Работа на брод

Klin

Колце
Член од
6 јануари 2014
Мислења
4.397
Поени од реакции
7.846
Decki zdravo

Vecerva zaminuvam na NCL za pozicija youth counselor no nemozam nikade da go pronajdam sertifikatot za prva pomos .
Dali vednas gi proveruvaat dokumentite,Dali e mozno da mi napravat mekoj problem I Dali nekoj imal slicno iskustvo da mu fali nekoj dokument
Se nadevam ima nekoj buden da mi odgovori.Pozdrav.

Ако ги имаш останатите сертификати од STCW95 веројатно нема да ти биде проблем, во меѓувреме најбитно ти е да ја контактираш агенцијата која ти го издаде сертификатот да ти прати PDF документ кој ќе му го доставиш на manager of staff admin или како и да се вика на NCL одделот задолжен за ова, сигурно нема да одложиш качување на брод. Мислам @kazanski има работено на NCL ако се јави го пингам да помогне, а не е лошо и на crew assistance email да пратиш, ако имаш таков контакт.

Fair winds and following seas :icon_lol:
 

Themacedon

ViXa
Член од
16 август 2009
Мислења
154
Поени од реакции
75
Друже..медикал е тоа...значи нема врска која компанија е, мора да има медикал т.е 1вата страна од документот...
 

Klin

Колце
Член од
6 јануари 2014
Мислења
4.397
Поени од реакции
7.846
Ако разбрав добро се работи за сертификат за прва помош кој е дел од STCW95 пакетот, не за лекарско уварение по наше шо си викаме. Ако е лекарското нема да може како член на екипаж да го регистрираат колку шо знам и му закажуваат во прво пристаниште да извади во клиника одобрена од NCL и сето тоа во сопствена режија, во спротивно дома. Вака беше на Карнивал.
 
Член од
8 март 2012
Мислења
24
Поени од реакции
5
Medikalot mi e celosen .
Mi go nema sertifikatot za prva pomos,za mojata pozicija nemase STCW Samo toj dokument e.
 

Klin

Колце
Член од
6 јануари 2014
Мислења
4.397
Поени од реакции
7.846
Medikalot mi e celosen .
Mi go nema sertifikatot za prva pomos,za mojata pozicija nemase STCW Samo toj dokument e.
Ако ова е од Црвен Крст сертификат шо се вади, ништо страшно, ќе издадат копија на некој тука па на судски преведувач и пак ќе се прати по email па таму лесно е после. Јас на брод добив ваков во медицинскиот центар ама важи само интерно за компанијата која го издава ако правиме мубает за истото.

@kazanski мислам има NCL работено најдобро да помогне. Од мене толку.
 
Член од
8 март 2012
Мислења
24
Поени од реакции
5
Da stanuva zbor za crven krst sertifikatot.Se nadevam ke moze povtorno da se izvadi I da.mi se prati.
 

Klin

Колце
Член од
6 јануари 2014
Мислења
4.397
Поени од реакции
7.846
Da stanuva zbor za crven krst sertifikatot.Se nadevam ke moze povtorno da se izvadi I da.mi se prati.
Ништо страшно не би требало да биде, а и лекарското еднаш е веќе пратено во елeктронска верзија скенирано за конечно одобрување за качување на брод од медицинскиот тим во дирекцијата на NCL, така да и тоа не е проблем да фали нешто ако веќе е поминато и се е легално и исправно, посекако веднаш штом се качиш на брод повторно земаат крв и пак се прават тестови.

Некој утре уште нека извади копија и заедно со превод заверен на судски преведувач нека ти прати на email, тоа е тоа,без паника па ќе пишеш во прва прилика дали помогнав или одмогнав :icon_lol:

Сино небо и мирно море ;)
 

kazanski

чилакс
Член од
3 октомври 2011
Мислења
461
Поени од реакции
490
Decki zdravo

Vecerva zaminuvam na NCL za pozicija youth counselor no nemozam nikade da go pronajdam sertifikatot za prva pomos .
Dali vednas gi proveruvaat dokumentite,Dali e mozno da mi napravat mekoj problem I Dali nekoj imal slicno iskustvo da mu fali nekoj dokument
Se nadevam ima nekoj buden da mi odgovori.Pozdrav.
Здраво,
Немаш фрка без сертификатот. Чим го немаш, ќе треба да го пројдеш тренингот кој ќе биде на брод. Стандардна процедура е, чим го имаш еднаш поминато, нема да имаш проблем.
STCW се прават обично на бродовите на NCL, ако имаш сертификати, ќе ти ги признаат сите, или повеќето, а остатокот ќе ги доправиш на брод.

Како и да е, без фрки ако немаш сертификат за First Aid, тренингот е 3-4 саати мислам, ќе ти ги поделат во два дена.

Сино небо и мирно море ;)
↑what he said↑
 

Tonchie

BATTERY +
Член од
15 јуни 2005
Мислења
13.343
Поени од реакции
7.457
@Bum-Bum Најдобро инфо ќе ти дадат во агенцијата.

Енивејз, бидејќи си веќе полетана кон брод. Пиши што и како ќе реагираат од НЦЛ.

До сите останати!!!
Бум-Бум има сертификат за прва помош кој го издава Совет за Ресуцитација.
Посебен е.
Не е дел од STCW.

Како и да е, кога ќе стигнеш на брод пиши и на Христина што и како понатаму.
 

Klin

Колце
Член од
6 јануари 2014
Мислења
4.397
Поени од реакции
7.846
Hundreds of Crew Members Fired for Using Free Internet Access App Onboard

A week ago former Carnival Cruise Line employee send me a message saying that last year many crew members were fired for using an app which provides free access to the onboard internet. The app called YOUR FREEDOM was widely used by Carnival crew on many ships, and for just $7 for 6 months crew were able to get unlimited access to surf the net.

“Carnival Cruise Line cruise ships network it was a big drama because a lot of crew members used an app in their phone called Your Freedom which is giving you free access in any network for free internet and it has to pay 7 $ for 6 months instead of Carnival prices 5 $ per day just for social sites. IT department send email to CCL office about this app and they start to fire people who used this app. CCL lose a lot of money because of this app. I have been working on Carnival Cruise Line and I have seen a lot of my coworkers fired by Carnival.” the crew member says

According to the website, this app makes accessible what is unaccessible to you, and it hides your network address from those who don't need to know. It turns the mobile phone or PC into an uncensored, anonymous web proxy and users can access applications blocked by the system.

At the FAQ section “Will this app get me a free internet connection?” it answers:

Probably yes, particularly if you use DNS tunneling mode. You may be able to get a working mobile phone connection when the provider does not want it to be working, and you may be able to use wireless hotspots without paying for the usage.

The crew was using this app on many Carnival cruise ships in 2016/17. After detecting the flaw in their system Carnival send specialists from IT and IS department and started to update their onboard firewalls. The app is not working anymore, however many Carnival crew members were fired and sent home straight away.

In conversation with one crew member who got fired for this reason, he says that as many as 120 crew members were fired last year from Carnival Spirit. “I joined Carnival Spirit in February 2017 in Australia and after two weeks security came to my cabin and took my mobile phone and laptop. Then I was called by Staff Captain that said there was a warning on the crew notice board that anyone using this app will face disciplinary actions, and that using this app is theft from the company. I didn’t notice this warning when I came on board and during the first-week trainings nobody said nothing about this.” Says the crew member.

After one month he was visited by ships security and told to pack his bags within two hours and was escorted off the ship. “I was surprised that this lead to my dismissal and not with a warning. I was working for the company for four years but I guess this doesn’t mean anything to them. One thing that I felt injustice is when they were updating the system and my regular internet card which I bought was not working and I lost my money. I tried to complain and get my money back but without success. This shows that Carnival is looking only for their profits. Don’t get me wrong, I had a great time working onboard and loved being there. I don’t regret any moment being for the company. I just like to mention one more thing. There were people fired who were with the company for 16 years and Carnival fired them for one mistake they made. Some 124 crew was fired from Carnival Spirit alone. All of them were not fired at once. The company did this in a period of 4 months in order onboard operations to run as normal as possible.

The total number of crew fired over this issue is not known.
 

kazanski

чилакс
Член од
3 октомври 2011
Мислења
461
Поени од реакции
490
на NCL беше IMO, ама не се сеќавам дека некој го испуши поради тоа што ја користеше апликацијата.
 
Член од
18 март 2018
Мислења
9
Поени од реакции
1
Некој што бил на брод во IT сектор, да каже што како е. Дали има побарувачка за таму? Генерално кои основни позиции ги бараат, колку е некоја основна плата? Што бараат од сертификати, дипломи, курсеви..
 

kazanski

чилакс
Член од
3 октомври 2011
Мислења
461
Поени од реакции
490
Некој што бил на брод во IT сектор, да каже што како е. Дали има побарувачка за таму? Генерално кои основни позиции ги бараат, колку е некоја основна плата? Што бараат од сертификати, дипломи, курсеви..
од последната побарувачка за таа позиција на NCL бараа IT Associate, а од курсеви/дипломи/сертификати, мислам дека ја покачија линијата малку, покрај тоа што треба да ги имаш основните MCSA и компанија, треба да имаш и CCNA, или ако не се лажам, барем еден Циско сертификат.
Другар прашуваше пред пола година некаде во Мајоми, знам дека тазе имаа пратено IT Associate на Viking. Н

Најубаво е да се распрашаш по агенциите за кои компании праќаат IT и кое се потребните квалификации.

P.S. Платата не е воопшто лоша, 3000+ ако не се лажам.
 

Tonchie

BATTERY +
Член од
15 јуни 2005
Мислења
13.343
Поени од реакции
7.457
Feds Capture Carnival Crew Member After Deserting Cruise Ship

A Crew Member was captured at Atlanta Amtrak Train station by Federal agents after deserting cruise ship. Gentian Kurdina, age 21 from Albania who was working as Aquatic Attendant on Carnival Triumph has deserted the cruise ship while it was docked in New Orleans. On May 21 Carnival Cruise Line vessel agent notified the New Orleans Customs and Border Protection office that one cruise ship member failed to return back on board.

The crew member decided to abandon the ship and try his luck in the U.S. However, authorities managed to track him down and he was captured when boarding a train in Atlanta bound for New York City on Tuesday. The officers then escorted Kurdina onto a flight back to Albania and he will not be permitted any future entrance to the United States.

"U.S. Customs and Border Protection maintains a high level of vigilance and works closely with a myriad of law enforcement partners as part of efforts to manage our borders," Steven Stavinoha, the director of the New Orleans Office of Field Operations, said in a statement.

"This is just the latest example of the men and women of CBP working hard every day to secure our borders and keep our nation safe."

Извор: Crew Center
 

kazanski

чилакс
Член од
3 октомври 2011
Мислења
461
Поени од реакции
490
мхххххххм... колку често само се случува "jump-ship".

1. бродот се докира
2. излагаш од брод со план да не се вратиш
3. бродот си оди
4. те бараат на разглас
5. не те наоѓаат
6. се јавуваат кај надлежните служби, "Тој и тој не се врати на брод, неговите работи ќе бидат пратени на адресата што ни ја даде кога се вработи, кој го ебе, депортирајте го".
7. (за ова треба потврда @Tonchie ) дали агенцијата што го пратила јаде негативни поени за тоа што отишол да работи преку нив (?).

Туку, имаше нешто за Бахамите, да не користат бродови-влечачи кога ќе се докира крузер, така да доаѓа до одредени, проблеми.


не знам, може некој веќе го пуштил клипов на форумов.

Туку, ако некој ја прати приказната од Декември 2017, за ликот што го снема од Ројал Vision of the Seas, Ројал конечно го објави документот за целата несреќа, или во што и да спаѓа случајов, ваљда несреќа.
Документот е прилично долг, така да... тие што ве мрзи да читате, шо ве ебам, ќе читате тука на кирилица :D

Дечкото (24 годдишен момак од Маурициус) се пријавил на работа рано сабајлето, ама го снемало во текот на утрото (рано сабајле = early morning на брод е 4-5 саат сабајле, не е ни разденето). Работата му била чистење на палуби и околу базенот.
Vidion of the Seas Overboard 5.PNG
Го барале што го барале, и секако не го нашле на бродот, а за тоа време не го свртеле бродот да го бараат на отворено море, пошто може да го покаже на радар. Дечкото имал Safety Training сабајлето, и не се појавил (DUH!) а Safety Officer-от не се замарал многу, па си отишол на ручек (што значи 12 на пладне).
Кога ги прегледале снимките од камерите (после 9ипол саати), го виделе како сам скока преку оградата.
Vidion of the Seas Overboard 3.PNG
Сепак, иако момаков скокнал во 5и15 сабајлето, имал тренинг во 9ипол, офицерот одговорен за тренингот лабаво на ручек во 12, дури тек во 12и40 неговиот супервајзор го пријавил како исчезнат. Па секако 12и45 е првиот разглас по него, па Мостот го информираат во 1, па втор разглас во 1и15 попладне и трет разглас во 1и45.
Од 1и45 до 2и15 ги прегледуваат снимките, Стаф Капетанот и Капетанот ја испрашуваат девојката со која живеел дечково (исто од Маурициус, заедно биле во кабина), ја изолираат во друга кабина со чувар пред вратата.
во 2и45 попладнето, Обезбедувањето се јавува во Мајами да пријави “можно исчезнување“, и дури во 3и20 почнуваат да го бараат типов по бродот, ручно ваљда, под черга да не се скрил а на камерата се гледа дека прерипал.
Во 3и45 ја заклучуваат вратата од кабината на типов, CRIME SCENE лента на вратата, во 3и50 официјално пријавуваат “исчезнат човек“ во Мајами.
Заклучно во 4и50 објавуваат дека е завршено пребарувањето на бродот и типот не е најден.

Зошто не се вратиле назад да го бараат на отворено море, не знам, ама ова лежерниве офицери ми идат на нерв секогаш кога сум на брод. Од лежерност и немарност се дешаваат најголемите срања, посебно на место каде што немаш многу простор за маневар и бегање од опасност.
Се сеќавам дека на неколку пати не се појавуваа луѓе на тренинзите, и тој што беше инструктор/тренер се јавуваше кај нивните менаџери да провери дали спијат или се на работа или не дај Боже, некое вакво срање.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom