Работа на брод

Член од
24 април 2008
Мислења
10.483
Поени од реакции
11.539
Цифри @energichen дај цифри, тоа што за тебе е ниско, за некого можеби не е. Тоа што на една компанија е ниско, на друга е високо.

Деновиве ќе објавам пост со висина на платите.
Еве ти оф-топик цифра за познат струшки хотел кој е во сопственост на најголемата верска заедница во Македонија, се прослави негативно по долгогодишен судски процес за финансиска измама, а и сега во јули 2017 повторно се прослави негативно со труење со храна.

Во овој конкретен хотел, масерите од Македонија примаат фиксна месечна плата помеѓу 200 и 300 евра, без процент од дневната заработувачка. Истовремено, има и масер(к)и од Индонезија кои примаат фиксна месечна плата од 700 евра, плус процент од дневната заработувачка.

Но Индонезијците/Индонезијките биле незадоволни, бидејќи претходно работеле во Дубаи каде што примале повисоки плати, па наводно планираат да си заминат откако ќе им истечат договорите кон крајот на 2017 година.

Така да, се согласувам со тебе, можеби на Индонезијците/Индонезијките фиксната месечна плата од 700 евра плус процент од дневната заработувачка им е малку, но кога сме кај македонските масери во тој хотел, мислам дека со таква плата воопшто не би планирале да бараат подобри работни места кај подобри работодавачи и се разбира, со подобри плати - значително подобри од сегашните фиксни месечни плати помеѓу 200 и 300 евра.
 

kano

Farang
Член од
27 ноември 2014
Мислења
12.288
Поени од реакции
22.535
Еве ти оф-топик цифра за познат струшки хотел кој е во сопственост на најголемата верска заедница во Македонија, се прослави негативно по долгогодишен судски процес за финансиска измама, а и сега во јули 2017 повторно се прослави негативно со труење со храна.

Во овој конкретен хотел, масерите од Македонија примаат фиксна месечна плата помеѓу 200 и 300 евра, без процент од дневната заработувачка. Истовремено, има и масер(к)и од Индонезија кои примаат фиксна месечна плата од 700 евра, плус процент од дневната заработувачка.

Но Индонезијците/Индонезијките биле незадоволни, бидејќи претходно работеле во Дубаи каде што примале повисоки плати, па наводно планираат да си заминат откако ќе им истечат договорите кон крајот на 2017 година.

Така да, се согласувам со тебе, можеби на Индонезијците/Индонезијките фиксната месечна плата од 700 евра плус процент од дневната заработувачка им е малку, но кога сме кај македонските масери во тој хотел, мислам дека со таква плата воопшто не би планирале да бараат подобри работни места кај подобри работодавачи и се разбира, со подобри плати - значително подобри од сегашните фиксни месечни плати помеѓу 200 и 300 евра.


Lol, uste nekoj sega da ti ja objasni razlikata megu nasi i indoneziski maserki pa da moze adekvatno da sporedis plati...
 

energichen

EOTL
Член од
19 септември 2007
Мислења
519
Поени од реакции
75
И јас да заработував 500 евра тука не би работел на брод, но муабетот ми беше тоа што го работиме таму и колку саати се работи, парите се малку во споредба со други, но сепак многу во споредба со дома.
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.483
Поени од реакции
11.539
Lol, uste nekoj sega da ti ja objasni razlikata megu nasi i indoneziski maserki pa da moze adekvatno da sporedis plati...
Е па затоа постои темава, за барање работа кај подобри работодавачи за подобри плати, бидејќи со фиксни месечни плати помеѓу 200 и 300 евра месечно, не верувам дека нашинците - а особено помладите - ќе бидат задоволително мотивирани за да ги прошират своите знаења и вештини.
 

Tonchie

BATTERY +
Член од
15 јуни 2005
Мислења
13.341
Поени од реакции
7.453
Е па затоа постои темава, за барање работа кај подобри работодавачи за подобри плати, бидејќи со фиксни месечни плати помеѓу 200 и 300 евра месечно, не верувам дека нашинците - а особено помладите - ќе бидат задоволително мотивирани за да ги прошират своите знаења и вештини.
Или ќе се учат, ќе вежбаат, ќе пробуваат нови финти, и кога се се испраксираат, т.е. кога ќе го кренат нивото и квалитетот на услугата ќе си бараат место кај што ќе бидат платени соодветно.
;)[DOUBLEPOST=1503416730][/DOUBLEPOST]
Во споредба со другите компании NCL имаат најниски плати. Еве за некои, asst. waiter 1200 долари на голем брод 1400 на мал; waiter 1800-2100 исто во зависност од големината на бродот; asst. cook ~780, restaurant steward ~740, hostess 1800, bar waiter 2600-3000, junior statteroom steward 1200, bartender ~4000.
Овие се платите што ги знам, платите се стандард на сите бродови освен на Sky (All inclusive) и Pride of America каде што се повисоки.
Исто така како бонус во платата влегува и прекувремеото време кои компанијата го плаќа 3 долари од саат.
Позициите кои ги наведе се позиции го кои најголем дел од заработувачката е бакшиш кој што се добива од гостите. Јас сум бил сведок на ист брод, на секции една до друга едните келнер и асистент да се со 500 долари плус во однос на келнерот и асистентот од соседната станица.
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.483
Поени од реакции
11.539
Или ќе се учат, ќе вежбаат, ќе пробуваат нови финти, и кога се се испраксираат, т.е. кога ќе го кренат нивото и квалитетот на услугата ќе си бараат место кај што ќе бидат платени соодветно.
Точно, и токму за тоа постои оваа тема, бидејќи јас досега не сум запознал македонски работодавач кој го цени трудот кој неговите вработени го вложуваат во постојана надградба на своите професионални знаења и вештини.

Кога овие нашиве масери во тој струшкиот хотел ќе стекнат понови и понапредни вештини, повеќе од сигурно е дека и тие ќе си бараат подобри работни места кај подобри работодавачи, и се разбира - за подобри плати, бидејќи не верувам дека нивниот сегашен работодавач ќе ги цени нивните новостекнати знаења и вештини во иднина, па ќе им ги зголеми и на нив платите, или па уште да им дава и процент од дневната заработувачка.
 

energichen

EOTL
Член од
19 септември 2007
Мислења
519
Поени од реакции
75
Позициите кои ги наведе се позиции го кои најголем дел од заработувачката е бакшиш кој што се добива од гостите. Јас сум бил сведок на ист брод, на секции една до друга едните келнер и асистент да се со 500 долари плус во однос на келнерот и асистентот од соседната станица.
Секоја компанија е различна, на NCL, пример земено во мојот департман - ресторан, во зависно од позицијата сите имаат фиксни плати, разликите се мали скоро незначителни. Единствено екстра можеш да направиш ако имаш прекувремени саати и да имаш процент од продажба на пијалоци како што се кафе/вода/енергетски пијалоци или некое вино кое не е вклучено. Бакшишите што гостите ги плаќаат дополнително секој ден, ние добиваме само за десетина дена, сума која е многу смешна. Исто така има екстра бакшиш на рака, тоа зависи само од тебе, тука се прават пари.
 
Член од
19 јули 2017
Мислења
10
Поени од реакции
2
Во споредба со другите компании NCL имаат најниски плати. Еве за некои, asst. waiter 1200 долари на голем брод 1400 на мал; waiter 1800-2100 исто во зависност од големината на бродот; asst. cook ~780, restaurant steward ~740, hostess 1800, bar waiter 2600-3000, junior statteroom steward 1200, bartender ~4000.
Овие се платите што ги знам, платите се стандард на сите бродови освен на Sky (All inclusive) и Pride of America каде што се повисоки.
Исто така како бонус во платата влегува и прекувремеото време кои компанијата го плаќа 3 долари од саат.
ne znam od kade ti e infovo za plative ama vrska nema
i nema razlika dali e pomalili pogolem brod
za sky i pride si vo pravo
 

Tonchie

BATTERY +
Член од
15 јуни 2005
Мислења
13.341
Поени од реакции
7.453
Фала за инфо @energichen
Јас само сакав да го наведам примерот на една босанка која работеше на времето на Дизни Фентази како асистент келнерка.
Секој ден таа одвојуваше саат време од своето слободно време за да црта за децата на своите гости.
Еден круз и се случи да земе поголема плата од нејзиниот келнер.

Енивејз, секоја компанија има предности и маани. За сите кои не биле на брод јас сепак топло би им препорачал да заминат на било која компанија, да истераат договор, два, три и ќе знаат многу подобро што ќе прават понатаму во животот.
 

energichen

EOTL
Член од
19 септември 2007
Мислења
519
Поени од реакции
75
ne znam od kade ti e infovo za plative ama vrska nema
i nema razlika dali e pomalili pogolem brod
za sky i pride si vo pravo
Од мене, сум работел на мал и на голем брод, разликата е голема. Тука не е вклучена сумата која ти ја одбиваат од плата секој месец за одморот која ти ја враќаат на крајот од договорот.
[DOUBLEPOST=1503562070][/DOUBLEPOST]
Фала за инфо @energichen
Јас само сакав да го наведам примерот на една босанка која работеше на времето на Дизни Фентази како асистент келнерка.
Секој ден таа одвојуваше саат време од своето слободно време за да црта за децата на своите гости.
Еден круз и се случи да земе поголема плата од нејзиниот келнер.

Енивејз, секоја компанија има предности и маани. За сите кои не биле на брод јас сепак топло би им препорачал да заминат на било која компанија, да истераат договор, два, три и ќе знаат многу подобро што ќе прават понатаму во животот.
Како не, работењето на брод си има маани и предности, но сепак е големо искуство во животот, ќе научиш многу работи, ке се осамостоиш,
ке прошеташ низ светот (во трчање) и секако најважното ке заштедиш.
 
Последно уредено:
Член од
21 јули 2010
Мислења
352
Поени од реакции
320
Од мене, сум работел на мал и на голем брод, разликата е голема. Тука не е вклучена сумата која ти ја одбиваат од плата секој месец за одморот која ти ја враќаат на крајот од договорот.
[DOUBLEPOST=1503562070][/DOUBLEPOST]
Како не, работењето на брод си има маани и предности, но сепак е големо искуство во животот, ќе научиш многу работи, ке се осамостоиш,
ке прошеташ низ светот (во трчање) и секако најважното ке заштедиш.
Има ли разлика помеѓу речниве бродови и прекуокенаските ? Се интересирав деновиве за речен брод, бидејќи некако ми делува поблиску, и сепак е река. Но не ми се допадна тоа што во договорт ограничување за колку треба да исполниш неделно часови, туку е наведено дека е по потреба. Што значи тоа ? Дека може на крај од месец да работиш секој ден 12ч, со рецимо 2 дена да се погодат како слободни ? А добив информација дека персоналот е отприлика 40-50 вработени за капацитет од 200 гости......
 
Последно уредено:

Tonchie

BATTERY +
Член од
15 јуни 2005
Мислења
13.341
Поени од реакции
7.453
Неонка21 добредојде на темава :)
На брод нема слободен ден, работиш секој ден. На речен по 12 часа дневно у просек. На океански 8-13 часа, зависи дали бродот е у порт или не и зависи кој департмент си.
На речен покрај твојата главна работа, имаш и споредни должности кои ти се пресметани у плата.

Додуша за речен брод не сум сигурен колку саати неделно се прават, ама на океански е околу 70.
 

energichen

EOTL
Член од
19 септември 2007
Мислења
519
Поени од реакции
75
Има ли разлика помеѓу речниве бродови и прекуокенаските ? Се интересирав деновиве за речен брод, бидејќи некако ми делува поблиску, и сепак е река. Но не ми се допадна тоа што во договорт ограничување за колку треба да исполниш неделно часови, туку е наведено дека е по потреба. Што значи тоа ? Дека може на крај од месец да работиш секој ден 12ч, со рецимо 2 дена да се погодат како слободни ? А добив информација дека персоналот е отприлика 40-50 вработени за капацитет од 200 гости......
Како што кажа Тончи, секој ден го работиш, многу се работи без разлика дали бродот е окански или речен, слободен ден ти е само кога си болен и не можеш да работиш. Разликата е што договорот ти е пократок на речните. Да имаш во предвид дека ќе работиш многу работи кои се надвор од твојот департман.
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.483
Поени од реакции
11.539
...

Да имаш во предвид дека ќе работиш многу работи кои се надвор од твојот департман.
Ова важи само на речните бродови, или општо на сите крстосувачи ?

Ако е ова второво, тогаш сосема разбирливо е зошто бродските компании вообичаено бараат персонал од државите со евтина работна сила, наместо да вработуваат од своите матични држави.

Во богатите и развиените држави работниците сакаат да бидат добро платени за својата професија, а не да примаат ниски плати за да работат се` и сешто.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom