Ребраст каиш

Член од
13 февруари 2007
Мислења
181
Поени од реакции
6
Pred nekoj den trebashe da kupam rebrast kaish,za da go smeni majstorot na mojot avtomobil.I kako i obichno -problem!Kupiv eden Power grip,pa go izgubiv,pa potoa nastana dilema,pa i trilema od koj mproizveduvach da zemam.Power grip,Goodyear,Dayco.Na kraj posle nekolku konsultacii se odluchiv za Goodyear,pokraj toa shto slushnav deka imalo najmnogu falsifikati tokmu od ovoj proizveduvach.Go kupiv od eden moj komshija koj me ubeduvashe deka kaishot e so proveren kvalitet i deka sigurno ne e falc.Ama crvot sepak raboti,i raboti.Luge !Mislam deka so ovie raboti ne smee da ima zaebancii kaj nabavuvachite,pa se raboti(vo sluchaj na otkazuvanje,pu,pu nedaj boze)za kompleten remont na motorot.Stvarno zaebana situacija,chovek da ne znae shto ima pod hauba!!
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Хе хе хе... не се секирај не е дотолку страшна работата. Ако е нов шансите да откажи се мали (во споредба со стар), а издржливоста им е некои 80.000-100.000 км. А ке си возиш Голф или Форд така да и да се скини нема зијан (отворен вентил и клип не се стигаат да се удираат!).
 
Член од
13 февруари 2007
Мислења
181
Поени од реакции
6
Ford site modeli ili?Kaishot ne se menja na 80-100000 km,tuku na tochno odreden vremenski interval koj go odreduva proizveduvachot na avtomobilot!Za mojot avtomobil e naznacheno.Proverka na 30.000 menuvanje na 60.000.Jas go smeniv na 50.000 zaedno so spanerot(lagerot)koj minatiot pat ne go zameniv.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Штознам дали на сите модели... Колку што знам дефинитивно Ауди дизел не се стигаат (му се скина на вујко ми). Сега за Форд дизел незнам ама така велат. А + фордот има 2 каиши: еден од радилица на бош, и еден од радилица на брегаста и водна пумпа.
А за менувањето... Ти гарантирам дека тој каиш што го изваде со 50.000 ако не ја палиш колата на туркање (има доодени мотори па во зима не палат поинаку освен на туркање!) без проблем ке изоди уште 30.000. Е сега процени сам. Гарант нов е поиздржлив од стариот. А ако ти е шубе... Повози го некои 40.000-50.000 па смени го пак.
А што количе имаш?
Едит: А може да користиш кирилица кога пишуваш? некако полесно е за читање.
 
Член од
13 февруари 2007
Мислења
181
Поени од реакции
6
Na 50.000 ide aut sigurno(kako i ovoj)Kirilica poshtuvam,ama poshto idam i na drugi forumi nejkam da burichkam po tastaturava,de vaka,de onaka.Vaka sum naviknat i kraj.Izvinete ushte ednash:back:
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
Pred nekoj den trebashe da kupam rebrast kaish,za da go smeni majstorot na mojot avtomobil.I kako i obichno -problem!Kupiv eden Power grip,pa go izgubiv,pa potoa nastana dilema,pa i trilema od koj mproizveduvach da zemam.Power grip,Goodyear,Dayco.Na kraj posle nekolku konsultacii se odluchiv za Goodyear,pokraj toa shto slushnav deka imalo najmnogu falsifikati tokmu od ovoj proizveduvach.Go kupiv od eden moj komshija koj me ubeduvashe deka kaishot e so proveren kvalitet i deka sigurno ne e falc.Ama crvot sepak raboti,i raboti.Luge !Mislam deka so ovie raboti ne smee da ima zaebancii kaj nabavuvachite,pa se raboti(vo sluchaj na otkazuvanje,pu,pu nedaj boze)za kompleten remont na motorot.Stvarno zaebana situacija,chovek da ne znae shto ima pod hauba!!
Кога се работи за Goodyear, најарно е да не го купуваш во МК!
Dayco сеуште никој не го фалсификува, а барем е со сосема добар квалитет и сигурно ќе го извозиш најмалку 50.000.
-И лагер и затегачи менувај секогаш заедно со ременот без оглед во колку добра состојба се!
 
Член од
28 декември 2007
Мислења
6
Поени од реакции
0
DAEWOO NEXIA 16V

Imam neksija od 96 god so pominato 43000km. Rebrastiot kais se uste ne e menuvan pa se mislam dali treba ili da ne go cepkam .
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Ок, значи треба да си прашаш на колку км се менува каишот. Инаку мислам дека одат некои 100.000 но сепак тоа треба да ти го кажат од овластен сервис.

Инаку ваква тема за ребрасти каиши има, па оваа ке ја спојам со неа :)
 
Член од
16 ноември 2007
Мислења
430
Поени од реакции
6
abe kakvi 50000km. vozam peugeot206 i od tamu garantiraat 150000km.na 100000proverka i na 150000 promena. a imam i peugeot 309. e toa e zverce. masina ima kao yugo45 so lanec. toa e najbolje:)
 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
Татко ми на 100.000 км. го смени каишот а и малце повеќе можеби беше ми се чини (Цитроен Ксара)
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Абе еј! Не се заебавајте со каиши, а посебно со ребрест!
Од фабриката може велат и 200000 км. На Ксарава вели вака кај мене:
50000 км или 5 години.
Значи, каишот менење или на некоја пропишана километража, или на 5 години.
Години, бидејќи каишот губи од својствата, станува крут и може да пукне...и во превод отиде машината...
И, моја препорака:
заебете есап на 100000-200000 км. Менете на 50000 или 5 години преку сила. 2000 ден. не е исто со 2000 евра.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
abe kakvi 2000 denari. 10000 den mi baraa sa kaisot sose nekoi zategaci.
Тоа ти е цел сет со затегачи и подигачи :)
Е сега јас 2000 ден. ги треснав така, илустративно во споредба со дефектот кој би се случил ако не дај Боже се скине каишот...
А тоа во овластен сервис 10000 ден.?
 
Член од
13 февруари 2007
Мислења
181
Поени од реакции
6
Poshto ja zapochnav temava(me fatil taksiratot)red e malku poopshirno.Gledam se zae... swo rebrastiot a ne treba!Tatko mi volku vujko mi onolku!Kao da se raboti koj e pofraer a u stvari ne e takaSe isplati li za 1000 2000 den kolku shto chini reb.kaish da se reskiraat 10.000 20.000 50.000den a bashka trchanje po majstori delovi naracki od Grcija,Germanija Korea

Na rebrastiot kaish voopshto ne mu e lesno!Nekolku stotina pati vo minuta proaga naporen pat precizno prenesuvajki gi vrtezite na kolenastoto vratilo(radilicata) i na bregastata osovina,pri toa upravuva so vremeto na otvaranje na ventilite.Ako se izlizat zapcite na remenot i toj swe olabavi ili pukne,za posledica ima teshko oshtetuvanje na motorot.12% od site defekti se posledica na toa a toa ne e bash malku.A pri toa rebrastiot e se samo ne slabichok:na nego mozete da obesite mercedes s klasa,ne bara podmachkuvanje,polesno se dvizi skoro i da ne staree i raboti potivko od lancheto!Zoshto togash puka taka od ednash?Nema cvilenje tropanje,zavivanje.Odgovorot e ednostaven:puka poradi zamor na materijalot.Rebrastiot remen e potroshen del bash kako i plochkite i gurtnite za kochnici.Osven toa konstruktorite mu nametnuvaat se poteshka rabota :eek:de zadvizuvanje na osovini i pumpi do zadvizuvanje na 2 bregasti.Posledica:remenot mora da bide podolg i da proaga preku poveke shajbni i zapchanici.Pod takov stres dovolna e i mala promena na opteretuvanjeto(na pr.naglo dodavanje ili odzemanje gas)i labaviot re4men ke4 preskokne nekolku zapci.sledi katastrofa:ventilite i klipovite se sudiraat i motorot e vo aut. Kako se proveruva:Zvuchi ednostavno ama ne e bash taka.Za taa operacija trba iskustvo i profesionalizam ,no ima nekolku rabota shto moza da gi voochi i laik.Znachi:koga ke go izvadite plastichniot kapak ne bi smeelo da go vidite slednovo.Puknatini(od maznata strana ni bochno,tragi na abenje(se gledeaat konci kako visat),ulje na kaishot,puknatini na zapcite,zapci koi nedostigaat.Segaq ima i nekoja tabela za promena ide od 60 000 pa do 180 000.No voglavno 80-100 000.Konkretno kaj mene kia sephia pishuva 60 000 a ja go smeniv na 50 000 i go smeniv i spanerot.(planirav i porano ama ne stignav)pa shto da mu se mislam dali ke bide ova ili ona.Pa trgam chesto i na pat familija vozam shto se veli,zar da zaglavam vo nekoja nedojdija za 50 evra !!!
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Баш така... не се исплаќа да го фрлиш моторот за еден потрошен матерјал кој кошта 50 евра (еве со работна рака за меување) и да направиш штета од 700 евра! Заначи како што има кажано Струмикс погоре каишот се заменува на 5 години или 50.000-60.000 А и колку за инфо... Каишот е мешавина на гума со пластика во некој однос. Еве пробајте оставете гума на надворешни влијанија 5 години? Што ке се деси? Е и затоа се кинат... едноставно времето си има влијание, мало и незабележително.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom