ако имам некоја поголема бела или рефлектирачка површина при рака (маица врши работа) за да го користам како Fill, наспроти ликот на моделот. Исто проблем е со директно сонце што прави остри сенки, па некоаш користам за таа причина паус хартија да го филтрирам сонцето (ова го открив случајно кај еден пријател дома, си имаше залепено на прозорите за да не го гледаат од надвор, сенките се одлични, меки дисперзирани, за мерак.)
_______________

Иако не сум фан на “студиска“ фотографија, под студио подразбирам затворена просторија и сијалици како извор на светлина. Како шо напомена еден член погоре, има проблем со температурите на сијалиците. Јас мислам дека неонките (оние класични цефки, не овие сеа шо се еко сијалици спирално смотани) се додека се купени од исто место во исто време, ќе ти завршат работа. Пошто ќе сликаш во raw, и ќе си ја подесиш температурата покасно, во фотошоп. Неонките како извор на светлина немаат толку многу остри сенки бидејќи не е директно свелтото, туку самите имаат бел филтер, што според мене е доста погодно бидејќи можеш да ги омекнеш уште повеќе. Неонката ставена во ќош, а ќошот обложен со зиберка ( односно рефлектирачка површина за во кола на шофершајбна шо се става, од 100 денари), и после тоа паус хартија одозгора, да ја затвори неонката, добиваш убаво светло, ептен меко, фино :)

За блиц во “студио“ чадор или софтбокс. :)
 
Член од
7 октомври 2011
Мислења
30
Поени од реакции
9
Ајде вака, од мое искуство да збориме.

Со дневна светлина, најчесто има еден гоолем проблем. Или ти е убаво осветлено лицето (додека позадината е ужасно светла и изгорена) или е позадината таман, ама лицето темно (во повеќето од случаевите). Затоа практикувам на силна дневна светлина да сликам ако имам некоја поголема бела или рефлектирачка површина при рака (маица врши работа) за да го користам како Fill, наспроти ликот на моделот. Исто проблем е со директно сонце што прави остри сенки, па некоаш користам за таа причина паус хартија да го филтрирам сонцето (ова го открив случајно кај еден пријател дома, си имаше залепено на прозорите за да не го гледаат од надвор, сенките се одлични, меки дисперзирани, за мерак.)
_______________

Иако не сум фан на “студиска“ фотографија, под студио подразбирам затворена просторија и сијалици како извор на светлина. Како шо напомена еден член погоре, има проблем со температурите на сијалиците. Јас мислам дека неонките (оние класични цефки, не овие сеа шо се еко сијалици спирално смотани) се додека се купени од исто место во исто време, ќе ти завршат работа. Пошто ќе сликаш во raw, и ќе си ја подесиш температурата покасно, во фотошоп. Неонките како извор на светлина немаат толку многу остри сенки бидејќи не е директно свелтото, туку самите имаат бел филтер, што според мене е доста погодно бидејќи можеш да ги омекнеш уште повеќе. Неонката ставена во ќош, а ќошот обложен со зиберка ( односно рефлектирачка површина за во кола на шофершајбна шо се става, од 100 денари), и после тоа паус хартија одозгора, да ја затвори неонката, добиваш убаво светло, ептен меко, фино :)

За блиц во “студио“ чадор или софтбокс. :)

Фала, ептен помогна :D
 
Член од
8 декември 2009
Мислења
70
Поени од реакции
22
Убаво меко и дисперзирано светло можеш да добиеш и со флеш ако го свртиш кон бел зид или плафон па од таму да се одбие насекаде, во случај да немаш софт бокс, чадор, паус, посебен рефлектор (тањир, за омекнување на светло или пак бјути диш и уште незнам кои имиња го употребуваат за тоа), бели листови на хартија........
--- надополнето: 3 август 2012 во 03:32 ---
Погоре прочитав за неонките, генерален проблем со неонките е тоа што кај нив има доминанта на зелената боја, па затоа во пресетот за баланс на бело во фотоапартите има посебно нагоден мод за флуоресцентни извори на светлина каде не сум баш сигурен дали беше подигната магента та или пак беше спуштена зелената за да се искомпензира заситеноста со зелената доминанта
 

Kajgana Shop

На врв Bottom