- Член од
- 20 јуни 2018
- Мислења
- 2
- Поени од реакции
- 9
Еве ви на "кратко" инфо за работата како Ship security. Искуството е лично и неодамнешно, оној што има повеќе информации нека ме надополни, секоја нова информација е добредојдена.
Информациите се однесуваат на компанијата каде што работев или од разговорот со колеги од други компании. Често се среќававме кога бевме докирани во ист порт, по хотели пред ембаркација или после дисембаркација, и пред се при средбата со Port facility security officer-от и предавањето на Ship to ship формуларите кога бродовите ни се докирани еден до друг.
За да работиш како обезбедување на патнички брод, потребно ти е пред се Seaman's book, STCW Basic safety (сите модули) и Designated security duties или Ship security officer, и во зависност од компанијата, потребни се Crowd n Crisis management, Advanced firefighting и Proficiency in survival crafts n rescue boats. Единствен и најбрз начин кај нас е да ги добиете преку Коузон но не сум сигурен дали одржуваат други курсеви освен Basic safety. Можеме сите ние да плукаме по нив колку што сакаме, но мора да признаеме дека благодарение на нив, пола наша младина доби работа и го прошета светот. Поефтини варијанти ви се online од Тунис или директно во Хрватска, Бугарија и Украина но крајниот есап е тука некаде ако ги пресметаш патот и сместувањето. Цената на сите сертификати не би требала да биде повеќе од 900 евра, со валидност од 5 год. Ако лиценцата за обезбедување кај нас чини 400 евра, за да земете плата од дури 200 евра, тогаш цената е повеќе од прифатлива имајки предвид заработката од 1500+долари.
Платите за Security guard се движат од 1000 па до 2300$ плус бакшиш и поклони од гостите, а за Security officer се од 2500$ па нагоре. зависно од компанијата и националноста. Платите се поголеми за Англичаните, Јужноафриканците и Израелците, балканците се некаде на средина, најслабо платени се Непалците, Индијците, Индонежаните и Филипинците. Како за илустрација, за истата позиција, колегата Индиец имаше за 30% помала плата од мене а извршувавме исти задачи. Не е фер, но така функционира бродската индустрија.
Позицијата спаѓа во Deck department, имаш стаф привилегии, сингл кабина во мојот случај, или ја делите со колега, користење гостинска теретана, исхрана во Staff n Officer Mess, перење и пеглање на униформата. Унапредувањата се движат Security guard-Shift supervisor-Deputy security officer-Chief security officer, авионската карта е платена од компанијата бидејки е non-tipping позиција, униформата е целосно бела со бели кондури или бела кошула со црни панталони и црни кондури, зависно од реонот каде што се плови и годишното време, имаш и свечено црно бело одело и еден cover all комбинезон за dry dock или кога помагаш на Safety officer-от.
Работните задачи се сведуваат на контрола на влезот (gangway) на бродот кога е port day, потполнување на Ship to port формулар, кординација со PFSO и Designated security officer-от, давање Ship is clear и All onboard and safe потврда на капетанот, проверка и регистрирање на картиците на гостите, конфискување на ножеви, оштрици и слично, алкохол, овошје, зеленчук и цвеќиња, скенирање со x-ray машината, рачна проверка на гостинот со HMD ако сигнализира тн Arch pass дека гостинот има метални предмети во него. Ова е заедничко за сите поголеми компании, освен на Silversea каде што тоа го прават AB seaman. Помалите компании немаат вакви инсталации за проверка, освен HMD (рачен детектор на метали), скенирањето го врши обезбедувањето на портот. Останатите членови на тимот патролираат по бродот, го пречекуваат и испраќаат пилотот до тн bridge каде што тој и капетанот ќе го докираат бродот во портот и сл.
