Гледам сите зборите дека неможе да се оцени преку еден тест бла-бла океј...тоа сте у право,трудот на тие што имаат 5ки може да падне во вода...Кој труд?Каде што во моја генерација сите се "студенти",однсно доаѓаат само на тест,на пример ако прават на 5ти час...на први 4 е дома и се "труди" или ден-два пред тестот повторно "се труди" и ќе извади 5ка ?Или тие што бегаат од тест и ќе бегаат додека не ги дознаат сите групи/прашања и ќе научи не за 5ка,туку за 10ка и ќе изрецитира се од А до Ш и во дневник му седи 5ка,како резултат на неговиот труд,односно макотрпната работа со проекти,предавања,домашни,активности и сл. (кои црни проекти бе
)
Исто така,и тие со оценките што ги добиваат со лижење г*з на професорите и секојдневно умилкување и праење фаци и делење комплименти како и за професорот,така и за неговиот начин на работа
И да,сега малку се тие деца што учат за ЗНАЕЊЕ,а не за оценката во дневникот.
Изговори од типот :" што ќе ми е физика/математика/биологија/ххемија кога нема никаква врска со тоа што би сакал да го работам"...пошто ќе се занимавале со нешто друго,и тоа најчесто го учат само колку да пооминат со што е можно повисока оценка со препишување бегање и слични методи.Е ај сега,тие што сакаат да студираат филолошки и да работат нешо со јазиците,да учат само јазици и да баталат се друго...На пример некој да сака да е професор по мак.јазик и литература,да учи само македонски и да чита лектири/дела...а се друго да го запоставува бидејќи,сигурно нема да му треба хемија и физика во македонски јазик.
/
Инаку сакам да има екстерно,а најчесто тие што се против екстерното,се ученици кои се одлични (незаслужено),па и тие што навистина учат,се исто така против ради причините што вие ги спомнавте (труд,работа,ова-она...).
Никој не учи од се по нешто,за некогаш да му користи во животот и да се снаоѓа во одредени ситуации,туку се гледа оценката во свидетелство да стои 5