Си заборавил едно нешто. Двотактните имаат повеќе обртен момент, а со тоа и поголема коњажа на помали кубици. Маана му е тоа што треба обавезно да се додава масло (не било какво туку двотактол пошо од обично многу чади) во бензинот или поновите имаат маслена пумпа која многу често знае да затаи па од таму одма ке ти зариба двотактниот. Затоа ги кудат демек не чинат и сл. За мотор одлични се!
А за потрошувачката... Тука некаде се. Може двотактниот да троши 0.5л повеќе од четворотактниот. Ама забрзувањето на иста кубикажа е неспоредливо (секое задоволство се плаќа).
Се убаво, само дека е до маслената пумпа проблемот, не е(на мотори од звучни марки-кавасаки, сузуки, хонда)немаат проблем со маслената пумпа со редовно одржување и адекватно, но тврдам дека трошат многу повеќе од +0.5 литри за разлика од четиритактните -трошат дупло.
Акција-реакција(поголем вртежен момент повеќе гориво) симпл.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.