Кога е sea day, работата се сведува на патролирање по бродот, чекирање на различни места, проверка на одредени забранети делови од бродот (engine rooms, bridge), дремење крај базенот, пред продавниците или близу делот со казино, разрешување на најразлични банални поплаки од гостите од типот гостите од кабината до нас се гласни, хрчат и сл. реагирање на тепачки и кавги помеѓу персоналот итн. Најтежок е денот кога гостите доаѓаат и си одат од бродот, се сликаат за во систем, ги враќаш назад на рецепција кога не им е избалансирана, платена сметката и слично.
Од месечните обврски се издвојува спремање на најразлична документација, алко и дрога тест за посадата кога ги бркаш по брод за да ги однесеш во амбуланта, проверка на опремата (врски, компјутери, читачи, заштитни елеци, двогледи, спрееви, лисици, ноќни визири, шлемови) и да.... на бродот има оружје ама дури и вие како обезбедување нема никогаш да го видите. Ризични подрачја се Јужниот Медитеран до Северна Африка, потегот од Израел, преку Црвено море, Аденски залив и Арапско море па се до Сингапур, и делот западно од Мадагаскар.Тогаш нивото на безбедност од Ниво 3 се симнува на Ниво 2 или 1 со засилени мерки на безбедност. Бродовите кои пловат од и до Америка се друга приказна и тука се доста поригорозни во однос на опремата која што се поседува и безбедносните мерки.
Во однос на државите од каде доаѓаат. На MSC се исклучиво Израелци, дојдени преку Marsec и Mano Security, фирма која регрутира и за Mano Maritime, Грчките компании како Celestyal и VTA, преку Experience од Пиреја вработуваат Грци и плус некој залутан, на NCL корпорација (NCL, Oceania и Regent) преовладуваат Индијци, Филипинци и Индонежани дојдени преку Kamaxi, на Carnival corporation (Carnival, HAL, Princess, Costa) се Непалци и фаци од Мијанмар дојдени преку Gurkha International Group, Индијци и Филипинци дојдени преку Magsaysay, истата компанија е и за Star cruises и Dream cruises. P&O корпорација (двете P&O, Cunard) и Marella се класа во обезбедувањето и претежно се англичани но не ми е познат начинот на регрутација, незнам ништо ни за Disney, Saga, Viking и RCL International (Royal, Celebrity, Pullmantur, CDF, Skysea), Cruise&Maritime Voyages регрутираат различни националности online и преку своја агенција во Лимасол, Silversea регрутираат Индијци како обезбедување преку Vships, Viking recruitment и online, Bahamas Paradise cruises регрутираат преку CMI, Seaborn само online и по препорака од колега, на Birka се Естонци пријавени online, на Viking Ro-Ro се Финци и Швеѓани исто online, за Asuka cruise, Iva shipping регрутира Хрвати, Aida и Tui cruses регрутираат пријавени online и преку една бугарска и хрватска агенција само лица кои зборуваат германски, исто е и со Phoenix Reisen, Hapag Lloyd и Fred Olsen како германски компании, Fathom и The World имаат по еден брод и се пријавува online, Crystal cruses регрутираат преку Crystal cruises manning, Paul Gauguin регрутираат само online, Hurtigruten cruses регрутираат само Норвежани пријавени online. Сигурно постојат и други регрутери за секоја од овие компании но не ми се познати. Новина на почетокот од оваа година е што Sapko LTD i River Fluss за првпат регрутираа Security за речни бродови, за AmaWaterways и Avalon. Добив понуда од 1700 и кусур долари и супер ротација ама бараа исклучиво ЕУ пасош така да статива.
Да не ме сватите погрешно, јас аплицирав скоро на сите овие страни и покрај искуството добив позитивен одговор само од 2, изговорот на другите беше дека регрутираат само од одредени држави поради помалите плати кои им ги даваат и оној пристап Yes boss (на сите оние што биле на брод знаат како жутите понизно прифаќаат се што ќе им се каже а нашиве секогаш мора да ги влечеш за уши за да сработат како што треба). Сега гледам Коузон имаат оглас за Security guard и за Shift leader па ако има некој од Коузон на форумов да пише нешто повеќе, пред се за која бродска компанија се работи, каков е тој тренинг, трошоци и сл. Поздрав
Информациите се однесуваат на компанијата каде што работев или од разговорот со колеги од други компании. Често се среќававме кога бевме докирани во ист порт, по хотели пред ембаркација или после дисембаркација, и пред се при средбата со Port facility security officer-от и предавањето на Ship to ship формуларите кога бродовите ни се докирани еден до друг.
За да работиш како обезбедување на патнички брод, потребно ти е пред се Seaman's book, STCW Basic safety (сите модули) и Designated security duties или Ship security officer, и во зависност од компанијата, потребни се Crowd n Crisis management, Advanced firefighting и Proficiency in survival crafts n rescue boats. Единствен и најбрз начин кај нас е да ги добиете преку Коузон но не сум сигурен дали одржуваат други курсеви освен Basic safety. Можеме сите ние да плукаме по нив колку што сакаме, но мора да признаеме дека благодарение на нив, пола наша младина доби работа и го прошета светот. Поефтини варијанти ви се online од Тунис или директно во Хрватска, Бугарија и Украина но крајниот есап е тука некаде ако ги пресметаш патот и сместувањето. Цената на сите сертификати не би требала да биде повеќе од 900 евра, со валидност од 5 год. Ако лиценцата за обезбедување кај нас чини 400 евра, за да земете плата од дури 200 евра, тогаш цената е повеќе од прифатлива имајки предвид заработката од 1500+долари.
Платите за Security guard се движат од 1000 па до 2300$ плус бакшиш и поклони од гостите, а за Security officer се од 2500$ па нагоре. зависно од компанијата и националноста. Платите се поголеми за Англичаните, Јужноафриканците и Израелците, балканците се некаде на средина, најслабо платени се Непалците, Индијците, Индонежаните и Филипинците. Како за илустрација, за истата позиција, колегата Индиец имаше за 30% помала плата од мене а извршувавме исти задачи. Не е фер, но така функционира бродската индустрија.
Позицијата спаѓа во Deck department, имаш стаф привилегии, сингл кабина во мојот случај, или ја делите со колега, користење гостинска теретана, исхрана во Staff n Officer Mess, перење и пеглање на униформата. Унапредувањата се движат Security guard-Shift supervisor-Deputy security officer-Chief security officer, авионската карта е платена од компанијата бидејки е non-tipping позиција, униформата е целосно бела со бели кондури или бела кошула со црни панталони и црни кондури, зависно од реонот каде што се плови и годишното време, имаш и свечено црно бело одело и еден cover all комбинезон за dry dock или кога помагаш на Safety officer-от.
Работните задачи се сведуваат на контрола на влезот (gangway) на бродот кога е port day, потполнување на Ship to port формулар, кординација со PFSO и Designated security officer-от, давање Ship is clear и All onboard and safe потврда на капетанот, проверка и регистрирање на картиците на гостите, конфискување на ножеви, оштрици и слично, алкохол, овошје, зеленчук и цвеќиња, скенирање со x-ray машината, рачна проверка на гостинот со HMD ако сигнализира тн Arch pass дека гостинот има метални предмети во него. Ова е заедничко за сите поголеми компании, освен на Silversea каде што тоа го прават AB seaman. Помалите компании немаат вакви инсталации за проверка, освен HMD (рачен детектор на метали), скенирањето го врши обезбедувањето на портот. Останатите членови на тимот патролираат по бродот, го пречекуваат и испраќаат пилотот до тн bridge каде што тој и капетанот ќе го докираат бродот во портот и сл.
Кога е sea day, работата се сведува на патролирање по бродот, чекирање на различни места, проверка на одредени забранети делови од бродот (engine rooms, bridge), дремење крај базенот, пред продавниците или близу делот со казино, разрешување на најразлични банални поплаки од гостите од типот гостите од кабината до нас се гласни, хрчат и сл. реагирање на тепачки и кавги помеѓу персоналот итн. Најтежок е денот кога гостите доаѓаат и си одат од бродот, се сликаат за во систем, ги враќаш назад на рецепција кога не им е избалансирана, платена сметката и слично.
Од месечните обврски се издвојува спремање на најразлична документација, алко и дрога тест за посадата кога ги бркаш по брод за да ги однесеш во амбуланта, проверка на опремата (врски, компјутери, читачи, заштитни елеци, двогледи, спрееви, лисици, ноќни визири, шлемови) и да.... на бродот има оружје ама дури и вие како обезбедување нема никогаш да го видите. Ризични подрачја се Јужниот Медитеран до Северна Африка, потегот од Израел, преку Црвено море, Аденски залив и Арапско море па се до Сингапур, и делот западно од Мадагаскар.Тогаш нивото на безбедност од Ниво 3 се симнува на Ниво 2 или 1 со засилени мерки на безбедност. Бродовите кои пловат од и до Америка се друга приказна и тука се доста поригорозни во однос на опремата која што се поседува и безбедносните мерки.
Во однос на државите од каде доаѓаат. На MSC се исклучиво Израелци, дојдени преку Marsec и Mano Security, фирма која регрутира и за Mano Maritime, Грчките компании како Celestyal и VTA, преку Experience од Пиреја вработуваат Грци и плус некој залутан, на NCL корпорација (NCL, Oceania и Regent) преовладуваат Индијци, Филипинци и Индонежани дојдени преку Kamaxi, на Carnival corporation (Carnival, HAL, Princess, Costa) се Непалци и фаци од Мијанмар дојдени преку Gurkha International Group, Индијци и Филипинци дојдени преку Magsaysay, истата компанија е и за Star cruises и Dream cruises. P&O корпорација (двете P&O, Cunard) и Marella се класа во обезбедувањето и претежно се англичани но не ми е познат начинот на регрутација, незнам ништо ни за Disney, Saga, Viking и RCL International (Royal, Celebrity, Pullmantur, CDF, Skysea), Cruise&Maritime Voyages регрутираат различни националности online и преку своја агенција во Лимасол, Silversea регрутираат Индијци како обезбедување преку Vships, Viking recruitment и online, Bahamas Paradise cruises регрутираат преку CMI, Seaborn само online и по препорака од колега, на Birka се Естонци пријавени online, на Viking Ro-Ro се Финци и Швеѓани исто online, за Asuka cruise, Iva shipping регрутира Хрвати, Aida и Tui cruses регрутираат пријавени online и преку една бугарска и хрватска агенција само лица кои зборуваат германски, исто е и со Phoenix Reisen, Hapag Lloyd и Fred Olsen како германски компании, Fathom и The World имаат по еден брод и се пријавува online, Crystal cruses регрутираат преку Crystal cruises manning, Paul Gauguin регрутираат само online, Hurtigruten cruses регрутираат само Норвежани пријавени online. Сигурно постојат и други регрутери за секоја од овие компании но не ми се познати. Новина на почетокот од оваа година е што Sapko LTD i River Fluss за првпат регрутираа Security за речни бродови, за AmaWaterways и Avalon. Добив понуда од 1700 и кусур долари и супер ротација ама бараа исклучиво ЕУ пасош така да статива.
Да не ме сватите погрешно, јас аплицирав скоро на сите овие страни и покрај искуството добив позитивен одговор само од 2, изговорот на другите беше дека регрутираат само од одредени држави поради помалите плати кои им ги даваат и оној пристап Yes boss (на сите оние што биле на брод знаат како жутите понизно прифаќаат се што ќе им се каже а нашиве секогаш мора да ги влечеш за уши за да сработат како што треба). Сега гледам Коузон имаат оглас за Security guard и за Shift leader па ако има некој од Коузон на форумов да пише нешто повеќе, пред се за која бродска компанија се работи, каков е тој тренинг, трошоци и сл. Поздрав
Последно уредено: