- Член од
- 2 април 2006
- Мислења
- 14.363
- Поени од реакции
- 3.069
Конечно,и по не толку долгото чекање,излезе и официјалната игрива верзија на Lost.
Бидејќи ние сме научени на не-толку добри(најблаго речено) префрлања од филм во игра,немаше ни некои големи очекувања.Иако ретко има исклучоци (The Chronicles of Riddick),сепак публиката(збориме за обичната/не Lost-фановската) беше воздржана...
Но Lost via Domus излезе,истовремено во Xbox360 и PC верзија,што отвори уште еден голем проблем.Како ли само ќе биде конвертирана?
Навистина,играта имаше многу трнлив пат,и тешка задача да ги надмине стереотипите на гејмерите...па колку успеа во тоа?
Дознајте во оваа рецензија
Знам,знам премногу прашања кои треба да бидат одговорени во наредниот дел (за разлика од серијата,ама не сум ја Carlton Cuse ),но полека,ќе стигнеме до сите одговори.
Lost via Domus е развивана од Ubisoft Montreal,под покровителство на ABC (ТВ куќата која ја продуцира серијата),па барем уводните екрани изгледаат ветувачки.Самиот Ubisoft е гаранција за развивање на брендови (Splinter Cell,Prince of Persia) , а ABC најверојатно ќе ни гарантира дека сите ликови ќе бидат верно пренесени и со стас и со глас
Приказна
Lost via Domus е TPS(third person shooter) авантура,но јас сепак нема да ја оценувам како таква,бидејќи не е правена со таква намера.На што мислам?
1.Правена е за Lost фановите,па се разбира дека нема да биде претешка или специфично од некој жарн,од едноставна причина што немаат сите ист вкус
2.Играта не може да биде играна од луѓе кои не се фанови на Lost,па затоа авантуристите ни самите нема да ја сакаат во нивниот жарн.
Значи откога расчистивме дека Lost е всушност еден хибрид од авантура и TPS,веројатно ви е јасно дека ако ви откривам приказна во авантура,исто е како да ви раскажувам филм.Верувајте ми,ќе ми бидете благодарни кога ќе играте :wink:
Ќе ви дадам мал вовед:
Вие сте преживеан од 815,но проблемот е што...упс,ќе се откриев за малку
Anyway,вие сте овој dude
Приказната е поделена во 7 чаптери,секој направен да изгледа како епизода,со recap што се случувало во претходната.Да,ќе го слушате познатиот глас како кажува Previously on Lost
Голем плус за developer-ите.
Повеќето ликови од Lost се тука,па така ќе ги гледаме и слушаме(второво мање-више,зашто дознајте кај Звук секцијата) dr. Jack,Cate,Sayid,Desmond,Locke итн итн.
Нивните ingame верзии се прилично добро направени,па затоа очекувајте да се однесуваат исто како во серијата.На пример Hugo највеќе ќе го наоѓате овде
Се на се,типично Lost-овска приказна,која ќе ги израдува љубителите на серијата.
Графика
Не знам зашто,но после Crysis станавме (бар јас) малце размазени во поглед на графичките побарувања.Знам дека xbox360 колегите се воодушевени од графиката,но сепак во Crysis островот е поубав.
Lost поседува прилично оптимизиран енџин,одлични сенки (кои дури се прелеваат врз главниот лик,нешто што видовме кај ликовите на Crysis),но сепак текстурите ја уништуваат малку играта.На слики се тоа добро изгледа,но морам да се запрашам дали тие се всушност пререндерирани?
Погледнете ја текстурата на земјата и уверете се сами.
Сепак прилично бев импресиониран од густата вегетација,па затоа не можам а да не дадам позитивна оценка за графиката на Lost,иако не највисока.Сепак Crysis не ме размази до толку.
AI
AI можам слободно да потврдам дека не постои во играва.Сите ликови стојат во место и прават предефинирана акција,што само потврдува дека дизајнерите се користеле со прости скрипти.
Но сепак,во ниеден момент во играта нема да го почуствувате неговиот недостаток,бидејќи ќе бидете добро фокусирани на самите мисии и истражувања.
Звук
Можеби единствената мана на Lost.
Мислам со самото ABC лого на почетокот,јас очекував да ги слушнам Matthew Fox,Evangelin Lilly,Josh Halloway и покрај тоа што П.овердрајв ме увери дека ги нема
Сите (добро скоро сите) се импровизирани и глумени од страна на други личности.Па добро бе луѓе тоа што го кажуваат во играва е еднакво на 5 мин вкупен дијалог (зборам за секој посебно),не можеле ли на сетот на Lost да ги снимат дијалозите?
Да ви објаснам накратко:
Jack-глумен,прилично добро
Kate-глумена,само добро
Sawyer-глумен,катастрофа над катастрoфите.Ликот со најинтересни дијалози го глуми веројатно најлошиот имитатор на земјава
Sayid-глумен,задоволувачки
Locke-глумен,прилично добро.Дури и оноа смешкањето по секоја кажана реченица е тука (зборам за анимацијата )
Hugo-глумен,просечно (сепак дијалозите му се топ,баш онака Hugo-like)
Тоа се ликовите што најмногу ќе ги гледате.Е сеа мала глупост.
Ben,Juliet и Tom се оригиналните глумци:kesa: .Не знам како да ви опишам,ама слушајќи го Бен во неговиот познат арогантски тон,како ме манипулира со ветувања,ме полазија морници и се почуствував како да сум навистина во серијата.
САмо за ова вреди да ја набавите играта.
Секоја чест за Henry Iak Cusic!
Гејмплеј
Дефинитивно Lost успева на ова поле.Да не ве задржувам во неизвесност.Lost е игрива.
Иако е линеарна,сепак ве води низ Lost островот,преживувајќи битни сцени од серијата,водејќи ве низ интересни флешбекови,и прикажувајќи ги првите две сезони на островот низ друга перспектива.
Се на се,во ниеден момент нема да ви биде досадно,без разлика дали се шетате низ The Hatch,ги внесувате бројките (уште едно одлично искуство!),ве брка Бен,го заробувате Mikhail итн итн.
Играва ќе ве држи на штрек во секој момент.
Знам дека на авантуристите нема да им се допаѓа што можат да погинат,но како што рековме,Lost не е типична авантура.
Заклучок
Хмм,заклучок?!
Па нели го прочитавте целиот текст?!
Срам да ви е ако само овде рипате да прочитате!!!
Се на се,Lost е прилично интересно конципирана,верно пренесена со clifhangers (возбудливи краеви) на крај на секој чаптер,игрива и да...уште нешто:
A MUST HAVE за секој Lost фан!
Не туку читајте,идете купете ја,симнете ја,играјте ја.
И дознајте нешто повеќе за Lost светот.Уште само да имаше да се бира крајот,дали да ги спасите...Упс.Ама и вака ми ги надмина очекувањата.
А да,единствена штета што е само тричасонвна забава:helou:
Бидејќи ние сме научени на не-толку добри(најблаго речено) префрлања од филм во игра,немаше ни некои големи очекувања.Иако ретко има исклучоци (The Chronicles of Riddick),сепак публиката(збориме за обичната/не Lost-фановската) беше воздржана...
Но Lost via Domus излезе,истовремено во Xbox360 и PC верзија,што отвори уште еден голем проблем.Како ли само ќе биде конвертирана?
Навистина,играта имаше многу трнлив пат,и тешка задача да ги надмине стереотипите на гејмерите...па колку успеа во тоа?
Дознајте во оваа рецензија
Знам,знам премногу прашања кои треба да бидат одговорени во наредниот дел (за разлика од серијата,ама не сум ја Carlton Cuse ),но полека,ќе стигнеме до сите одговори.
Lost via Domus е развивана од Ubisoft Montreal,под покровителство на ABC (ТВ куќата која ја продуцира серијата),па барем уводните екрани изгледаат ветувачки.Самиот Ubisoft е гаранција за развивање на брендови (Splinter Cell,Prince of Persia) , а ABC најверојатно ќе ни гарантира дека сите ликови ќе бидат верно пренесени и со стас и со глас
Приказна
Lost via Domus е TPS(third person shooter) авантура,но јас сепак нема да ја оценувам како таква,бидејќи не е правена со таква намера.На што мислам?
1.Правена е за Lost фановите,па се разбира дека нема да биде претешка или специфично од некој жарн,од едноставна причина што немаат сите ист вкус
2.Играта не може да биде играна од луѓе кои не се фанови на Lost,па затоа авантуристите ни самите нема да ја сакаат во нивниот жарн.
Значи откога расчистивме дека Lost е всушност еден хибрид од авантура и TPS,веројатно ви е јасно дека ако ви откривам приказна во авантура,исто е како да ви раскажувам филм.Верувајте ми,ќе ми бидете благодарни кога ќе играте :wink:
Ќе ви дадам мал вовед:
Вие сте преживеан од 815,но проблемот е што...упс,ќе се откриев за малку
Anyway,вие сте овој dude
Приказната е поделена во 7 чаптери,секој направен да изгледа како епизода,со recap што се случувало во претходната.Да,ќе го слушате познатиот глас како кажува Previously on Lost
Голем плус за developer-ите.
Повеќето ликови од Lost се тука,па така ќе ги гледаме и слушаме(второво мање-више,зашто дознајте кај Звук секцијата) dr. Jack,Cate,Sayid,Desmond,Locke итн итн.
Нивните ingame верзии се прилично добро направени,па затоа очекувајте да се однесуваат исто како во серијата.На пример Hugo највеќе ќе го наоѓате овде
Се на се,типично Lost-овска приказна,која ќе ги израдува љубителите на серијата.
Графика
Не знам зашто,но после Crysis станавме (бар јас) малце размазени во поглед на графичките побарувања.Знам дека xbox360 колегите се воодушевени од графиката,но сепак во Crysis островот е поубав.
Lost поседува прилично оптимизиран енџин,одлични сенки (кои дури се прелеваат врз главниот лик,нешто што видовме кај ликовите на Crysis),но сепак текстурите ја уништуваат малку играта.На слики се тоа добро изгледа,но морам да се запрашам дали тие се всушност пререндерирани?
Погледнете ја текстурата на земјата и уверете се сами.
Сепак прилично бев импресиониран од густата вегетација,па затоа не можам а да не дадам позитивна оценка за графиката на Lost,иако не највисока.Сепак Crysis не ме размази до толку.
AI
AI можам слободно да потврдам дека не постои во играва.Сите ликови стојат во место и прават предефинирана акција,што само потврдува дека дизајнерите се користеле со прости скрипти.
Но сепак,во ниеден момент во играта нема да го почуствувате неговиот недостаток,бидејќи ќе бидете добро фокусирани на самите мисии и истражувања.
Звук
Можеби единствената мана на Lost.
Мислам со самото ABC лого на почетокот,јас очекував да ги слушнам Matthew Fox,Evangelin Lilly,Josh Halloway и покрај тоа што П.овердрајв ме увери дека ги нема
Сите (добро скоро сите) се импровизирани и глумени од страна на други личности.Па добро бе луѓе тоа што го кажуваат во играва е еднакво на 5 мин вкупен дијалог (зборам за секој посебно),не можеле ли на сетот на Lost да ги снимат дијалозите?
Да ви објаснам накратко:
Тоа се ликовите што најмногу ќе ги гледате.Е сеа мала глупост.
Ben,Juliet и Tom се оригиналните глумци:kesa: .Не знам како да ви опишам,ама слушајќи го Бен во неговиот познат арогантски тон,како ме манипулира со ветувања,ме полазија морници и се почуствував како да сум навистина во серијата.
САмо за ова вреди да ја набавите играта.
Секоја чест за Henry Iak Cusic!
Гејмплеј
Дефинитивно Lost успева на ова поле.Да не ве задржувам во неизвесност.Lost е игрива.
Иако е линеарна,сепак ве води низ Lost островот,преживувајќи битни сцени од серијата,водејќи ве низ интересни флешбекови,и прикажувајќи ги првите две сезони на островот низ друга перспектива.
Се на се,во ниеден момент нема да ви биде досадно,без разлика дали се шетате низ The Hatch,ги внесувате бројките (уште едно одлично искуство!),ве брка Бен,го заробувате Mikhail итн итн.
Играва ќе ве држи на штрек во секој момент.
Знам дека на авантуристите нема да им се допаѓа што можат да погинат,но како што рековме,Lost не е типична авантура.
Заклучок
Хмм,заклучок?!
Па нели го прочитавте целиот текст?!
Срам да ви е ако само овде рипате да прочитате!!!
Се на се,Lost е прилично интересно конципирана,верно пренесена со clifhangers (возбудливи краеви) на крај на секој чаптер,игрива и да...уште нешто:
A MUST HAVE за секој Lost фан!
Не туку читајте,идете купете ја,симнете ја,играјте ја.
И дознајте нешто повеќе за Lost светот.Уште само да имаше да се бира крајот,дали да ги спасите...Упс.Ама и вака ми ги надмина очекувањата.
А да,единствена штета што е само тричасонвна забава:helou: