Реставрација на автомобили и моторцикли, расклопување мотори и слично?

JeepMkd

Scratch model builder
Член од
25 јуни 2008
Мислења
1.576
Поени од реакции
468
Ќе те цитирам тука,да не одиме во ОТ

Се слагам со ова шо си го пишал,ама јас буквално можам да склопам кола дома,во гаражата.Татко ми и дедо ми се одлични механичари,на дедо тоа му е занает,на тато хоби...Исто можам и дома да си ја гитирам,истругам и шприцам..Љубов за Кадет Ц да не правиме муабет,таа кола некогаш да ја имам мислам дека ќе бидам пресреќен :) Или пак нешто слично на неа,Капри,Ескорт I,Таунус....Значи само парите ми фалат,не сум зависен од никакви квази мајстори,кои што како шо рече ти ги интересира парите да ги земат само....
Спомнав, битни се условите и поддршката. За парите таква е ситуацијата, да бидеме реални - ова е скапо хоби барем кај нас. Добро е што знаеш што сакаш. Ќе ти дадам еден совет: што и да почниш да го правиш, прави го темелно и без заобиколување. Ќе знаеш дека ти си го направил, ти си се измачил и ич не е битно колку време ќе помине. Штом имаш гаража не ти смета дали ќе работиш на колата 2 недели или 2 години. Плус, верувам дека си млад и имаш многу да поминиш и не брзај. Има време за се...
 
S

StormRage

Гостин
Сеа сакав да прашам за ваше мислење... Иам 50 кубици кинез скутер и да го продам за 200 евра и да земам зарибано Пијаџо тајфун 80 кубици за ефтина пара и да му удрам ремонт...(мотор средвење, фарбање плус некој глупости...) вреди или не?
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
895
Од шо мака да го даеш кинеското? Те вози? Те вози. Шо дека ќе носиш лепенка Пијаџо. Дај бе не лечете комплекси. Мислиш дека деловите што ќе ги ставиш во ремонтираната Пијаџо ќе бидат Made In Italy?
 
S

StormRage

Гостин
Од шо мака да го даеш кинеското? Те вози? Те вози. Шо дека ќе носиш лепенка Пијаџо. Дај бе не лечете комплекси. Мислиш дека деловите што ќе ги ставиш во ремонтираната Пијаџо ќе бидат Made In Italy?
абе да чинеше кинесково не го давам... дават душа па пубо да му зеам некој динар дур можам него да го дам за беспари на рециклирање...
 

Untak

Simply complicated...
Член од
16 јануари 2008
Мислења
441
Поени од реакции
68
Ако некој знае каде има да се купи ова
By [URL=http://profile.imageshack.us/user/crnko]crnko at 2009-07-11[/URL]
за да се преправи во ова
By crnko, shot with CYBERSHOT at 2008-11-29
Ве молам пишете, частам...
Црнко, или некој што се разбира од ова, кажете ми дали ќе прават проблеми при регистрација на вака преправен автомобил кога ќе треба да ја носам на технички преглед, бидејќи и јас имам голема желба да преправам една Z 750 малку, ChopTop само со моторче 900 ccm од Fiat, со замена на спојките со зглобови, така средување ко за помлад човек...
би сакал да добијам нешто вакво на крајот....
 

Martin_GSM

бившиот torrent
Член од
13 април 2006
Мислења
2.076
Поени од реакции
68
предното и задното стакло ке ти бидат проблем , за страничните се средуваат пошто немаат кривина
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Црнко, или некој што се разбира од ова, кажете ми дали ќе прават проблеми при регистрација на вака преправен автомобил кога ќе треба да ја носам на технички преглед, бидејќи и јас имам голема желба да преправам една Z 750 малку, ChopTop само со моторче 900 ccm од Fiat, со замена на спојките со зглобови, така средување ко за помлад човек...
би сакал да добијам нешто вакво на крајот....
Ако си повисок од 170 заборави веднаш од проста причина што и во нормално фиќо едвај ќе станеш. Мотор од 903 кубици пасува од Фиат 127/ Југо 45/ 900АК меѓутоа проблемот е ладењето кое ќе треба добро да го решиш (дополнителен хладњак, каиши, хладњак за масло...), подвојето да го спуштиш (пеглано федер платно, опруги од Пегла...) фарбање, тапацирање тоа си знаеш дека ќе треба друго по свој вкус. Кровот незнам дали ќе се нафати некој убаво да го скрати распрашај се убаво. Мислам дека под 2000 евра нема да ти излезе се на се. :nenene:
 
Член од
16 септември 2008
Мислења
323
Поени од реакции
3
предното и задното стакло ке ти бидат проблем , за страничните се средуваат пошто немаат кривина

Во Прилеп прават стакла само незнам дали ке се нафатат да прават калапи за 1 стакло
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
предното и задното стакло ке ти бидат проблем , за страничните се средуваат пошто немаат кривина
И предните немат којзнај каква кривина... мада никогаш не би направил вакво возило.
 

Untak

Simply complicated...
Член од
16 јануари 2008
Мислења
441
Поени од реакции
68
Значи не се проблем стаклата, лимарите, фарбањата...ПРАШУВАВ дали треба некој атест потоа, затоа што има измени во кровот на возилото, за моторот јасно ми е што како оди кога се менува....мене ми е да не ми прават проблеми за надворешните промени на возилото, а тоа што ти Џиш не би правел вакво возило сосема ми е разбирливо, но ете мене ваква модификација баш ми се допаѓа, сепак е прашање на вкусови нели.... и кога се работи за постари возила ни јас ретко кога би променил било што кај некое од нив, ми се допаѓа шармот кој го имаат одреден дел од нив.... :)
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
За мотор мора да отидеш и да ти направат атест зошто апла ке се гледа не е од него дека е појак мотор и за каросерија мислам дека треба да се прави ама најубаво ако си од скопје да тркнеш до АСУЦ и ке ти кажат се :smir:
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Чим менуваш мотор, а таков не се вградувал во возилото, мора да се оди на атест.
Она со фиќото и сечење таму кров, мене на ништо не ми личи...
Ај ќе го сечеш кровот, ќе направиш стакла по порачка, нема да стојат со кедери, ќе се лепат како на новиве возила...ама не личи...
 

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
895
Чим менуваш мотор, а таков не се вградувал во возилото, мора да се оди на атест.
Она со фиќото и сечење таму кров, мене на ништо не ми личи...
Ај ќе го сечеш кровот, ќе направиш стакла по порачка, нема да стојат со кедери, ќе се лепат како на новиве возила...ама не личи...
1) Интересен факт. Во Србија ако имаш Југо 45 и сакаш да ставиш мотор од 65-ка, нема потреба од а-тест. Само се запишува новиот мотор. Толкување: Школката веќе е а-тестирана за сите мотори 45,55,60,65.

Кај нас треба а-тест ако сакаш од 45 на 55 да го смениш моторот!

2) Сечење кров на фичо ЕПТЕН нема да го личи. Идејата е интересна, ама фиќото е мало количе за таква работа. Бубата е најмалата кола што можи да поднеси choptop
 

Crnko

Излуфтиран, комплетно
Член од
4 јули 2008
Мислења
203
Поени од реакции
5
За да пројдеш на машински треба прво да се консултираш со нив, професорите, на кој позиции треба да го појачаш... тоа е ГОООЛЕМА заебанција... потоа треба да го направиш точно по НИВНИТЕ упатства, со докази, слики и слично, а тоа многу ќе те чини....
Untak18, Лепо то, ама, на машински НЕ проаѓаш... А ако си од помаливе македонски градови, пробај, најди некој братучед што работи на регистрација, па пробај...
А chop-top, според мене, повеќе би стоело на некоја лимузина, со гепек...
Поздрав и со среќа...
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Како да си напрајш работа ко ке ти е досадно?

Ете како, сосем случајно. Се започна со лап-топ кој го зедов од вујко ми. Кутијата му беше во прилично лоша состојба, па ми падна на памет дека со полир паста можам да ја вратам во некоја си посолидна состојба.

Поминав до едно продавниче (татко ми е молер па од таму зема бои), со човечето си живеам баеги, и му кажувам дека ми треба 50 грама полир паста од најфината, ке полирам лап-топ. Наместо 50 грама, тој ми даде едно шише во кое му имаше останато паста, некаде околу 250-300 грама. И за лап-топот, ја средив работата (колку што можеше) со едно макнување на крпата.

И си викам ајде сега да пробам на Ескордот, ионака се токмам да го вапцувам (а.к.а фарбам :smir:) наскоро, да видам што ке испадне од целата работа. Се закачив во задната лева врата, таа беше во најлоша состојба од цела кола (нешто слична со предната, ја има на сликата најдолу). Ако пробувам да пробувам. Една волнена крпа и ете ме. А пред тоа имав правено муабет со неколку мајстори за тоа како би делувало да се исполира колата, сите некако несигурно ми делуваа со муабети од типот штознам, баеги е обледена вака така, а + има корозија на задните венци (мислам дека се забележува на сликата, не ставиле пластики во подкрилата назад напред има фабрички, ке мора тоа јас да го смислам некако) и праговите па морам и тоа да го санирам а неможе да помине без фарба.

Еве како изгледаше вратата по 10 минутно стругање на жешкото...

Приметете ја разликата во сјајот на горниот и долниот дел од врата- под и над жлебот.

И еве како изгледа сега по саат добро стругање и два пати помината со полир паста.



Од друг агол...



Некако баеги “стрчи“ од остатокот од возилото :smir:
Сега ми преостануваат уште 4 врати, хаубата, крилата, покривот, задните делови.... Е така се создава работа ко ке ти е досадно. Ако има некој желба слободно може да дојде да му дадам крпа да потрилка :smir:

Ке прикачам нови сликички кога ке продолжам со работата, највероватно уште едната врата ке ја стросам денеска, да залади малку изгорев на жешково.

П.С. Да ја поминам еднаш со восок на крај, или да му удрам и трета рака со полир паста па восок или не?? Што викате? Струмикс изјасни се на темава, ти имаш повеќе искуство со овие работи....
 

Kajgana Shop

На врв Bottom